abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189702625
Geen tt om wrevel te veroorzaken.

Laten we het goede en slechte van elkaar omarmen zodat wij samen sterker worden.

We zijn op het punt beland om niet ons eigen belang te laten prevaleren.

We staan samen sterk in onze gebundelde individualiteiten.



[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2019 18:38:33 ]
pi_189702633
Vaste TT *O*

Dan kan de vaste OP ook wel weer terug _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702641
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Vaste TT *O*

Dan kan de vaste OP ook wel weer terug _O-
Je blijft er vanaf :(
pi_189702651
Kansloos dit weer
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702660
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef MCH het volgende:

[..]

Je blijft er vanaf :(
Rustig aan maar :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702665
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Vaste TT *O*

Dan kan de vaste OP ook wel weer terug _O-
+ We doen gewoon als regel dat jij deze TT gewoon wijzigt in waar je zelf zin in hebt
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Kansloos dit weer
Ik vond het vandaag best lekker weer, frisjes maar wel zon O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:40:40 #8
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702672
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Tja.
Heb jij die lelijk vaste OP nog?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702679
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vond het vandaag best lekker weer, frisjes maar wel zon O+
Heb niet over het weer weer
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:41:43 #11
184769 crew  Deisyy
pi_189702681
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef pullup het volgende:

[..]

+ We doen gewoon als regel dat jij deze TT gewoon wijzigt in waar je zelf zin in hebt
Incl. de OP? *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702685
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:37 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn verklaring wel kan kloppen. Het zeewater is een stuk warmer dan de bovenlucht nu.
Ik heb de site gebookmarked. ^O^
Volgens mij heb je gelijk.
Veel leesplezier op de site, zit barstensvol informatie.
pi_189702688
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heb jij die lelijk vaste OP nog?
Oh ja die. _O- Dat was ook zo'n succes
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702691
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Incl. de OP? *O*
:Y Tuulek
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:42:16 #15
184769 crew  Deisyy
pi_189702692
quote:
16s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Heb niet over het weer weer
Sorry :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702697
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Rustig aan maar :*
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Rustig aan maar :*
Ik zou wel wat aktie ondernemen maar ja ik ben een lulletje rozenwater :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vond het vandaag best lekker weer, frisjes maar wel zon O+
Heerlijke reply, daar hou ik van. _O-
pi_189702706
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:42 schreef Soury het volgende:

[..]

[..]

Ik zou wel wat aktie ondernemen maar ja ik ben een lulletje rozenwater :D
:')
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:43:12 #19
184769 crew  Deisyy
pi_189702709
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:42 schreef pullup het volgende:

[..]

Oh ja die. _O- Dat was ook zo'n succes
Ik ben te lui om te zoeken maar @D. of @Superbadeendje heeft hem vast nog wel.

Misschien wil MCH er ook wel bij :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:35 schreef MCH het volgende:

[..]

geregistreerd in 2017 :')
jij ook 2002 dan ben je écht één van de eerste en ik heb je nog niet gezien eigenlijk

ik bedoel... ik topics enzo... best raar! :D
pi_189702720
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:43 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Wat een naar mannetje ben je
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:43:59 #22
184769 crew  Deisyy
pi_189702724
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:43 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Dat is jouw lievelingsmiley wel hè?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:44:04 #23
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702730
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heb jij die lelijk vaste OP nog?
Die is allang verouderd.
pi_189702731
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:43 schreef FANN het volgende:

[..]

jij ook 2002 dan ben je écht één van de eerste en ik heb je nog niet gezien eigenlijk

ik bedoel... ik topics enzo... best raar! :D
moet je liedje in de OP?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:44:27 #25
184769 crew  Deisyy
pi_189702740
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Die is allang verouderd.
Nou en, deze TT ook :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')