Recce's schuld?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
@:Recce nu ben ik alles aan het bekijken en lezen wat ik kan vinden over dat vuurwerk Enschede gebeuren..jouw schuld
Mijn nichtje weet er ook een hoop vanquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
@:Recce nu ben ik alles aan het bekijken en lezen wat ik kan vinden over dat vuurwerk Enschede gebeuren..jouw schuld
Hij begon erover nadat ik vertelde over mijn Hillsborough gebeuren onderzoek. Zo kom ik die rabbithole nooit uitquote:
Owww, hij heeft het niet aangestokenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij begon erover nadat ik vertelde over mijn Hillsborough gebeuren onderzoek. Zo kom ik die rabbithole nooit uit
Not yet uncovered...maar ik denk het nietquote:
Maareh, jij deed een Hillsborough onderzoek? Gewoon uit interesse?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Not yet uncovered...maar ik denk het niet
Ja. Dan vang ik iets op en blijft het in mijn hoofd hangen en voor ik het weet zit ik er helemaal in. Ben denk ik de hele zomer met Mount Everest bezig geweest, ook zoiets.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, jij deed een Hillsborough onderzoek? Gewoon uit interesse?
We hebben best wel wat rampen meegemaakt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Maareh, jij deed een Hillsborough onderzoek? Gewoon uit interesse?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef Prisha het volgende:
Ach, je steekt er wat van opquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Dan vang ik iets op en blijft het in mijn hoofd hangen en voor ik het weet zit ik er helemaal in. Ben denk ik de hele zomer met Mount Everest bezig geweest, ook zoiets.
Je zou eerst nog even een unification theory opstellen trouwens.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij begon erover nadat ik vertelde over mijn Hillsborough gebeuren onderzoek. Zo kom ik die rabbithole nooit uit
heel erg veel te vinden. Ben een beetje aan het filteren ook. Van wat ik tot nu toe gezien heb is dat onderzoek inderdaad niet helemaal je van het. Maar ik moet nog verder lezen en kijken. Dat gaat stukje bij beetje.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]Er is nogal veel te vinden, toch? Heb je ook het idee dat er veel is fout gegaan met het onderzoek nu?
Mochten jullie tot schokkende ontdekkingen komen, dan volgt er vast nog een apart topic?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]Er is nogal veel te vinden, toch? Heb je ook het idee dat er veel is fout gegaan met het onderzoek nu?
ha ja. Zo ben ik best veel over heel veel verschillende onderwerpen te weten gekomen.quote:
De aarde is een donutquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Mochten jullie tot schokkende ontdekkingen komen, dan volgt er vast nog een apart topic?
Working on it. Ik word steeds afgeleidquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zou eerst nog even een unification theory opstellen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |