Recce's schuld?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
@:Recce nu ben ik alles aan het bekijken en lezen wat ik kan vinden over dat vuurwerk Enschede gebeuren..jouw schuld
Mijn nichtje weet er ook een hoop vanquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
@:Recce nu ben ik alles aan het bekijken en lezen wat ik kan vinden over dat vuurwerk Enschede gebeuren..jouw schuld
Hij begon erover nadat ik vertelde over mijn Hillsborough gebeuren onderzoek. Zo kom ik die rabbithole nooit uitquote:
Owww, hij heeft het niet aangestokenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij begon erover nadat ik vertelde over mijn Hillsborough gebeuren onderzoek. Zo kom ik die rabbithole nooit uit
Not yet uncovered...maar ik denk het nietquote:
Maareh, jij deed een Hillsborough onderzoek? Gewoon uit interesse?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Not yet uncovered...maar ik denk het niet
Ja. Dan vang ik iets op en blijft het in mijn hoofd hangen en voor ik het weet zit ik er helemaal in. Ben denk ik de hele zomer met Mount Everest bezig geweest, ook zoiets.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, jij deed een Hillsborough onderzoek? Gewoon uit interesse?
We hebben best wel wat rampen meegemaakt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, jij deed een Hillsborough onderzoek? Gewoon uit interesse?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
Ach, je steekt er wat van opquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Dan vang ik iets op en blijft het in mijn hoofd hangen en voor ik het weet zit ik er helemaal in. Ben denk ik de hele zomer met Mount Everest bezig geweest, ook zoiets.
Je zou eerst nog even een unification theory opstellen trouwens.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij begon erover nadat ik vertelde over mijn Hillsborough gebeuren onderzoek. Zo kom ik die rabbithole nooit uit
heel erg veel te vinden. Ben een beetje aan het filteren ook. Van wat ik tot nu toe gezien heb is dat onderzoek inderdaad niet helemaal je van het. Maar ik moet nog verder lezen en kijken. Dat gaat stukje bij beetje.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]Er is nogal veel te vinden, toch? Heb je ook het idee dat er veel is fout gegaan met het onderzoek nu?
Mochten jullie tot schokkende ontdekkingen komen, dan volgt er vast nog een apart topic?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]Er is nogal veel te vinden, toch? Heb je ook het idee dat er veel is fout gegaan met het onderzoek nu?
ha ja. Zo ben ik best veel over heel veel verschillende onderwerpen te weten gekomen.quote:
De aarde is een donutquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Mochten jullie tot schokkende ontdekkingen komen, dan volgt er vast nog een apart topic?
Working on it. Ik word steeds afgeleidquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zou eerst nog even een unification theory opstellen trouwens.
Ik heb me er nooit echt in verdiept omdat er ook veel mensen zijn die het onderzoek niet vertrouwen, maar die dan met allerlei conspiracy-zooi aankomen. Dingen als dat defensie er mijnen of bommen had liggen etc. Als je op internet zoekt, kom je veel van dat soort zooi tegen, geloof ik.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
heel erg veel te vinden. Ben een beetje aan het filteren ook. Van wat ik tot nu toe gezien heb is dat onderzoek inderdaad niet helemaal je van het. Maar ik moet nog verder lezen en kijken. Dat gaat stukje bij beetje.
* Recce doet rm -rf / op de computers van de klantquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB het duimen heeft niet geholpen. Moest vandaag werkenMaar nu weekend
ja daarom filter ik. Jquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit echt in verdiept omdat er ook veel mensen zijn die het onderzoek niet vertrouwen, maar die dan met allerlei conspiracy-zooi aankomen. Dingen als dat defensie er mijnen of bommen had liggen etc. Als je op internet zoekt, kom je veel van dat soort zooi tegen, geloof ik.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
* Recce doet rm -rf / op de computers van de klant
Ja, soms is het wel echt inderdaad, maar je moet wel een filter toepassen, anders kom je verder van de waarheid in plaats van dichterbij.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja daarom filter ik. J
e kan bijna geen onderwerp onderzoeken of er zit conspiracy gedoe bij.
Alleen soms is het echt. Zoals bij Hillsborough. Er was écht een cover up door mensen hoog in de chain of command en na 27 jaar is dat uiteindelijk ook toegegeven door de betrokkenen zelf. Dat het 27 jaar heeft moeten duren is natuurlijk triest.
quote:
Ik kan er ook heel slecht tegen. Die moon hoaxers snap ik echt niet, maar ik ben niet zo goed in het discussiëren erover.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik trek die conspiracy dingen heel slecht, je kan aan de URL of video uploaders al zien dat het BS is vaak
Neequote:
Geen zin in ook, net als die Pizza gate van de Democraten of zoquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan er ook heel slecht tegen. Die moon hoaxers snap ik echt niet, maar ik ben niet zo goed in het discussiëren erover.
Ja, als je dat soort dingen gelooft, ben je ook niet te overtuigen, denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen zin in ook, net als die Pizza gate van de Democraten of zo
Discussiëren met onredelijke mensen is dan ook onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan er ook heel slecht tegen. Die moon hoaxers snap ik echt niet, maar ik ben niet zo goed in het discussiëren erover.
Moon hoax is wel een dingetje ja. Iemand liet me ooit iets zien over het Sandy Hook gebeuren, dat zou ook nep zijn. Ik zie ook een BNW subforum hier een heel topic dat maar door en door gaat. Dan denk ik arghhhhhhquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
eyyquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Discussiëren met onredelijke mensen is dan ook onbegonnen werk.
G'navond all
Dat is er ook zo 1, dat een ouder dan actie moet voeren om het te bewijzenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moon hoax is wel een dingetje ja. Iemand liet me ooit iets zien over het Sandy Hook gebeuren, dat zou ook nep zijn. Ik zie ook een BNW subforum hier een heel topic dat maar door en door gaat. Dan denk ik arghhhhhh
Ja, dat heeft gewoon geen zin. De kans dat je iemand ook maar een beetje weet te overtuigen, is heel klein.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Discussiëren met onredelijke mensen is dan ook onbegonnen werk.
G'navond all
Ik vind deze wel erg. Er zijn kinderen dood, die leven écht niet, dat is geen hoax. Die mensen hebben al pijn genoeg omdat ze hun kindjes verloren zijn, en dan krijgen ze te horen dat het niet waar zou zijn. Wat doe je mensen dan aan, denk ik dan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is er ook zo 1, dat een ouder dan actie moet voeren om het te bewijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |