quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo mac 'n cheese maken. En heb ook al tortillachips met salsa & guacamole op. En twee stuks pompoentaart. #viesdik
Dat zekerquote:
Da's wel flauw.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee toch![]()
Wat ik wel stom vind: bij ons in de Ap staat er altijd nog wel het bordje van de spinazielasagne (![]()
![]()
) maar de spinazielasagne zelf is nergens te bekennen
![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik kreeg net broodjes 'gezond' met kaas, rundersalami, sla, tomaat, pepertjes, augurk, mayo en sriracha.
Oja, die haal ik eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:39 schreef I het volgende:
[..]
Da's wel flauw.Spinazielasagne is wel echt goed ja.
Zalmlasagne vind ik echt veeeeel te overheersend.
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:40 schreef Meke het volgende:
Annechien heeft een nieuwe bril
[ afbeelding ]
Ik dus ook niet meer.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, die haal ik eigenlijk nooit![]()
Spinazielasagne, anders met extra groenten of 'gewoon'
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerMams is vandaag jarig, dus heb dat ook wel als excuus.
![]()
En morgen lekker lang sporten
Was meer ongeveer 3 uur, maar dat ging eigenlijk prima maar dan zit je ook de hele tijd gewoon.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ja gats, die eetgeuren bij het OV zijn echt altijd zo vreselijk.En jij zit er al helemaal niet op te wachten
Ging het uurtje werken wel weer?
Fijn dat het prima gingquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Was meer ongeveer 3 uur, maar dat ging eigenlijk prima maar dan zit je ook de hele tijd gewoon.
Bolognese is toch gewoon de standaard?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:43 schreef I het volgende:
[..]
Ik dus ook niet meer.
Yes.Dat zijn de besten. Bolognese ook prima.
En hier hebben ze nog wel eens 'Bolognese pittig'.
Wel fijn dat dat goed gingquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Was meer ongeveer 3 uur, maar dat ging eigenlijk prima maar dan zit je ook de hele tijd gewoon.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Bolognese is toch gewoon de standaard?
Ja, ik was al in de warquote:
Oh da's wel grappig, laat maar weten of het terugkijkwaardig isquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:01 schreef Dave het volgende:
Magnificent 4 van TMF, waaronder Sylvana bij DWDD. Ben benieuwd of ze zwarte piet weten te negeren.
Fabienne, Bridget, en Isabelle, maar die redt het door files geloof ik niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh da's wel grappig, laat maar weten of het terugkijkwaardig is![]()
Welke anderen? Fabienne en Tooske?
Qua opdruk wel, maar ik zou zoiets nooit dragenquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Is dit niks voor jou Meke?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |