Er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
sherrif ging toch nooit voor 2 uur ...
Hoeveelste halve liter zit je?quote:
Hij heeft gelijkquote:
quote:
Messcherp die murp.quote:
Gewoon oprotten iddquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nogmaals, en voor de laatste keer, KLAAR NU
Tijd voor relatie therapie?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:53 schreef murp het volgende:
Negeer elkaar eens, anders help ik jullie eventjes
Heeey murpie!!quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:53 schreef murp het volgende:
Negeer elkaar eens, anders help ik jullie eventjes
Vink wel wat hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net naar ijshockey wezen kijken. De ene na de andere matpartij op het ijs. Blijft een bijzondere sport wel.
Gelopen race.quote:
Jij niet alleen. Een verbazend groot gedeelte van het publiek bestaan uit vrouwen daar. En nog jonge mooie ook.quote:
Ik ga ook wel eens kijken. Mooie sport.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net naar ijshockey wezen kijken. De ene na de andere matpartij op het ijs. Blijft een bijzondere sport wel.
Rico natuurlijk.quote:
Jij ging slapenquote:
Rico gaat slopen.quote:
quote:
Ik weet het niet.quote:
IK HOOP DAT BADR DEGRADEERT!quote:
Maar Badr is niet meer op z'n hoogtepunt. Rico wel.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik denk dat Badr op zijn hoogtepunt wel een stukje beter was dan Rico, ook een veel leukere vechter om te zien
Maar ben wel voor Rico hoor
Ja dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Badr is niet meer op z'n hoogtepunt. Rico wel.
Vergane Glory days.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Badr is niet meer op z'n hoogtepunt. Rico wel.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgende rondje wordt Rico tegen @:wopke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GLORYHOLEquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vergane Glory days.![]()
Alhoewel glorie ...
Welk team? Wij gaan altijd naar de Tilburg Trappers. Wel een beetje muf dat ze in een Duitse league spelen maar soitquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens kijken. Mooie sport.
Hij ook weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |