You are the master now, regel dat.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, kap nou maar eens met die Pipi Langkous
Alleen in Luxor in Egypte. Jij?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Ooit in Egypte of Sudan geweest Bitterbal?
Waarom zou je dat willen. Ik vond die boeken van Joris Luyendijk leuk maar nu wil je niet in die shit holes zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Ooit in Egypte of Sudan geweest Bitterbal?
Ja enige plek waar ik ben geweestquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je nu alleen maar in Luxor geweest zijn?
Wel mooi daar hoor daar niet van.
De wereld opsnuiven en in olijfvormige ogen kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen. Ik vond die boeken van Joris Luyendijk leuk maar nu wil je niet in die shit holes zijn.
Genoeg mooie plekken op de wereld , dan komt dit laag op m'n verlanglijstje. Heb het ook wel allemaal uitgezocht hoor met treinen maar het is ook gewoon niet veilig nu.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wereld opsnuiven en in olijfvormige ogen kijken.
Dat lijkt me een krioelende mierenhoop van mensen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja enige plek waar ik ben geweestDat was wel genoeg. Wil alleen nog naar Cairo.
Was je daar toen niet met je lover?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
Had toen ook een piercing in mijn lip. Daar probeerde ze constant aan te zitten
Ja mij ook. Maar denk wel de ervaring waard.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een krioelende mierenhoop van mensen.
Watquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
Egyptisch Nationaal Museum in Cairo heeft nieuw onderkomen toch?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja enige plek waar ik ben geweestDat was wel genoeg. Wil alleen nog naar Cairo.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja zo zijn ze wel die voorouders van je.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt. Was constant bezig handen weg te slaan.
Bizar. Maar goed dat die piercing niet op andere plekken zatquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt. Was constant bezig handen weg te slaan.
Ja was wel vervelend.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar. Maar goed dat die piercing niet op andere plekken zat
Ja, daarom trekken dit soort bestemmingen me niet zo. Hoewel Noord-Korea wel hoog op mijn lijstje staat. En daar kun je echt geen stap doen zonder begeleiding.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:01 schreef bitterbal het volgende:
En dan die religekkies in Luxor die je neerbuigend aankijken.
Alle activiteiten onder begeleiding van politie. Van dat tuig op paard wat door de straten racede,.
Wat een shithole was dat
Ja maar daar is het niet omdat ze bang zijn dat zon haatbaard zich opblaast :pquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom trekken dit soort bestemmingen me niet zo. Hoewel Noord-Korea wel hoog op mijn lijstje staat. En daar kun je echt geen stap doen zonder begeleiding.
Ja is je genetische afkomt kutje.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:01 schreef bitterbal het volgende:
En dan die religekkies in Luxor die je neerbuigend aankijken.
Alle activiteiten onder begeleiding van politie. Van dat tuig op paard wat door de straten racede,.
Wat een shithole was dat
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb in Luxor op de markt ooit vijf mini Nijlkrokodillen (beestjes van 10 cm of zo) gekocht voor belachelijk weinig geld, die beestjes piepen als een dolle in die plastic zak en ik voelde me echt een wereldverbeteraar toen ik ze in de Nijl terug liet zwemmen midden in de nacht, vind het nog steeds leuk.
ja afschuwelijk :pquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is je genetische afkomt kutje.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daar is het niet omdat ze bang zijn dat zon haatbaard zich opblaast :p
Korte rokjes kopen bij de H&M, waar gaat het heen met deze wereldquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als je zelfs stamppot eet ben je wel aardig verkaast.
De goeie kant opquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Korte rokjes kopen bij de H&M, waar gaat het heen met deze wereld
Kijk, daar zijn Nederlanders gewoon te gierig voor.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef bitterbal het volgende:
Nou blij dat opa daar is vertrokken
Overigens had opa daar nog gewoon vrouw en gezin toen die hier zijn 2e gezin starte![]()
Zoals een echte moslim dat doet.
En toen ging hij met mijn Nederlandse oma en kinderen daar op bezoek. Mijn oma was verbaast hoe aardig die mensen waren en hoe gastvrij. Bij terug komst biechtte hij op dat dat zijn vrouw was en kinderen en toen zijn ze gescheidenquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, daar zijn Nederlanders gewoon te gierig voor.
Hekel aan het Moslim geloof?quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef bitterbal het volgende:
Nou blij dat opa daar is vertrokken
Overigens had opa daar nog gewoon vrouw en gezin toen die hier zijn 2e gezin starte![]()
Zoals een echte moslim dat doet.
Nou ja als ik daar aankom en er word mij verweten dat ik als Egyptische zonder mijn vader op reis ben ben ik ook wel een beetje bang ja.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
Je bent toch datgene waar je leeft, opgegroeid bent en waar je je natje en droogje hebt, dat vormt je......kan me heugen ook dat ik met mijn half Egyptische vriendin daar was en zij had er echt moeite mee terwijl ik juist genoot van het andere en zij angst had.
Ja maar is ook raar voor ons die denkwijze en is echt andere wereld, valt niet te rijmen met hier.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als ik daar aankom en er word mij verweten dat ik als Egyptische zonder mijn vader op reis ben ben ik ook wel een beetje bang ja.
Toch is het wel leuk, denk ik, om een deels buitenlandse afkomst te hebben. Het verrijkt je leven ook wel op een bepaalde manier.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En toen ging hij met mijn Nederlandse oma en kinderen daar op bezoek. Mijn oma was verbaast hoe aardig die mensen waren en hoe gastvrij. Bij terug komst biechtte hij op dat dat zijn vrouw was en kinderen en toen zijn ze gescheiden
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:15 schreef bitterbal het volgende:
In Marokko schreef ik bij aankomst op het visumbriefje Nederlandse. De Douane man reageerde super geïrriteerd, kraste dat door en schreef Egyptische.
Das niet goed hoor.
Ja dat soort verhalen vind ik dan wel grappig :p Maar et wordt vervelend als men bepaald gedrag van je verwacht. Ik heb vaak met Egyptenaren gewerkt en het eindigde meestal in ruzie.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch is het wel leuk, denk ik, om een deels buitenlandse afkomst te hebben. Het verrijkt je leven ook wel op een bepaalde manier.
Bespeur wel wat naïviteit bij je, zo is het nu eenmaal daar joh.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:15 schreef bitterbal het volgende:
In Marokko schreef ik bij aankomst op het visumbriefje Nederlandse. De Douane man reageerde super geïrriteerd, kraste dat door en schreef Egyptische.
Das niet goed hoor.
Hoezo. Ik ben gewoon Nederlandse. Kom daar met een Nederlands paspoort. Laat dat zien. En dat schuift hij zo opzij.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bespeur wel wat naïviteit bij je, zo is het nu eenmaal daar joh.
Nee die lopen ook niet zo gigantisch achter :pquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vader is Schots staatsburger, nooit last van gehad.
Misschien vond ie je gewoon een queen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:15 schreef bitterbal het volgende:
Das niet goed hoor.
Mja. Dat heb ik gezien in Boedapest. Mijn (seculiere) Turkse collega werd daar enorm onder druk gezet om mee te gaan bidden. De uitleg dat hij niet geloofde, werd niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat soort verhalen vind ik dan wel grappig :p Maar et wordt vervelend als men bepaald gedrag van je verwacht. Ik heb vaak met Egyptenaren gewerkt en het eindigde meestal in ruzie.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Misschien vond ie je gewoon een queen.
Goede smoes voor die minirok hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou ook neerhoeken, nou nee dat niet maar zou brutale blik geven en grote bek ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo. Ik ben gewoon Nederlandse. Kom daar met een Nederlands paspoort. Laat dat zien. En dat schuift hij zo opzij.
Schotlandquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat dus, Eerst overtuigen dat ik geen moslim ben als ze zien dat ik varkensvlees eet. Zijn vaak koks toch. Dus de eerste paar weken vragen ze elke dag maar eet je varkensvlees?quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Dat heb ik gezien in Boedapest. Mijn (seculiere) Turkse collega werd daar enorm onder druk gezet om mee te gaan bidden. De uitleg dat hij niet geloofde, werd niet geaccepteerd.
Lekker man, schapenmaag vreten en je oom trouwt met je tante en heeft toevallig dezelfde achternaam en die komt uit hetzelfde dorp dat is goed maar ooooh wee want Gwendolyn komt uit dat andere kutdorp en dat kan echt niet......is echt niet alleen de islamitische wereld die compleet achterlijk is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die lopen ook niet zo gigantisch achter :p
Dat respect verliezen vind ik zo bizar. Waarom niet gewoon kijken naar jou als persoon.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat dus, Eerst overtuigen dat ik geen moslim ben als ze zien dat ik varkensvlees eet. Zijn vaak koks toch. Dus de eerste paar weken vragen ze elke dag maar eet je varkensvlees?Dan zeggen oh maar dan ben je kopten. Nee ben ik ook niet. Ja maar je moeder dan? Moslim? Kopten? Jood vragen ze nooit he
![]()
het is zo vermoeiend hoe simpel ze denken. En dan verliezen ze het respect wat ze eerst gigantisch hadden want was een van hun. Dat ben ik niet...
Nou ja zo dus
Ik mag jou echtquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SchotlandJe heet dus eigenlijk McUitstraling
Sowieso mensen die iemand beoordelen op afkomst of religie ipv op persoonlijkheidquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat respect verliezen vind ik zo bizar. Waarom niet gewoon kijken naar jou als persoon.
Nee het is pure trots. Heb dat serieus alleen met Egyptenaren en ook wel met vrouwen meegemaakt. Echt bizar.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat respect verliezen vind ik zo bizar. Waarom niet gewoon kijken naar jou als persoon.
Deels komt het door het groepsgerichte in die samenlevingen. Dan krijg je heel sterk te maken met issues als eer en schaamte. In Hongarije speelt dat ook veel meer dan hier.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker man, schapenmaag vreten en je oom trouwt met je tante en heeft toevallig dezelfde achternaam en die komt uit hetzelfde dorp dat is goed maar ooooh wee want Gwendolyn komt uit dat andere kutdorp en dat kan echt niet......is echt niet alleen de islamitische wereld die compleet achterlijk is.
Dat groepsgerichte trekt me dan weer wel omdat ik dat deels verloren ben.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deels kokt het door het groepsgerichte in die samenlevingen. Dan krijg je heel sterk te maken met issues als eer en schaamte. In Hongarije speelt dat ook veel meer dan hier.
Lekker islamofoob en stigmatiserend weer Geert.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat dus, Eerst overtuigen dat ik geen moslim ben als ze zien dat ik varkensvlees eet. Zijn vaak koks toch. Dus de eerste paar weken vragen ze elke dag maar eet je varkensvlees?Dan zeggen oh maar dan ben je kopten. Nee ben ik ook niet. Ja maar je moeder dan? Moslim? Kopten? Jood vragen ze nooit he
![]()
het is zo vermoeiend hoe simpel ze denken. En dan verliezen ze het respect wat ze eerst gigantisch hadden want was een van hun. Dat ben ik niet...
Nou ja zo dus
Ja leve de pvv. eigen volk eerstquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Lekker islamofoob en stigmatiserend weer Geert.
Dus Egyptenaren vinden je geen Egyptenaar en Nederlanders denken dat je een Turk bent omdat je Yasmin heet. Lekker is datquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is pure trots. Heb dat serieus alleen met Egyptenaren en ook wel met vrouwen meegemaakt. Echt bizar.
Jij vuige Sudanees of wat je dan ook bent.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja leve de pvv. eigen volk eerst
Ik als Nederlander denk dat het een niet zo smakelijk hapje is en daar wil ik het graag bij laten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus Egyptenaren vinden je geen Egyptenaar en Nederlanders denken dat je een Turk bent omdat je Yasmin heet. Lekker is dat
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus Egyptenaren vinden je geen Egyptenaar en Nederlanders denken dat je een Turk bent omdat je Yasmin heet. Lekker is dat
Nou ja, ik vond het in Hongarije beklemmend dat mijn schoonfamilie dacht dat ze mee mochten beslissen over het leven van mij en mijn vriendin. En dat was ik dus echt niet van plan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat groepsgerichte trekt me dan weer wel omdat ik dat deels verloren ben.
Nergens thuis op de wereldquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zou het ook niet willen, ben daar te vrijgevochten voor.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het in Hongarije beklemmend dat mijn schoonfamilie dacht dat ze mee mochten beslissen over het leven van mij en mijn vriendin. En dat was ik dus echt niet van plan.
Ja zijn wle beetje luxeproblemen dat.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Had ik maar een schoonfamilie om mee te laten beslissen over mijn leven.
Jammer.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
De Egyptenaren vinden mij een afvalligeDaarom verliezen ze het respect en Nederlanders vnden mij een buitenlander
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben hier ook geboren en ik ben 99 procent Nederlands voor mijn gevoel, ik heb het alleen als ik daar rond rijd of de taal hoor of als Schotse sentimenten zich aandienen dat ik net doe alsof ik erbij hoor of zo maar slaat eigenlijk nergens op maar die band zal altijd blijven.
Als ze me vragen op mijn sterfbed, waar kom je vandaan? Dan zeg ik Schotland en dat slaat nergens op
Ik ook. Mijn ouders mogen mij altijd adviseren, maar ze weten en respecteren dat ik zelf de beslissingen neem. Maar in Hongarije werkt dat anders.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zou het ook niet willen, ben daar te vrijgevochten voor.
Ik ben 100% Nederlands maar sta te snikken als ik het Hongaarse volkslied hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben hier ook geboren en ik ben 99 procent Nederlands voor mijn gevoel, ik heb het alleen als ik daar rond rijd of de taal hoor of als Schotse sentimenten zich aandienen dat ik net doe alsof ik erbij hoor of zo maar slaat eigenlijk nergens op maar die band zal altijd blijven.
Als ze me vragen op mijn sterfbed, waar kom je vandaan? Dan zeg ik Schotland en dat slaat nergens op
Een of twee keer per jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben 100% Nederlands maar sta te snikken als ik het Hongaarse volkslied hoor.![]()
Kom je vaak in Schotland?
Nee niet eens, ergens in het midden, dicht tegen Engeland aan...maar mijn vader als het Engels voetbalelftal speelt dan hoor ik de meest vreemde scheldwoordenquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar komt je pa vandaan? De Highlands?
Highlands!quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar komt je pa vandaan? De Highlands?
Raar he?quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben 100% Nederlands maar sta te snikken als ik het Hongaarse volkslied hoor.![]()
Kom je vaak in Schotland?
Al een paar honderd jaar één koninkrijk, maar ze mogen elkaar nog steeds nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet eens, ergens in het midden, dicht tegen Engeland aan...maar mijn vader als het Engels voetbalelftal speelt dan hoor ik de meest vreemde scheldwoorden
Ik ook! Echt geweldig mooi!quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Highlands!![]()
Vorig jaar nog geweest. Prachtig daar!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook! Echt geweldig mooi!
Ja, een stukje van mijn hart is wel in Boedapest achtergebleven, denk ik. En ik kom er al ruim 30 jaar.quote:
ik was er rond 21:00 al met 1 post, en ben daarna direct iets anders gaan doenquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KoenJij komt nog laat binnenwaaien?
Heb ik ook zelfs, ik ben echt dol op Engelsen maar val me niet aan als Brit dan bijt ik je de strot af.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al een paar honderd jaar één koninkrijk, maar ze mogen elkaar nog steeds niet
Koesteren.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een stukje van mijn hart is wel in Boedapest achtergebleven, denk ik. En ik kom er al ruim 30 jaar.
En er is nog volk voor de verandering!quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was er rond 21:00 al met 1 post, en ben daarna direct iets anders gaan doen
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En er is nog volk voor de verandering!
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:51 schreef Koen66 het volgende:
vergis ik me nu of leeft het hier de laatste week opeens weer wat meer ?
Af en toe zag je wel een huis. Ik vroeg me echt af hoe die mensen konden overleven. Daar heb je vast geen AH bezorgservicequote:Op zaterdag 2 november 2019 00:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Die heerlijk ruige, verlaten landschappen. Ik zou er zo willen wonen.
Ik ben ook dol op Engelsen. Schotten zijn vaak wat stugger.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook zelfs, ik ben echt dol op Engelsen maar val me niet aan als Brit dan bijt ik je de strot af.
Ja sorryquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op Engelsen. Schotten zijn vaak wat stugger.
Soms wel, soms niet. Maar ik heb ook het idee dat er weer iets meer gepost wordtquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:51 schreef Koen66 het volgende:
vergis ik me nu of leeft het hier de laatste week opeens weer wat meer ?
volgens mij heb ik je idd ook wel elders gespotquote:
Ja! Zo’n huis wil ik. Bij voorkeur met uitzicht op een loch. Dan rij ik wel een stukje voor de boodschappenquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Af en toe zag je wel een huis. Ik vroeg me echt af hoe die mensen konden overleven. Daar heb je vast geen AH bezorgservice
zelfs zonder @haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 2 november 2019 00:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Maar ik heb ook het idee dat er weer iets meer gepost wordt
Dit is waar.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's toch meestal een van de topposters hier
@Miauw ook nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:57 schreef Koen66 het volgende:
En @:molo is ook niet zo superactief als normaal
Klopt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:57 schreef Koen66 het volgende:
En @:molo is ook niet zo superactief als normaal
die was een maand ofzo weer heel even veelvuldig hier, om daarna weer een volgende sabattical te beginnen leek hetquote:
Ook wel jammer. Die is ook gezellig.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die was een maand ofzo weer heel even veelvuldig hier, om daarna weer een volgende sabattical te beginnen leek het
truste kerelquote:Op zaterdag 2 november 2019 01:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd om eens te gaan slapen. Het was me een genoegen, jongens!
![]()
![]()
Ja is een gezellig groepjequote:Op zaterdag 2 november 2019 01:03 schreef Koen66 het volgende:
ah je post in 40+ zie ik, daar heb ik je geheid wel eens gezien
zit wel wat overlap met hier ookquote:
De Fokkers worden ouderquote:Op zaterdag 2 november 2019 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit wel wat overlap met hier ook
Er waren tijden dat het hier aanmerkelijk drukker was dan daar, maar nu is het omgedraaid
het is daar pas echt druk gewoden na de merge met UTO SCquote:
Is dat zo? Geen idee eigenlijk. Ik ben hier gekomen door Big Brother en blijven hangen met tussenpozenquote:Op zaterdag 2 november 2019 01:05 schreef Koen66 het volgende:
sowieso als je op meerdere SCs komt zie je veel dezelfde personen
Basis van Fok is niet meer zo breed als 10 jaar terug
En de Cos van Uto wordt rustiger.quote:Op zaterdag 2 november 2019 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is daar pas echt druk gewoden na de merge met UTO SC
hahaha ik ook, in 2005, zat net m'n eerste post op te zoeken nav dat JUB topicquote:Op zaterdag 2 november 2019 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee eigenlijk. Ik ben hier gekomen door Big Brother en blijven hangen met tussenpozen
ik zit nou ook te kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 01:12 schreef Koen66 het volgende:
wow ik zit zelfs 2005 topics door te lezen
Ik moet altijd lachen om jou. Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:46 schreef Karzai het volgende:
Niet koud vandaag, kon zonder jas de straat op
Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:46 schreef Karzai het volgende:
Niet koud vandaag, kon zonder jas de straat op
Ik gedij idd het beste in een tropisch klimaat.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:34 schreef MCH het volgende:
[..]
ja maar jij bent superdun, dan komt de kou sneller in je bots
15 graden zonder jas.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:34 schreef Karzai het volgende:
15 graden, komt wel een bak regen aan zie ik
Jeps.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Bitterballetje, moet je vandaag weer serveren?
dan gaan ze in je billen knijpenquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps.
En ook nog een feest van een middelbare school
Vind ik wat drastisch allemaal.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:37 schreef MCH het volgende:
Als je mij wil zien moet je mee naar de @:Budapestenaar Wuppertal meet.
He, wat jammer.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind ik wat drastisch allemaal.
Wel prima, hoe is het met onze buddagodje?quote:
Met mij wel goed. Maar het gaat een onrustig weekend worden. Mijn moeder heeft koorts en gaat snel achteruit. Dus die zal later vandaag weer opgenomen worden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima, hoe is het met onze buddagodje?
Ohquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met mij wel goed. Maar het gaat een onrustig weekend worden. Mijn moeder heeft koorts en gaat snel achteruit. Dus die zal later vandaag weer opgenomen worden.
Ai, sterkte man!quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met mij wel goed. Maar het gaat een onrustig weekend worden. Mijn moeder heeft koorts en gaat snel achteruit. Dus die zal later vandaag weer opgenomen worden.
Min of meer. Ze is heel zwak en heeft snel ontstekingen te pakken. Ik vermoed dat ze weer een luchtweginfectie heeft.quote:
Thanks! Mijn auto weet inmiddels al autonoom de weg naar het ziekenhuis te vinden. Toch knap voor een Renault Clioquote:
Hopelijk hebben ze het snel onder controle.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Min of meer. Ze is heel zwak en heeft snel ontstekingen te pakken. Ik vermoed dat ze weer een luchtweginfectie heeft.
Automerk opgeslagen in Excelquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks! Mijn auto weet inmiddels al autonoom de weg naar het ziekenhuis te vinden. Toch knap voor een Renault Clio
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Min of meer. Ze is heel zwak en heeft snel ontstekingen te pakken. Ik vermoed dat ze weer een luchtweginfectie heeft.
Kan toch niet alles lezen, heb ook nog een levenquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik al eerder gezegd. Beter je huiswerk doen.
Niet liegen. Je slaapt en daarnaast zit je op fok.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan toch niet alles lezen, heb ook nog een leven
Dat is waar. Laat even weten als je meer info nodig hebt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan toch niet alles lezen, heb ook nog een leven
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet liegen. Je slaapt en daarnaast zit je op fok.
Nee jij hebt een sprankelend levenquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet liegen. Je slaapt en daarnaast zit je op fok.
Je zou daar mee kunnen lachen. Maar ik woon hier in een relatief rustige straat. waar zo'n gemiddeld 30-40 auto's passeren in beide richtingen per uurquote:
Wat schattigquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:13 schreef Belg het volgende:
[..]
Je zou daar mee kunnen lachen. Maar ik woon hier in een relatief rustige straat. waar zo'n gemiddeld 30-40 auto's passeren in beide richtingen
Vroeger toen ik een jochie was keek ik altijd een uur lang hoeveel auto's er passeerden en dan schreef ik de merken op. en de kleuren aantal auto's enzo
Beetje zuipen neuken en lekker eten, alle dagen. Voor je het weet ben je opeens dood.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Ik vraag mij wel vaak af wat dat leven nou voor nut heeft ja
Leuk verhaal weer capuchon jongenquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:13 schreef Belg het volgende:
[..]
Je zou daar mee kunnen lachen. Maar ik woon hier in een relatief rustige straat. waar zo'n gemiddeld 30-40 auto's passeren in beide richtingen per uur
Vroeger toen ik een jochie was keek ik altijd een uur lang hoeveel auto's er passeerden en dan schreef ik de merken op. en de kleuren aantal auto's enzo
Nou ja vergeet dat werken niet he.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje zuipen neuken en lekker eten, alle dagen. Voor je het weet ben je opeens dood.
Ach daar kom ik ook wel trollend de dag doorquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja vergeet dat werken niet he.
Mooie jongen voor jouquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com/p/B4W-UBOA12k/
Hopelijk doet hij zulke stunt niet de hele dag. Voor je het weet maakt hij bassie geluiden tijdens het klaarkomenquote:
Vind ik wel een flinke overstapquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij zulke stunt niet de hele dag. Voor je het weet maakt hij bassie geluiden tijdens het klaarkomen
Fixed.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja vergeet dat twerken niet he.
Anders mag ze vast en zeker gratis bij jou komen oefenenquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vast wel, ik geloof in je!
Dit muziekgenre geeft me altijd het gevoel dat ik 1 te nuchter ben en 2 nowehere near hip genoeg gekleed.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Geen idee of jullie dat wat vinden maar ik vind het geniaal.
Je hebt niks meer nodig met deze muziekquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dit muziekgenre geeft me altijd het gevoel dat ik 1 te nuchter ben en 2 nowehere near hip genoeg gekleed.
Vanaf 45 seconden vind ik het ook vrij vrolijk en chill maar daarvoor klinkt het mij nogal als een pretext voor drugsgebruik in de oren.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt niks meer nodig met deze muziek
Vind je het niks? Ik word hier echt heel vrolijk van. Soort van liefde op het eerste gezicht. Het klopt allemaal.
Ja misschien als ik wat ouder ben kan ik pas echt Bizzey waarderen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vanaf 45 seconden vind ik het ook vrij vrolijk en chill maar daarvoor klinkt het mij nogal als een pretext voor drugsgebruik in de oren.Niet echt mijn genre, maar aan de modern day Mozart Bizzey is natuurlijk ook moeilijk te tippen.
![]()
Sterke tekst wel.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien als ik wat ouder ben kan ik pas echt Bizzey waarderen.
Ik heb er trouwens een die Bizzey overtreft in de kunst van verschrikkelijke muziek.
Buren mailen nu of ik mijn subwoofer zachter wil zetten. heb ik niet eens
Er niets van verstaan zal wel meehelpen, ja al blijft het ook dan enorm uit de maat.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij was paar dagen terug bij Pauw. Schijnt in het buitenland echt heel populair te zijn.
Minder hard oefenen met twerken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:19 schreef bitterbal het volgende:
Heb hier gewoon pc boxjes staan, zeggen ze dat het beneden trilt
quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Minder hard oefenen met twerken.
Dan wil ik niet weten hoe ze klagen als je eens flink te pakken wordt genomenquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:19 schreef bitterbal het volgende:
Heb hier gewoon pc boxjes staan, zeggen ze dat het beneden trilt
Heb je al je weekendwipje gemaakt?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe ze klagen als je eens flink te pakken wordt genomen
Waarom wil je dat wetenquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al je weekendwipje gemaakt?
Precies :pquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom houden mensen van horrorfilms/verhalen?
Flikker op incelquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom houden mensen van horrorfilms/verhalen?
Gewoon gelijk voor het ivoor gaan dan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed nu kan ik mijn bovenolifant niet meer tergen met mijn muziek.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gewoon gelijk voor het ivoor gaan dan?
Mailen met je burenquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Wel gemeen. Mij mailen en dan zelf de tuin in duiken om te gaan zagen
Dat klopt misschien wel, tijd om naar Rotterdam te verhuizenquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ze aan je deur staan
Staan ze daar niet aan je deur?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat klopt misschien wel, tijd om naar Rotterdam te verhuizen
Jawel, 1x gehad en de buurman mept z'n kind en vrouw regelmatig half dood maar goed moeten zij allemaal maar wetenquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staan ze daar niet aan je deur?
Rotterdam wordt ook al te duur. Die in Spangen staat al 7 weken te koop. Ligt dat aan de wijk?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel, 1x gehad en de buurman mept z'n kind en vrouw regelmatig half dood maar goed moeten zij allemaal maar weten
Mja met kind er bij misschien beter wel doen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:43 schreef MCH het volgende:
De 'normale' buurvrouw vraagt ook wel eens sneaky of ik afgelopen week ook weer schreeuwende buren heb gehoord om zo gezamenlijk een klacht in te dienen maar ik bemoei me er niet mee
Ik ken Spangen niet, lopen wel allemaal van die broederliefde jongetjes met pipas rond denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rotterdam wordt ook al te duur. Die in Spangen staat al 7 weken te koop. Ligt dat aan de wijk?
Dat kind boft maar met zulke betrokken volwassenen om hem/haar heen!quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:43 schreef MCH het volgende:
De 'normale' buurvrouw vraagt ook wel eens sneaky of ik afgelopen week ook weer schreeuwende buren heb gehoord om zo gezamenlijk een klacht in te dienen maar ik bemoei me er niet mee
Racist much?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ken Spangen niet, lopen wel allemaal van die broederliefde jongetjes met pipas rond denk ik
Ze komen uit zo'n woestijncultuur. Daar is dat normaler denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja met kind er bij misschien beter wel doen?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze komen uit zo'n woestijncultuur. Daar is dat normaler denk ik.
Gelukkig ben je goed geintegreerd in je leefomgeving.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze komen uit zo'n woestijncultuur. Daar is dat normaler denk ik.
Jij zou je hier wel actief tegenaan bemoeien?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gelukkig ben je goed geintegreerd in je leefomgeving.
Nou als je serieus denkt dat er huiselijk geweld plaats vindt?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij zou je hier wel actief tegenaan bemoeien?
Er is toch zo'n nummer dat je anoniem kunt bellen bij tekenen van kindermishandeling? Zou ik wel even bellen waarschijnlijk, ja.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij zou je hier wel actief tegenaan bemoeien?
Ik zal erop letten en volgende keer met jullie bespreken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als je serieus denkt dat er huiselijk geweld plaats vindt?
Niet met onsquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zal erop letten en volgende keer met jullie bespreken.
Wat ik moet doen. Ik heb gewoon het gevoel dat de normale buurvrouw dit aangrijpt om die buren een hak te zetten omdat ze ze sowieso niet mag, daar wil ik niet tussen zitten. Dat die buurman een tering debiel is heb ik zelf ook wel gezien.quote:
je zei dat je ze zelf ook hoort?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat ik moet doen. Ik heb gewoon het gevoel dat de normale buurvrouw dit aangrijpt om die buren een hak te zetten omdat ze ze sowieso niet mag, daar wil ik niet tussen zitten. Dat die buurman een tering debiel is heb ik zelf ook wel gezien.
Volgens mij kan die zijn geld beter uitgeven aan een warme trui dan een gouden horloge, hij roept de hele tijd brrrrr.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien als ik wat ouder ben kan ik pas echt Bizzey waarderen.
Ik heb er trouwens een die Bizzey overtreft in de kunst van verschrikkelijke muziek.
Buren mailen nu of ik mijn subwoofer zachter wil zetten. heb ik niet eens
Nee precies, haar eigen belang - als je daar al van kunt spreken - zal niet zijn dat ze het deprimerend vindt net als jij met enige regelmaat een vrouw en kind in elkaar gebeukt te horen worden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:53 schreef MCH het volgende:
Wat ik moet doen. Ik heb gewoon het gevoel dat de normale buurvrouw dit aangrijpt om die buren een hak te zetten omdat ze ze sowieso niet mag, daar wil ik niet tussen zitten.
Waarom doet jou dat eigenlijk niets en waarom verdenk je "de normale buurvrouw" van kwade/andere bedoelingen en zet je háár weg als sneaky?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel, 1x gehad en de buurman mept z'n kind en vrouw regelmatig half dood maar goed moeten zij allemaal maar weten
Je gegevens over hoe groot je badkamer is?quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:05 schreef bitterbal het volgende:
Hoe hatelijk is het dat als je gebruik wilt maken van een 3d badkamer ontwerptool dat je je gegevens moet invullen
Tja, zo'n tool maakt/betaalt zichzelf niet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:05 schreef bitterbal het volgende:
Hoe hatelijk is het dat als je gebruik wilt maken van een 3d badkamer ontwerptool dat je je gegevens moet invullen
Nee je adres zodat ze contact met je kunnen opnemen. 'vrijblijvend'quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je gegevens over hoe groot je badkamer is?
Ah zit jij daar achter.quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tja, zo'n tool maakt/betaalt zichzelf niet.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ben inmiddels al onderweg naar je osso om je een persoonlijk aanbod te doen.
Dat zeggen ze nadien allemaal.quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wist dat ik het niet moest invullen.
Ben je er al bijna?quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nadien allemaal.
Nee, totaal geen last vanquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:50 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel alsof je al een jaar niet hebt geslapen ?:P
En bij thuiskomst pim pam petsen met je chick?quote:
Kachel opstoken en naakt wijndrinken in je huiskamerquote:
Ik heb een sauna op zolder joh, ga ik vanavond mooi in met wijntje en een boekquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kachel opstoken en naakt wijndrinken in je huiskamer
Toch is in de huiskamer leuker.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een sauna op zolder joh, ga ik vanavond mooi in met wijntje en een boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |