Terug van een avondje ouderwets boreaal stappen misschienquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goeie genade, had ie AIDS toen of zo?
Ik moest ook eerst quoten om te zien dat het Baudet was.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goeie genade, had ie AIDS toen of zo?
Dacht dat het z'n debiele broertje was.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moest ook eerst quoten om te zien dat het Baudet was.
Net een paar klappen van @:wopke gehad of kneiterstoned.
Van sherrif?quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dacht dat het z'n debiele broertje was.
goodnang.quote:
Ik denk dat ik deze meneer eerder verwarde met sherrif.quote:
Dan wil ik Boris Johnson erbij, die mept ze allemaal leip.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
Wie wel Wopke vs Thierry zien. Misschien een leuke tv concept: Boxing Politicians, beter dan Boxing Influencers
nee dat was NAATJE niet NOODGANGquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze meneer eerder verwarde met sherrif.
Goedenacht.
Je hebt goud in handen wossie, bel DE MOL NU!quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
Wie wel Wopke vs Thierry zien. Misschien een leuke tv concept: Boxing Politicians, beter dan Boxing Influencers
Echt hè....quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee dat was NAATJE niet NOODGANG
pfffffffffffffffffffffffff
Heb ook wel zin in KSI vs Logan Paulquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
nooduitgang deed de groetjes van mij aan Nizno. Toch?quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WIe?quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb ook wel zin in KSI vs Logan Paul
naatje mn filosofiecollegaquote:Op zaterdag 2 november 2019 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In Nederland was het doodsaai.. Ze wonnen alles.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welk team? Wij gaan altijd naar de Tilburg Trappers. Wel een beetje muf dat ze in een Duitse league spelen maar soit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |