Je blijft er vanafquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Vaste TT![]()
Dan kan de vaste OP ook wel weer terug
+ We doen gewoon als regel dat jij deze TT gewoon wijzigt in waar je zelf zin in hebtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Vaste TT![]()
Dan kan de vaste OP ook wel weer terug
Ik vond het vandaag best lekker weer, frisjes maar wel zonquote:
Tja.quote:
Heb niet over het weer weerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best lekker weer, frisjes maar wel zon
Incl. de OP?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
+ We doen gewoon als regel dat jij deze TT gewoon wijzigt in waar je zelf zin in hebt
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn verklaring wel kan kloppen. Het zeewater is een stuk warmer dan de bovenlucht nu.
Ik heb de site gebookmarked.
Oh ja die.quote:
quote:
quote:
Ik zou wel wat aktie ondernemen maar ja ik ben een lulletje rozenwaterquote:
Heerlijke reply, daar hou ik van.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best lekker weer, frisjes maar wel zon
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel wat aktie ondernemen maar ja ik ben een lulletje rozenwater
Ik ben te lui om te zoeken maar @D. of @Superbadeendje heeft hem vast nog wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die.Dat was ook zo'n succes
jij ook 2002 dan ben je écht één van de eerste en ik heb je nog niet gezien eigenlijkquote:
Wat een naar mannetje ben jequote:
Die is allang verouderd.quote:
moet je liedje in de OP?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
jij ook 2002 dan ben je écht één van de eerste en ik heb je nog niet gezien eigenlijk
ik bedoel... ik topics enzo... best raar!
Nee hoor die user is al regelmatig uitgekotstquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
jij ook 2002 dan ben je écht één van de eerste en ik heb je nog niet gezien eigenlijk
ik bedoel... ik topics enzo... best raar!
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:37 schreef MCH het volgende:
Geen tt om wrevel te veroorzaken.
Laten we het goede en slechte van elkaar omarmen zodat wij samen sterker worden.
We zijn op het punt beland om niet ons eigen belang te laten prevaleren.
We staan samen sterk in onze gebundelde individualiteiten.
Ik krijg er een Gerard Joling gevoel bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Voorstel voor de nieuwe TT:
No more Romano.
Ja wie niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die user is al regelmatig uitgekotst
dat zijn wij allemaalquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die user is al regelmatig uitgekotst
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er een Gerard Joling gevoel bij.
Wie zijn wij?quote:
ik wil die kliekjes OP wel weer, of is dat die lelijke vaste?quote:
Ok ik snap dat je in alle sc zit te slijmenquote:
@D. en wat is dat?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil die kliekjes OP wel weer, of is dat die lelijke vaste?
Ja... heerlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik snap dat je in alle sc zit te slijmen
Ben je snel klaar tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik snap dat je in alle sc zit te slijmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |