Recce's schuld?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
@:Recce nu ben ik alles aan het bekijken en lezen wat ik kan vinden over dat vuurwerk Enschede gebeuren..jouw schuld
Mijn nichtje weet er ook een hoop vanquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
@:Recce nu ben ik alles aan het bekijken en lezen wat ik kan vinden over dat vuurwerk Enschede gebeuren..jouw schuld
Hij begon erover nadat ik vertelde over mijn Hillsborough gebeuren onderzoek. Zo kom ik die rabbithole nooit uitquote:
Owww, hij heeft het niet aangestokenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij begon erover nadat ik vertelde over mijn Hillsborough gebeuren onderzoek. Zo kom ik die rabbithole nooit uit
Not yet uncovered...maar ik denk het nietquote:
Maareh, jij deed een Hillsborough onderzoek? Gewoon uit interesse?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Not yet uncovered...maar ik denk het niet
Ja. Dan vang ik iets op en blijft het in mijn hoofd hangen en voor ik het weet zit ik er helemaal in. Ben denk ik de hele zomer met Mount Everest bezig geweest, ook zoiets.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, jij deed een Hillsborough onderzoek? Gewoon uit interesse?
We hebben best wel wat rampen meegemaakt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, jij deed een Hillsborough onderzoek? Gewoon uit interesse?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
Ach, je steekt er wat van opquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Dan vang ik iets op en blijft het in mijn hoofd hangen en voor ik het weet zit ik er helemaal in. Ben denk ik de hele zomer met Mount Everest bezig geweest, ook zoiets.
Je zou eerst nog even een unification theory opstellen trouwens.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij begon erover nadat ik vertelde over mijn Hillsborough gebeuren onderzoek. Zo kom ik die rabbithole nooit uit
heel erg veel te vinden. Ben een beetje aan het filteren ook. Van wat ik tot nu toe gezien heb is dat onderzoek inderdaad niet helemaal je van het. Maar ik moet nog verder lezen en kijken. Dat gaat stukje bij beetje.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]Er is nogal veel te vinden, toch? Heb je ook het idee dat er veel is fout gegaan met het onderzoek nu?
Mochten jullie tot schokkende ontdekkingen komen, dan volgt er vast nog een apart topic?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]Er is nogal veel te vinden, toch? Heb je ook het idee dat er veel is fout gegaan met het onderzoek nu?
ha ja. Zo ben ik best veel over heel veel verschillende onderwerpen te weten gekomen.quote:
De aarde is een donutquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Mochten jullie tot schokkende ontdekkingen komen, dan volgt er vast nog een apart topic?
Working on it. Ik word steeds afgeleidquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zou eerst nog even een unification theory opstellen trouwens.
Ik heb me er nooit echt in verdiept omdat er ook veel mensen zijn die het onderzoek niet vertrouwen, maar die dan met allerlei conspiracy-zooi aankomen. Dingen als dat defensie er mijnen of bommen had liggen etc. Als je op internet zoekt, kom je veel van dat soort zooi tegen, geloof ik.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
heel erg veel te vinden. Ben een beetje aan het filteren ook. Van wat ik tot nu toe gezien heb is dat onderzoek inderdaad niet helemaal je van het. Maar ik moet nog verder lezen en kijken. Dat gaat stukje bij beetje.
* Recce doet rm -rf / op de computers van de klantquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB het duimen heeft niet geholpen. Moest vandaag werkenMaar nu weekend
ja daarom filter ik. Jquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit echt in verdiept omdat er ook veel mensen zijn die het onderzoek niet vertrouwen, maar die dan met allerlei conspiracy-zooi aankomen. Dingen als dat defensie er mijnen of bommen had liggen etc. Als je op internet zoekt, kom je veel van dat soort zooi tegen, geloof ik.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
* Recce doet rm -rf / op de computers van de klant
Ja, soms is het wel echt inderdaad, maar je moet wel een filter toepassen, anders kom je verder van de waarheid in plaats van dichterbij.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja daarom filter ik. J
e kan bijna geen onderwerp onderzoeken of er zit conspiracy gedoe bij.
Alleen soms is het echt. Zoals bij Hillsborough. Er was écht een cover up door mensen hoog in de chain of command en na 27 jaar is dat uiteindelijk ook toegegeven door de betrokkenen zelf. Dat het 27 jaar heeft moeten duren is natuurlijk triest.
quote:
Ik kan er ook heel slecht tegen. Die moon hoaxers snap ik echt niet, maar ik ben niet zo goed in het discussiëren erover.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik trek die conspiracy dingen heel slecht, je kan aan de URL of video uploaders al zien dat het BS is vaak
Neequote:
Geen zin in ook, net als die Pizza gate van de Democraten of zoquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan er ook heel slecht tegen. Die moon hoaxers snap ik echt niet, maar ik ben niet zo goed in het discussiëren erover.
Ja, als je dat soort dingen gelooft, ben je ook niet te overtuigen, denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen zin in ook, net als die Pizza gate van de Democraten of zo
Discussiëren met onredelijke mensen is dan ook onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan er ook heel slecht tegen. Die moon hoaxers snap ik echt niet, maar ik ben niet zo goed in het discussiëren erover.
Moon hoax is wel een dingetje ja. Iemand liet me ooit iets zien over het Sandy Hook gebeuren, dat zou ook nep zijn. Ik zie ook een BNW subforum hier een heel topic dat maar door en door gaat. Dan denk ik arghhhhhhquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
eyyquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Discussiëren met onredelijke mensen is dan ook onbegonnen werk.
G'navond all
Dat is er ook zo 1, dat een ouder dan actie moet voeren om het te bewijzenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moon hoax is wel een dingetje ja. Iemand liet me ooit iets zien over het Sandy Hook gebeuren, dat zou ook nep zijn. Ik zie ook een BNW subforum hier een heel topic dat maar door en door gaat. Dan denk ik arghhhhhh
Ja, dat heeft gewoon geen zin. De kans dat je iemand ook maar een beetje weet te overtuigen, is heel klein.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
G'navond all
Ik vind deze wel erg. Er zijn kinderen dood, die leven écht niet, dat is geen hoax. Die mensen hebben al pijn genoeg omdat ze hun kindjes verloren zijn, en dan krijgen ze te horen dat het niet waar zou zijn. Wat doe je mensen dan aan, denk ik dan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is er ook zo 1, dat een ouder dan actie moet voeren om het te bewijzen
Tonijn!quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
G'navond all
Ja, vreselijk is dat.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moon hoax is wel een dingetje ja. Iemand liet me ooit iets zien over het Sandy Hook gebeuren, dat zou ook nep zijn. Ik zie ook een BNW subforum hier een heel topic dat maar door en door gaat. Dan denk ik arghhhhhh
Omdat die mensen niet overtuigd willen worden. Niet nadenken over wat een ander zegt. Als je zo een discussie in stapt is het een zinloze exercitie.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heeft gewoon geen zin. De kans dat je iemand ook maar een beetje weet te overtuigen, is heel klein.
Yups. Dit is meestal wel een goede spreuk om je aan te houden:quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Omdat die mensen niet overtuigd willen worden. Niet nadenken over wat een ander zegt. Als je zo een discussie in stapt is het een zinloze exercitie.
ha I like thatquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Dit is meestal wel een goede spreuk om je aan te houden:
“Keep an open mind, but not so open that your brains fall out”
Dat ging ie daarna doenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die niet het hele dorp aan het kortwieken met zn Makita?
Dat is een goeiequote:Op zaterdag 2 november 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Da's een goeie inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en dat laatste is dan ook echt genieten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
Ik probeer altijd wel een open mind te houden. Maar het zou wel van beide kanten moeten komen. Als ik naar de argumenten van de ander luisteren, zou ik het prettig vinden als de ander ook naar de mijne luistert. Dat is helaas vaak niet mogelijk. En dan is het onbegonnen werk.
Een enkele keer kan dat echter wel, en dan ontstaan er wel hele leuke discussies. En soms steek ik er ook wel wat van op.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dat laatste is dan ook echt genieten.
Tijdens een discussie ontdek ik altijd hoe veel ik niet weet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
Ik probeer altijd wel een open mind te houden. Maar het zou wel van beide kanten moeten komen. Als ik naar de argumenten van de ander luisteren, zou ik het prettig vinden als de ander ook naar de mijne luistert. Dat is helaas vaak niet mogelijk. En dan is het onbegonnen werk.
Een enkele keer kan dat echter wel, en dan ontstaan er wel hele leuke discussies. En soms steek ik er ook wel wat van op.
Dat heb je sowieso als je je ergens in verdiept. Hoe meer je weet hoe meer vragen het oproept.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Tijdens een discussie ontdek ik altijd hoe veel ik niet weet.
ja! Op zich wel mooi.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb je sowieso als je je ergens in verdiept. Hoe meer je weet hoe meer vragen het oproept.
Yups. Daarom is het soms makkelijker discussiëren voor mensen die niet zoveel weten en die heel zeker van zichzelf zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb je sowieso als je je ergens in verdiept. Hoe meer je weet hoe meer vragen het oproept.
so much to learn..so little timequote:Op zaterdag 2 november 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Tijdens een discussie ontdek ik altijd hoe veel ik niet weet.
Dunning-Krugereffectquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Daarom is het soms makkelijker discussiëren voor mensen die niet zoveel weten en die heel zeker van zichzelf zijn.
Dat zijn juist vaak de moeilijkste mensenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Daarom is het soms makkelijker discussiëren voor mensen die niet zoveel weten en die heel zeker van zichzelf zijn.
Hoe is het met je achillespees?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:42 schreef Prisha het volgende:
Ik zou vanavond erop uit gaan maar ik blijf denk ik thuis. Te moe. Donderdag en vrijdag erg laat geworden ook.
Genoeg vuurwerkramp filmpjes nog in de bookmarkmap
Redelijk. Die heeft het toch donderdag te verduren gaat. Combinatie van kou en uren en uren staan was niet het beste blijkbaar. Heb wel vandaag een paar uurtjes gewandeld en dat ging op zich wel goed. Maar ik voel hem nu wel.quote:
Zolang je maar niet je hele kamer met printjes volplakt, zoals de hoofdpersoon in Homeland:quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Op zich wel mooi.
Ik maak me er alleen soms helemaal gek mee. Ik wil dan dat weten oh ja en dat en oh dat is er ook nog en en en...Soms voel ik me zo'n chaotische mad scientist.
Maar op een bepaald moment gebeurt het dat alle afzonderlijke puzzelstukjes samenvallen en het verband dan zichtbaar wordt. Dat is wel een heel fijn moment. Daar kick ik wel op.
Ja, maar voor hen is het discussiëren makkelijker.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn juist vaak de moeilijkste mensen
Dus weer even een stap achteruit in het herstel. Hoe lang nog voor de die berg op gaat?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Redelijk. Die heeft het toch donderdag te verduren gaat. Combinatie van kou en uren en uren staan was niet het beste blijkbaar. Heb wel vandaag een paar uurtjes gewandeld en dat ging op zich wel goed. Maar ik voel hem nu wel.
Homelandquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zolang je maar niet je hele kamer met printjes volplakt, zoals de hoofdpersoon in Homeland:
[ afbeelding ]
over precies 3 maanden heb ik de tweede klimdag erop zittenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus weer even een stap achteruit in het herstel. Hoe lang nog voor de die berg op gaat?
Die serie moet ik nog af kijken. Was ik eigenlijk vergeten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zolang je maar niet je hele kamer met printjes volplakt, zoals de hoofdpersoon in Homeland:
[ afbeelding ]
Nouja, als je zeker weet dat je gelijk heb het frustrerend dat de tegenpartij dat niet wil inzienquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar voor hen is het discussiëren makkelijker.
Ik reed altijd met de fiets langs die fabriek en heb daar ook een rondleiding gehad vroeger. Het rook er altijd raar.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:47 schreef Prisha het volgende:
@:Recce dit is wel een beetje geinig...ik zie nu beelden van de Grolsch fabriek voorbij komen, die ook aardig beschadigd raakte. Die zat toen dus midden in die woonwijken.
Ik ben er eerder dit jaar geweest op die tour, waar hij nu zit aan de rand van Enschede en herinner me dat ze zeiden dat ze eerst dus daar in die woonwijk zaten. Nu zie ik het ook voorbij komen, wel grappig.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het goed is naar Brintaquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik reed altijd met de fiets langs die fabriek en heb daar ook een rondleiding gehad vroeger. Het rook er altijd raar.
Weekendquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB het duimen heeft niet geholpen. Moest vandaag werkenMaar nu weekend
Ja lekker juistquote:
Voglende week naar Lazarus en inmiddels besloten waar we vooraf iets gaan eten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
@:Drakin al weer thuis of op de plek van bestemming?
Heineken zou ik ook nog wel een keer willen doenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja lekker juisthet mooiste vond ik de blikjes machines bij Heineken net een machinegeweer
Dat is nog best wel gauw. Ik zou die pees een beetje ontzien dan. Heb je nog pees belastende activiteiten op het programma staan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
over precies 3 maanden heb ik de tweede klimdag erop zitten
Ik moet juist nu de laatste 3 maanden volgens trainingschema de intensiteit opvoeren. Even kijken hoe ik dat ga doen. Pff. gedoe.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is nog best wel gauw. Ik zou die pees een beetje ontzien dan. Heb je nog pees belastende activiteiten op het programma staan?
goedenavond Dees!quote:
3 maanden, dat gaat al opschieten! Spannend met je achillespees en ik ben benieuwd hoe je dat gaat opvoeren.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet juist nu de laatste 3 maanden volgens trainingschema de intensiteit opvoeren. Even kijken hoe ik dat ga doen. Pff. gedoe.
Ohw jee. Lastig inderdaad. Ik duim dat die rotpees tot inkeer komtquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet juist nu de laatste 3 maanden volgens trainingschema de intensiteit opvoeren. Even kijken hoe ik dat ga doen. Pff. gedoe.
Ah, toe, verzin eens een naamquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, nee, het is toch een andere geur, maar ik kan er geen naam aan geven.
Beetje de geur van biks, maar dan viezer en minder aromatisch.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
3 maanden, dat gaat al opschieten! Spannend met je achillespees en ik ben benieuwd hoe je dat gaat opvoeren.
thanks! Het gaat allemaal goedkomen. Ben gelukkig positief ingesteldquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
Ohw jee. Lastig inderdaad. Ik duim dat die rotpees tot inkeer komt
Hop. In de zomer stonk de hele wijk naar die zure lucht.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
OK.. waar?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voglende week naar Lazarus en inmiddels besloten waar we vooraf iets gaan eten.
Ja, zo zou je het wel kunnen omschrijven.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hop. In de zomer stonk de hele wijk naar die zure lucht.
Verkapte 'er hoeven geen fokkers voor het raam te gaan staan' postquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van het Delamar
Die staan gewoon voor de ingang te posten hoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte 'er hoeven geen fokkers voor het raam te gaan staan' post
Alle rondes, als het ff kanquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op zich maakt het voor Max weinig uit.. ff heel blijven de 1e rondes
Oja, natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staan gewoon voor de ingang te posten hoor
Zoiets ja, voor je het weet moet ik van alles uit gaan leggen aan mijn dochterquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte 'er hoeven geen fokkers voor het raam te gaan staan' post
Het is bijna 23.23quote:
Voor wie niet?quote:
Kijk hij weetquote:
Wtf is dat met 22.22 dan?quote:
Ik zie geen verschil mobielquote:
Er is weinig meequote:Op zaterdag 2 november 2019 23:24 schreef NZ het volgende:
[..]
Wtf is dat met 22.22 dan?
Heb er hier naast me ook eentje die daar steeds mee bezig is.
Ik begrijp er geen peep van
Straks om 0.00.00 kan ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er is weinig mee
Maar sommige mensen vinden het leuk om om 22:22:22 te posten
Dat dacht ik alquote:
Dat was al even geleden hoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was de laatste big bang theory
Heb ikquote:
Omdat ik TS benquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:27 schreef drakin het volgende:
Al jouw berichtjes zijn in het blauw D.
Aha! Nee hier is het geloof ik Iets met dat hij altijd op de wekker kijkt als het 22.22 is ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er is weinig mee
Maar sommige mensen vinden het leuk om om 22:22:22 te posten
Ow, dat is gewoon raarquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:29 schreef NZ het volgende:
[..]
Aha! Nee hier is het geloof ik Iets met dat hij altijd op de wekker kijkt als het 22.22 is ofzo
Nee niet de eerste keer, ik ben al een ervaren vrouwquote:
En het zijn geen manboobsquote:
Jawel aan de roze of blauwe verticale streep rechts van de post.quote:
Johquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel aan de roze of blauwe verticale streep rechts van de post.
Vraag het aan Haags als hij terug is van vakantiequote:
Hij is de autoriteit op dat gebied ?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag het aan Haags als hij terug is van vakantie
Dat zijn engelengetallen en kan medium tarotina je handen over lezen op paranomaliutusnet.com moet je wel eerst 3 keer naakt rond je huis rennen bij nieuwe maan voor het beste resultaat. Succes!quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:29 schreef NZ het volgende:
[..]
Aha! Nee hier is het geloof ik Iets met dat hij altijd op de wekker kijkt als het 22.22 is ofzo
Das zo'n dun lijntje, daar vergeet ik naar te kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is doorgaans niet een vrouw.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is niet echt een smakelijk idee
Volgens mij doet hij wel meer onzinnige spelletjesquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is niet echt een smakelijk idee
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is doorgaans niet een vrouw.
Zie geen roze, gelukkigquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je bij jezelf ook een blauwe streep?quote:
Jij bent mod van MEN, dus neem het zo van je aanquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij wel meer onzinnige spelletjes
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie je bij jezelf ook een blauwe streep?
Tettentaartquote:
Whaha, ik hou dit ff voor mezelf, dat snap je welquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn engelengetallen en kan medium tarotina je handen over lezen op paranomaliutusnet.com moet je wel eerst 3 keer naakt rond je huis rennen bij nieuwe maan voor het beste resultaat. Succes!
Mobiel zie ik bij jou echt een roze streepquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:34 schreef NZ het volgende:
[..]
Zie geen roze, gelukkig![]()
Wel een mannetje/vrouwtje.
Thank god voor de settings
50 euro uitgeven per reading en healing op afstand kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:36 schreef NZ het volgende:
[..]
Whaha, ik hou dit ff voor mezelf, dat snap je wel
Ik dacht dat de liefde van een man door de maag gingquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:37 schreef D. het volgende:
Wel leuk zo op een schotel, maar als er geen prettige vrouw aan zit is het toch niet mijn ding
Ik ben een beetje raarquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik dacht dat de liefde van een man door de maag ging
Dat laatste maakt het niet beter Deisquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel zie ik bij jou echt een roze streep![]()
Klinkt een beetje als een positieve zwangerschapstest
Zodra het licht snachts uit isquote:
Kannibalismequote:Op zaterdag 2 november 2019 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik dacht dat de liefde van een man door de maag ging
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ach joh, het is positief, je kunt het slechter treffen
Te laat! De streep is te laatquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets in dit subforum
Ongewenste intimiteiten ook nogquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn om op te eten
Figuurlijk he
Da's een conclusiequote:Op zaterdag 2 november 2019 23:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tokkie to me ?![]()
of is dat je uitleg
![]()
Wie is ze, je vriendin? Fokkers zijn toch allemaal vrijgezel?quote:
Ik ga niet in detail, dat is off-topicquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie is ze, je vriendin? Fokkers zijn toch allemaal vrijgezel?
Dat wel natuurlijk, heb m'n glas al klaarstaanquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
te laat?
Ik dacht dat wel 0:00:00u nog mee gingen pakken
Wat ga je ermee doen dan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:47 schreef NZ het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, heb m'n glas al klaarstaan
Dat leek me vanzelfsprekendquote:
Typisch een antwoord van iemand die niet wil vertellen dat ie zijn vriendin elke avond met de hand moet oppompenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga niet in detail, dat is off-topic
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Typisch een antwoord van iemand die niet wil vertellen dat ie zijn vriendin elke avond met de hand moet oppompen
Geen idee.. volgens mij alleen in Duitsland..quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat leek me vanzelfsprekend
Geen idee hoe het precies zat trouwens, was het ook in NL te zien?
Je moet wel werken voor je aan je trekken komt natuurlijk!quote:
Heb ik 'programma met de muis' dan gewoon zelf vertaald?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. volgens mij alleen in Duitsland..
Volgens mij trekt een opblaasvriendin nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet wel werken voor je aan je trekken komt natuurlijk!
Jij kan het wetenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij trekt een opblaasvriendin niet
Nee en het zit in NL archief ergens.. maar nooit gezien op tv in NLquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik 'programma met de muis' dan gewoon zelf vertaald?
Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en het zit in NL archief ergens.. maar nooit gezien op tv in NL
Is ook nooit in nl geweest, ooit toen we voor het eerst een stapel tv zenders kregen zat duitsland erbij en ja dan ga je zappen tussen die 11 tv zendersquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en het zit in NL archief ergens.. maar nooit gezien op tv in NL
Jajaquote:
Wie?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:58 schreef D. het volgende:
Beetje stil gevallen hier, iedereen Barney aan het kijken?
Sbs muziek.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:58 schreef D. het volgende:
Nieuwe serie ontdektquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:58 schreef D. het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:58 schreef D. het volgende:
Op netflix?quote:
Voorbij zien komen, maar dat verstaat de Wman nietquote:Op zondag 3 november 2019 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ellie in de handel. Een opname
Na zdrowie
O, nee dus, heb wel een serie op netflix nog verder te kijken. Stukken interessanter dan een paar pijltjes.quote:
Ok, kon ook nog via amazon kijken.quote:
Dat kennen ze hier helaas nog nietquote:Op zondag 3 november 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er nooit meer sinds de winkelsluiting om 22 uur is
Mijn VPN verklapt het nietquote:Op zondag 3 november 2019 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben hier aan begonnen
https://www.netflix.com/nl/title/80241387
Ik kon de serie niet maar las erover. Lekkere Scifiquote:
Ja hoor, rustig aan. Heb een Scifi avondjequote:
Oeh waar kijk je nu naar?quote:Op zondag 3 november 2019 00:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, rustig aan. Heb een Scifi avondje
5 minuten gezien en vind het nu al niksquote:Op zondag 3 november 2019 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben hier aan begonnen
https://www.netflix.com/nl/title/80241387
Ben nu nog Grimm aan het zien en Santa Clara diet.quote:Op zondag 3 november 2019 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kon de serie niet maar las erover. Lekkere Scifi
Top 2000.quote:Op zondag 3 november 2019 00:18 schreef NZ het volgende:
December ook weer Netflix kijken, nu nog teveel films en series staan.
Heerlijke romantische stupid kerstfilms kijken, love it![]()
Oh en natuurlijk de top 2000
Veel drugs series in Spanje...quote:Op zondag 3 november 2019 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
5 minuten gezien en vind het nu al niks
Koenquote:
Teveel zelfs?quote:Op zondag 3 november 2019 00:18 schreef NZ het volgende:
December ook weer Netflix kijken, nu nog teveel films en series staan.
Heerlijke romantische stupid kerstfilms kijken, love it![]()
Oh en natuurlijk de top 2000
Impulse follows 16-year-old Henrietta Coles who discovers she has the ability to mentally move objects as well as teleport but has no control over her destination. The first time she realizes this, she is in a truck with her high school's basketball captain and star, Clay Boone, who tries to rape her. She has a seizure and teleports, in the course of which she inadvertently crushes him with her inherent telekinesis and teleports for the first time, leaving him a paraplegic.quote:
Tempo spreekt me niet aan en die zangeres in het begin zingt niet mooi.quote:
How are you?quote:
Genoteerd! Morgen eens kijken of het wat voor mij isquote:Op zondag 3 november 2019 00:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben nu nog Grimm aan het zien en Santa Clara diet.
Grimm seizoen 1 zijn wat losse afleveringen daarna gaat het pas echt los en in seizoen 4 kun je niet meer stoppen met kijken.quote:Op zondag 3 november 2019 00:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Genoteerd! Morgen eens kijken of het wat voor mij is
Ah, nu ben ik al de helft minder jaloersquote:Op zondag 3 november 2019 00:22 schreef NZ het volgende:
[..]
Mwa misschien de helft is het kijken waard
Ik sla dit jaar ook maar eens over.quote:
Same herequote:Op zondag 3 november 2019 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik ben nog niet echt in de stemming
Ken ie dat denk je?quote:Op zondag 3 november 2019 00:24 schreef chufi het volgende:
Laten we geen slapende Marios wakker maken met top2000
Whaha, ik dl vanalles maar slechts weinig wordt bekekenquote:Op zondag 3 november 2019 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, nu ben ik al de helft minder jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |