abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 4 november 2019 @ 07:38:48 #51
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_189775895
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb altijd een vader willen zijn. Hem geven wat ik niet heb gehad.

Een levensdoel, denk ik? Iets bereiken zoals Martin Luther King of Barack Obama. Op dat niveau succes hebben.
Wauw lieverd wat leg jij de lat onmogelijk hoog voor jezelf...
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_189775960
pffft... ik kan zo een zombierol in The Walking Dead krijgen. 'k Voel me net een wandelend lijk.

Mijn stemming is echt low low low. Slecht geslapen... dat slechte slapen maakt me echt horendol, dat duurt ook al weken. Het is echt even pittig allemaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 4 november 2019 @ 09:47:24 #53
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189776802
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 07:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wauw lieverd wat leg jij de lat onmogelijk hoog voor jezelf...
Ik zou wel in die richting succes willen hebben. Dat ik een soort icoon wordt voor gemarginaliseerde groepen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 09:55:09 #54
217702 crew  Lonaa
hef 't goedwies kapot
pi_189776870
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
pffft... ik kan zo een zombierol in The Walking Dead krijgen. 'k Voel me net een wandelend lijk.

Mijn stemming is echt low low low. Slecht geslapen... dat slechte slapen maakt me echt horendol, dat duurt ook al weken. Het is echt even pittig allemaal
Low-boks. Ik wil eigenlijk alleen maar huilen.
But you carry on in pictures and in song
And the unmade bed you slept in
Where I laid you down to rest one last time
Goodbye, dear friend, goodbye, dear friend.
pi_189776881
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2019 09:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Low-boks. Ik wil eigenlijk alleen maar huilen.
Laat jezelf even gaan :* (als dat enigszins mogelijk is). Van opkroppen komt het alleen op een ongunstig moment als een ontploffing eruit. Je mag huilen, je mag verdrietig zijn... Probeer een beetje mild voor jezelf te zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189776896
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 19:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zeker. Jij gelooft ook in God toch?
Jup, alleen is dat soms wel een probleem als ik depri ben of heel dwangmatig dan ben ik eerder bang voor God dan dat ik steun vind. Al is dat de laatste twee terugvallen wel beter geworden.
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 09:57:58 #57
217702 crew  Lonaa
hef 't goedwies kapot
pi_189776899
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Laat jezelf even gaan :* (als dat enigszins mogelijk is). Van opkroppen komt het alleen op een ongunstig moment als een ontploffing eruit. Je mag huilen, je mag verdrietig zijn... Probeer een beetje mild voor jezelf te zijn
Ik maak me er wel een beetje zorgen over, geloof ik.
But you carry on in pictures and in song
And the unmade bed you slept in
Where I laid you down to rest one last time
Goodbye, dear friend, goodbye, dear friend.
pi_189776943
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 09:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou wel in die richting succes willen hebben. Dat ik een soort icoon wordt voor gemarginaliseerde groepen.
Stel zoals ik al zei in de dm eens wat minder zware doelen? Wil je een icoon zijn of je eigenlijk gewaardeerd voelen? Mss is ervaringsdeskundige wat voor je?
pi_189776961
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2019 09:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik maak me er wel een beetje zorgen over, geloof ik.
Knuffel :*
pi_189778286
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 21:47 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja snap ik. Succes morgen.
Gelukt, gelijk maar gegaan vanmorgen toen het nog niet regende, dus doel behaald :) .

quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mooie vraag! ^O^

Ik heb deels de oorzaak van mijn onrust gevonden, mijn dochter en haar allergie... ze heeft een paar weken geleden een hamstertje gekregen maar daar reageert ze nu dus ook behoorlijk op. Vind het zo sneu dat ik haar dus weer moet gaan vertellen dat t diertje wegmoet... daar knijpt alles van samen. Klotezooi!
[/quote

Ah wat sneu :{ niet leuk, sterkte met vertellen enzo :*

[quote]0s.gif Op zondag 3 november 2019 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Een levensdoel, denk ik? Iets bereiken zoals Martin Luther King of Barack Obama. Op dat niveau succes hebben.
Dan leg je de lat misschien wel heel erg hoog, als je op zo'n niveau succes wilt hebben.
Zijn er nog tussenstapjes op weg naar zo'n doel, die makkelijker haalbaar zijn?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_189779816
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Weet je, ik heb ondanks een MBO diploma een HBO functie bij een grote speler hier in NL en daarbuiten.

Ja het is tof dat je kan zeggen dat je voor zo'n werkgever op een leuke positie zit. Maar maakt het me gelukkiger? Nee want het oorsuizen of de dwang gaan er niet door weg.

Tijdens deze laatste terugval had ik net een soort van promotie gemaakt, binnen 3 weken was ik af. Soms moet je gewoon doen wat je leuk vind en niet wat je wilt bereiken.
pi_189780032
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Weet je, ik heb ondanks een MBO diploma een HBO functie bij een grote speler hier in NL en daarbuiten.

Ja het is tof dat je kan zeggen dat je voor zo'n werkgever op een leuke positie zit. Maar maakt het me gelukkiger? Nee want het oorsuizen of de dwang gaan er niet door weg.

Tijdens deze laatste terugval had ik net een soort van promotie gemaakt, binnen 3 weken was ik af. Soms moet je gewoon doen wat je leuk vind en niet wat je wilt bereiken.
Amen!
  maandag 4 november 2019 @ 14:08:52 #63
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_189780462
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

^O^
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_189780704
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb altijd mijn eigen familie gewild. Weet niet of dat erin zit.
Troost je met het feit dat er ook mensen zijn die helemaal niks mankeert en voor wie een relatie en gezin ook niet zijn weggelegd.

Jij bent hier nog niet zo lang toch? Je bent de Nederlandse taal goed machtig, je hebt relaties gehad, bloedmooie vrouwen gedate, een boek geschreven. Je hebt meer gedaan dan sommige andere inwoners van Nederland.

Waar je mee zit is lastig, maar gezien wat je tot nu toe hebt weten te presteren, zou ik een relatie en gezin niet uitsluiten.
pi_189780917
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Troost je met het feit dat er ook mensen zijn die helemaal niks mankeert en voor wie een relatie en gezin ook niet zijn weggelegd.

Jij bent hier nog niet zo lang toch? Je bent de Nederlandse taal goed machtig, je hebt relaties gehad, bloedmooie vrouwen gedate, een boek geschreven. Je hebt meer gedaan dan sommige andere inwoners van Nederland.

Waar je mee zit is lastig, maar gezien wat je tot nu toe hebt weten te presteren, zou ik een relatie en gezin niet uitsluiten.
Een psycholoog herinnerde me ooit aan een liedje waar ik eigenlijk nooit de lyrics van liet doordringen. Op advies van hem wel even goed geluisterd en eigenlijk een groot goed advies:

maandag 4 november 2019 @ 18:10:18 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189783972
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dank je wel. Het is vooral dat ik nu last heb van depressieve klachten waardoor ik zo negatief ben. Ik moet eruit komen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189784399
Accepteren dat het kut is is soms ook wel een oplossing.
@Limoentjuh O+ :*
  maandag 4 november 2019 @ 20:03:45 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_189785996
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 09:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom zo’n nauwelijks (niet) haalbare doelstelling? Wat dacht je van hulpverlener voor gemarginaliseerde groepen? Kun je ook een held/icoon worden, maar op een realistisch niveau.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 4 november 2019 @ 21:00:37 #69
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189787176
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 20:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom zo’n nauwelijks (niet) haalbare doelstelling? Wat dacht je van hulpverlener voor gemarginaliseerde groepen? Kun je ook een held/icoon worden, maar op een realistisch niveau.
Doe ik al. Heb ik al gedaan.
pi_189787216
Ik voel me miserabel. Ik ben erg somber en moedeloos sinds een week of twee en sinds een paar maanden heb ik veel last van angst. Ik heb het gevoel dat er gevaar dreigt, dat er iets heel ergs gaat gebeuren en dat ik daar niet aan kan ontkomen. Het is heel naar. Alle activiteiten zijn me te veel, ik zie het allemaal niet zitten. Ik wil eigenlijk geen mensen meer zien. Maar als ik een dag niks hoef nemen die gevoelens me compleet over dus dat is ook geen oplossing. Bovendien ben ik dan toch nog bezig met er allemaal komen gaat en wat is geweest. Ik heb ook weer een soort dwangmatige gedachten en twijfel soms aan mijn waarnemingen. Mijn hersenen werken niet goed, ik raak regelmatig in de war.
Ik wil hier zo graag uit komen, verlichting krijgen, helder worden, maar ik weet niet hoe.
Ik probeer geen dingen te vermijden, maar tegelijkertijd te letten op mijn grenzen (wat niet zo goed gaat). Verder doe ik mijn best om niet toe te geven aan die dwangmatige gedachten. En dingen te relativeren, mezelf te vertellen: 'dit is niet echt, dit is niet logisch, dit gaat weer over', enzovoort.

[ Bericht 7% gewijzigd door kuolema op 04-11-2019 23:12:50 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_189787646
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 21:02 schreef kuolema het volgende:
Ik voel me miserabel. Ik ben erg somber en moedeloos sinds een week of twee en sinds een paar maanden heb ik veel last van angst. Ik heb het gevoel dat er gevaar dreigt, dat er iets heel ergs gaat gebeuren en dat ik dat niet kan ontkomen. Het is heel naar. Alle activiteiten zijn me te veel, ik zie het allemaal niet zitten. Ik wil eigenlijk geen mensen meer zien. Maar als ik een dag niks hoef nemen die gevoelens me compleet over dus dat is ook geen oplossing. Bovendien ben ik dan toch nog bezig met er allemaal komen gaat en wat is geweest. Ik heb ook weer een soort dwangmatige gedachten en twijfel soms aan mijn waarnemingen. Mijn hersenen werken niet goed, ik raak regelmatig in de war.
Ik wil hier zo graag uit komen, verlichting krijgen, helder worden, maar ik weet niet hoe.
Ik probeer geen dingen te vermijden, maar tegelijkertijd te letten op mijn grenzen (wat niet zo goed gaat). Verder doe ik mijn best om niet toe te geven aan die dwangmatige gedachten. En dingen te relativeren, mezelf te vertellen: 'dit is niet echt, dit is niet logisch, dit gaat weer over', enzovoort.
Heb je dit al met je behandelaars besproken? Hoe gaat het met je medicatie?
pi_189791109
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 21:02 schreef kuolema het volgende:
Ik voel me miserabel. Ik ben erg somber en moedeloos sinds een week of twee en sinds een paar maanden heb ik veel last van angst. Ik heb het gevoel dat er gevaar dreigt, dat er iets heel ergs gaat gebeuren en dat ik daar niet aan kan ontkomen. Het is heel naar. Alle activiteiten zijn me te veel, ik zie het allemaal niet zitten. Ik wil eigenlijk geen mensen meer zien. Maar als ik een dag niks hoef nemen die gevoelens me compleet over dus dat is ook geen oplossing. Bovendien ben ik dan toch nog bezig met er allemaal komen gaat en wat is geweest. Ik heb ook weer een soort dwangmatige gedachten en twijfel soms aan mijn waarnemingen. Mijn hersenen werken niet goed, ik raak regelmatig in de war.
Sterkte Kuo :*
@Limoentjuh O+ :*
pi_189792020
Sterkte Kuolema.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_189792451
Laatste afspraak gehad met psych, ze vond een vervolg niet nodig en ze zag het superpositief in en ze vond dat ik trots op mezelf mocht zijn O+ 'Hopelijk niet tot ziens.' Ikzelf heb nog een beetje het idee dat ik als klein guppy in de oceaan wordt gegooid, al sprak ik haar maar eens in de drie weken. Misschien is het hele idee om erover te praten als je een kutdag hebt (of een goede dag) al voldoende. Ik heb deze week wat plannen staan waarvan ik stress heb, dus eens zien hoe dat afloopt.
Tap tap tap
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:42:46 #75
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_189793090
Weet je waar ik zo van baal... dat na een hele fijne week ik nu alweer 4 dagen zo'n onrust heb... vandaag alweer op 20 mg en alsnog schieten er allemaal "wat alsjes" door mn hoofd.. zeer vermoeiend en weet ook niet waar t weg komt..
S. 2014
J. 2016
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')