regressief links!!!!! cultuur marxiste ...quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:53 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja iedereen die de Islam niet als de allergrootste bedreiging van de planeet ziet is extreem slinks!!
Stop nou maar gewoon met drugsquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
stop nou maar gewoon met posten kneus
Hoe gaat het met de dames Naatje?quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
Maar echt. Tevens tijd voor BK #viesdik
Gisteren nr gefixt van een fijn ogende theaterchickquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de dames Naatje?
goed bezigquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gisteren nr gefixt van een fijn ogende theaterchick
Wat moet ik me voorstellen bij een theaterchickquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gisteren nr gefixt van een fijn ogende theaterchick
Had ik intussen wel verwacht eigenlijk......quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Maar zou leuk zijn als er een keer wat uitkomt...
Dat ze haar eigen stuk regisseert, schrijft en erin acteert. Solo voorstelling.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een theaterchick
Artistiek type dus. Daar is weinig mis meequote:Op zaterdag 2 november 2019 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ze haar eigen stuk regisseert, schrijft en erin acteert. Solo voorstelling.
Eensch, en geïnteresseerd in filosofie, helpt ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Artistiek type dus. Daar is weinig mis mee
#viesdikquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
gratis kentucky fried chicken @:Amarantha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |