Yep die zit op facebook, en geeft trouw antwoord op al mijn vragenquote:
Ok sanasoufiquote:Op woensdag 4 september 2019 20:56 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Yep die zit op facebook, en geeft trouw antwoord op al mijn vragenalleen vind dat kind Chantal Janzen dus lelijker dan zijn moeder, want ik gebruik haar foto voor mijn profiel
Goevermang gespotquote:Op woensdag 4 september 2019 20:51 schreef Kluun1985 het volgende:
Het is zo'n mooie manik stalk zijn zoontje van 14 zelfs op Facebook messenger, helaas beweert die dat de man van mijn leven niet gescheiden is van zijn lelijke moeder. O ja, en hij wil mij niet als stiefofuder
en toen ik zijn moeder te lelijk voor zijn vader noemde, zei hij dat ik lelijk ben, maar zijn lelijke moeder mooi is
![]()
![]()
Zeg nou dames, kijk hoe die man geld binnenhaalt zomaar op straat:
wie wil er nou zo'n creepy grijsaard als Clooney, wanneer er dit soort mannen zijn
Hij is teringgoed!!! Kan niet stoppen met kijken en luisteren:quote:Op donderdag 5 september 2019 00:15 schreef henkbootjesbouw het volgende:
Ziet er goed uit, muziekaal ook met dat keyboard/synthesizer.
Misschien kan je hem een dm sturen om samen een chocomelkie te drinken ?quote:Op donderdag 5 september 2019 00:19 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hij is teringgoed!!! Kan niet stoppen met kijken en luisteren:
![]()
![]()
![]()
quote:
Die man heeft toch helemaal geen chocomelk meer nodig...quote:Op donderdag 5 september 2019 00:26 schreef henkbootjesbouw het volgende:
[..]
Misschien kan je hem een dm sturen om samen een chocomelkie te drinken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |