En Hamilton erbuiten zonder technische oorzaakquote:
Iets met negerenquote:
Muah, je weet niet of er wat verloren is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:02 schreef Justevo het volgende:
Die lockup in T1 kost hem misschien wel pole.
Droomscenario. En dan Bottas aan het einde van het seizoen WDC!quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:02 schreef Maver24 het volgende:
Bottas wint, hamilton valt uit. Het zal je gebeuren
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:03 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop dat Lec en Ham elkaar raken morgen
Bwoaahhhhquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, je weet niet of er wat verloren is.
Dat was de 1e run.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:02 schreef Justevo het volgende:
Die lockup in T1 kost hem misschien wel pole.
Leclerc heeft wel wat bewijsdrang, dus zie het morgen ook wel gebeuren ook nogquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:03 schreef pmponer het volgende:
Hoezo jammer? Een beetje natuurtalent moet hiermee gewoon om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
P3 is prima. Jammer van LEC zo dichtbij
nope 2dequote:
Aha, die had ik even gemist.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:04 schreef Justevo het volgende:
[..]
2e ook en die was groter dan in de 1e.
Helaas zit de wereld der F1 niet zo in elkaarquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef VacaLoca het volgende:
Gewoon nu direct nieuw seizoen beginnen. Ferrari, RB en Mercedes gewoon op elkaars lip. Fuck winterstop en nieuwe grote verschillen
Oeh, dat zou mooi zijn. En dan verder er niemand afkegelen of beschadigen graag..quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:03 schreef pmponer het volgende:
Foutje gemaakt denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef Gruj0 het volgende:
Waarom reed HAM rechtstreeks naar de pit en niet naar de finish?
Omdat diens ego gaat opspelen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Een beetje natuurtalent moet hiermee gewoon om kunnen gaan.
Kwam door dat fantastische idee de vleugel te veranderen, anders was het nu nog leuk.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef VacaLoca het volgende:
Gewoon nu direct nieuw seizoen beginnen. Ferrari, RB en Mercedes gewoon op elkaars lip. Fuck winterstop en nieuwe grote verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |