You are the master now, regel dat.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, kap nou maar eens met die Pipi Langkous
Alleen in Luxor in Egypte. Jij?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Ooit in Egypte of Sudan geweest Bitterbal?
Waarom zou je dat willen. Ik vond die boeken van Joris Luyendijk leuk maar nu wil je niet in die shit holes zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Ooit in Egypte of Sudan geweest Bitterbal?
Ja enige plek waar ik ben geweestquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je nu alleen maar in Luxor geweest zijn?
Wel mooi daar hoor daar niet van.
De wereld opsnuiven en in olijfvormige ogen kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen. Ik vond die boeken van Joris Luyendijk leuk maar nu wil je niet in die shit holes zijn.
Genoeg mooie plekken op de wereld , dan komt dit laag op m'n verlanglijstje. Heb het ook wel allemaal uitgezocht hoor met treinen maar het is ook gewoon niet veilig nu.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wereld opsnuiven en in olijfvormige ogen kijken.
Dat lijkt me een krioelende mierenhoop van mensen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja enige plek waar ik ben geweestDat was wel genoeg. Wil alleen nog naar Cairo.
Was je daar toen niet met je lover?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
Had toen ook een piercing in mijn lip. Daar probeerde ze constant aan te zitten
Ja mij ook. Maar denk wel de ervaring waard.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een krioelende mierenhoop van mensen.
Watquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
Egyptisch Nationaal Museum in Cairo heeft nieuw onderkomen toch?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja enige plek waar ik ben geweestDat was wel genoeg. Wil alleen nog naar Cairo.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja zo zijn ze wel die voorouders van je.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt. Was constant bezig handen weg te slaan.
Bizar. Maar goed dat die piercing niet op andere plekken zatquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt. Was constant bezig handen weg te slaan.
Ja was wel vervelend.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar. Maar goed dat die piercing niet op andere plekken zat
Ja, daarom trekken dit soort bestemmingen me niet zo. Hoewel Noord-Korea wel hoog op mijn lijstje staat. En daar kun je echt geen stap doen zonder begeleiding.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:01 schreef bitterbal het volgende:
En dan die religekkies in Luxor die je neerbuigend aankijken.
Alle activiteiten onder begeleiding van politie. Van dat tuig op paard wat door de straten racede,.
Wat een shithole was dat
Ja maar daar is het niet omdat ze bang zijn dat zon haatbaard zich opblaast :pquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom trekken dit soort bestemmingen me niet zo. Hoewel Noord-Korea wel hoog op mijn lijstje staat. En daar kun je echt geen stap doen zonder begeleiding.
Ja is je genetische afkomt kutje.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:01 schreef bitterbal het volgende:
En dan die religekkies in Luxor die je neerbuigend aankijken.
Alle activiteiten onder begeleiding van politie. Van dat tuig op paard wat door de straten racede,.
Wat een shithole was dat
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb in Luxor op de markt ooit vijf mini Nijlkrokodillen (beestjes van 10 cm of zo) gekocht voor belachelijk weinig geld, die beestjes piepen als een dolle in die plastic zak en ik voelde me echt een wereldverbeteraar toen ik ze in de Nijl terug liet zwemmen midden in de nacht, vind het nog steeds leuk.
ja afschuwelijk :pquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is je genetische afkomt kutje.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daar is het niet omdat ze bang zijn dat zon haatbaard zich opblaast :p
Korte rokjes kopen bij de H&M, waar gaat het heen met deze wereldquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als je zelfs stamppot eet ben je wel aardig verkaast.
De goeie kant opquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Korte rokjes kopen bij de H&M, waar gaat het heen met deze wereld
Kijk, daar zijn Nederlanders gewoon te gierig voor.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef bitterbal het volgende:
Nou blij dat opa daar is vertrokken
Overigens had opa daar nog gewoon vrouw en gezin toen die hier zijn 2e gezin starte![]()
Zoals een echte moslim dat doet.
En toen ging hij met mijn Nederlandse oma en kinderen daar op bezoek. Mijn oma was verbaast hoe aardig die mensen waren en hoe gastvrij. Bij terug komst biechtte hij op dat dat zijn vrouw was en kinderen en toen zijn ze gescheidenquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, daar zijn Nederlanders gewoon te gierig voor.
Hekel aan het Moslim geloof?quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef bitterbal het volgende:
Nou blij dat opa daar is vertrokken
Overigens had opa daar nog gewoon vrouw en gezin toen die hier zijn 2e gezin starte![]()
Zoals een echte moslim dat doet.
Nou ja als ik daar aankom en er word mij verweten dat ik als Egyptische zonder mijn vader op reis ben ben ik ook wel een beetje bang ja.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
Je bent toch datgene waar je leeft, opgegroeid bent en waar je je natje en droogje hebt, dat vormt je......kan me heugen ook dat ik met mijn half Egyptische vriendin daar was en zij had er echt moeite mee terwijl ik juist genoot van het andere en zij angst had.
Ja maar is ook raar voor ons die denkwijze en is echt andere wereld, valt niet te rijmen met hier.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als ik daar aankom en er word mij verweten dat ik als Egyptische zonder mijn vader op reis ben ben ik ook wel een beetje bang ja.
Toch is het wel leuk, denk ik, om een deels buitenlandse afkomst te hebben. Het verrijkt je leven ook wel op een bepaalde manier.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En toen ging hij met mijn Nederlandse oma en kinderen daar op bezoek. Mijn oma was verbaast hoe aardig die mensen waren en hoe gastvrij. Bij terug komst biechtte hij op dat dat zijn vrouw was en kinderen en toen zijn ze gescheiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |