Of om de 5 minuten even een ad voorbij komt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:28 schreef I het volgende:
[..]
Random afbeeldingen vervangen voor apng's die eerst 10 frames lang een ad tonen.
Bachelordag, beetje mensen de weg wijzen binnen de VU en vertellen hoe leuk studeren isquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar vertel, wat heb je gedaan?
Rutte heeft niets gedaan om de massa immigratie te stoppen en sluist geld van de Nederlander naar Griek en neger dus jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Want we hebben zo’n lekker linkse premier idd
En dat is linksquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rutte heeft niets gedaan om de massa immigratie te stoppen en sluist geld van de Nederlander naar Griek en neger dus ja
Herverdeling zou ik nog wel links willen noemen, maar open grenzen past bij neoliberalisme i.e. rechts.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weg met grenzen en herverdeling is aardig links
Haha, blijf jij maar elke zomer wachten op de Arabische lente in Nederland.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze opmerking verbaast me niet van een netto ontvanger
Herverdeling is de kern van links.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Herverdeling zou ik nog wel links willen noemen, maar open grenzen past bij neoliberalisme i.e. rechts.
Issie toch juist bang voorquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, blijf jij maar elke zomer wachten op de Arabische lente in Nederland.
Daarom ook.quote:
stop nou maar gewoon met posten kneusquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Herverdeling is de kern van links.
regressief links!!!!! cultuur marxiste ...quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:53 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja iedereen die de Islam niet als de allergrootste bedreiging van de planeet ziet is extreem slinks!!
Stop nou maar gewoon met drugsquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
stop nou maar gewoon met posten kneus
Hoe gaat het met de dames Naatje?quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
Maar echt. Tevens tijd voor BK #viesdik
Gisteren nr gefixt van een fijn ogende theaterchickquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de dames Naatje?
goed bezigquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gisteren nr gefixt van een fijn ogende theaterchick
Wat moet ik me voorstellen bij een theaterchickquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gisteren nr gefixt van een fijn ogende theaterchick
Had ik intussen wel verwacht eigenlijk......quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Maar zou leuk zijn als er een keer wat uitkomt...
Dat ze haar eigen stuk regisseert, schrijft en erin acteert. Solo voorstelling.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een theaterchick
Artistiek type dus. Daar is weinig mis meequote:Op zaterdag 2 november 2019 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ze haar eigen stuk regisseert, schrijft en erin acteert. Solo voorstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |