Neequote:Op zaterdag 2 november 2019 18:23 schreef Twiitch het volgende:
Een vegetarische hamburger bestaat niet.
Ik denk dat ik 1x in de week ga flexitarienquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:22 schreef pferdfahrer het volgende:
Is ook prima te doen, als meer mensen gaan flexitarieen dan zal het ook goedkoper worden.
Ik ben een FvD'erquote:
Dat zijn Hamburgers, geen hamburgers. Teringmongoolquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Neein Hamburg wonen alleen vleeseters
Dat neem je terugquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat zijn Hamburgers, geen hamburgers. Teringmongool
Echt wel!quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:23 schreef Twiitch het volgende:
Een vegetarische hamburger bestaat niet.
Staat daar ergens hamburger?quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Echt wel!
https://www.ah.nl/product(...)at-the-beyond-burger
Nice broer. Fijne zaterdagavond verder.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, we zijn weer koel
Een platte ronde schijf, dat is gewoon een hamburger.quote:
JA!!!!!!!quote:
Zit nog wel na te shaken van alle adrenalinequote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Twiitch het volgende:
Nice broer. Fijne zaterdagavond verder.
Die dingen van Garden Gourmet zijn ook prima te bikken en maar de helft van de prijsquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JA!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat het 6 euro kost voor 2
Ik blijf gewoon vlees eten hoor. Vlees is heerlijk! Dat ik 1 keer vegetarisch vlees probeer, dat maakt mij geen linkse hippiequote:
Wil je een knuffel?quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zit nog wel na te shaken van alle adrenaline
Volgende keer maar ff proberenquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Die dingen van Garden Gourmet zijn ook prima te bikken en maar de helft van de prijs
Staat daar ergens hamburger dan? Waar? Ik kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een platte ronde schijf, dat is gewoon een hamburger.
Burger dan. Jij je zinquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Staat daar ergens hamburger dan? Waar? Ik kan het niet vinden.
6 euro voor 2 hamburgers vind ik duur ja.quote:
Zo dacht ik ook altijd. Maar ik vond het best lekkerquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:37 schreef Solotovski het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt dat te kopen
Naar kip.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Hoe smaken veganisten eigenlijk?
Dit soort standpuntenquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:37 schreef Solotovski het volgende:
Ja wat?quote:
Hoe simplistisch moet je zijn om te denken dat het één het ander uitsluit. 😂quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wat?
K wil gewoon lekker sappig stukje vlees gvd
Ok tofuteefquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe simplistisch moet je zijn om te denken dat het één het ander uitsluit. 😂
Leer maar alvast te wennen eraanquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:37 schreef Solotovski het volgende:
TS heeft liever een echte vlees banaan in plaats van een vega worst.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:20 schreef Nikonlover het volgende:
Voor de grap heb ik eens vegetarische hamburgers gekocht. Prima spul! Goede smaak! En krimpen niet in de panHeerlijk zitten smullen van mn aardappels, brocolo en hamburgertje
Ik ben echt positief verrast!
Jammer dat het zo duur isHet is echt lekker en goed maar als ik voor de prijs van 2 vegetarische burgers 5 burgers van echt vlees kan kopen... tja. Dan is de keuze snel gemaakt!
Klacht: vegetarisch vlees is duur
Geen idee waar je het over hebt, ik heb geen dochter.quote:Op zondag 3 november 2019 09:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hoe is het met je dochter afgelopen Jos, heeft ze nog liggen krikken met dr studiegenootje?
Je was weer onder invloed ofzo gisteravond? KLB / Dochter gaat film kijken bovenquote:Op zondag 3 november 2019 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, ik heb geen dochter.
Geen idee waar je het over hebt Benno.quote:Op zondag 3 november 2019 09:12 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je was weer onder invloed ofzo gisteravond? KLB / Dochter gaat film kijken boven
Dat topic kan dus wel dicht met als reden verzonnen.
Ga dan maar even een TR zetten, verzonnen verhalen hebben we ONZ voor Jos.quote:Op zondag 3 november 2019 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt Benno.
Naast natuurlijk marketing is het ook zo dat de bewerking anders is, meer stappen.quote:
OK Benno, groetjes!quote:Op zondag 3 november 2019 09:17 schreef pferdfahrer het volgende:
Ga dan maar even een TR zetten, verzonnen verhalen hebben we ONZ voor Jos.
Deze mythe nog steeds geloven.quote:Op zondag 3 november 2019 09:11 schreef switchboy het volgende:
Van soja producten krijg je tieten en neemt je spierkracht en zaad productie af. Soyboys
Want?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:44 schreef VarkensHart het volgende:
Mensen die vega vlees eten opknopen aan de hoogte boom
¤ 26,39 de kilo voor wat eiwit, de goedkoopste oliën die er te vinden zijn en een berg toevoegingen om het nog ergens naar te doen lijken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JA!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat het 6 euro kost voor 2
Anno 2019 nog steeds denken dat een gebalanceerd dieet zonder vlees ondervoeding isquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:58 schreef Grems het volgende:
Gewillig slaven die meewerken aan hun eigen planmatige ondervoeding
Anno 2019 nog steeds niet snappen dat de natuur ons niet voorzien heeft van maagzuur met een pH van 1.5 om de winstmargeproducten van KeloggBayerMonsanto te consumerenquote:Op woensdag 6 november 2019 08:59 schreef Intint het volgende:
[..]
Anno 2019 nog steeds denken dat een gebalanceerd dieet zonder vlees ondervoeding is
Laten we eens kijken wat de wetenschap zegt. Ben je bekend met de American Dietetic Association? Dat is de grootste voedings en gezondheidsorganisatie ter wereld. Dit zeggen zij over een dieet zonder vlees:quote:Op woensdag 6 november 2019 12:03 schreef Grems het volgende:
[..]
Anno 2019 nog steeds niet snappen dat de natuur ons niet voorzien heeft van maagzuur met een pH van 1.5 om de winstmargeproducten van KeloggBayerMonsanto te consumeren
Het standpunt van de Zevendedagsadventisten is mij bekend.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:15 schreef Intint het volgende:
[..]
Laten we eens kijken wat de wetenschap zegt. Ben je bekend met de American Dietetic Association? Dat is de grootste voedings en gezondheidsorganisatie ter wereld. Dit zeggen zij over een dieet zonder vlees:
It is the position of the American Dietetic Association that appropriately planned vegetarian diets, including total vegetarian or vegan diets, are healthful, nutritionally adequate, and may provide health benefits in the prevention and treatment of certain diseases.
Well-planned vegetarian diets are appropriate for individuals during all stages of the life cycle, including pregnancy, lactation, infancy, childhood, and adolescence, and for athletes. A vegetarian diet is defined as one that does not include meat (including fowl) or seafood, or products containing those foods. This article reviews the current data related to key nutrients for vegetarians including protein, n-3 fatty acids, iron, zinc, iodine, calcium, and vitamins D and B-12. A vegetarian diet can meet current recommendations for all of these nutrients. In some cases, supplements or fortified foods can provide useful amounts of important nutrients. An evidence- based review showed that vegetarian diets can be nutritionally adequate in pregnancy and result in positive maternal and infant health outcomes.
The results of an evidence-based review showed that a vegetarian diet is associated with a lower risk of death from ischemic heart disease. Vegetarians also appear to have lower low-density lipoprotein cholesterol levels, lower blood pressure, and lower rates of hypertension and type 2 diabetes than nonvegetarians. Furthermore, vegetarians tend to have a lower body mass index and lower overall cancer rates. Features of a vegetarian diet that may reduce risk of chronic disease include lower intakes of saturated fat and cholesterol and higher intakes of fruits, vegetables, whole grains, nuts, soy products, fiber, and phytochemicals.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19562864
En als je toch natuur erbij wil betrekken. Ik eet vrijwel geen vleesvervangers. Je kunt je ook vragen hoe natuurlijk het is om een stukje vlees te eten dat uit een megastal komt en is volgespoten met vaak honderden 'extra ingredienten'.
Sta je dan wel nog steeds achter deze uitspraak:quote:Op woensdag 6 november 2019 12:52 schreef Grems het volgende:
[..]
Het standpunt van de Zevendedagsadventisten is mij bekend.
Uiteraard moet je geen megastalproducten consumeren.
?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:58 schreef Grems het volgende:
Gewillig slaven die meewerken aan hun eigen planmatige ondervoeding
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:54 schreef Intint het volgende:
[..]
Sta je dan wel nog steeds achter deze uitspraak:
[..]
?
Hoe onderbouw je dat? Heb net een valide bron gegeven dat er helemaal geen sprake is van ondervoeding namelijk.quote:
Heel simpel, ik stel dat erwteneiwitisolaatpap onderdeel is van de planmatige ondervoeding van de bevolking. Zuivel en eieren zijn extreem voedzaam, die zijn, mits van goede oorsprong, prima in staat om tekorten te compenseren.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:59 schreef Intint het volgende:
[..]
Hoe onderbouw je dat? Heb net een valide bron gegeven dat er helemaal geen sprake is van ondervoeding namelijk.
Wat heeft erwtenisolaatpap te maken met gebalanceerd plant-based dieet?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Heel simpel, ik stel dat erwteneiwitisolaatpap onderdeel is van de planmatige ondervoeding van de bevolking. Zuivel en eieren zijn extreem voedzaam, die zijn, mits van goede oorsprong, prima in staat om tekorten te compenseren.
Uiteraard niet in vergelijking met (orgaan)vlees van goede komaf, maar wel beter dan het slavendieet van mening moderne westerling.
https://annals.org/aim/fu(...)recommendations-fromquote:Op woensdag 6 november 2019 13:13 schreef Intint het volgende:
[..]
Wat heeft erwtenisolaatpap te maken met gebalanceerd plant-based dieet?
Er zitten veel voedingsstoffen in eieren en zuivel. Dat wil niet zeggen dat het gezond is. Gezond eten is het consumeren van voeding die longevity bevorderd. Overmatige consumptie van eieren, zuivel en rood vlees is geassocieerd met een toename van de kans op 5 van onze meest voorkomende doodsoorzaken. Stel dat rattengif werkelijk alle micro en macro voedinsstoffen zou hebben die we nodig hebben, dan maakt het het niet gezond. Er zit nog steeds rattengif in. Dit is natuurlijk maar een analogie maar je snapt mijn punt vast wel.
Ga ik morgen even voor zitten. Wil hem helemaal lezen.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:23 schreef Grems het volgende:
[..]
https://annals.org/aim/fu(...)recommendations-from
"The rationale for our recommendation to continue rather than reduce consumption of unprocessed red meat or processed meat is based on the following factors. First, the certainty of evidence for the potential adverse health outcomes associated with meat consumption was low to very low (13–16)"
"For our review of randomized trials on harms and benefits (12 unique trials enrolling 54 000 participants), we found low- to very low-certainty evidence that diets lower in unprocessed red meat may have little or no effect on the risk for major cardiometabolic outcomes and cancer mortality and incidence (15). Dose–response meta-analysis results from 23 cohort studies with 1.4 million participants provided low- to very low-certainty evidence that decreasing unprocessed red meat intake may result in a very small reduction in the risk for major cardiovascular outcomes (cardiovascular disease, stroke, and myocardial infarction) and type 2 diabetes (range, 1 fewer to 6 fewer events per 1000 persons with a decrease of 3 servings/wk), with no statistically significant differences in 2 additional outcomes (all-cause mortality and cardiovascular mortality) (16). Dose–response meta-analysis results from 17 cohorts with 2.2 million participants provided low-certainty evidence that decreasing unprocessed red meat intake may result in a very small reduction of overall lifetime cancer mortality (7 fewer events per 1000 persons with a decrease of 3 servings/wk), with no statistically significant differences for 8 additional cancer outcomes (prostate cancer mortality and the incidence of overall, breast, colorectal, esophageal, gastric, pancreatic, and prostate cancer) (13). Similar to studies directly addressing red meat, cohort studies assessing dietary patterns (70 cohort studies with just over 6 million participants) provided mostly uncertain evidence for the risk for adverse cardiometabolic and cancer outcomes. Although statistically significant, low- to very low-certainty evidence indicates that adherence to dietary patterns lower in red or processed meat is associated with a very small absolute risk reduction in 9 major cardiometabolic and cancer outcomes (range, 1 fewer to 18 fewer events per 1000 persons), with no statistically significant differences for 21 additional outcomes observed (14)."
Waarom lijkt ons verteringsstelsel/gebit dan wel meer op dat van een herbivoor dan van een carnivoor?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:46 schreef Atak het volgende:
Ik eet rauw vlees zoals steak tartaar. Daar is ons lichaam voor gemaakt. Wij zijn geen koeien of schapen die alleen groen eten. Hun maag is niet gemaakt voor vlees. Die van ons wel.
Een koe heeft hoeveel magen ook alweer? Om alleen al de taaiheid van "gras" te kunnen verwerken??quote:Op woensdag 6 november 2019 13:52 schreef Intint het volgende:
[..]
Waarom lijkt ons verteringsstelsel/gebit dan wel meer op dat van een herbivoor dan van een carnivoor?
Nee. Omdat ik mijn gezondheid waardeer en de bio-industrie afkeur. Snap niet wat feministen hier mee te maken hebben. Ben overigens powerlifter en heb nergens last van.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:51 schreef Salvad0R het volgende:
Gast.
Je gaat toch niet vrijwillig je dieet verlagen naar een middeleeuws horig niveau, alleen omdat wat kortharige feministen met daddy-issues dat van je verwachten?!?!?!
Donder op man, gewoon op de BBQ ermee.
Je snapt dat niet alle herbivoren koeien zijn?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Een koe heeft hoeveel magen ook alweer? Om alleen al de taaiheid van "gras" te kunnen verwerken??
Jij doet dom of je bent dom, je hebt iig geen recht van spreken.
Ja en ik ben commando van Call of Duty.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:54 schreef Intint het volgende:
[..]
Nee. Omdat ik mijn gezondheid waardeer en de bio-industrie afkeur. Snap niet wat feministen hier mee te maken hebben. Ben overigens powerlifter en heb nergens last van.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4519257/quote:Op woensdag 6 november 2019 13:52 schreef Intint het volgende:
[..]
Waarom lijkt ons verteringsstelsel/gebit dan wel meer op dat van een herbivoor dan van een carnivoor?
Sterk argumentquote:Op woensdag 6 november 2019 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja en ik ben commando van Call of Duty.
Je snapt hoe vraag en aanbod werkt? Je zegt dat de bio-industrie kut is maar toch zorg je indirect dat deze industrie blijft bestaan. Wie betaald bepaald. Dat is een beetje hetzelfde als een huurmoordenaar inhuren en dan tegen de rechter zeggen dat jij onschuldig bent. Schoolvoorbeeld cognitieve dissonantie .quote:Op woensdag 6 november 2019 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
De bio-industrie is kudt. Eensch. Maar dat heeft niets met jouw individuele menselijke consumptiepatroon te maken, het zijn concerns als AHOLD die schijt hebben aan dieren en rekening houden met derving van een derde van de veestapel, gebruik makend van hun monopolie de prijs omlaag drijven voor de boeren en hun afhankelijk maken van subsidies met hun EU vriendjes in de Loge,
Dat zijn de mensen die er direct schuld aan hebben. Niet powerliftende jij.
En mijn voorouders? Die stierven vaak te jong om chronische ziektes te krijgen die geassocieerd zijn met het eten van bepaalde dierlijke producten. Die waren bezig met overleven om net lang genoeg te leven zodat ze konden zorgen voor nageslacht. Je snapt dat dingen als Alzheimer en kanker dan een minder grote rol spelen? Inmiddels zijn de evolutie ontsprongen en is overleven gebasseerd op het voorkomen van chronische ziektes. En welke dieetgroep scoort over het algemeen het best op het voorkomen van de meest voorkomende chronische ziektes in het westen? Juist vegetariers/veganisten.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
Dat jij schijt wil hebben aan al je voorouders die met Jagen & Verzamelen generaties hebben overleefd in hongerwinters
Kun je me eens lijstje posten met essentiele voedingsstoffen en hormonen die je niet binnenkrijgt als je geen vlees eet? Waar heb ik me bemoeid met jouw BBQ? Lijkt erop dat jij offensiever bent dan mij met je dieet. Projection much?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
e.d, en jezelf wil onthouden van cruciale voedingsstoffen en hormonen, moet je lekker zelf weten. Maar hou dat lekker in je eigen leven, ga je niet met mijn fucking BBQ bemoeien,
quote:
Sterk argumentquote:Op woensdag 6 november 2019 14:10 schreef Salvad0R het volgende:
ga weg met je wannabe superieure moraal, kut vegan
[ afbeelding ]
Er zijn wel meerdere dingen die mij doen watertanden hoor.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:06 schreef Salvad0R het volgende:
Een mensch begint als natuurlycke reactie op de geur van gebraden vleesch te watertanden als een hont.
Ga mij niet vertellen dat je die shit niet op moet eten want [guilt trip] .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |