Disney channel, opgelostquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Met een studievriendje. Nou kijk ik op Netflix account en zie geen nieuwe films die afgespeeld zijn/worden. Moet ik me zorgen maken?
groetjes een bezorgde vader
ps. ze is 34 jaar
Mocht je de term "pijpen" opvangen dan zal dat studievriendje waarschijnlijk installateur zijn.quote:
Niet gehoord. Ving wel iets op over aftrekken, dus ze is gewoon bezig met haar studie Economics.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:24 schreef Dirk_Teur het volgende:
[..]
Mocht je de term "pijpen" opvangen dan zal dat studievriendje waarschijnlijk installateur zijn.
Misschien kun je iets van haar opsteken met je mislukte Unibetquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet gehoord. Ving wel iets op over aftrekken, dus ze is gewoon bezig met haar studie Economics.
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:40 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Misschien kun je iets van haar opsteken met je mislukte Unibet'carričre'..
Nee en neequote:Op zaterdag 2 november 2019 22:43 schreef pferdfahrer het volgende:
Mag hopen dat ze je wel kostgeld geeft elke maand? Heeft ze kinderen?
Nee dat niet, maar een gezonde meid van 32 was allang gevlucht uit huis met zon vader.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op dat soort types kick jij hé? Maar nee.
34quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:47 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een gezonde meid van 32 was allang gevlucht uit huis met zon vader.
haha humor uit Limbabwe!quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mad dat je zelf onvruchtbaar bent
quote:Op zondag 3 november 2019 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, ik heb geen dochter.
en heeft het al geholpen NSB'er ?quote:Op zondag 3 november 2019 09:23 schreef pferdfahrer het volgende:
@:mods dit is verzonnen, graag noteren
[..]
Nee, mods liggen te slapen. Was een test om te zien of hier nog goed wordt gemodereerd. Zo te zien niet, maarja wat verwacht je dan ook met PZ als modquote:Op zondag 3 november 2019 16:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en heeft het al geholpen NSB'er ?
Met mij als mod blijft er geen bericht overquote:Op zondag 3 november 2019 16:55 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nee, mods liggen te slapen. Was een test om te zien of hier nog goed wordt gemodereerd. Zo te zien niet, maarja wat verwacht je dan ook met PZ als mod
wat doe je hier dan nog als je blijkbaar overal aanstoot aan neemtquote:Op zondag 3 november 2019 18:02 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Met mij als mod blijft er geen bericht over![]()
Dan zou ik jouw bericht verwijderen!quote:Op maandag 4 november 2019 10:32 schreef 305 het volgende:
[..]
wat doe je hier dan nog als je blijkbaar overal aanstoot aan neemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |