Sterkte. Wat is een longembolie?quote:Op zondag 3 november 2019 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnnnn dik in de stress... Ik moet zo naar de HAP omdat ze denken dat ik (waarschijnlijk door mijn medicatie) een longembolie heb
Ik heb altijd mijn eigen familie gewild. Weet niet of dat erin zit.quote:Op zondag 3 november 2019 09:45 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Streef voor het maximale, neem genoegen met wat er in zit.
Oftewel wat?quote:
Je weet nooit wat er in de toekomst allemaal gaat lukken of wat niet. Het is verdomd moeilijk maar soms moet je accepteren wat je het leven je toewerpt.quote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn eigen familie gewild. Weet niet of dat erin zit.
Zeker. Ik denk er veel aan. Op zich heb ik het niet slecht hoor. Op papier heb ik veel mee. Maar ik ben al lange tijd depressief.quote:Op zondag 3 november 2019 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Blij dat je dat vraagt..
Het lijkt alsof je veel aan suïcide denkt.
Sterkte iig.
Zeker. Jij gelooft ook in God toch?quote:Op zondag 3 november 2019 19:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er in de toekomst allemaal gaat lukken of wat niet. Het is verdomd moeilijk maar soms moet je accepteren wat je het leven je toewerpt.
Nijna, ik denk dat je zelf echt wel wist dat het niet met een paar dagen over zou zijn. Sorry. Goede nachtrust is natuurlijk wel belangrijk. Ben je alweer begonnen met wandelen?quote:Op zondag 3 november 2019 08:48 schreef Nijna het volgende:
Het valt me even heel vies tegen, ik had gehoopt dat goed slapen toch wel een boel zou doen, maar misschien moet ik er toch maar aan dat dit niet met een paar dagen over is...![]()
Alleen, hoe het anders moet... geen idee.
Ben je oké?quote:Op zondag 3 november 2019 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnnnn dik in de stress... Ik moet zo naar de HAP omdat ze denken dat ik (waarschijnlijk door mijn medicatie) een longembolie heb
En je doet je best om te delen?quote:Op zondag 3 november 2019 19:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk er veel aan. Op zich heb ik het niet slecht hoor. Op papier heb ik veel mee. Maar ik ben al lange tijd depressief.
Vooral op fok. Maar ik heb sindskort een nieuwe psycholoog.quote:Op zondag 3 november 2019 19:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En je doet je best om te delen?
Je hebt daar een goede plek voor?
Beetje een klik mee?quote:Op zondag 3 november 2019 20:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Vooral op fok. Maar ik heb sindskort een nieuwe psycholoog.
Te vroeg om te zeggen.quote:
Sterktequote:Op zondag 3 november 2019 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik weet dus nog steeds niet zo goed of ik me nu echt rot voel of dat het allemaal teveel is zeg maar. En wellicht is het een de oorzaak van het ander.quote:Op zondag 3 november 2019 12:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Slaaptekort of problemen door slaaptekort is ook niet met 2 dagen over he...
Misschien helpt het als je eens opschrijft wat er nu mist in je leven waardoor je je zo rot voelt.
Ik was vanmorgen op bezoek bij mijn opa en oma en mijn opa haar hard achteruit en dat triggerde toch een flinke onrust... (angststoornis gevoed door ziekte en zieke mensen)
Geen paniekaanval maar toch blij nu thuis te zijn.
Klopt wat je zegt, ik had het wel gehoopt denk ikquote:Op zondag 3 november 2019 19:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nijna, ik denk dat je zelf echt wel wist dat het niet met een paar dagen over zou zijn. Sorry. Goede nachtrust is natuurlijk wel belangrijk. Ben je alweer begonnen met wandelen?
Shit! Al meer duidelijkheid?quote:Op zondag 3 november 2019 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
"gelukkig" in de zin van geen longembolie.quote:Op zondag 3 november 2019 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Longontsteking. Dus wel goed ziek, maar gelukkig niets ernstigs
Het is zeker gelukkig! Natuurlijk beroerd, maar een embolie zou nog een heel stuk naarder zijn.quote:Op zondag 3 november 2019 20:48 schreef Nijna het volgende:
[..]
"gelukkig" in de zin van geen longembolie.
Goed uitzieken, beterschap
Daar kun je inderdaad goed ziek van zijn!! Beterschapquote:Op zondag 3 november 2019 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké. Zorg goed voor jezelf. Beterschap.quote:Op zondag 3 november 2019 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik. Succes morgen.quote:[b]Op zondag 3 november 2019 20:45 schreef Nijna het volgende:
Klopt wat je zegt, ik had het wel gehoopt denk ik.
Gisteren gewandeld, vandaag wilde het weer niet zo meezitten en heb ik geen frisse neus gehaald. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Brood halen bij de bakker, als ik lopend ga dan heb ik mijn rondje ook gelijk weer gehad.
Wat zou een familie je brengen in het leven qua gevoel? En kan je dat ook uit andere dingen halen?quote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn eigen familie gewild. Weet niet of dat erin zit.
Mooie vraag!quote:Op zondag 3 november 2019 21:59 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Wat zou een familie je brengen in het leven qua gevoel? En kan je dat ook uit andere dingen halen?
Ik heb altijd een vader willen zijn. Hem geven wat ik niet heb gehad.quote:Op zondag 3 november 2019 21:59 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Wat zou een familie je brengen in het leven qua gevoel? En kan je dat ook uit andere dingen halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |