Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
DTS verplaatsen naar MEN en slowchat daar verbannen naar MEN-SC. Dan kan het wbt. het spel-element gewoon puur om het bolken gaan, en kan het overige geleuter gewoon plaatsvinden in een reeks waar het voor bedoeld is; SC.quote:
@murp kijk aanzetten tot pestenquote:Op maandag 4 november 2019 11:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het ook wel dat aan mensen die normaal niet in dts posten gevraagd wordt op te letten of Mikey laatste poster is en dan wel te posten
quote:Op maandag 4 november 2019 11:22 schreef scrupuleus het volgende:
Het gaat prima zoals het nu is.
Ik wacht nog op de antwoorden van mikey aan murp/mij.
Hier kan ik mij ook wel in vinden, alleen dan niet de laatste 4 dagen maar de keren dat ik daar post sinds de heropening.quote:Op maandag 4 november 2019 12:07 schreef skysherrif het volgende:
De afgelopen 4 dagen dat ik er weer post hangt er een erg leuke sfeer.
Niets aan de hand
Je maakt het jezelf overigens ook niet al te makkelijk he. Voordat je gebant werd probeer je weer normaal proberen mee te posten in de SC maar als je ons vervolgens wel weer afscheept als eng volk. Stop gewoon eens met dat paranoia gedrag en post gewoon normaal mee, waar dat ook is. Altijd maar doen alsof iedereen tegen je is, slaat nergens opquote:
niet jullie allemaal jij gaf laatst het perfecte antwoord toen ik je vroeg kom je ook posten in dts.Waarop jij zei dat zou een beetje hypocriet van mij zijn dat waardeerde ik juist heel erg.quote:Op maandag 4 november 2019 12:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf overigens ook niet al te makkelijk he. Voordat je gebant werd probeer je weer normaal proberen mee te posten in de SC maar als je ons vervolgens wel weer afscheept als eng volk. Stop gewoon eens met dat paranoia gedrag en post gewoon normaal mee, waar dat ook is. Altijd maar doen alsof iedereen tegen je is, slaat nergens op
Ook echt topics uit september erbij halenquote:Op zondag 17 november 2019 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat een user (@:Kluun1985) zichzelf voor paal wil zetten met een uitgekauwde en geforceerde gimmick, maar kan hier niet iets aan gedaan worden:
ONZ / Stapel
ONZ / Muzikale orgasme
ONZ / Liefde van mijn leven
ONZ / Zo vader, zo zoon
ONZ / Abid Meher, een sprookje
Een centraal topic voor deze sneukneus bijvoorbeeld, zodat de rest van ONZ/FOK! deze schaamteloze vertoning bespaard blijft.
Ik vind deze post schaamteloos.quote:Op zondag 17 november 2019 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat een user (@:Kluun1985) zichzelf voor paal wil zetten met een uitgekauwde en geforceerde gimmick, maar kan hier niet iets aan gedaan worden:
ONZ / Stapel
ONZ / Muzikale orgasme
ONZ / Zo vader, zo zoon
ONZ / Mijn droomprins!
ONZ / Ik ben verliefd
Een centraal topic voor deze sneukneus bijvoorbeeld, zodat de rest van ONZ/FOK! deze schaamteloze vertoning bespaard blijft.
Wil je mod worden papoeatje?quote:Op zondag 17 november 2019 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
ONZ / Stapel
ONZ / Muzikale orgasme
ONZ / Zo vader, zo zoon
ONZ / Mijn droomprins!
ONZ / Ik ben verliefd
Je zou je er maar druk om makenquote:Op zondag 17 november 2019 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
ONZ / Stapel
ONZ / Muzikale orgasme
ONZ / Zo vader, zo zoon
ONZ / Mijn droomprins!
ONZ / Ik ben verliefd
quote:Op zondag 17 november 2019 13:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook echt topics uit september erbij halen
quote:Op zondag 17 november 2019 14:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind deze post schaamteloos.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil je mod worden papoeatje?
Gewoon negeren. Geen woorden vuil maken aan zo'n azijnpisser.quote:
Maar het blijft FOK!.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gewoon negeren. Geen woorden vuil maken aan zo'n azijnpisser.
NEINNNNNNNquote:Op maandag 2 december 2019 12:02 schreef FL_Freak het volgende:
Laat ons een keer lolletje hebben en sluit niet meteen de invasie topic
Dat is toch juist het lolletje :squote:Op maandag 2 december 2019 12:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ja okequote:Op maandag 2 december 2019 12:02 schreef FL_Freak het volgende:
Achquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:
ONZ / Ode aan die uk
Misschien niet zo netjes om een elfjarig kind een rol in een publieke psychose te laten spelen?
@:flippiee @:murp
Als de jongen er last van heeft staat het hem vrij een TR te sturen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:
ONZ / Ode aan die uk
Misschien niet zo netjes om een elfjarig kind een rol in een publieke psychose te laten spelen?
Ja wat achquote:
Zal ik eens rijkelijk over je heen kotsen of zo.quote:
achquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal ik eens rijkelijk over je heen kotsen of zo.
Ik meen in de richtlijnen gelezen te hebben dat een elfjarige zich hier niet mag registreren en derhalve een TR plaatsen ook onmogelijk is.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als de jongen er last van heeft staat het hem vrij een TR te sturen.
Kluun heeft toch ook een account?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik meen in de richtlijnen gelezen te hebben dat een elfjarige zich hier niet mag registreren
Dan zou ik graag een second opinion van @Flippiee @yvonne @hemarookworst @devzero en @Danny willen.quote:
Kluun is een minderjarige?quote:
Vind je hem een volwassen indruk maken?quote:
Ze zijn van harte welkomquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zou ik graag een second opinion van @:flippiee @:yvonne @:hemarookworst @:devzero en @:danny willen.
in iedergeval een IQ van een pinda, maar pinda's mogen zich ook niet registreren. Misschien dat we voor sommige een uitzondering m,akenquote:
Dat heb je gedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou ik vind het nu wel een erg vijandige sfeer worden, ik wou slechts mijn userplicht vervullen.
Ach.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zou ik graag een second opinion van @:flippiee @:yvonne @:hemarookworst @:devzero en @:danny willen.
Het is niet zo netjes, maar het topic is al gesloten en ik denk niet dat kluun meer aandacht verdient.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:
ONZ / Ode aan die uk
Heb je die mening nou wel of niet?quote:Op maandag 16 december 2019 09:05 schreef Jantje2k het volgende:
Hoi,
Het lijkt me niet dat dit de bedoeling is, maar in een topic in POL gaf ik aan waarom mensen PVV / FvD stemmen (een hekel aan hangjongeren die overlast bezorgen), en nu zit Pumpalov me in het DTS topic voor een mongool uit te maken en te framen dat ik die mening heb ofzo.
Beetje flauw vind ik
Rtquote:Op maandag 16 december 2019 11:38 schreef Fok-it het volgende:
Als je in DTS post ben je sowieso een mongool ongeacht je politieke voorkeur
Vergeven.quote:Op maandag 16 december 2019 11:38 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht drukte ik echt op verzenden? Sorry
Beter een rt dan een tr dan maarquote:
Wat fijn dat je dit nog even kon meldenquote:Op maandag 16 december 2019 11:38 schreef Fok-it het volgende:
Als je in DTS post ben je sowieso een mongool ongeacht je politieke voorkeur
Zo voor de kerst dacht ik, mooi gebaarquote:Op maandag 16 december 2019 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dit nog even kon melden
En die naam, doe eens terug veranderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |