Neequote:Op zaterdag 2 november 2019 18:23 schreef Twiitch het volgende:
Een vegetarische hamburger bestaat niet.
Ik denk dat ik 1x in de week ga flexitarienquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:22 schreef pferdfahrer het volgende:
Is ook prima te doen, als meer mensen gaan flexitarieen dan zal het ook goedkoper worden.
Ik ben een FvD'erquote:
Dat zijn Hamburgers, geen hamburgers. Teringmongoolquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Neein Hamburg wonen alleen vleeseters
Dat neem je terugquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat zijn Hamburgers, geen hamburgers. Teringmongool
Echt wel!quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:23 schreef Twiitch het volgende:
Een vegetarische hamburger bestaat niet.
Staat daar ergens hamburger?quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Echt wel!
https://www.ah.nl/product(...)at-the-beyond-burger
Nice broer. Fijne zaterdagavond verder.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, we zijn weer koel
Een platte ronde schijf, dat is gewoon een hamburger.quote:
JA!!!!!!!quote:
Zit nog wel na te shaken van alle adrenalinequote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Twiitch het volgende:
Nice broer. Fijne zaterdagavond verder.
Die dingen van Garden Gourmet zijn ook prima te bikken en maar de helft van de prijsquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JA!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat het 6 euro kost voor 2
Ik blijf gewoon vlees eten hoor. Vlees is heerlijk! Dat ik 1 keer vegetarisch vlees probeer, dat maakt mij geen linkse hippiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |