Je blijft er vanafquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Vaste TT![]()
Dan kan de vaste OP ook wel weer terug
+ We doen gewoon als regel dat jij deze TT gewoon wijzigt in waar je zelf zin in hebtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Vaste TT![]()
Dan kan de vaste OP ook wel weer terug
Ik vond het vandaag best lekker weer, frisjes maar wel zonquote:
Tja.quote:
Heb niet over het weer weerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best lekker weer, frisjes maar wel zon
Incl. de OP?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
+ We doen gewoon als regel dat jij deze TT gewoon wijzigt in waar je zelf zin in hebt
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn verklaring wel kan kloppen. Het zeewater is een stuk warmer dan de bovenlucht nu.
Ik heb de site gebookmarked.
Oh ja die.quote:
quote:
quote:
Ik zou wel wat aktie ondernemen maar ja ik ben een lulletje rozenwaterquote:
Heerlijke reply, daar hou ik van.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best lekker weer, frisjes maar wel zon
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel wat aktie ondernemen maar ja ik ben een lulletje rozenwater
Ik ben te lui om te zoeken maar @D. of @Superbadeendje heeft hem vast nog wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die.Dat was ook zo'n succes
jij ook 2002 dan ben je écht één van de eerste en ik heb je nog niet gezien eigenlijkquote:
Wat een naar mannetje ben jequote:
Die is allang verouderd.quote:
moet je liedje in de OP?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
jij ook 2002 dan ben je écht één van de eerste en ik heb je nog niet gezien eigenlijk
ik bedoel... ik topics enzo... best raar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |