Ohw jee. Lastig inderdaad. Ik duim dat die rotpees tot inkeer komtquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet juist nu de laatste 3 maanden volgens trainingschema de intensiteit opvoeren. Even kijken hoe ik dat ga doen. Pff. gedoe.

Ah, toe, verzin eens een naamquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, nee, het is toch een andere geur, maar ik kan er geen naam aan geven.

Beetje de geur van biks, maar dan viezer en minder aromatisch.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
3 maanden, dat gaat al opschieten! Spannend met je achillespees en ik ben benieuwd hoe je dat gaat opvoeren.
thanks! Het gaat allemaal goedkomen. Ben gelukkig positief ingesteldquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
Ohw jee. Lastig inderdaad. Ik duim dat die rotpees tot inkeer komt

Hop. In de zomer stonk de hele wijk naar die zure lucht.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]

OK.. waar?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voglende week naar Lazarus en inmiddels besloten waar we vooraf iets gaan eten.

Ja, zo zou je het wel kunnen omschrijven.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hop. In de zomer stonk de hele wijk naar die zure lucht.

Verkapte 'er hoeven geen fokkers voor het raam te gaan staan' postquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van het Delamar

Die staan gewoon voor de ingang te posten hoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte 'er hoeven geen fokkers voor het raam te gaan staan' post

Alle rondes, als het ff kanquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op zich maakt het voor Max weinig uit.. ff heel blijven de 1e rondes

Oja, natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staan gewoon voor de ingang te posten hoor

Zoiets ja, voor je het weet moet ik van alles uit gaan leggen aan mijn dochterquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte 'er hoeven geen fokkers voor het raam te gaan staan' post

Het is bijna 23.23quote:

Voor wie niet?quote:

Kijk hij weetquote:

Wtf is dat met 22.22 dan?quote:

Ik zie geen verschil mobielquote:

Er is weinig meequote:Op zaterdag 2 november 2019 23:24 schreef NZ het volgende:
[..]
Wtf is dat met 22.22 dan?
Heb er hier naast me ook eentje die daar steeds mee bezig is.
Ik begrijp er geen peep van

Straks om 0.00.00 kan ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er is weinig mee
Maar sommige mensen vinden het leuk om om 22:22:22 te posten

Dat dacht ik alquote:

Dat was al even geleden hoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was de laatste big bang theory

Heb ikquote:

Omdat ik TS benquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:27 schreef drakin het volgende:
Al jouw berichtjes zijn in het blauw D.

Aha! Nee hier is het geloof ik Iets met dat hij altijd op de wekker kijkt als het 22.22 is ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er is weinig mee
Maar sommige mensen vinden het leuk om om 22:22:22 te posten

Ow, dat is gewoon raarquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:29 schreef NZ het volgende:
[..]
Aha! Nee hier is het geloof ik Iets met dat hij altijd op de wekker kijkt als het 22.22 is ofzo

Nee niet de eerste keer, ik ben al een ervaren vrouwquote:

En het zijn geen manboobsquote:

Jawel aan de roze of blauwe verticale streep rechts van de post.quote:

Johquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel aan de roze of blauwe verticale streep rechts van de post.

Vraag het aan Haags als hij terug is van vakantiequote:

Hij is de autoriteit op dat gebied ?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag het aan Haags als hij terug is van vakantie

Dat zijn engelengetallen en kan medium tarotina je handen over lezen op paranomaliutusnet.com moet je wel eerst 3 keer naakt rond je huis rennen bij nieuwe maan voor het beste resultaat. Succes!quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:29 schreef NZ het volgende:
[..]
Aha! Nee hier is het geloof ik Iets met dat hij altijd op de wekker kijkt als het 22.22 is ofzo

Das zo'n dun lijntje, daar vergeet ik naar te kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]

Een vrouw met manboobs is doorgaans niet een vrouw.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is niet echt een smakelijk idee

Volgens mij doet hij wel meer onzinnige spelletjesquote:

quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is niet echt een smakelijk idee

GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Een vrouw met manboobs is doorgaans niet een vrouw.

Zie geen roze, gelukkigquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]

Zie je bij jezelf ook een blauwe streep?quote:

Jij bent mod van MEN, dus neem het zo van je aanquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij wel meer onzinnige spelletjes

Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie je bij jezelf ook een blauwe streep?

Tettentaartquote:

Whaha, ik hou dit ff voor mezelf, dat snap je welquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn engelengetallen en kan medium tarotina je handen over lezen op paranomaliutusnet.com moet je wel eerst 3 keer naakt rond je huis rennen bij nieuwe maan voor het beste resultaat. Succes!

Mobiel zie ik bij jou echt een roze streepquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:34 schreef NZ het volgende:
[..]
Zie geen roze, gelukkig![]()
Wel een mannetje/vrouwtje.
Thank god voor de settings

50 euro uitgeven per reading en healing op afstand kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:36 schreef NZ het volgende:
[..]
Whaha, ik hou dit ff voor mezelf, dat snap je wel

Ik dacht dat de liefde van een man door de maag gingquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:37 schreef D. het volgende:
Wel leuk zo op een schotel, maar als er geen prettige vrouw aan zit is het toch niet mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |