Ben jij familie van possetje? Beetje prei kopen terwijl je het liever niet eet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou helemaal niet van prei. Waarom eet ik dit. Hou het met moeite binnen.
Maar goed, scheelt alsnog veel geld natuurlijkquote:
Nee, ik eet het in elk geval op.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij familie van possetje? Beetje prei kopen terwijl je het liever niet eet.
KLB / Prei die snel verrot is is irritant!
Ach je kan het ook zo zien. 300 euro voor zoveel eten is goedkoopquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, maar dan mag ik wel bijna 300 ipv 120 ophoesten.
Preischotel met kaas is wel lekker.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou helemaal niet van prei. Waarom eet ik dit. Hou het met moeite binnen.
Haha, I like the way you thinkquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach je kan het ook zo zien. 300 euro voor zoveel eten is goedkoop
dat maakt niks en dat weet je donders goed, stop eens met die act!!!quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Kak ik wilde wat gaan bakken maar heb lichtbruine basterdsuiker nodig maar heb alleen witte of donkereOf maakt dat niks uit?
De smaak is toch ook anders, gek.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:01 schreef MCH het volgende:
[..]
dat maakt niks en dat weet je donders goed, stop eens met die act!!!
Dan neem je de helft wit en de helft donker en dan heb je ook lichtbruin.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Kak ik wilde wat gaan bakken maar heb lichtbruine basterdsuiker nodig maar heb alleen witte of donkereOf maakt dat niks uit?
Ja dat vroeg ik net in de app.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan neem je de helft wit en de helft donker en dan heb je ook lichtbruin.
Ah ik heb de app even uit dus zag ik nietquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik net in de app.
Tweelingzielwaar m'n telefoon tien keer tweelingzus van maakte.
Ongehoord!quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah ik heb de app even uit dus zag ik niet
Straks nog even een flesje ontkurken?quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik spring lekker uit de band. Coca cola vanilla zero drink ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |