Will do.quote:Op zondag 10 november 2019 20:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Top!
Neem het zoals het komt.
Laat jezelf zien.
Geen ervaring met zulke hals over kop opnames. Het lijkt me onpraktisch om altijd een tas klaar te hebben staan, omdat je de dingen uit de tas ook gebruikt. In tijden dat er een crisis boven je hoofd hangt zou je het misschien bij elkaar kunnen leggen.quote:Op zondag 10 november 2019 20:40 schreef kuolema het volgende:
Voor de mensen die regelmatig opgenomen worden: hebben jullie een noodtas die klaarstaat voor als het weer zover is? Of een andere tip?
Want het levert mij elke keer weer stress op dat iemand anders spullen voor mij moet halen en dat het dan niet helemaal goed is. Ik ben erg precies met wat ik wil hebben en geef dat ook gedetailleerd door maar toch wordt er vaak iets vergeten of verkeerd begrepen. En ik raak dan snel overstuur. En ik word boos, wat stom is want die mensen, meestal mijn moeder en stiefvader, doen hun best en ik mag allang blij zijn dat ze het überhaupt voor me bij elkaar zoeken en zo'n stuk komen rijden om het te brengen. Ik vind het heel lastig dat ik er geen controle over heb en dat levert ook veel spanning op. Dat anderen op mijn kamer komen, dingen aanraken en zo is al een bron van stress. Maar het moet wel. Ik zou het zelf willen doen, maar dat mag niet.
Maar een noodtas lijkt me ook niet ideaal want daar kan niet alles in omdat ik veel steeds nodig heb. Misschien een noodtas met de basics en in die tas een lijst met alles wat ik nodig heb per seizoen? Hoe doen jullie dit?
Meestal 10-15 in de ochtend en dan ergens nog mg tegen de avond... er zit in elk geval vaak meer dan die 8 uur tussen.quote:Op zondag 10 november 2019 20:32 schreef kuolema het volgende:
[..]
Hé, dank je wel scruup
[..]
Dank je.
Is die 15-20 mg in één dosis of verspreid over de dag in kleinere doses? In het eerste geval lijkt de kans op verslaving me kleiner omdat je dan nog veel tijd hebt waarin je niets slikt.
Niet voor persoonlijke opname maar mijn zoontje lag zijn 1e jaar 14x opgenomen in het zkh, ik had toen een tas klaar staan met standaard de basis dingen en medicijnen. Kleding lukte dan meestal wel door anderen maar de belangrijkste dingen zaten in die tas. Waaronder ook een extra oplader voor mijn telefoon.quote:Op zondag 10 november 2019 20:40 schreef kuolema het volgende:
Voor de mensen die regelmatig opgenomen worden: hebben jullie een noodtas die klaarstaat voor als het weer zover is? Of een andere tip?
Want het levert mij elke keer weer stress op dat iemand anders spullen voor mij moet halen en dat het dan niet helemaal goed is. Ik ben erg precies met wat ik wil hebben en geef dat ook gedetailleerd door maar toch wordt er vaak iets vergeten of verkeerd begrepen. En ik raak dan snel overstuur. En ik word boos, wat stom is want die mensen, meestal mijn moeder en stiefvader, doen hun best en ik mag allang blij zijn dat ze het überhaupt voor me bij elkaar zoeken en zo'n stuk komen rijden om het te brengen. Ik vind het heel lastig dat ik er geen controle over heb en dat levert ook veel spanning op. Dat anderen op mijn kamer komen, dingen aanraken en zo is al een bron van stress. Maar het moet wel. Ik zou het zelf willen doen, maar dat mag niet.
Maar een noodtas lijkt me ook niet ideaal want daar kan niet alles in omdat ik veel steeds nodig heb. Misschien een noodtas met de basics en in die tas een lijst met alles wat ik nodig heb per seizoen? Hoe doen jullie dit?
Die zijn beide heel erg herkenbaar... Zie een terugval als een leerproces en iets dat bij het leven hoort. Iedereen heeft ze, alleen bij een psychiatrische ziekte zijn ze heftiger. Alleen het hoort er helaas bij. Kijk naar hoe je ermee om bent gegaan en hoe je eruit bent gekomen! Overwinningen tellenquote:Op maandag 11 november 2019 16:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik heb nu een paar dagen gehad dat het echt wel beter gaat, ben nog wel wat gespannen en wat depri.. Maar doordat te accepteren is het leven wel een stuk makkelijker moet ik zeggen.
Heb nog wel moeite met wat dingen:
- Dat er weer een terugval was.
- Dat m'n vrienden groep hard geslonken is
Ik vind het vooral jammer en onnodig. Nu ligt het ook wel aan mij dat ik als het slecht gaat ook dwangmatig omga met vriendschappen. Als ik even niks terug hoor ben ik bang dat de vriendschap kapot is..quote:Op maandag 11 november 2019 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zijn beide heel erg herkenbaar... Zie een terugval als een leerproces en iets dat bij het leven hoort. Iedereen heeft ze, alleen bij een psychiatrische ziekte zijn ze heftiger. Alleen het hoort er helaas bij. Kijk naar hoe je ermee om bent gegaan en hoe je eruit bent gekomen! Overwinningen tellen
En dat met de vrienden, helaas heel hard herkenbaar. Probeer (rustig, als je er aan toe bent) naar clubjes en verenigingen te gaan, dan leer je vanzelf nieuwe mensen kennen. En de mensen die ondanks de moeilijke periode bij je zijn gebleven zijn heel veel meer waard dan de kwantiteit.
Waarbij ben je weggelopen?quote:Op maandag 11 november 2019 20:10 schreef Coolblack het volgende:
Ik sta perplex, ik heb gesolliciteerd, krijg ik negatief advies, dat ik weggelopen ben.
Ik zeg dat ik daar helemaal niks van wist en dat ik zoals afgesproken weg moest. (Ik heb leuke collega's gehad, geen ruzie of niks.)
Wordt genaaid door je werkgever, daarnaast blijft dat waarschijnlijk voor eeuwig staan. Ik solliciteer niks voor niks bij hun.
Het hele punt is, dat er geen discussie is en dat het gewoon blijft staan. @#£&@&!
De reden dat ik bij de GGZ zit is omdat er altijd gemiereneukt wordt. Het is alsof niemand meer ergens tegen kan. Negatief gedoe allemaal.
Niceeeequote:Op maandag 11 november 2019 20:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Tot nu toe is de week goed. Vandaag voel ik me gelukkig en gisteren was een goede dag. Ik heb een baan aangeboden gedrevenen heb donderdag een date.
Morgen of overmorgen wordt ik gebeld voor baan. Date heb ik leren kennen in de bus.quote:
Laat weten hoe het was johquote:Op maandag 11 november 2019 20:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen wordt ik gebeld voor baan. Date heb ik leren kennen in de bus.
Bij mijn werk, ik ben daar niet weggelopen Ik had een afspraak en dat heb ik aangegeven. Ik had ook helemaal geen ruzie met mensen en het was gezellig vandaar dat ik ook solliciteerde.quote:
Naar voor je dat je er niet over kunt praten op het werk.quote:Op maandag 11 november 2019 20:28 schreef Coolblack het volgende:
[..]
Bij mijn werk, ik ben daar niet weggelopen Ik had een afspraak en dat heb ik aangegeven. Ik had ook helemaal geen ruzie met mensen en het was gezellig vandaar dat ik ook solliciteerde.
In principe heb ik gewoon een strafblad gekregen. Ik kom daar gewoon nooit meer vanaf. Iemand met echt strafblad heeft nog meer kans dan ik.......quote:Op maandag 11 november 2019 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naar voor je dat je er niet over kunt praten op het werk.
Goede mensen en goede werkgevers zullen luisteren naar jouw verhaal en je de kansen geven die jou toekomen.quote:Op maandag 11 november 2019 22:56 schreef Coolblack het volgende:
[..]
In principe heb ik gewoon een strafblad gekregen. Ik kom daar gewoon nooit meer vanaf. Iemand met echt strafblad heeft nog meer kans dan ik.......
Ik ben echt even de weg kwijt.
He verdrietigquote:Op dinsdag 12 november 2019 06:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren heb ik te horen gekregen dat een heel fijne vriendin helemaal naar de andere kant van het land verhuisd... Begrijp me niet verkeerd, ik gun het haar en ik vermoed dat het een heel stuk gelukkiger mens wordt daar, alleen ik ga haar verschrikkelijk missen... En natuurlijk, bellen/appen/skype/logeerpartijtjes... maar dat is toch anders...
Goed afscheid nemen danquote:Op dinsdag 12 november 2019 06:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, echt wel heel erg... Ik gun haar ook van harte een nieuwe start, die heeft ze verdient.
Hé Kuo, hoe is het nu?quote:Op zondag 10 november 2019 20:40 schreef kuolema het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |