Waar moet ik tekenen!??quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou mooi zijn. En dan verder er niemand afkegelen of beschadigen graag..
Wiens?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat diens ego gaat opspelen.
Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Droomscenario. En dan Bottas aan het einde van het seizoen WDC!![]()
Positieve delta. Dan kan je gas geven wat je wil maar je verbetert nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef Gruj0 het volgende:
Waarom reed HAM rechtstreeks naar de pit en niet naar de finish?
Dat mag je niet zeggenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
VER heeft geen ego? Het zijn allebei haantjes.
Toffe gozer als de druk er af isquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Wat is Vettel blij en enthousiast, zo heb ik hem heel het seizoen nog niet gezien eigenlijk?
Hij verslaat LEC en blijkt geleidelijk weer terug te komen in zijn element.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Wat is Vettel blij en enthousiast, zo heb ik hem heel het seizoen nog niet gezien eigenlijk?
Dat had Max ook en die verbeterde zijn tijdquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Positieve delta. Dan kan je gas geven wat je wil maar je verbetert niet
Niet na sector 2, alhoewel hij pakte tijd terug in sector 2quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat had Max ook en die verbeterde zijn tijd
Had in Q2 een rondje extra gereden en toen in Q3 op 't eind geen peut meer gehad.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef Gruj0 het volgende:
Waarom reed HAM rechtstreeks naar de pit en niet naar de finish?
doe ff normaal.............quote:
Denk het ook, goeie gast wel VET. Zie hem liever daar staan dan lec.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij verslaat LEC en blijkt geleidelijk weer terug te komen in zijn element.
Zie ziggoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |