Hier ook, prima spul.quote:
Onze eerste waterkoker had misschien ook nog wel geleefd als hij tijdens de verhuizing in een doos met Breekbaar had gezetenquote:Op maandag 4 november 2019 14:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien voortaan niet meer gebruiken om erwtensoep in te koken?![]()
Mijn waterkoker is ook nog nooit stuk geweest, heb hem toch al een aantal jaar.
Af en toe wat citroensap erin koken tegen de kalk, verder geen omkijken naar.
Jaquote:
quote:Op maandag 4 november 2019 14:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
*schrijft slagroom op het boodschappenlijstje, cacaopoeder heb ik nog
quote:Op maandag 4 november 2019 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij wonen al 20 jaar samen en zijn pas met onze tweede waterkoker bezig
Ik vraag me echt af wat we verkeerd doen danquote:Op maandag 4 november 2019 14:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien voortaan niet meer gebruiken om erwtensoep in te koken?![]()
Mijn waterkoker is ook nog nooit stuk geweest, heb hem toch al een aantal jaar.
Af en toe wat citroensap erin koken tegen de kalk, verder geen omkijken naar.
Ja, ik had twee weken geleden dus dat ik ER nog terug moest kijken en er pas een half uur voor de uitzending achter kwamquote:Op maandag 4 november 2019 14:13 schreef I het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastig ja.En alles terugkijken is dan ook opeens zo'n opgave.
Ja, als je er te snel aan gaat hechten is het wel verstandig om het te laten. Ik heb dat zelf nooit zo gehad met koffie. 's Ochtends vind ik mijn twee kopjes wel een lekkere opkikker, maar ik kan prima zonder.quote:Op maandag 4 november 2019 14:13 schreef I het volgende:
Ik durf het helemaal niet meer aan. Ga er dan teveel aan hechten, en dan ben ik helemaal kapot als ik het even oversla.
JaEn het is nog wel een heel goedkoop ding van de hema ook.
Ik ga vandaag geen boodschappen meer doen, maar ga het ook voor morgen op het lijstje zettenquote:Op maandag 4 november 2019 14:16 schreef Arizona het volgende:
Ja
*schrijft slagroom op het boodschappenlijstje, cacaopoeder heb ik nog
Ja, met veel kalk in het water kan het ook nogal snel gaan inderdaad. Ik moest in Engeland ook continu die waterkoker ontkalken (en dan had ik ook nog een speciale filter om de meeste kalk er al uit te filteren vóór het de koker in ging).quote:Op maandag 4 november 2019 14:25 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat wij nu met onze derde waterkoker bezig zijn in 13 jaar. Waar we voorheen woonden zat er wel enorm veel kalk in het water.
Irritant is dat ja. Als je dat allemaal niet doet dan krijg je op een gegeven moment zelfs zwarte vlekken en zo.quote:Op maandag 4 november 2019 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, met veel kalk in het water kan het ook nogal snel gaan inderdaad. Ik moest in Engeland ook continu die waterkoker ontkalken (en dan had ik ook nog een speciale filter om de meeste kalk er al uit te filteren vóór het de koker in ging).
Ja precies; echt zo lastig schoon te maken dan ook...quote:Op maandag 4 november 2019 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Irritant is dat ja. Als je dat allemaal niet doet dan krijg je op een gegeven moment zelfs zwarte vlekken en zo.
Ik ga ook pas woensdag weer boodschappenquote:Op maandag 4 november 2019 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga vandaag geen boodschappen meer doen, maar ga het ook voor morgen op het lijstje zetten
Oei, da's wel gevaarlijk dan ja.quote:Op maandag 4 november 2019 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik had twee weken geleden dus dat ik ER nog terug moest kijken en er pas een half uur voor de uitzending achter kwamToen heb ik het niet meer helemaal af kunnen kijken.
Ja klopt. Ik was van cola overgegaan op energiedrank, en toen ik begon te werken dus ook met koffie begonnen.quote:[..]
Ja, als je er te snel aan gaat hechten is het wel verstandig om het te laten. Ik heb dat zelf nooit zo gehad met koffie. 's Ochtends vind ik mijn twee kopjes wel een lekkere opkikker, maar ik kan prima zonder.
Als je zwarte vlekken krijgt is het toch wel even opletten of dat van kalk in je waterkoker isquote:Op maandag 4 november 2019 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Irritant is dat ja. Als je dat allemaal niet doet dan krijg je op een gegeven moment zelfs zwarte vlekken en zo.
Je moet er dan ook geen spijkers mee in de muur proberen te slaan.quote:Op maandag 4 november 2019 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vooral ook jammer omdat ik de rest van de week ook geen tv kijk. Nu is alles echt op één dag
[..]
Ik drink koffie alleen 's ochtends 1 of 2 kopjes. Later op de dag moet ik het inderdaad ook niet meer doen.
Trouwe waterkoker danDie van ons gaat echt 1 keer per jaar wel stuk
quote:Op maandag 4 november 2019 15:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je zwarte vlekken krijgt is het toch wel even opletten of dat van kalk in je waterkoker is,
een kleine 673 jaar geleden dacht iemand waarschijnlijk ook dat het gewoon iets onschuldigs met de waterkoker was.
quote:Op maandag 4 november 2019 14:14 schreef Arizona het volgende:
Ik drink trouwens NU een kopje koffie (mijn eerste en enige van de dag) met daarbij een plak zelfgebakken cake
Oeh jammie!quote:Op maandag 4 november 2019 16:47 schreef Arizona het volgende:
Het ruikt hier heeeeeerlijk, ik heb een hartige taart met spekjes, paprika en prei in de oven staan
Hoezee!quote:Op maandag 4 november 2019 16:56 schreef Guanabana het volgende:
De/Het Indiaas van laatst dat niet doorging gaat vandaag gebeuren!![]()
(voelt een beetje (te) decadent op een maandag, maarja)
Lekker hoor, en hoezo (te) decadent, je moet toch wát etenquote:Op maandag 4 november 2019 16:56 schreef Guanabana het volgende:
De/Het Indiaas van laatst dat niet doorging gaat vandaag gebeuren!![]()
(voelt een beetje (te) decadent op een maandag, maarja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |