abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 november 2019 @ 03:26:51 #251
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_189810684
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:24 schreef Longcat. het volgende:
Twee dagen nog niet in het PSV topic gepraat :'(
Gaat niet zo goed met PSV ;(
Het feyenoordtopic zal altijd nummer 1 zijn. veel huilies, gekkies en mongolen in 1 topic.
pi_189811152
Er zijn intussen heel veel stukken geschreven door verschillende kranten en voetbalsites met verschillende redenen waarom het minder zou gaan met PSV. Wat ik echter opvallend is, is dat er geen één een krant de discussie opent of het misschien aan van Bommel kan liggen. Er is in de supportersgroep een vrij grote tweedeling tussen 'van Bommel moet blijven!!!' en '#bommelout', maar geen een krant die dat onderwerp durft aan te snijden, of zelfs maar in een bijzin te benoemen.
pi_189811153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 06:09 schreef Arts-assistent het volgende:
Er zijn intussen heel veel stukken geschreven door verschillende kranten en voetbalsites met verschillende redenen waarom het minder zou gaan met PSV. Wat ik echter opvallend is, is dat er geen één een krant de discussie opent of het misschien aan van Bommel kan liggen. Er is in de supportersgroep een vrij grote tweedeling tussen 'van Bommel moet blijven!!!' en '#bommelout', maar geen een krant die dat onderwerp durft aan te snijden, of zelfs maar in een bijzin te benoemen.
En nee, ik kan nog steeds niet zonder type- en spelfouten schrijven.
pi_189811266
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 06:09 schreef Arts-assistent het volgende:
Er zijn intussen heel veel stukken geschreven door verschillende kranten en voetbalsites met verschillende redenen waarom het minder zou gaan met PSV. Wat ik echter opvallend is, is dat er geen één een krant de discussie opent of het misschien aan van Bommel kan liggen. Er is in de supportersgroep een vrij grote tweedeling tussen 'van Bommel moet blijven!!!' en '#bommelout', maar geen een krant die dat onderwerp durft aan te snijden, of zelfs maar in een bijzin te benoemen.
Rik Elfrink is te lief. Die kan nog wat leren van Valentijn Driessen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189811310
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 06:09 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

En nee, ik kan nog steeds niet zonder type- en spelfouten schrijven.
Tot die tijd zou ik gewoon wegblijven.
pi_189811395
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:07 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Rik Elfrink is te lief. Die kan nog wat leren van Valentijn Driessen.
Idd. Wordt daar ook een beetje moe van. Doet net alsof dit de eerste keer is dat er kritiek is op van B. terwijl bijna elke fan van PSV al 10 maanden lang knettergek wordt van ons spel. Zelfs de diverse PSV-podcasts zijn maar matig kritisch op ze. Bommel geeft ook nooit eens antwoorden op vragen. Sinds Thijsje Slegers is de club er alleen maar steenkoud op geworden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_189811426
Gaat Bommel de kerst halen is de grote hamvraag

@Tarado
  woensdag 6 november 2019 @ 09:02:39 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189812028
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:42 schreef Doublepain het volgende:
Gaat Bommel de kerst halen is de grote hamvraag

@:tarado
ja hoor, die gooien ze er niet uit, het is ook niet alleen zijn fout, die Jo de Jong heeft het niet zo best gedaan qua inkoop, doet z'n naam geen eer aan.
pi_189812531
Nee, dit seizoen wordt het gewoon uitzitten. Ploeg zo veel mogelijk bij elkaar houden (Malen, Ihattaren) en hopen op een niet goed op te vangen leegloop bij Ajax. Da’s de enige manier om volgend jaar weer mee te doen.
Dit, dus.
pi_189812671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tot die tijd zou ik gewoon wegblijven.
Zonde, telkens die vijandelijkheid als iemand op een beschaafde manier een inhoudelijk punt benoemd.
pi_189812755
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:56 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Zonde, telkens die vijandelijkheid als iemand op een beschaafde manier een inhoudelijk punt benoemd.
Hoezo vijandig? Dit was een goedbedoeld advies.
pi_189812825
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoezo vijandig? Dit was een goedbedoeld advies.
In dat geval volg ik hem graag op, al twee posts op rij succesvol.
pi_189812985
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Winnen doe je samen en verliezen ook. Dus ja, als het niet goed gaat dan is dat mede Mark zijn verantwoordelijkheid. En die van de spelers, en die van Gerbrands, en die van de Jong. Als je kijkt wat er aan versterkingen is gekomen en wat die presteren (of beter gezegd niet presteren) dan mag je je best afvragen waar het fout gaat.
Wat verwacht je van aankopen tot 15 miljoen? In deze tijd moet je al erg veel geluk hebben om daar een goede speler voor te kopen. We kunnen kritiek hebben op Boscagli, maar wat wil je voor 2 miljoen. Overigens doet die het niet slechter dan Sadilek op die lb positie.

Baumgartl speelde zowel tegen AZ en Sparta bizar slecht. En waar dat dan mee te maken heeft weet ik niet.

De aankoop van Doan snap ik niet. En die Griek is ook maar een hype maar die is gelukkig gehuurd.

Bovendien valt mij op dat PSV vaak te maken heeft met blessures waar andere teams zoals Ajax nooit in die mate mee te maken heeft. Waar ligt dat aan? Is dat pech of ligt het aan de manier van voetbal of kwaliteit? En dan zijn het vaak ook nog zware blessures.

Ook van Bommel blijft verantwoordelijk maar PSV is altijd al een club geweest die niet zomaar iemand buiten schopt als het minder gaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cherni op 06-11-2019 10:28:42 ]
pi_189813058
Malen en bergwijn niet mee.

En Hendrix ook niet want... niet fit... terwijl die 2x niet hoefde te spelen... naja mooi ook eigenlijk maar vreemd is het weer wel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_189813123
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:26 schreef RipCity het volgende:
Malen en bergwijn niet mee.

En Hendrix ook niet want... niet fit... terwijl die 2x niet hoefde te spelen... naja mooi ook eigenlijk maar vreemd is het weer wel.
Zonder Malen en Bergwijn en in de flow waar PSV momenteel in zit geef ik ze nul kansen tegen LASK. Een gelijk spel zou al een zegen zijn.

Hendrix niet fit? Daar mis je niets mee. Maar weer een speler die niet fit of geblesseerd is binnen de selectie is toch wel bizar. Het aantal niet fitte of geblesseerde spelers binnen de PSV selectie is ongekend. En dat is al een paar seizoenen het geval.
  woensdag 6 november 2019 @ 11:02:28 #266
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189813542
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:19 schreef Cherni het volgende:

[..]

Wat verwacht je van aankopen tot 15 miljoen? In deze tijd moet je al erg veel geluk hebben om daar een goede speler voor te kopen. We kunnen kritiek hebben op Boscagli, maar wat wil je voor 2 miljoen. Overigens doet die het niet slechter dan Sadilek op die lb positie.

Baumgartl speelde zowel tegen AZ en Sparta bizar slecht. En waar dat dan mee te maken heeft weet ik niet.

De aankoop van Doan snap ik niet. En die Griek is ook maar een hype maar die is gelukkig gehuurd.

Bovendien valt mij op dat PSV vaak te maken heeft met blessures waar andere teams zoals Ajax nooit in die mate mee te maken heeft. Waar ligt dat aan? Is dat pech of ligt het aan de manier van voetbal of kwaliteit? En dan zijn het vaak ook nog zware blessures.

Ook van Bommel blijft verantwoordelijk maar PSV is altijd al een club geweest die niet zomaar iemand buiten schopt als het minder gaat.
Denk dat we ook enigszins pech hebben op dit moment. Veel blessures, maar ook dat zo goed als de gehele basis erg jong is. Opzich is het niet gek dat jongere spelers momenten hebben waarop het een paar wedstrijden niet loopt, maar het schiet niet op wanneer het op hetzelfde moment bij iedere jongere speler niet loopt. Wij hebben als ervaren spelers Zoet en Viergever, en Afellay/Mitroglou hadden het kunnen zijn als ze eens fit waren. Als je dat dan vergelijkt met Ajax, die hebben Blind, Tadic, Huntelaar, Promes, Tagliafico en Ziyech zo uit mijn hoofd, en die missen tot nu toe bijna geen wedstrijd.

Bij ons hebben, vanwege uiteenlopende redenen, Malen, Bergwijn, Ihattaren, Bruma, Lammers, Mitroglou, Guti (en vast nog wel 1 of 2) meerdere wedstrijden gemist. Dan reken ik die debiele rode kaarten van de afgelopen 2 weken nog niet eens mee, dat kost ook nog eens punten. Zijn wellicht niet allemaal van het niveau dat we graag zouden willen zien, maar de vervanger is vaak nog minder. Op een gegeven moment houdt het dan op :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189813750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:02 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Denk dat we ook enigszins pech hebben op dit moment. Veel blessures, maar ook dat zo goed als de gehele basis erg jong is. Opzich is het niet gek dat jongere spelers momenten hebben waarop het een paar wedstrijden niet loopt, maar het schiet niet op wanneer het op hetzelfde moment bij iedere jongere speler niet loopt. Wij hebben als ervaren spelers Zoet en Viergever, en Afellay/Mitroglou hadden het kunnen zijn als ze eens fit waren. Als je dat dan vergelijkt met Ajax, die hebben Blind, Tadic, Huntelaar, Promes, Tagliafico en Ziyech zo uit mijn hoofd, en die missen tot nu toe bijna geen wedstrijd.

Bij ons hebben, vanwege uiteenlopende redenen, Malen, Bergwijn, Ihattaren, Bruma, Lammers, Mitroglou, Guti (en vast nog wel 1 of 2) meerdere wedstrijden gemist. Dan reken ik die debiele rode kaarten van de afgelopen 2 weken nog niet eens mee, dat kost ook nog eens punten. Zijn wellicht niet allemaal van het niveau dat we graag zouden willen zien, maar de vervanger is vaak nog minder. Op een gegeven moment houdt het dan op :')
Precies. Prima omschreven.
  woensdag 6 november 2019 @ 11:24:52 #268
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_189813802
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:32 schreef Cherni het volgende:
Hendrix niet fit? Daar mis je niets mee.
Sparta - PSV gekeken?
Hendrix op het middenveld had daar zeker wel verschil kunnen maken. Middenveld werd met tijd en wijlen overlopen. Tuurlijk is Hendrix geen tot de verbeelding sprekende speler. Tuurlijk schiet hij elke wedstrijd minimaal 1 bal de tweede ring in. Maar hij werd echt wel gemist afgelopen zaterdag.
  woensdag 6 november 2019 @ 11:35:37 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189813942
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:45 schreef Buitendam het volgende:
Nee, dit seizoen wordt het gewoon uitzitten. Ploeg zo veel mogelijk bij elkaar houden (Malen, Ihattaren) en hopen op een niet goed op te vangen leegloop bij Ajax. Da’s de enige manier om volgend jaar weer mee te doen.
bij elkaar houden? Ik denk toch wel dat je in die achterste 6 moet investeren wil je verder komen
pi_189814370
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:24 schreef tja77 het volgende:

[..]

Sparta - PSV gekeken?
Hendrix op het middenveld had daar zeker wel verschil kunnen maken. Middenveld werd met tijd en wijlen overlopen. Tuurlijk is Hendrix geen tot de verbeelding sprekende speler. Tuurlijk schiet hij elke wedstrijd minimaal 1 bal de tweede ring in. Maar hij werd echt wel gemist afgelopen zaterdag.
Hendrix geeft niet een goede bal af. Het is een jager met alle risico's. Het risico met Hendrix om uiteindelijk met 10 man te spelen is ontzettend groot. 2 x een rode kaart en dat in een handvol wedstrijden. Niet echt iets om dan te zeggen dat je hem nodig hebt.

Tegen Sparta faalde beide centrum verdedigers. En niet zo zuinig ook. Met of zonder Hendrix had dat niets uitgemaakt. Dan heb je Dumfries die meer als een rechtsbuiten speelt en een LB positie die zowel met Sadilek en Boscagli niet goed is ingevuld dan ligt alles open. Zoet die steeds in de korte hoek of met een afstandsschot kan gaan vissen en op die manier verlies je nog van Fortuna als het tegenzit met blessures in je voorhoede waar PSV het van moet hebben.
pi_189814374
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:26 schreef RipCity het volgende:
Malen en bergwijn niet mee.

En Hendrix ook niet want... niet fit... terwijl die 2x niet hoefde te spelen... naja mooi ook eigenlijk maar vreemd is het weer wel.
Hendrix is nogal eens niet fit. Was in het verleden ook vaker.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189814430
Gelukkig kan Viergever tegen LASK spelen. Gewoon een degelijke speler die je schijnbaar niet kan missen.
  woensdag 6 november 2019 @ 12:16:42 #273
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_189814607
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 02:41 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax ook eens genaaid in Europa.
En dat heeft met PSV te maken op welke manier?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_189814662
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:20 schreef Cherni het volgende:

[..]

Precies. Prima omschreven.
Het is een typische psv reactie ja.
pi_189814879
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:06 schreef Cherni het volgende:
Gelukkig kan Viergever tegen LASK spelen. Gewoon een degelijke speler die je schijnbaar niet kan missen.
Tegen Utrecht kon je m missen als kiespijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')