Ik wil je mijn excuses aanbieden. Ik heb een heel druk leven, daarom ben ik hier weinig.quote:
Hij is niet dik!!!! Je bent zelf dik!quote:Op zondag 17 november 2019 13:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die wordt met de foto viesdikker.
Pfff saantje, druk joh. Doe je niks aan. Take care.quote:Op zondag 17 november 2019 13:25 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik wil je mijn excuses aanbieden. Ik heb een heel druk leven, daarom ben ik hier weinig.
Werken - opruimen - winkelen - Pakistaanse series en naar mijn schattebout kijken - eten - slapen. Dat is het drukke leven van Kluun.
Die onderkin inderdaadquote:Op zondag 17 november 2019 13:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die wordt met de foto viesdikker.
Bedankt, ik zeg vaak tegen mijn ouders, als ik morgen ontslagen word, laat ik geen traan druppelen. Ik heb gewoon een paar maanden rust nodig.quote:Op zondag 17 november 2019 13:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pfff saantje, druk joh. Doe je niks aan. Take care.
Die gast is op z'n minst obese. Mijn BMI is perfect.quote:Op zondag 17 november 2019 13:26 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hij is niet dik!!!! Je bent zelf dik!
Als hij obese was, zou hij niet beroemd zijn, en ook niet op de foto gaan.quote:Op zondag 17 november 2019 13:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die gast is op z'n minst obese. Mijn BMI is perfect.
Racistquote:Op zondag 17 november 2019 13:29 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Als hij obese was, zou hij niet beroemd zijn, en ook niet op de foto gaan.
Het is een knappe felbegeerde talentvolle man.
Ligt er aan hoe binair Kluun op dat moment is/wasquote:Op zondag 17 november 2019 13:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Misschien zit daar een baarmoeder en heeft kluun hem bezwangerd?
Man man manquote:Op zondag 17 november 2019 13:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Misschien zit daar een baarmoeder en heeft kluun hem bezwangerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |