Disney channel, opgelostquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Met een studievriendje. Nou kijk ik op Netflix account en zie geen nieuwe films die afgespeeld zijn/worden. Moet ik me zorgen maken?
groetjes een bezorgde vader
ps. ze is 34 jaar
Mocht je de term "pijpen" opvangen dan zal dat studievriendje waarschijnlijk installateur zijn.quote:
Niet gehoord. Ving wel iets op over aftrekken, dus ze is gewoon bezig met haar studie Economics.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:24 schreef Dirk_Teur het volgende:
[..]
Mocht je de term "pijpen" opvangen dan zal dat studievriendje waarschijnlijk installateur zijn.
Misschien kun je iets van haar opsteken met je mislukte Unibetquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet gehoord. Ving wel iets op over aftrekken, dus ze is gewoon bezig met haar studie Economics.
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:40 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Misschien kun je iets van haar opsteken met je mislukte Unibet'carrière'..
Nee en neequote:Op zaterdag 2 november 2019 22:43 schreef pferdfahrer het volgende:
Mag hopen dat ze je wel kostgeld geeft elke maand? Heeft ze kinderen?
Nee dat niet, maar een gezonde meid van 32 was allang gevlucht uit huis met zon vader.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op dat soort types kick jij hé? Maar nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |