quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederlanders kunnen niet dansen
Pieterzwart.gifquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederlanders kunnen niet dansen
Technische sport he.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:36 schreef Faraday01 het volgende:
4:00 begin november in Thialf. Hoe zat het met ketonen bij het schaatsen @:wimderon
Thialf is vooral een stuk sneller geworden, maar verder is daar geen twijfel over.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:36 schreef Faraday01 het volgende:
4:00 begin november in Thialf. Hoe zat het met ketonen bij het schaatsen @:wimderon
Yep.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beune heeft ook een mooie stijl
Die ene snelle tussenronde... en ze heeft haar hele leven al met die laatste 2 ronden geworsteld.quote:
Focust al een jaar op de 1500, dan hoor je er op een gegeven moment niet meer bij op de 3000.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:41 schreef pietkanarie het volgende:
Wust hoort er natuurlijk wel bij, dus hopelijk was dit net genoeg.
Ja... maar ik heb altijd het idee dat haar afzet effectiever zou kunnen. Ze trapt zo hard maar ook zo hoog. Zou daar nog winst te halen zijn?quote:
Je hebt het gewoon zwaar vandaag, geef het toe.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dat dramasfeertje rondom Wüst altijd, ik trek het slecht. De Gordon van het schaatsen.
Idd niet eerst Visser, maar Wust interviewenquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dat dramasfeertje rondom Wüst altijd, ik trek het slecht. De Gordon van het schaatsen.
Dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon zwaar vandaag, geef het toe.
"Ik kan er niet naar kijken."
"Ik trek het slecht."
Geen zorgen echter. Hoort bij de herfst.
Je krijgt er tegenwoordig gratis een hele hoop troep bij als je gewoon live sport wil komen kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:04 schreef heywoodu het volgende:
Nou, Thialf wordt laatste bij leukste stadion van Nederland.
LOL.quote:
Ik vind het stiekem ook helemaal niet zo'n ramp, wat vermaak tijdens de pauzes.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Je krijgt er tegenwoordig gratis een hele hoop troep bij als je gewoon live sport wil komen kijken.
Maar misschien ligt het aan mij en vindt de rest van het publiek dit allemaal geweldig.
Zelf heb ik er ook verdraaid weinig mee; de jongere generatie zal het misschien meer waarderen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Je krijgt er tegenwoordig gratis een hele hoop troep bij als je gewoon live sport wil komen kijken.
Maar misschien ligt het aan mij en vindt de rest van het publiek dit allemaal geweldig.
Ik heb werkelijk nog nooit van deze regel gehoord.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:20 schreef Toby56 het volgende:
Idiote ISU-regels. De tijden van Nederlandse wedstrijden zijn niet 'officieel'? Welke zot heeft dat bedacht?
De tijden van nationale wedstrijden tellen wellicht niet mee voor kwalificatie voor internationale wedstrijden. Dus moet er even een internationale rit bij.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:20 schreef Toby56 het volgende:
Idiote ISU-regels. De tijden van Nederlandse wedstrijden zijn niet 'officieel'? Welke zot heeft dat bedacht?
Geen idee eigenlijk. Qua kop zou het kunnen, en hij komt uit Drenthe. Maar ik heb het nog nooit 'bevestigd' gekregen.quote:
Hier alles normaal. En dat met ADSL.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:46 schreef pietkanarie het volgende:
Streamt hapert meer dan dat ie het doetMaar ligt denk ik aan mijn internet, daar moet ik echt eens achteraan. Veel te traag. Of werkt ie bij meer mensen zo slecht
Dacht ik al...quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hier alles normaal. En dat met ADSL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |