De openingsverklaringen kun je net zo goed overslaan. Allemaal voorgestudeert en geschreven stukjes. Het wordt pas echt boeiend wanneer er stevig aan de tand gevoeld wordt. Dan blijken vaak een hoop dingen uit de openingsverklaringen ineens net wat anders of genuanceerder te liggen.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik heb je al aangegeven dat je, zoals ik het zie, het beste de openingsverklaring van Taylor kunt zien. Daar is in feite alles aan bod gekomen wat later ook aan bod kwam. Vermoedelijk, want ik heb niet elke zin gewikt en gewogen.
Het zijn inderdaad geschreven stukjes. Die waren bovendien gebaseerd op andere geschreven stukken toen ze gebeurden. Deze stukken worden vooralsnog niet vrijgegeven door de Trump regering.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De openingsverklaringen kun je net zo goed overslaan. Allemaal voorgestudeert en geschreven stukjes. Het wordt pas echt boeiend wanneer er stevig aan de tand gevoeld wordt. Dan blijken vaak een hoop dingen uit de openingsverklaringen ineens net wat anders of genuanceerder te liggen.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Geweldige opening statement van Nunes, waar hij evil Schiff goed voor lul zette, zonder Schiff expliciet te noemen. Schiff met zijn lulkoek over 'bewezen' Russische inmenging in de US verkiezingen (een compleet driejarig Mueller-circus kon niks aantonen), 'debunked' Oekrainse inmenging in de VS verkiezingen (inmiddels al toegegeven door de Oekraine zelf) en Crowdstrike dat de Russiche hack van de DNC-server ontdekt zou hebben (het is nooit bewezen dat de Russen er achter zaten, waarschijnlijker is een inside job; Assange heeft verklaard nergens iets Russisch gezien te hebben aan de gelekte e-mails).
Hoi, hoe is het daar in je alternative universe?quote:
Geweldig, de kikkers zijn allemaal homo.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hoi, hoe is het daar in je alternative universe?
Jammer, dan sterven ze uitquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geweldig, de kikkers zijn allemaal homo.
Ik zei homo, niet onvruchtbaar.quote:
Ongetwijfeld, maar misschien niet over de kikkers. Een kapotte klok geeft immers ook 2x per etmaal de juiste tijd aan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zei homo, niet onvruchtbaar.
Of ben ik weer voor de gek gehouden door de MSM???
Muellers onderzoek duurde minder dan 2 jaar. En het rapport beschrijft pogingen van die inmenging; ongeveer de helft van het rapport gaat daarover. En niet alleen Mueller heeft dat geconcludeerd, maar ook de inlichtingendiensten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
'bewezen' Russische inmenging in de US verkiezingen (een compleet driejarig Mueller-circus kon niks aantonen)
Ik heb het gezien. In het geval van Taylor wordt later in de overhoringen een hoop duidelijk over de claims in zijn opening statement. Namelijk dat de claims gebaseerd zijn op vermoedens van Taylor zelf, artikelen in de NYT, en derde hands info.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad geschreven stukjes. Die waren bovendien gebaseerd op andere geschreven stukken toen ze gebeurden. Deze stukken worden vooralsnog niet vrijgegeven door de Trump regering.
Ik snap je verwijt niet. Wat maakt ze minder waardevol als ze geschreven zijn? Wat maakt iemand vragen over iets wat ze niet getuigd hebben, zoals Ratcliffe deed, wel per se waardevol?
In het geval van Taylor maakt het wel goed duidelijk wat hij zorgelijk vond aan wat hij ervoer. Ik vraag me wel af of je de openingsstatements gezien hebt?
Edit: En die van Kent.
Een getuigenis afgeven.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:55 schreef Enchanter het volgende:
Wat deed doet die ambassadeur nou daar
Ze antwoordde over nee op , als ik het goed begrepen heb was deze door de democraten op geroepen ?quote:
Wat?quote:
Ze heeft daar uren gezeten (en zit er trouwens nog steeds) en je denkt dat het simpel samen te vatten is als dat ze overal nee op zei?!quote:
Ik dacht dat het verhoor net geschorst was , ik kijk af en toe ff tussendoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ze heeft daar uren gezeten (en zit er trouwens nog steeds) en je denkt dat het simpel samen te vatten is als dat ze overal nee op zei?!
Mja, in feite wisten we natuurlijk wel al zo'n beetje wat ze te vertellen had, aangezien ze al eerder gehoord is en dat transcript is vrijgegeven. Voor mij is dit een wat minder belangrijk interview, omdat ze niet echt wat te maken had met de kern van de beschuldigingen. Misschien dat anderen het wel interessanter vinden dan die van eergister?quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verhoor net geschorst was , ik kijk af en toe ff tussendoor
Had ze verder nog wat te melden , want ik vond die verhoren wat ik er nu toe best saai. Ik kijk alleen maar wat samenvattingen hoor , geen tijd om alles te volgen
Als er niks overblijft moet je toch wat he...quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ze is zojuist onder luid applaus vertrokken.
Je hebt duidelijk niet gekeken. De republikeinen zitten wat omslachtig te lullen, terwijl de democraten vragen stellen om informatie te krijgen. Het applaus kwam trouwens met name uit het publiek.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er niks overblijft moet je toch wat he...
Als je toch niet weet waar je het over hebt he...quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er niks overblijft moet je toch wat he...
We zullen zien wat de uitkomst gaat worden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Als je toch niet weet waar je het over hebt he....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |