abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:36:39 #1
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189701472
Stel, je hoort iets over iemand waar je dol op bent, en het zijn dingen waar de persoon eerder niks van heeft gezegd maar die toch wel relevant waren wbt jouw relatie met die persoon.
Zou je dan alles vergeten en vergeven of heel erg boos worden?
Houd van poesjes
pi_189701657
Voorbeeld?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:47:09 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189701678
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Stel, je hoort iets over iemand waar je dol op bent, en het zijn dingen waar de persoon eerder niks van heeft gezegd maar die toch wel relevant waren wbt jouw relatie met die persoon.
Zou je dan alles vergeten en vergeven of heel erg boos worden?
Wat heeft Kim gedaan volgens jou(w bronnen)?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189701980
Zou er voor kiezen om niets te doen met informatie die niet rechtstreeks van de bron komt en/of een probleem is in het heden.

Drama overkomt je niet, dat creeer je zelf. Lijkt het je niet fijn als er eens geen drama speelt in je leven? O-)
pi_189703006
Mensen praten veel, maar 't ontbreekt ze aan boodschap. Zou sowieso eerst verifiëren of het klopt.
pi_189703183
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Stel, je hoort iets over iemand waar je dol op bent, en het zijn dingen waar de persoon eerder niks van heeft gezegd maar die toch wel relevant waren wbt jouw relatie met die persoon.
Zou je dan alles vergeten en vergeven of heel erg boos worden?
En weer zo’n vage OP. Ervaring met dergelijke topics in het verleden leert dat daar weinig zinnigs uitkomt tot TS zijn situatie wat meer uit de doeken doet. Klinkt bekend?

Dus: wat heeft je vrouw/dochter/familie/vriend(in) gedaan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189703378
Van wie heb je wat gehoord over Kim?
pi_189703810
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:26 schreef madam-april het volgende:
Van wie heb je wat gehoord over Kim?
Dit.

We weten allemaal wel op wie hij doelt en dat het hele verhaal er binnen een pagina of vijf toch wel uit komt, dus doe dat maar meteen in de OP dan hebben we dat alvast gehad.

Ontopic: ligt nogal aan wat die persoon dan verzwegen heeft.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:49:22 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189703825
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen praten veel, maar 't ontbreekt ze aan boodschap. Zou sowieso eerst verifiëren of het klopt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 31 oktober 2019 @ 01:30:00 #10
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189709319
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen praten veel, maar 't ontbreekt ze aan boodschap. Zou sowieso eerst verifiëren of het klopt.
Ja hoe verifieer je het dan? Dat kan toch alleen door rechtstreeks te vragen? Wat als de persoon in kwestie alles ontkent?
Houd van poesjes
pi_189709411
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 01:30 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja hoe verifieer je het dan? Dat kan toch alleen door rechtstreeks te vragen? Wat als de persoon in kwestie alles ontkent?
Dan neem je dat aan. Als je dat niet kunt zou je jezelf kunnen afvragen of dat aan jou of aan hem/haar ligt.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 06:23:51 #12
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189709716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dit.

We weten allemaal wel op wie hij doelt en dat het hele verhaal er binnen een pagina of vijf toch wel uit komt, dus doe dat maar meteen in de OP dan hebben we dat alvast gehad.

Ontopic: ligt nogal aan wat die persoon dan verzwegen heeft.
Nou die persoon heeft een heleboel verzwegen en op basis van wat ik nu weet had ik toen waarschijnlijk andere keuzes gemaakt. Dus ja ik voel me behoorlijk bezeken op het moment. Hoe of wat doet er niet zoveel toe, ik wil alleen maar weten of iemand hier iemand zou confronteren met een niet zo'n tof verhaal wat je van iemand anders gehoord hebt die de persoon in kwestie langer kent dan jij.
Houd van poesjes
pi_189709726
Voor de zoveelste keer, dat hangt zeer sterk van de context af die nu weer eens ontbreekt.
pi_189709761
Hoe dan ook wil jij gewoon horen dat het gerechtvaardigd is om diegene te confronteren en dat anderen dat ook zouden doen.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 07:01:13 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189709783
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 06:23 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nou die persoon heeft een heleboel verzwegen en op basis van wat ik nu weet had ik toen waarschijnlijk andere keuzes gemaakt. Dus ja ik voel me behoorlijk bezeken op het moment. Hoe of wat doet er niet zoveel toe, ik wil alleen maar weten of iemand hier iemand zou confronteren met een niet zo'n tof verhaal wat je van iemand anders gehoord hebt die de persoon in kwestie langer kent dan jij.
Wat heeft ze dan verzwegen? 100 bedpartners? Drugsverleden? Grote schulden?
Resistance is futile.
pi_189709791
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 07:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat heeft ze dan verzwegen? 100 bedpartners? Drugsverleden? Grote schulden?
Daar is ze gewoon open over geweest.
pi_189709837
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 06:53 schreef Chia het volgende:
Hoe dan ook wil jij gewoon horen dat het gerechtvaardigd is om diegene te confronteren en dat anderen dat ook zouden doen.
Deze post :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189710613
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 06:23 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nou die persoon heeft een heleboel verzwegen en op basis van wat ik nu weet had ik toen waarschijnlijk andere keuzes gemaakt. Dus ja ik voel me behoorlijk bezeken op het moment. Hoe of wat doet er niet zoveel toe, ik wil alleen maar weten of iemand hier iemand zou confronteren met een niet zo'n tof verhaal wat je van iemand anders gehoord hebt die de persoon in kwestie langer kent dan jij.
Nogmaals, dat is dus afhankelijk van de context. Hoe betrouwbaar is de info, is de info nog relevant (iemand kan inmmers veranderd zijn), en is het een gunstig moment om diegene met de info te confronteren (je vrouw is zwanger en depressief, dus waarschijnlijk niet).

Tevens vraag ik me af in hoeverre je deze nieuwe info aangrijpt als excuus, of (te) zwaar opneemt, omdat de huidige situatie van je vrouw al niet zo best is. Hoe problematisch zou je het verzwegen verleden vinden als alles wel op rolletjes zou lopen?
  donderdag 31 oktober 2019 @ 09:52:52 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189710924
Dennis.

Laten we gewoon eerlijk zijn. Jij ziet je huwelijk niet meer zitten.
Dat is niet raar, er is dan ook heel erg veel gebeurd wederzijds. En leuk is het al heel lang niet meer.

Dit gaat helemaal niet over wat ze wel of niet gedaan heeft voordat jullie bij elkaar waren. Dit gaat over jij die dingen aan wil grijpen om je schuldgevoel/verantwoordelijkheidsgevoel te dimmen.
Zodat je een weg eruit ziet.

Maar dat heb je eigenlijk niet nodig.
Wat je nodig hebt is eerlijk zijn naar jezelf toe en vanuit daar ook naar haar.
Geen smoesjes meer, geen ontwijken meer.

Jullie hebben beide verdomd veel steken laten vallen. Hou het bij jezelf, want je moet met jezelf verder.
Het is makkelijk en verleidelijk het op haar schouders te leggen, dan hoef je niet naar je eigen inbreng te kijken. Maar op de langere termijn wordt je daar alleen maar slechter van.

Erken gewoon dat dit niet werkt voor je en zet in op een 'zachte' scheiding.
Richt je niet op verwijten, een spelletje wie is het foutste, maar zet in op fatsoenlijk uit elkaar gaan. Richt je op hoe zorgen we dat de kinderen daar zo min mogelijk last van hebben.

Die kinderen, drie straks, zitten hier tussenin. Kunnen er geen flikker aan doen, maar mogen wel de gevolgen dragen.
Het is jouw (en haar) taak om hun last zoveel mogelijk te verminderen.

Hou dus op met kutsmoesjes om jezelf beter te voelen even tijdelijk, je 'gelijk' te halen.
Dit is gewoonweg een enorme kutsituatie waar jullie beiden aan bij gedragen hebben.
Erken jouw bijdrage (daar heb je controle over) en richt je op dit zo netjes mogelijk afsluiten. Richt je op zorgen dat die kinderen wat minder op hun nek krijgen, want als je dat niet doet betalen hun de prijs terwijl jullie knokken over 'nee, jij bent de slechtste hoor!!!'.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189711208
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 09:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dennis.

Laten we gewoon eerlijk zijn. Jij ziet je huwelijk niet meer zitten.
Dat is niet raar, er is dan ook heel erg veel gebeurd wederzijds. En leuk is het al heel lang niet meer.

Dit gaat helemaal niet over wat ze wel of niet gedaan heeft voordat jullie bij elkaar waren. Dit gaat over jij die dingen aan wil grijpen om je schuldgevoel/verantwoordelijkheidsgevoel te dimmen.
Zodat je een weg eruit ziet.

Maar dat heb je eigenlijk niet nodig.
Wat je nodig hebt is eerlijk zijn naar jezelf toe en vanuit daar ook naar haar.
Geen smoesjes meer, geen ontwijken meer.

Jullie hebben beide verdomd veel steken laten vallen. Hou het bij jezelf, want je moet met jezelf verder.
Het is makkelijk en verleidelijk het op haar schouders te leggen, dan hoef je niet naar je eigen inbreng te kijken. Maar op de langere termijn wordt je daar alleen maar slechter van.

Erken gewoon dat dit niet werkt voor je en zet in op een 'zachte' scheiding.
Richt je niet op verwijten, een spelletje wie is het foutste, maar zet in op fatsoenlijk uit elkaar gaan. Richt je op hoe zorgen we dat de kinderen daar zo min mogelijk last van hebben.

Die kinderen, drie straks, zitten hier tussenin. Kunnen er geen flikker aan doen, maar mogen wel de gevolgen dragen.
Het is jouw (en haar) taak om hun last zoveel mogelijk te verminderen.

Hou dus op met kutsmoesjes om jezelf beter te voelen even tijdelijk, je 'gelijk' te halen.
Dit is gewoonweg een enorme kutsituatie waar jullie beiden aan bij gedragen hebben.
Erken jouw bijdrage (daar heb je controle over) en richt je op dit zo netjes mogelijk afsluiten. Richt je op zorgen dat die kinderen wat minder op hun nek krijgen, want als je dat niet doet betalen hun de prijs terwijl jullie knokken over 'nee, jij bent de slechtste hoor!!!'.
Absoluut dit!!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 31 oktober 2019 @ 10:21:25 #21
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189711311
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 09:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Nogmaals, dat is dus afhankelijk van de context. Hoe betrouwbaar is de info, is de info nog relevant (iemand kan inmmers veranderd zijn), en is het een gunstig moment om diegene met de info te confronteren (je vrouw is zwanger en depressief, dus waarschijnlijk niet).

Tevens vraag ik me af in hoeverre je deze nieuwe info aangrijpt als excuus, of (te) zwaar opneemt, omdat de huidige situatie van je vrouw al niet zo best is. Hoe problematisch zou je het verzwegen verleden vinden als alles wel op rolletjes zou lopen?
Deze informatie lijkt mij vrij betrouwbaar. Als ze me nou gewoon zelf had verteld dat ze al sinds ze in de puberteit kwam al psychische problemen heeft gehad had ons dat veel ellende bespaard. Maar dat heeft ze niet gedaan, ik moest het van haar moeder horen. Maar ze weet niet dat ik met haar moeder heb gepraat dus is het dan eerlijk om haar daar mee te confronteren? Ze had het me ook gewoon zelf kunnen vertellen.
Houd van poesjes
pi_189711420
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Deze informatie lijkt mij vrij betrouwbaar. Als ze me nou gewoon zelf had verteld dat ze al sinds ze in de puberteit kwam al psychische problemen heeft gehad had ons dat veel ellende bespaard. Maar dat heeft ze niet gedaan, ik moest het van haar moeder horen. Maar ze weet niet dat ik met haar moeder heb gepraat dus is het dan eerlijk om haar daar mee te confronteren? Ze had het me ook gewoon zelf kunnen vertellen.
Huh, dat is het grote struikelblok? Ze is geen moordenaar geweest, geen verduisteraar van miljoenen, geen cocaine kingpin, heeft geen sekskelder vol kleuters gehad, is niet verantwoordelijk voor de bonnetjesaffaire, etc. Nee, ze had net als nu ook vroeger wat psychische issues en dat heeft ze niet gezegd. Jammer omdat ze dan nu misschien wat efficienter hulp had kunnen krijgen, maar voor hoe de zaken nu zijn gelopen maakt het evenwel niet uit. Of was je niet getrouwd als je had geweten dat ze al geestelijke problemen had gehad?
pi_189711428
Ah, weer de klassieke om de hete brij heen blijven draaien, nuttig joh. Verbazingwekkend weer dat saillante details zoals zwangerschap en voorlopige rm niet genoemd worden in de zogenaamde overweging..

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Dubbel gevoel na onthullingen wbt mijn vrouw
De meest logische reactie lijkt me om het eerst te bespreken met haar behandelaar(s) voor je een labiele zwangere extra stress gaat bezorgen met bepaalde gevolgen van dien. Niet alleen voor een plan van aanpak, maar ook om überhaupt te kijken in hoeverre dit nu optimaal is. Bepaalde problematiek leent zich nu eenmaal niet om nu een oprecht gesprek aan te gaan, wat toch wel belangrijk is als je daadwerkelijk fatsoenlijke antwoorden zou willen.
Daarnaast duurt eind januari ook weer niet zo lang, dus waarom per se nu op de spits willen drijven als je ook nog even kan wachten tot het kind er is zonder de boel nog extra risicovol te compliceren? Juridisch misschien ook wel handig dat jullie nog getrouwd zijn als het geboren wordt. Kun je de post-partum ellende ook nog aangrijpen als bonus om te scheiden en nu de tijd nemen om de zorg voor het kind goed te regelen.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 10:40:46 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189711517
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Deze informatie lijkt mij vrij betrouwbaar. Als ze me nou gewoon zelf had verteld dat ze al sinds ze in de puberteit kwam al psychische problemen heeft gehad had ons dat veel ellende bespaard. Maar dat heeft ze niet gedaan, ik moest het van haar moeder horen. Maar ze weet niet dat ik met haar moeder heb gepraat dus is het dan eerlijk om haar daar mee te confronteren? Ze had het me ook gewoon zelf kunnen vertellen.
Verbaast het je dan zo? Ze had toch al niet een zorgeloze voorgeschiedenis toen je haar leerde kennen?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 10:43:44 #25
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189711550
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Huh, dat is het grote struikelblok? Ze is geen moordenaar geweest, geen verduisteraar van miljoenen, geen cocaine kingpin, heeft geen sekskelder vol kleuters gehad, is niet verantwoordelijk voor de bonnetjesaffaire, etc. Nee, ze had net als nu ook vroeger wat psychische issues en dat heeft ze niet gezegd. Jammer omdat ze dan nu misschien wat efficienter hulp had kunnen krijgen, maar voor hoe de zaken nu zijn gelopen maakt het evenwel niet uit. Of was je niet getrouwd als je had geweten dat ze al geestelijke problemen had gehad?
Jawel waarschijnlijk was ik dan ook gewoon bij haar. Maar ik wil gewoon weten waarom ze me niks vertelt heeft
Houd van poesjes
pi_189711577
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:43 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Jawel waarschijnlijk was ik dan ook gewoon bij haar. Maar ik wil gewoon weten waarom ze me niks vertelt heeft
Misschien schaamde zich ervoor, of ze dacht dat het niet relevant meer was. Er hoeft niet perse kwade opzet achter te zitten he.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 10:52:31 #27
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189711673
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:31 schreef Scary_Mary het volgende:
Ah, weer de klassieke om de hete brij heen blijven draaien, nuttig joh. Verbazingwekkend weer dat saillante details zoals zwangerschap en voorlopige rm niet genoemd worden in de zogenaamde overweging..
[..]

De meest logische reactie lijkt me om het eerst te bespreken met haar behandelaar(s) voor je een labiele zwangere extra stress gaat bezorgen met bepaalde gevolgen van dien. Niet alleen voor een plan van aanpak, maar ook om überhaupt te kijken in hoeverre dit nu optimaal is. Bepaalde problematiek leent zich nu eenmaal niet om nu een oprecht gesprek aan te gaan, wat toch wel belangrijk is als je daadwerkelijk fatsoenlijke antwoorden zou willen.
Daarnaast duurt eind januari ook weer niet zo lang, dus waarom per se nu op de spits willen drijven als je ook nog even kan wachten tot het kind er is zonder de boel nog extra risicovol te compliceren? Juridisch misschien ook wel handig dat jullie nog getrouwd zijn als het geboren wordt. Kun je de post-partum ellende ook nog aangrijpen als bonus om te scheiden en nu de tijd nemen om de zorg voor het kind goed te regelen.
Eigenlijk wil ik er bij dit gesprek geen behandelaar tussen hebben zitten. En ik heb me om diverse redenen bedacht wbt scheiden. Maar ze had toch gewoon eerlijk kunnen zijn? Ik vertel haar altijd alles, ze is mijn beste maat. Waarom laat zij dan zo'n groot deel van haar leven weg tegenover mij. Vandaar dat ik het eigenlijk gewoon wil vragen. Maar ik denk dat ze dan weer boos wordt op haar moeder en dat is niet handig want het beste mens heeft aangeboden om tijdelijk bij ons te blijven als de kleine er eenmaal is. En daar ben ik ook wel heel blij mee want ik wist niet hoe ik het allemaal ga bolwerken.
Houd van poesjes
pi_189711709
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik er bij dit gesprek geen behandelaar tussen hebben zitten. En ik heb me om diverse redenen bedacht wbt scheiden. Maar ze had toch gewoon eerlijk kunnen zijn? Ik vertel haar altijd alles, ze is mijn beste maat. Waarom laat zij dan zo'n groot deel van haar leven weg tegenover mij. Vandaar dat ik het eigenlijk gewoon wil vragen. Maar ik denk dat ze dan weer boos wordt op haar moeder en dat is niet handig want het beste mens heeft aangeboden om tijdelijk bij ons te blijven als de kleine er eenmaal is. En daar ben ik ook wel heel blij mee want ik wist niet hoe ik het allemaal ga bolwerken.
Als het onder de streep niet relevant is en je kan zelf ook wel bedenken dat het waarschijnlijk uit schaamte is, dan lijkt mij het beste dat je het laat voor wat het is. Zeker op dit moment.

Jij kiest voor de relatie en prima, ik hoop dat het lukt. Leg dan nu vooral ook de focus op de toekomst en wat er voor nodig is om die toekomst voor zowel jouw kinderen, haar en jezelf zo goed mogelijk in te vullen.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 11:05:43 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189711862
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Deze informatie lijkt mij vrij betrouwbaar. Als ze me nou gewoon zelf had verteld dat ze al sinds ze in de puberteit kwam al psychische problemen heeft gehad had ons dat veel ellende bespaard. Maar dat heeft ze niet gedaan, ik moest het van haar moeder horen. Maar ze weet niet dat ik met haar moeder heb gepraat dus is het dan eerlijk om haar daar mee te confronteren? Ze had het me ook gewoon zelf kunnen vertellen.
Bullshit Dennis.

Je wist al genoeg om te weten dat ze fiks beschadigt was.
Dat vond je prima.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 11:15:45 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189711991
Dus op de vraag ‘wanneer en hoe confronteren?’

Voorlopig maar niet confronteren. En als je het toch met haar wilt bepraten, dan beter niet verwijtend.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189712018
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik er bij dit gesprek geen behandelaar tussen hebben zitten. En ik heb me om diverse redenen bedacht wbt scheiden. Maar ze had toch gewoon eerlijk kunnen zijn? Ik vertel haar altijd alles, ze is mijn beste maat. Waarom laat zij dan zo'n groot deel van haar leven weg tegenover mij. Vandaar dat ik het eigenlijk gewoon wil vragen. Maar ik denk dat ze dan weer boos wordt op haar moeder en dat is niet handig want het beste mens heeft aangeboden om tijdelijk bij ons te blijven als de kleine er eenmaal is. En daar ben ik ook wel heel blij mee want ik wist niet hoe ik het allemaal ga bolwerken.
Advies vragen in hoeverre zo een gesprek nu zin heeft en in hoeverre zoiets stressvols handig is gezien de zwangerschap is natuurlijk niet ertussen in zitten. Ordinair weer onttrekken aan dit..

Daarnaast had ze ook eerlijk kunnen zijn door iets niet te vertellen, waar je ook niet specifiek naar hebt gevraagd. Je was er als de kippen bij om haar familie de schuld in de schoenen te schuiven en om haar uit de shit te redden, dus steek die hand ook maar in je eigen boezem. Het is niet alsof je niet wat langer de tijd had kunnen nemen om elkaar beter te leren kennen ofzo voor je haar in huis haalde en meerdere keren bezwangerde.

User Keep_Walking heeft trouwens aangegeven dat de zorg op de eilanden van hun herkomst bepaald niet optimaal is. Misschien heeft dat ook mee gespeeld in het door etteren van bepaalde problematiek en is het gewoonweg nooit fatsoenlijk aangepakt, waardoor ze zo in de shit is geraakt. En dacht ze misschien dat het niet zo een probleem meer zou zijn als ze hier maar een beetje een basis zou hebben.
pi_189712503
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik er bij dit gesprek geen behandelaar tussen hebben zitten. En ik heb me om diverse redenen bedacht wbt scheiden. Maar ze had toch gewoon eerlijk kunnen zijn? Ik vertel haar altijd alles, ze is mijn beste maat. Waarom laat zij dan zo'n groot deel van haar leven weg tegenover mij. Vandaar dat ik het eigenlijk gewoon wil vragen. Maar ik denk dat ze dan weer boos wordt op haar moeder en dat is niet handig want het beste mens heeft aangeboden om tijdelijk bij ons te blijven als de kleine er eenmaal is. En daar ben ik ook wel heel blij mee want ik wist niet hoe ik het allemaal ga bolwerken.
Dan zou ik het nu laten rusten en eventueel eens bespreken na de bevalling en na de kritieke postnatale fase. Dus als de baby een jaar is.
Je hebt nou een veilige situatie om je heen gekregen, maak dat niet kapot door oude koeien omhoog te halen. Dat is het nu niet waard.
Maar het zal idd uit schaamte ofzo zijn geweest. Ze had al een hele rugzak op die jij aangenomen hebt, ik denk dat ik het ook niet verteld zou hebben uit angst je te verliezen. Plus het speelde op dat moment niet meer dus wie weet heeft ze het nooit zien aankomen dat het opnieuw zou gebeuren?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 31 oktober 2019 @ 11:59:43 #33
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189712644
Daaaaaaar gaan we weer!
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:01:18 #34
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189712659
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:17 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Advies vragen in hoeverre zo een gesprek nu zin heeft en in hoeverre zoiets stressvols handig is gezien de zwangerschap is natuurlijk niet ertussen in zitten. Ordinair weer onttrekken aan dit..

Daarnaast had ze ook eerlijk kunnen zijn door iets niet te vertellen, waar je ook niet specifiek naar hebt gevraagd. Je was er als de kippen bij om haar familie de schuld in de schoenen te schuiven en om haar uit de shit te redden, dus steek die hand ook maar in je eigen boezem. Het is niet alsof je niet wat langer de tijd had kunnen nemen om elkaar beter te leren kennen ofzo voor je haar in huis haalde en meerdere keren bezwangerde.

User Keep_Walking heeft trouwens aangegeven dat de zorg op de eilanden van hun herkomst bepaald niet optimaal is. Misschien heeft dat ook mee gespeeld in het door etteren van bepaalde problematiek en is het gewoonweg nooit fatsoenlijk aangepakt, waardoor ze zo in de shit is geraakt. En dacht ze misschien dat het niet zo een probleem meer zou zijn als ze hier maar een beetje een basis zou hebben.
Euh zij gaf zelf haar moeder de schuld en ik nam dat voor waarheid aan. En ik kende haar al ongeveer 3 jaar voor ik haar eindelijk in kon palmen.
Houd van poesjes
pi_189712783
En opnieuw, waarom vraag je advies en andere meningen als je die toch direct afwimpelt?
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:18:28 #36
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189712904
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:09 schreef Chia het volgende:
En opnieuw, waarom vraag je advies en andere meningen als je die toch direct afwimpelt?
Waar wimpel ik die af?
Houd van poesjes
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:24:20 #37
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189712975
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:01 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Euh zij gaf zelf haar moeder de schuld en ik nam dat voor waarheid aan. En ik kende haar al ongeveer 3 jaar voor ik haar eindelijk in kon palmen.
Je denkt nu dat haar moeder er niets mee te maken had?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189713156
Het gebied waar je vrouw vandaan komt, heerst daar een schaamtecultuur?
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:42:13 #39
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189713193
quote:
5s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het gebied waar je vrouw vandaan komt, heerst daar een schaamtecultuur?
Ik denk het, om die reden is ze op haar 20ste helemaal alleen naar Nederland verhuisd. Ik neem die moeder ook zeker wel het een en ander kwalijk maar het leek me niet de verstandigste move om daar over te beginnen zeg maar.
Houd van poesjes
pi_189713195
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:01 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Euh zij gaf zelf haar moeder de schuld en ik nam dat voor waarheid aan. En ik kende haar al ongeveer 3 jaar voor ik haar eindelijk in kon palmen.
Ok, wat jij wil. Doen we gewoon alsof je oeuvre niet een iets ander verhaal beschreef als je nu wil doen overkomen. Is ook veel belangrijker dan de moeder van jullie nog ongeboren kind zo stabiel mogelijk zien te houden..
pi_189714293
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:01 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Euh zij gaf zelf haar moeder de schuld en ik nam dat voor waarheid aan. En ik kende haar al ongeveer 3 jaar voor ik haar eindelijk in kon palmen.
Je kent haar nu in totaal een jaar of zes? Hebt nu.... een jaar of drie een relatie? Laatste anderhalf jaar komen de psychische issues naar boven?

Stel dat ze voor die tijd al een poos hartstikke stabiel was, en ze uit een cultuur komt waarin hierop een stigma zit, is het dan zo gek dat ze hier niet over begon?

Of zou het zo kunnen zijn dat je, in die drie jaar dat je haar al kende voordat je ‘haar inpalmde’ , al signalen zag dat ze issues had. Maar je je kop in het zand stak want ‘als je maar genoeg van elkaar houdt komt alles goed.’
En nu kun je er niet meer onderuit en is het allemaal haar schuld.

Zo werkt het niet Dennis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189714394
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:42 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

maar het leek me niet de verstandigste move om daar over te beginnen zeg maar.
Dat dan weer wel. :')
  donderdag 31 oktober 2019 @ 14:49:05 #43
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189715008
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 13:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je kent haar nu in totaal een jaar of zes? Hebt nu.... een jaar of drie een relatie? Laatste anderhalf jaar komen de psychische issues naar boven?

Stel dat ze voor die tijd al een poos hartstikke stabiel was, en ze uit een cultuur komt waarin hierop een stigma zit, is het dan zo gek dat ze hier niet over begon?

Of zou het zo kunnen zijn dat je, in die drie jaar dat je haar al kende voordat je ‘haar inpalmde’ , al signalen zag dat ze issues had. Maar je je kop in het zand stak want ‘als je maar genoeg van elkaar houdt komt alles goed.’
En nu kun je er niet meer onderuit en is het allemaal haar schuld.

Zo werkt het niet Dennis.
Ik geef haar nergens de schuld van. En nee, in de tijd dat ik haar ontmoete zaten we allebei aardig aan de rotzooi en waren we geregeld met zijn tweeën van het padje, dus nee ik zag niks vreemds ofzo.
Houd van poesjes
pi_189715049
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 14:49 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik geef haar nergens de schuld van.
O nee?

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 06:23 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nou die persoon heeft een heleboel verzwegen en op basis van wat ik nu weet had ik toen waarschijnlijk andere keuzes gemaakt. Dus ja ik voel me behoorlijk bezeken op het moment.
Klinkt best boos, eigenlijk. :7

quote:
En nee, in de tijd dat ik haar ontmoete zaten we allebei aardig aan de rotzooi en waren we geregeld met zijn tweeën van het padje, dus nee ik zag niks vreemds ofzo.
En nog vind je het vreemd dat ze jou toen niet vertelde van haar psychische verleden? Jullie hadden ALLEBEI andere zaken aan je hoofd blijkbaar. En als jullie zo vant padje waren kon je ook niet meer zien wat normaal is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 31 oktober 2019 @ 15:13:28 #45
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189715293
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 14:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O nee?
[..]

Klinkt best boos, eigenlijk. :7
[..]

En nog vind je het vreemd dat ze jou toen niet vertelde van haar psychische verleden? Jullie hadden ALLEBEI andere zaken aan je hoofd blijkbaar. En als jullie zo vant padje waren kon je ook niet meer zien wat normaal is.
Ik ben wel over de zeik dat ze me dit niet zelf verteld heeft ja. Ze had er alle mogelijkheden toe om er zelf mee te komen.
En dan wil ik wel weten waarom. En waarschijnlijk had ik ook andere keuzes gemaakt, niet zo snel samenwonen bijvoorbeeld.
Maar ik begrijp uit de adviezen dat ik het beter kan laten gaan, of dat dit niet het juiste moment is.
Houd van poesjes
pi_189715632
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:13 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik ben wel over de zeik dat ze me dit niet zelf verteld heeft ja. Ze had er alle mogelijkheden toe om er zelf mee te komen.
En dan wil ik wel weten waarom. En waarschijnlijk had ik ook andere keuzes gemaakt, niet zo snel samenwonen bijvoorbeeld.
Maar ik begrijp uit de adviezen dat ik het beter kan laten gaan, of dat dit niet het juiste moment is.
Met andere woorden, je zoekt een stok om mee te slaan. Dat zo snel gaan samenwonen een heel slecht idee was is je hier op FOK! toentertijd ook al heel nadrukkelijk medegedeeld. Als mensen dat vanachter hun computer al kunnen inschatten had jij het ook in het echt gekund. Maar jouzelf kwam het op dat moment gewoon allemaal erg goed uit.

Dit is gewoon een backfire van je eigen egoïsme toentertijd. Daar kun je je vrouw niet de schuld van geven.
pi_189715644
OUD / stiefouders
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:03 schreef dennisenkim het volgende:
Niet wat ik wil horen


[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2019 15:44:06 ]
pi_189715735
quote:
Je zag het gewoon voor je ogen gebeuren :o.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189715801
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:42 schreef Chia het volgende:

[..]

Met andere woorden, je zoekt een stok om mee te slaan. Dat zo snel gaan samenwonen een heel slecht idee was is je hier op FOK! toentertijd ook al heel nadrukkelijk medegedeeld. Als mensen dat vanachter hun computer al kunnen inschatten had jij het ook in het echt gekund. Maar jouzelf kwam het op dat moment gewoon allemaal erg goed uit.

Dit is gewoon een backfire van je eigen egoïsme toentertijd. Daar kun je je vrouw niet de schuld van geven.
Iedereen zag dit inderdaad al aankomen.. :X
pi_189715968
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 14:49 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik geef haar nergens de schuld van. En nee, in de tijd dat ik haar ontmoete zaten we allebei aardig aan de rotzooi en waren we geregeld met zijn tweeën van het padje, dus nee ik zag niks vreemds ofzo.
Heb jij haar wel een beetje verteld over jouw instabiliteit? Want als je vindt dat zij ook al haar mindere punten direct had moeten melden, dan is het wel zo eerlijk als jij dat ook direct gedaan hebt.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 16:18:48 #51
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189716032
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heb jij haar wel een beetje verteld over jouw instabiliteit? Want als je vindt dat zij ook al haar mindere punten direct had moeten melden, dan is het wel zo eerlijk als jij dat ook direct gedaan hebt.
Dat hoefde ik niet te vertellen dat zag ze zo al.
Houd van poesjes
pi_189716050
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:18 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat hoefde ik niet te vertellen dat zag ze zo al.
Daar ging ze andersom misschien ook wel vanuit. Een stabiel iemand zou het namelijk niet overwegen om halsoverkop bij een kerel en zijn tienerdochter in te trekken. Dus dat kon jij ook zo al zien.
pi_189716078
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:18 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat hoefde ik niet te vertellen dat zag ze zo al.
Zou ze echt meteen gezien hebben dat als er tegenwind is jij meteen gaat zoeken naar de makkelijke uitweg en overweegt om haar te laten vallen?

Of dacht ze dat jij er in voor- en tegenspoed voor haar zou zijn?
pi_189716433
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]
En ik heb me om diverse redenen bedacht wbt scheiden.
Het nieuwe paar schoenen die je alvast had wilde toch niet?
pi_189716494
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:51 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Het nieuwe paar schoenen die je alvast had wilde toch niet?
Dit is hoop ik alleen wat je denkt, toch?
pi_189716513
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit is hoop ik alleen wat je denkt, toch?
Met z'n vorige account was dat een van z'n laatste posts in een topic over vreemdgaan.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 17:50:57 #57
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189717144
Nou ben ik niet de helderste en ik volg het hier niet op de voet, maar uit die oude topics heb ik best meegekregen dat Kim niet de meest stabiele, nuchtere, onbezorgde vrouw was. Wat ik uit de woorden van TS opmaakte. Dus TS moet dat ook hebben gezien en partner zal dat ook hebben gezien dat TS het wist, dus waarom vertellen wat zó duidelijk was?
Maar ja, je staat droog en je moet wat dus steek je je dick in sick. Eigen schuld dikke bult (de tweede al).
pi_189717441
Nou dit kan toch gewoon gesloten worden? TS verwacht blijkbaar verhalen te horen waar t nog maar de vraag van is of ze waar zijn, desondanks hoeft hij niets te vertellen, want dat ziet iedereen direct.

Meten met 2 maten, stop er mee.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 18:13:25 #59
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189717461
quote:
Teeeerring, nog erger dan ik al dacht. Ik voel een nieuw account aankomen, wat een walgelijk verhaal :r
pi_189717463
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:13 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik ben wel over de zeik dat ze me dit niet zelf verteld heeft ja. Ze had er alle mogelijkheden toe om er zelf mee te komen.
En dan wil ik wel weten waarom. En waarschijnlijk had ik ook andere keuzes gemaakt, niet zo snel samenwonen bijvoorbeeld.
Maar ik begrijp uit de adviezen dat ik het beter kan laten gaan, of dat dit niet het juiste moment is.
Dat hoefde niet, want dat kon je zelf al direct zien. Ofzo, toch?
pi_189718583
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat heeft Kim gedaan volgens jou(w bronnen)?
The saga continues...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189718763
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 09:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dennis.

Laten we gewoon eerlijk zijn. Jij ziet je huwelijk niet meer zitten.
Dat is niet raar, er is dan ook heel erg veel gebeurd wederzijds. En leuk is het al heel lang niet meer.

Dit gaat helemaal niet over wat ze wel of niet gedaan heeft voordat jullie bij elkaar waren. Dit gaat over jij die dingen aan wil grijpen om je schuldgevoel/verantwoordelijkheidsgevoel te dimmen.
Zodat je een weg eruit ziet.

Maar dat heb je eigenlijk niet nodig.
Wat je nodig hebt is eerlijk zijn naar jezelf toe en vanuit daar ook naar haar.
Geen smoesjes meer, geen ontwijken meer.

Jullie hebben beide verdomd veel steken laten vallen. Hou het bij jezelf, want je moet met jezelf verder.
Het is makkelijk en verleidelijk het op haar schouders te leggen, dan hoef je niet naar je eigen inbreng te kijken. Maar op de langere termijn wordt je daar alleen maar slechter van.

Erken gewoon dat dit niet werkt voor je en zet in op een 'zachte' scheiding.
Richt je niet op verwijten, een spelletje wie is het foutste, maar zet in op fatsoenlijk uit elkaar gaan. Richt je op hoe zorgen we dat de kinderen daar zo min mogelijk last van hebben.

Die kinderen, drie straks, zitten hier tussenin. Kunnen er geen flikker aan doen, maar mogen wel de gevolgen dragen.
Het is jouw (en haar) taak om hun last zoveel mogelijk te verminderen.

Hou dus op met kutsmoesjes om jezelf beter te voelen even tijdelijk, je 'gelijk' te halen.
Dit is gewoonweg een enorme kutsituatie waar jullie beiden aan bij gedragen hebben.
Erken jouw bijdrage (daar heb je controle over) en richt je op dit zo netjes mogelijk afsluiten. Richt je op zorgen dat die kinderen wat minder op hun nek krijgen, want als je dat niet doet betalen hun de prijs terwijl jullie knokken over 'nee, jij bent de slechtste hoor!!!'.
Dit. Maar dan pas nadat jullie kind geboren is, plus wellicht een paar maanden (voor haar om bij te komen, voor zover mogelijk).
"Pools are perfect for holding water"
pi_189718857
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 17:50 schreef Lunatiek het volgende:
Nou ben ik niet de helderste en ik volg het hier niet op de voet, maar uit die oude topics heb ik best meegekregen dat Kim niet de meest stabiele, nuchtere, onbezorgde vrouw was. Wat ik uit de woorden van TS opmaakte. Dus TS moet dat ook hebben gezien en partner zal dat ook hebben gezien dat TS het wist, dus waarom vertellen wat zó duidelijk was?
Maar ja, je staat droog en je moet wat dus steek je je dick in sick. Eigen schuld dikke bult (de tweede al).
Kim is volgens mij zijn overleden vrouw, en moeder van zijn 1e kind (dochter).

De huidige heeft nog geen alias op FoK, en is de moeder van zijn 2e en komende 3e kinderen. Zij is degene met de psychische problematiek.

TS, kan je haar niet ook een fok-naam geven? Praat / leest wat makkelijker voor ons en zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 31-10-2019 19:49:36 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_189718877
Kim is wel de huidige en degene die nu zwanger is.
pi_189718989
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:41 schreef Chia het volgende:
Kim is wel de huidige en degene die nu zwanger is.
Oeps, dan ga ik even editten.

Ontopic: Doe maar gewoon wat je al zou doen voordat je dit topic opende, dan hoeven we ook niet te doen alsof dit topic enige zin heeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189719157
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

Maar ik denk dat ze dan weer boos wordt op haar moeder en dat is niet handig want het beste mens heeft aangeboden om tijdelijk bij ons te blijven als de kleine er eenmaal is. En daar ben ik ook wel heel blij mee want ik wist niet hoe ik het allemaal ga bolwerken.
Legio gezinnen die dit ook zelf moeten bolwerken. Hoe denk je dat die het doen?
Vraag anders eens tips aan bekenden met kinderen. Vraag gewoon: hoe deden jullie dit?

Je relatie loopt niet lekker, je gezin gaat veranderen. Is dat het juiste moment om je schoonmoeder in huis erbij te hebben?
pi_189719516
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:58 schreef MvrKakel het volgende:

[..]

Legio gezinnen die dit ook zelf moeten bolwerken. Hoe denk je dat die het doen?
Vraag anders eens tips aan bekenden met kinderen. Vraag gewoon: hoe deden jullie dit?

Je relatie loopt niet lekker, je gezin gaat veranderen. Is dat het juiste moment om je schoonmoeder in huis erbij te hebben?
Maar niet legio gezinnen waarin de moeder tijdens haar zwangerschap opgenomen is geweest vanwege depressiviteit en psychotische verschijnselen. Het is imo erg verstandig dat ze hulp krijgen bij de verzorging want ze gaan het anders echt niet redden.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 20:20:56 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189719562
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar niet legio gezinnen waarin de moeder tijdens haar zwangerschap opgenomen is geweest vanwege depressiviteit en psychotische verschijnselen. Het is imo erg verstandig dat ze hulp krijgen bij de verzorging want ze gaan het anders echt niet redden.
Dat ^
Al ben ik bang dat schoonma binnen de kortste keren op Dennis zijn zenuwen gaat werken...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189719611
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat ^
Al ben ik bang dat schoonma binnen de kortste keren op Dennis zijn zenuwen gaat werken...
Dat zie ik ook wel gebeuren idd..
pi_189719642
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:58 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Met z'n vorige account was dat een van z'n laatste posts in een topic over vreemdgaan.
Mijn hemel. En dat terwijl zijn vrouw zwanger is. Dat is wel erg laag.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 20:39:57 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189719863
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn hemel. En dat terwijl zijn vrouw zwanger is. Dat is wel erg laag.
Ik kan het niet terugvinden, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 21:46:09 #72
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189720937
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat ^
Al ben ik bang dat schoonma binnen de kortste keren op Dennis zijn zenuwen gaat werken...
Plottwist: hij neemt de kans waar weer eens goede seks te hebben :+
pi_189721062
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:58 schreef MvrKakel het volgende:

[..]

Legio gezinnen die dit ook zelf moeten bolwerken. Hoe denk je dat die het doen?
Vraag anders eens tips aan bekenden met kinderen. Vraag gewoon: hoe deden jullie dit?

Je relatie loopt niet lekker, je gezin gaat veranderen. Is dat het juiste moment om je schoonmoeder in huis erbij te hebben?
Jezus nee, in dit geval is de schoonmoeder bij hun in huis een geschenk uit de hemel! Zeker niet buiten zetten! Dan kan Dennis ook met een gerust hart gaan werken en niet steeds bang zijn dat zijn vrouw weer een zelfmoordpoging onderneemt tijdens een postnatale psychose!
Als de hormonen uiteindelijk gaan liggen dan kan ze nog vertrekken.
En please Dennis... Geen baby's meer!! Laat er een knoop in leggen! Dat kan je haar en je gezin echt niet meer aandoen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189721939
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jezus nee, in dit geval is de schoonmoeder bij hun in huis een geschenk uit de hemel! Zeker niet buiten zetten! Dan kan Dennis ook met een gerust hart gaan werken en niet steeds bang zijn dat zijn vrouw weer een zelfmoordpoging onderneemt tijdens een postnatale psychose!
Als de hormonen uiteindelijk gaan liggen dan kan ze nog vertrekken.
En please Dennis... Geen baby's meer!! Laat er een knoop in leggen! Dat kan je haar en je gezin echt niet meer aandoen!
Gaat hij niet doen.. :
LIF / Wie moet zich laten steriliseren?
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 00:04:45 #75
441859 crew  Lenny77
pi_189723187
quote:
:X
En de tweede is op komt.. Terwijl ze echt geen kind meer wou voor de zeer voor de hand liggende redenen :'(
Had iemand van hun 2 toch maar die klem laten zetten..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189723438
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 00:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:X
En de tweede is op komt.. Terwijl ze echt geen kind meer wou voor de zeer voor de hand liggende redenen :'(
Had iemand van hun 2 toch maar die klem laten zetten..
Ik vrees met grote vreze dat dit ook niet de laatste gaat worden.. :X
  vrijdag 1 november 2019 @ 00:52:39 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189723694
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 00:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:X
En de tweede is op komt.. Terwijl ze echt geen kind meer wou voor de zeer voor de hand liggende redenen :'(
Had iemand van hun 2 toch maar die klem laten zetten..
Heeft hij weer eens fantastisch aangepakt idd. En nog steeds is HIJ het grote slachtoffer uiteraard :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 1 november 2019 @ 06:01:27 #78
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189724425
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:20 schreef Chia het volgende:

[..]

Daar ging ze andersom misschien ook wel vanuit. Een stabiel iemand zou het namelijk niet overwegen om halsoverkop bij een kerel en zijn tienerdochter in te trekken. Dus dat kon jij ook zo al zien.
Goed punt. In dat opzicht past ze dus prima bij mij.
Houd van poesjes
  vrijdag 1 november 2019 @ 06:03:38 #79
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189724432
quote:
Nee dat ga ik niet doen, dat gaat ze zelf doen. En zag ik nou op een ander forum dat ik jou ook mag feliciteren?
Houd van poesjes
pi_189724465
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:03 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee dat ga ik niet doen, dat gaat ze zelf doen. En zag ik nou op een ander forum dat ik jou ook mag feliciteren?
Zij komt er voorlopig niet voor in aanmerking. En waarom zou jij het niet doen? Jij wilt nog in staat zijn om bij een 3e vrouw kinderen te kunnen verwekken? Er een nog grotere rotzooi van maken?
pi_189724487
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:21 schreef Chia het volgende:

Zij komt er voorlopig niet voor in aanmerking. En waarom zou jij het niet doen? Jij wilt nog in staat zijn om bij een 3e vrouw kinderen te kunnen verwekken? Er een nog grotere rotzooi van maken?
Op zichzelf snap ik wel dat hij daar geen trek in heeft. Of het verstandig is, is een tweede, maar het is geen ingreep die je zomaar bij je uit laat voeren.
pi_189724491
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op zichzelf snap ik wel dat hij daar geen trek in heeft. Of het verstandig is, is een tweede, maar het is geen ingreep die je zomaar bij je uit laat voeren.
Bij zijn vrouw is het een stuk ingrijpender.
  vrijdag 1 november 2019 @ 06:30:24 #83
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189724492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Zij komt er voorlopig niet voor in aanmerking. En waarom zou jij het niet doen? Jij wilt nog in staat zijn om bij een 3e vrouw kinderen te kunnen verwekken? Er een nog grotere rotzooi van maken?
Waarom zou ik het wel doen als ze het zelf al wil laten doen?
Houd van poesjes
pi_189724500
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:30 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Waarom zou ik het wel doen als ze het zelf al wil laten doen?
Omdat het gezien haar toestand (geestelijk en fysiek) nog wel een poosje kan gaan duren. Ik zie het alweer gebeuren dat je haar dan voor die operatie weer opnieuw bezwangerd.

En met oog op de toekomst lijkt het me ook verstandig voor je, dan maak je het jezelf onmogelijk om je hoofd nog eens aan dezelfde steen te stoten bij een andere vrouw.
pi_189724507
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:30 schreef Chia het volgende:

[..]

Bij zijn vrouw is het een stuk ingrijpender.
Een spiraaltje is minder ingrijpend. Dus als we zo gaan kijken. ;)

Het is een persoonlijk afweging. Ik ben blij dat ik destijds keihard ‘nee’ gezegd heb. Al is mijn situatie niet helemaal vergelijkbaar.
  vrijdag 1 november 2019 @ 06:34:48 #86
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189724510
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:30 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Waarom zou ik het wel doen als ze het zelf al wil laten doen?
Omdat het beter is dat jij je niet voortplant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 01-11-2019 06:47:22 ]
pi_189724512
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een spiraaltje is minder ingrijpend. Dus als we zo gaan kijken. ;)

Het is een persoonlijk afweging. Ik ben blij dat ik destijds keihard ‘nee’ gezegd heb. Al is mijn situatie niet helemaal vergelijkbaar.
Jij was degene die begon over ingrijpend. ;)
  vrijdag 1 november 2019 @ 06:37:22 #88
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189724518
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:30 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Waarom zou ik het wel doen als ze het zelf al wil laten doen?
Omdat jij te egocentrisch bent om vader te zijn. Beter niet meer doen.
  vrijdag 1 november 2019 @ 06:37:55 #89
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189724519
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:32 schreef Chia het volgende:

[..]

Omdat het gezien haar toestand (geestelijk en fysiek) nog wel een poosje kan gaan duren. Ik zie het alweer gebeuren dat je haar dan voor die operatie weer opnieuw bezwangerd.

En met oog op de toekomst lijkt het me ook verstandig voor je, dan maak je het jezelf onmogelijk om je hoofd nog eens aan dezelfde steen te stoten bij een andere vrouw.
Als de baby zes maanden is wordt ze gesteriliseerd. De afspraak daarvoor is al gemaakt.
Houd van poesjes
pi_189724524
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Jij was degene die begon over ingrijpend. ;)
Waar dan?
pi_189724526
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waar dan?
Niet expliciet, maar 'het is geen ingreep die je zomaar bij je uit laat voeren.'
pi_189724528
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Als de baby zes maanden is wordt ze gesteriliseerd. De afspraak daarvoor is al gemaakt.
En tot die tijd? Hoe voorkom je dan de volgende ongewenste zwangerschap?
pi_189724529
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Als de baby zes maanden is wordt ze gesteriliseerd. De afspraak daarvoor is al gemaakt.
Jij prikt haar binnen een maand na de bevalling alweer zwanger zo ongeveer, dat schiet dus niet op.
pi_189724534
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:40 schreef Chia het volgende:

[..]

Niet expliciet, maar 'het is geen ingreep die je zomaar bij je uit laat voeren.'
Dat bedoelde ik veel breder. Voor mij: ik heb nu een vriendin die ook kinderen wil. Dan is gesteriliseerd zijn onhandig. :)
pi_189724552
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik veel breder. Voor mij: ik heb nu een vriendin die ook kinderen wil. Dan is gesteriliseerd zijn onhandig. :)
TS is niet iemand die kan omgaan met kinderen van drie vrouwen, dus het lijkt mij een goede voorzorgsmaatregel in zijn geval. Hij maakt er nu al zo'n zooitje van en heeft al gepost over zijn nieuwe paar schoenen dat hij achter de hand had.
  vrijdag 1 november 2019 @ 06:50:52 #96
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189724566
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:46 schreef Chia het volgende:

[..]

TS is niet iemand die kan omgaan met kinderen van drie vrouwen, dus het lijkt mij een goede voorzorgsmaatregel in zijn geval. Hij maakt er nu al zo'n zooitje van en heeft al gepost over zijn nieuwe paar schoenen dat hij achter de hand had.
Oh ja, waar is die post dan?
Houd van poesjes
pi_189724567
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:50 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Oh ja, waar is die post dan?
Beetje lastig zoeken met al die accounts van je. Inmiddels zal je dat inderdaad wel niet meer hebben, want je ziet ook van de scheiding af. Maar dat sluit voor de toekomst nog niets uit.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2019 06:54:02 ]
pi_189724574
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:46 schreef Chia het volgende:

[..]

TS is niet iemand die kan omgaan met kinderen van drie vrouwen, dus het lijkt mij een goede voorzorgsmaatregel in zijn geval. Hij maakt er nu al zo'n zooitje van en heeft al gepost over zijn nieuwe paar schoenen dat hij achter de hand had.
Verstandig is anders inderdaad. Maar goed, ik zou geld durven zetten op dat Dennis nog minimaal 1x extra in de fout gaat, ondanks alle adviezen.
  vrijdag 1 november 2019 @ 07:00:46 #99
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189724598
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 06:51 schreef Chia het volgende:

[..]

Beetje lastig zoeken met al die accounts van je. Inmiddels zal je dat inderdaad wel niet meer hebben, want je ziet ook van de scheiding af. Maar dat sluit voor de toekomst nog niets uit.
Nee dat is lastig zoeken omdat die post er niet is.
Houd van poesjes
pi_189724653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:00 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee dat is lastig zoeken omdat die post er niet is.
Doet er op zich ook niet toe, op basis van wat jij hier post is het aannemelijk dat jij je hoofd opnieuw aan dezelfde steen zal stoten bij een andere vrouw. Als je jezelf dan gesteriliseerd hebt bespaar je jezelf en de ongeborenen een hoop ellende.
  vrijdag 1 november 2019 @ 07:16:05 #101
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189724683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:10 schreef Chia het volgende:

[..]

Doet er op zich ook niet toe, op basis van wat jij hier post is het aannemelijk dat jij je hoofd opnieuw aan dezelfde steen zal stoten bij een andere vrouw. Als je jezelf dan gesteriliseerd hebt bespaar je jezelf en de ongeborenen een hoop ellende.
... en de kinderen die er al zijn...
  vrijdag 1 november 2019 @ 07:26:57 #102
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189724754
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:10 schreef Chia het volgende:

[..]

Doet er op zich ook niet toe, op basis van wat jij hier post is het aannemelijk dat jij je hoofd opnieuw aan dezelfde steen zal stoten bij een andere vrouw. Als je jezelf dan gesteriliseerd hebt bespaar je jezelf en de ongeborenen een hoop ellende.
Ik laat mezelf niet steriliseren. Discussie hierover verder gesloten. Help me liever met bedenken hoe ik aan m'n vrouw kan vragen of haar moeder gelijk heeft en of ze überhaupt haar moeder wel in huis wil als de kleine geboren is ipv door te zagen over steriliseren. Het gaat niet gebeuren en op het moment heb ik wel andere zaken aan m'n kop dan een nieuw mokkel zoeken en daar een jong te kweken
Houd van poesjes
  vrijdag 1 november 2019 @ 07:31:35 #103
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189724794
Gaat Kim naar huis na de bevalling?
pi_189724841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik laat mezelf niet steriliseren. Discussie hierover verder gesloten. Help me liever met bedenken hoe ik aan m'n vrouw kan vragen of haar moeder gelijk heeft en of ze überhaupt haar moeder wel in huis wil als de kleine geboren is ipv door te zagen over steriliseren. Het gaat niet gebeuren en op het moment heb ik wel andere zaken aan m'n kop dan een nieuw mokkel zoeken en daar een jong te kweken
Op het moment dat je de huidige kleine maakte had je ook wel andere dingen aan je kop, maar dat heeft je niet weerhouden.
  vrijdag 1 november 2019 @ 07:38:28 #105
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189724858
Ik zie ts er nog wel een stuk of 3 bijprikken idd.
pi_189725203
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kan het niet terugvinden, hoor.
R&P / Online fantasie = vreemdgaan?
  vrijdag 1 november 2019 @ 08:24:25 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189725225
quote:
Ik betwijfel of dat dezelfde persoon is als TS.

Oh, wacht.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
En gewoon appen met iemand die niet je vrouw of vriendin is? Is dat dan vreemdgaan?
Nou, als dat alles is.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 1 november 2019 @ 08:41:55 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189725361
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:29 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ja sorry hoor, als dat soort opmerkingen al zouden betekenen dat dan vaststaat dat jij je er op dat moment zelf aan bezondigt.

Maar goed, bij deze user schuiven mensen graag van alles wel in de schoenen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189725369
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, als dat soort opmerkingen al zouden betekenen dat dan vaststaat dat jij je er op dat moment zelf aan bezondigt.

Maar goed, bij deze user schuiven mensen graag van alles wel in de schoenen.
Nouja hij heeft niks ontkend en daarna was er een nieuw account. Als je Dennis al een tijdje ziet posten weet je ook wel hoe het zit.
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:18:50 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189725813
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:43 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Nouja hij heeft niks ontkend en daarna was er een nieuw account. Als je Dennis al een tijdje ziet posten weet je ook wel hoe het zit.
Er zijn wel situaties geweest, ja, maar eerder en volgens mij niet concreet (wel spelen met de gedachte, geen bevestiging dat het is gebeurd).

De indruk wordt hier gewekt alsof zeker is dat hij vreemdgaat tijdens de zwangerschap van zijn vrouw.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189725826
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er zijn wel situaties geweest, ja, maar eerder en volgens mij niet concreet (wel spelen met de gedachte, geen bevestiging dat het is gebeurd).

De indruk wordt hier gewekt alsof zeker is dat hij vreemdgaat tijdens de zwangerschap van zijn vrouw.
Ach welnee, ik heb hem eens een vraag gesteld en daar antwoordde hij op met een implicatie. Ja dan is het niet zo gek dat er in het volgende topic weer naar gevraagd wordt.
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:23:20 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189725871
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:19 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ach welnee, ik heb hem eens een vraag gesteld en daar antwoordde hij op met een implicatie. Ja dan is het niet zo gek dat er in het volgende topic weer naar gevraagd wordt.
Oh, kom op zeg. Dat is geen ‘vragen naar’ wat jij doet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189726122
Sow, wat een ongefundeerde heksenjacht is het hier geworden :{
Dennis maakt vaak niet de beste keuzes en dat is in zijn pohi terug te vinden, maar vreemdgaan lees ik er echt niet in.

Kan het weer even terug naar zijn huidige situatie?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 november 2019 @ 10:03:37 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189726302
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik laat mezelf niet steriliseren. Discussie hierover verder gesloten. Help me liever met bedenken hoe ik aan m'n vrouw kan vragen of haar moeder gelijk heeft en of ze überhaupt haar moeder wel in huis wil als de kleine geboren is ipv door te zagen over steriliseren. Het gaat niet gebeuren en op het moment heb ik wel andere zaken aan m'n kop dan een nieuw mokkel zoeken en daar een jong te kweken
Wil jij die moeder wel in huis?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 1 november 2019 @ 10:05:06 #115
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189726321
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wil jij die moeder wel in huis?
Ik heb geen andere oplossing voor handen op het moment.
Houd van poesjes
  vrijdag 1 november 2019 @ 10:06:22 #116
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189726336
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:05 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik heb geen andere oplossing voor handen op het moment.
Wat vind je van haar moeder?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 1 november 2019 @ 10:07:51 #117
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189726352
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:31 schreef Lunatiek het volgende:
Gaat Kim naar huis na de bevalling?
Als alles goed gaat naar het kraamhotel, anders blijft ze tijdens de kraamtijd in het ziekenhuis. Afhankelijk van wanneer en hoe de baby wordt geboren.
Houd van poesjes
pi_189726368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik laat mezelf niet steriliseren. Discussie hierover verder gesloten. Help me liever met bedenken hoe ik aan m'n vrouw kan vragen of haar moeder gelijk heeft en of ze überhaupt haar moeder wel in huis wil als de kleine geboren is ipv door te zagen over steriliseren. Het gaat niet gebeuren en op het moment heb ik wel andere zaken aan m'n kop dan een nieuw mokkel zoeken en daar een jong te kweken
Volgens mij was jou geadviseerd om het te laten rusten.
  vrijdag 1 november 2019 @ 10:09:12 #119
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189726370
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat vind je van haar moeder?
Dat ze een vies vuil kutwijf is.
Houd van poesjes
  vrijdag 1 november 2019 @ 10:12:27 #120
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189726417
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij was jou geadviseerd om het te laten rusten.
Ik ga haar straks ophalen voor het weekend, dan kijk ik even hoe het ervoor staat, als ze erg onrustig is vraag ik haar niks uiteraard.
Houd van poesjes
pi_189726455
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:12 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik ga haar straks ophalen voor het weekend, dan kijk ik even hoe het ervoor staat, als ze erg onrustig is vraag ik haar niks uiteraard.
Ook als ze op dat moment wel rustig is, is dat geen reden om haar onrustig te maken. Denk eens even aan die kleine die in haar groeit man!

Het heeft ook geen enkele zin om het nu op te rakelen.
  vrijdag 1 november 2019 @ 10:18:48 #122
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189726486
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:09 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat ze een vies vuil kutwijf is.
Weet je zeker dat je insteek om Kim te 'confronteren' niet vooral wat hier mee te maken heeft?

Want je weet wat er gaat gebeuren.
Jij 'confronteerd' haar hiermee en zij en haar moeder krijgen onmin.

Weet je zeker dat je niet (onbewust) aan het saboteren bent?
En heb je nagedacht over de gevolgen? Want wat als die moeder vertrekt, die hulplijn wegvalt?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 10:20:11 #123
441859 crew  Lenny77
pi_189726497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:09 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat ze een vies vuil kutwijf is.
Ojee.. Maar kan je er wel rustig mee in een kamer verblijven? Want ik denk echt wel dat de hulp zeer welkom zal zijn.
Dat vragen ivm psychisch verleden moet je echt loslaten. Dat is het niet waard en het is nu eenmaal zo, wat het antwoord ook zal zijn! Jullie zijn alletwee niet de stabielste personen dus je kon wel raden dat er miserie in het verleden zat, net zoals bij jou. En waarschijnlijk zal dat jullie ook bij elkaar gebracht hebben. Dus niet vragen! En als je het echt niet kan laten: pas na een jaar!
Dennis: prima dat zij zich laat steriliseren maar dat is pas binnen een dik half jaar, vlak na de bevalling is ze weer vruchbaar: heb het verstand om een condoom om te doen!! Weiger onbeschermde sex! En dat gaat een uitdaging voor je zijn dus hou je verstand erbij!!
Zij mag NIET meer zwanger worden!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 1 november 2019 @ 10:22:29 #124
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189726525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 10:12 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik ga haar straks ophalen voor het weekend, dan kijk ik even hoe het ervoor staat, als ze erg onrustig is vraag ik haar niks uiteraard.
Ze zal er erg onrustig van gaan worden. Dat kan je op je vingers natellen.
Even een lekkere dikke vette ruzie met je man en waarschijnlijk ook je moeder, echt ideaal in deze omstandigheden....
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 1 november 2019 @ 11:19:25 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189727136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 07:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik laat mezelf niet steriliseren. Discussie hierover verder gesloten. Help me liever met bedenken hoe ik aan m'n vrouw kan vragen of haar moeder gelijk heeft en of ze überhaupt haar moeder wel in huis wil als de kleine geboren is ipv door te zagen over steriliseren. Het gaat niet gebeuren en op het moment heb ik wel andere zaken aan m'n kop dan een nieuw mokkel zoeken en daar een jong te kweken
We gaan je daar niet bij helpen, want we hebben je geadviseerd het te laten rusten in het belang van de gezondheid van je vrouw en je ongeboren kind.

Helaas lijkt het erop dat jouw behoeften zoals gewoonlijk als enige belangrijk voor je zijn. En dus moet en zal je haar confronteren, of het nou desastreuze gevolgen kan hebben of niet. Buitengewoon egoïstisch.

Doe het niet!!!
Denk eraan: de gevolgen treffen ook jou.
En dan weer hier komen posten hoe moeilijk je leven is met een zieke vrouw en hoe weinig seks je hebt etc. etc...

En ga ook geen ruzie maken met Kim's moeder. Die ga je nog hard nodig hebben. Ook hier treffen de gevolgen ook jou.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 1 november 2019 @ 11:57:29 #126
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189727560
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

We gaan je daar niet bij helpen, want we hebben je geadviseerd het te laten rusten in het belang van de gezondheid van je vrouw en je ongeboren kind.

Helaas lijkt het erop dat jouw behoeften zoals gewoonlijk als enige belangrijk voor je zijn. En dus moet en zal je haar confronteren, of het nou desastreuze gevolgen kan hebben of niet. Buitengewoon egoïstisch.

Doe het niet!!!
Denk eraan: de gevolgen treffen ook jou.
En dan weer hier komen posten hoe moeilijk je leven is met een zieke vrouw en hoe weinig seks je hebt etc. etc...

En ga ook geen ruzie maken met Kim's moeder. Die ga je nog hard nodig hebben. Ook hier treffen de gevolgen ook jou.
Help me dan bedenken hoe ik haar ga zeggen dat haar moeder hier tijdelijk moet verblijven om op haar te passen als de baby er is. Aangezien ze zelf haar moeder op alle mogelijke manieren geblokkeerd heeft denk ik eigenlijk dat ik daar een grotere kluif aan ga hebben dan het hele waarom ze me zelf niks gezegd heeft.
Houd van poesjes
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:10:35 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189727706
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Help me dan bedenken hoe ik haar ga zeggen dat haar moeder hier tijdelijk moet verblijven om op haar te passen als de baby er is. Aangezien ze zelf haar moeder op alle mogelijke manieren geblokkeerd heeft denk ik eigenlijk dat ik daar een grotere kluif aan ga hebben dan het hele waarom ze me zelf niks gezegd heeft.
“Het lijkt me nodig dat we hulp inschakelen voor als de baby is geboren, want anders gaan we het praktisch niet goed redden.”
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:27:12 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189727900
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Help me dan bedenken hoe ik haar ga zeggen dat haar moeder hier tijdelijk moet verblijven om op haar te passen als de baby er is. Aangezien ze zelf haar moeder op alle mogelijke manieren geblokkeerd heeft denk ik eigenlijk dat ik daar een grotere kluif aan ga hebben dan het hele waarom ze me zelf niks gezegd heeft.
Iig niet dat haar moeder komt om "op haar te passen". Dat gaat weerstand opleveren.

Gooi het op de praktische zaken. Haar moeder komt om haar de eerste tijd te helpen met de verzorging vd kinderen en het huishouden. Omdat het gewoon zwaar is om voor een baby en een peuter te zorgen en het niet eerlijk zou zijn om S hier mee te belasten. Die heeft haar eigen leven en is niet verantwoordelijk voor haar halfbroertjes en/of zusjes. En jij moet werken.

Dat haar moeder daarnaast ook monitort hoe het met Kim gaat hoef je er niet bij te zeggen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 1 november 2019 @ 13:04:52 #129
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189728341
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Help me dan bedenken hoe ik haar ga zeggen dat haar moeder hier tijdelijk moet verblijven om op haar te passen als de baby er is. Aangezien ze zelf haar moeder op alle mogelijke manieren geblokkeerd heeft denk ik eigenlijk dat ik daar een grotere kluif aan ga hebben dan het hele waarom ze me zelf niks gezegd heeft.
Vraag haar eerst wat zij voor oplossingen heeft voordat jij je onzalige plan doordrukt.
  vrijdag 1 november 2019 @ 13:08:47 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189728384
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:04 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Vraag haar eerst wat zij voor oplossingen heeft voordat jij je onzalige plan doordrukt.
Wat is er onzalig aan?

Maar overleg was wel handig geweest ipv eerst regelen en dan overvallen inderdaad.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 13:14:18 #131
5428 crew  miss_sly
pi_189728445
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat is er onzalig aan?

Maar overleg was wel handig geweest ipv eerst regelen en dan overvallen inderdaad.
Ik zou het op z'n zachtst gezegd een heel onzalig plan vinden als mijn man zou regelen dat mijn moeder tijdelijk bij ons zou komen wonen terwijl ik alle contact met haar verbroken heb. En zeker als dat zonder overleg is gegaan, maar overleg zou betekenen dat ik niet in zou stemmen.

Ik denk dat TS op zoek moet naar een andere oplossing, in de vorm van thuiszorg of zo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 13:18:37 #132
441859 crew  Lenny77
pi_189728516
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Help me dan bedenken hoe ik haar ga zeggen dat haar moeder hier tijdelijk moet verblijven om op haar te passen als de baby er is. Aangezien ze zelf haar moeder op alle mogelijke manieren geblokkeerd heeft denk ik eigenlijk dat ik daar een grotere kluif aan ga hebben dan het hele waarom ze me zelf niks gezegd heeft.
Oh dus ze weet niet dat haar moeder komt?
Wie heeft het idee bedacht? Jij of haar moeder?
En wat bedoel je met geblokkeerd? Is er ruzie? Hebben ze geen contact?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189728563
Het wordt met de dag gekker.
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:14:18 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189729378
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zou het op z'n zachtst gezegd een heel onzalig plan vinden als mijn man zou regelen dat mijn moeder tijdelijk bij ons zou komen wonen terwijl ik alle contact met haar verbroken heb. En zeker als dat zonder overleg is gegaan, maar overleg zou betekenen dat ik niet in zou stemmen.

Ik denk dat TS op zoek moet naar een andere oplossing, in de vorm van thuiszorg of zo?
Ik heb er kennelijk op één of andere manier overheen gelezen dat Kim het contact met haar moeder totaal verbroken heeft (heb kennelijk alleen de 1e zin gelezen :? ).

Dat verandert de zaak nogal inderdaad.

Thuiszorg is voor persoonlijke verzorging en medische handelingen zoals wondverzorging en injecties toedienen. Dus dat lijkt me niet de juiste zorgverlening.

[ Bericht 7% gewijzigd door Whiskers2009 op 01-11-2019 14:23:12 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:37:43 #135
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189729678
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat is er onzalig aan?

Maar overleg was wel handig geweest ipv eerst regelen en dan overvallen inderdaad.
Zo te horen wil Kim niks van haar moeder weten. Dat moeders dus in huis komt te wonen, gaat dus geheid dikke shit opleveren. Amusant voor de soap hier, maar diep triest voor de inmiddels drie kinderen dan.
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:43:23 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189729761
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zo te horen wil Kim niks van haar moeder weten. Dat moeders dus in huis komt te wonen, gaat dus geheid dikke shit opleveren. Amusant voor de soap hier, maar diep triest voor de inmiddels drie kinderen dan.
Zie de post boven je ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:57:56 #137
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189729954
Kraamzorg moet je denk ik naar kijken, en hoe je dat langer kunt krijgen.
  vrijdag 1 november 2019 @ 15:47:57 #138
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189730742
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh dus ze weet niet dat haar moeder komt?
Wie heeft het idee bedacht? Jij of haar moeder?
En wat bedoel je met geblokkeerd? Is er ruzie? Hebben ze geen contact?
Ja lang verhaal, haar moeder kwam zelf met dit idee maar het is een vroege dood gestorven.
Houd van poesjes
pi_189730791
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:47 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja lang verhaal, haar moeder kwam zelf met dit idee maar het is een vroege dood gestorven.
Dan doe eens moeite om het HELE verhaal te typen. Altijd weer die halve boodschappen en vragen om advies. En dan denken mensen mee en blijkt een tip niet te passen omdat er factoren meespelen die je nog niet had gedeeld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 november 2019 @ 15:58:18 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189730938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:47 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja lang verhaal, haar moeder kwam zelf met dit idee maar het is een vroege dood gestorven.
Dus je hebt het Kim voorgelegd?
Heb je haar ook "geconfronteerd"?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 16:09:48 #141
441859 crew  Lenny77
pi_189731135
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:47 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja lang verhaal, haar moeder kwam zelf met dit idee maar het is een vroege dood gestorven.
Waardoor is het een vroege dood gestorven?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 1 november 2019 @ 16:18:54 #142
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189731245
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dus je hebt het Kim voorgelegd?
Heb je haar ook "geconfronteerd"?
Nee, ik heb alleen voorgesteld om haar moeder te vragen om tijdelijk bij ons te blijven als de baby er is maar ze zei alleen maar nee, wil ik niet. Verder heb ik haar nergens naar gevraagd.
Houd van poesjes
  vrijdag 1 november 2019 @ 16:30:47 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189731352
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:18 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee, ik heb alleen voorgesteld om haar moeder te vragen om tijdelijk bij ons te blijven als de baby er is maar ze zei alleen maar nee, wil ik niet. Verder heb ik haar nergens naar gevraagd.
Complimenten ^O^
Het én als voorstel gebracht én haar niet geconfronteerd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 1 november 2019 @ 16:46:49 #144
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189731544
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Complimenten ^O^
Het én als voorstel gebracht én haar niet geconfronteerd.
Ja het heeft toch ook allemaal geen nut, dus waarom nog moeite doen toch?
Houd van poesjes
  vrijdag 1 november 2019 @ 16:58:19 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189731663
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:46 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja het heeft toch ook allemaal geen nut, dus waarom nog moeite doen toch?
Hoezo "heeft het allemaal geen nut"?

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 01-11-2019 17:26:10 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 1 november 2019 @ 17:25:34 #146
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189732039
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoexo "heeft het allemaal geen nut"?
Het is toch al zo, het heeft geen nut om haar te confronteren met haar verleden waar ik erg van geschrokken ben. Het is nu eenmaal zo, daar doe ik niks meer aan en zij ook niet, het zit me wel dwars dat ze dit zelf niet heeft verteld maar voor dit moment zet ik in op een fijn rustig weekend met zijn vieren zonder gedoe.
Ze vertrouwde me kennelijk genoeg om met mij te trouwen en kinderen te krijgen dus ik denk dat het wel goed zit tussen ons, misschien heeft het inderdaad met schaamte te maken dat ze het niet verteld heeft. Het komt nog wel een keer maar niet vandaag.
Het gaat nu prettig tussen ons en ik wil dat niet verstoren. Ik vraag me ook af waarom die moeder mij dit vertelt heeft.
Houd van poesjes
  vrijdag 1 november 2019 @ 17:27:37 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189732070
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Het is toch al zo, het heeft geen nut om haar te confronteren met haar verleden waar ik erg van geschrokken ben. Het is nu eenmaal zo, daar doe ik niks meer aan en zij ook niet, het zit me wel dwars dat ze dit zelf niet heeft verteld maar voor dit moment zet ik in op een fijn rustig weekend met zijn vieren zonder gedoe.
Ze vertrouwde me kennelijk genoeg om met mij te trouwen en kinderen te krijgen dus ik denk dat het wel goed zit tussen ons, misschien heeft het inderdaad met schaamte te maken dat ze het niet verteld heeft. Het komt nog wel een keer maar niet vandaag.
Het gaat nu prettig tussen ons en ik wil dat niet verstoren. Ik vraag me ook af waarom die moeder mij dit vertelt heeft.
Ah, zo. Ik begreep niet waar je op doelde, vandaar de vraag ;)

En heel verstandig ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 17:51:15 #148
5428 crew  miss_sly
pi_189732444
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Het is toch al zo, het heeft geen nut om haar te confronteren met haar verleden waar ik erg van geschrokken ben. Het is nu eenmaal zo, daar doe ik niks meer aan en zij ook niet, het zit me wel dwars dat ze dit zelf niet heeft verteld maar voor dit moment zet ik in op een fijn rustig weekend met zijn vieren zonder gedoe.
Ze vertrouwde me kennelijk genoeg om met mij te trouwen en kinderen te krijgen dus ik denk dat het wel goed zit tussen ons, misschien heeft het inderdaad met schaamte te maken dat ze het niet verteld heeft. Het komt nog wel een keer maar niet vandaag.
Het gaat nu prettig tussen ons en ik wil dat niet verstoren. Ik vraag me ook af waarom die moeder mij dit vertelt heeft.
Dit klinkt verstandig en fijn en liefdevol. Hou dat vast dit weekend en geniet er van met vieren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 18:04:32 #149
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189732683
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sow, wat een ongefundeerde heksenjacht is het hier geworden :{
Dennis maakt vaak niet de beste keuzes en dat is in zijn pohi terug te vinden, maar vreemdgaan lees ik er echt niet in.

Kan het weer even terug naar zijn huidige situatie?
Dit lijkt me een ontzettend goed idee. Dat constante gehak op deze TS omdát deze TS moet eens een keer klaar zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 18:05:33 #150
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189732693
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Het is toch al zo, het heeft geen nut om haar te confronteren met haar verleden waar ik erg van geschrokken ben. Het is nu eenmaal zo, daar doe ik niks meer aan en zij ook niet, het zit me wel dwars dat ze dit zelf niet heeft verteld maar voor dit moment zet ik in op een fijn rustig weekend met zijn vieren zonder gedoe.
Ze vertrouwde me kennelijk genoeg om met mij te trouwen en kinderen te krijgen dus ik denk dat het wel goed zit tussen ons, misschien heeft het inderdaad met schaamte te maken dat ze het niet verteld heeft. Het komt nog wel een keer maar niet vandaag.
Het gaat nu prettig tussen ons en ik wil dat niet verstoren. Ik vraag me ook af waarom die moeder mij dit vertelt heeft.
Strak plan ^O^ Relax, heb een fijn weekend. :Y
Breitling - Instruments for Professionals
pi_189733307
Is er uberhaupt ziektebesef?

In de zin van; haar moeder kan dat wel vinden, maar vindt ze het zelf ook zo? Zelfs al is er hulpverlening geweest etc, dan nog is er niet altijd het besef dat er écht issues zijn. Veel jongeren blijven hangen in “het ligt aan mn school, aan mn ouders, de hele wereld maar zeer zeker niet aan mij!”

Als zij niet vindt dat ze “ziek” was, dan kan ze dat ook moeilijk vertellen..
pi_189733400
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Het is toch al zo, het heeft geen nut om haar te confronteren met haar verleden waar ik erg van geschrokken ben. Het is nu eenmaal zo, daar doe ik niks meer aan en zij ook niet, het zit me wel dwars dat ze dit zelf niet heeft verteld maar voor dit moment zet ik in op een fijn rustig weekend met zijn vieren zonder gedoe.
Ze vertrouwde me kennelijk genoeg om met mij te trouwen en kinderen te krijgen dus ik denk dat het wel goed zit tussen ons, misschien heeft het inderdaad met schaamte te maken dat ze het niet verteld heeft. Het komt nog wel een keer maar niet vandaag.
Het gaat nu prettig tussen ons en ik wil dat niet verstoren. Ik vraag me ook af waarom die moeder mij dit vertelt heeft.
Of het nou jaloezie is of om je te “waarschuwen”, laat het los. Het is niet relevant!

Probeer je te focussen op dingen die er zijn, niet op zaken waar je het antwoord nooit op gaat krijgen.

Fijn weekend!
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:01:50 #153
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189733673
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:38 schreef silliegirl het volgende:
Is er uberhaupt ziektebesef?

In de zin van; haar moeder kan dat wel vinden, maar vindt ze het zelf ook zo? Zelfs al is er hulpverlening geweest etc, dan nog is er niet altijd het besef dat er écht issues zijn. Veel jongeren blijven hangen in “het ligt aan mn school, aan mn ouders, de hele wereld maar zeer zeker niet aan mij!”

Als zij niet vindt dat ze “ziek” was, dan kan ze dat ook moeilijk vertellen..
Jawel, ze begrijpt mij wel. Ik kom hier als een klootzak over maar ik ben echt heel lief, ik heb mijn vrouw nooit afgevallen.
Houd van poesjes
pi_189734047
Chai is wel weer lekkertjes on fire! 🔥

Goeie toppas altijd.
  maandag 4 november 2019 @ 10:56:05 #155
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189777718
Dat men leugenaars niet durft te confronteren is DE reden waarom we politici hebben die het volk naait.
  maandag 4 november 2019 @ 10:58:35 #156
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189777749
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:01 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Jawel, ze begrijpt mij wel. Ik kom hier als een klootzak over maar ik ben echt heel lief, ik heb mijn vrouw nooit afgevallen.
In het openbaar anders vrij stevig.
Hoe denk je dat 'wij' anders aan dat idee komen? 'Wij' hebben enkel jouw woorden en reageren daarop.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 4 november 2019 @ 11:06:30 #157
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189777860
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In het openbaar anders vrij stevig.
Hoe denk je dat 'wij' anders aan dat idee komen? 'Wij' hebben enkel jouw woorden en reageren daarop.
Als zij maar goed over mij denkt. Wat anderen denken kan me al jaren niks meer schelen want het is toch nooit goed.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 11:12:00 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189777931
Maar je
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Als zij maar goed over mij denkt. Wat anderen denken kan me al jaren niks meer schelen want het is toch nooit goed.
Maar je vraagt hier wel advies en volgens mij heb je daar wel iets aan, anders bleef je toch niet steeds weer nieuwe accounts aanmaken.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 4 november 2019 @ 11:15:50 #159
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189777991
Je komt voornamelijk zo over omdat je in vrijwel al je topics reageert alsof wat jij wil het allerbelangrijkste is. Dat is een beetje vreemd voor iemand met kinderen, vandaar. Mooi om te horen dat het in het echt kennelijk niet zo als je hier doet voorkomen.
  maandag 4 november 2019 @ 11:20:20 #160
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189778050
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Als zij maar goed over mij denkt. Wat anderen denken kan me al jaren niks meer schelen want het is toch nooit goed.
Zou ze ook zo over je denken als ze zou zien wat je hier al jaren schrijft? Wat je dus ook denkt?

Zou je tegen haar zeggen lees dit van de afgelopen jaren eens zodat je meer inzicht hebt en we elkaar beter kunnen begrijpen? Jij mij meer begrijpt?

Het gaat niet over wat anderen denken iid. Het gaat over wat jij denkt en uit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 4 november 2019 @ 11:58:17 #161
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189778564
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Maar je
[..]

Maar je vraagt hier wel advies en volgens mij heb je daar wel iets aan, anders bleef je toch niet steeds weer nieuwe accounts aanmaken.
Dat komt omdat jullie met een totaal andere blik ernaar kijken. Daardoor verander ik geregeld van gedachten om dingen toch niet op m'n eigen manier te doen.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 12:00:18 #162
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189778590
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zou ze ook zo over je denken als ze zou zien wat je hier al jaren schrijft? Wat je dus ook denkt?

Zou je tegen haar zeggen lees dit van de afgelopen jaren eens zodat je meer inzicht hebt en we elkaar beter kunnen begrijpen? Jij mij meer begrijpt?

Het gaat niet over wat anderen denken iid. Het gaat over wat jij denkt en uit.
Er is niemand die mij zo goed kent als haar. Ze weet 9 van de 10 keer hoe ik ergens op ga reageren. Ze weet ook dat ik een heel grote bek heb maar wel een goed hartje, niet elke vrouw kan daar tegen.
Houd van poesjes
  maandag 4 november 2019 @ 14:12:21 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189780506
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 11:58 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat komt omdat jullie met een totaal andere blik ernaar kijken. Daardoor verander ik geregeld van gedachten om dingen toch niet op m'n eigen manier te doen.
Je komt hier de stoom afblazen. En je staat dan vaak niet direct open voor andere standpunten. Maar als je er dan even over nadenkt...
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 4 november 2019 @ 14:24:57 #164
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189780690
quote:
11s.gif Op maandag 4 november 2019 14:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je komt hier de stoom afblazen. En je staat dan vaak niet direct open voor andere standpunten. Maar als je er dan even over nadenkt...
Zo gaat het vaak wel.
Houd van poesjes
pi_189781834
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:01 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Jawel, ze begrijpt mij wel. Ik kom hier als een klootzak over maar ik ben echt heel lief, ik heb mijn vrouw nooit afgevallen.
Ik weet niet, maar dit staat echt in schril contrast met wat je de afgelopen maanden over haar hebt geschreven. Je komt op mij over als iemand met op zijn minst narcistische neigingen.

En het zou wel raar zijn als dat alleen maar ongelukkige communicatie van jouw kant is. Misschien dat een en ander is gedreven door wanhoop, maar toch.
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 23:09:47 #166
441859 crew  Lenny77
pi_189789372
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar dit staat echt in schril contrast met wat je de afgelopen maanden over haar hebt geschreven. Je komt op mij over als iemand met op zijn minst narcistische neigingen.

En het zou wel raar zijn als dat alleen maar ongelukkige communicatie van jouw kant is. Misschien dat een en ander is gedreven door wanhoop, maar toch.
Nee ik denk dat hij op zich echt wel ok is. Maar hij heeft volgens mij nooit de juiste tools gekregen om met zo een situaties om te gaan en zijn eigen opvoeding zal ook anders zijn gelopen dan de doorsnee opvoeding. Daarbuiten heeft hij een vreselijke copingstijl voor met dingen om te kunnen gaan en is hij erg impulsief.
Maar ik denk echt wel dat hij het goed wil doen en zijn best doet op de enige manier die hij kent. Het is uiteindelijk ook wel een hele moeilijke situatie waar hij in zit.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189794025
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Zo gaat het vaak wel.
Maar wat verwacht je nu van de mensen hier TS?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 5 november 2019 @ 11:59:00 #168
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189794187
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Stel, je hoort iets over iemand waar je dol op bent, en het zijn dingen waar de persoon eerder niks van heeft gezegd maar die toch wel relevant waren wbt jouw relatie met die persoon.
Zou je dan alles vergeten en vergeven of heel erg boos worden?
Een topic openen met zo'n karige OP zou standaard gesloten moeten worden. Veel te weinig info om normaal op te kunnen reageren. Nu druppelt de info langzaamaan er toch uit, melktopic dit.
  dinsdag 5 november 2019 @ 12:19:29 #169
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189794436
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:49 schreef HSG het volgende:

[..]

Maar wat verwacht je nu van de mensen hier TS?
Het is al opgelost naar tevredenheid.
Houd van poesjes
pi_189794454
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 23:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee ik denk dat hij op zich echt wel ok is. Maar hij heeft volgens mij nooit de juiste tools gekregen om met zo een situaties om te gaan en zijn eigen opvoeding zal ook anders zijn gelopen dan de doorsnee opvoeding. Daarbuiten heeft hij een vreselijke copingstijl voor met dingen om te kunnen gaan en is hij erg impulsief.
Maar ik denk echt wel dat hij het goed wil doen en zijn best doet op de enige manier die hij kent. Het is uiteindelijk ook wel een hele moeilijke situatie waar hij in zit.
Hij zal niet alleen maar een naar figuur zijn. Alleen mist hij op zijn minst empathisch vermogen en is hij vooral op zichzelf gericht en niet op wat hij bij anderen teweeg brengt.

Maar goed, daar kan hij vast aan werken. Al zou het dan bv helpen om eens drugs links te laten liggen denk ik. Zou hij daartoe bereid zijn voor zijn gezin? Ik ben bang voor het antwoord.
pi_189794529
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 12:19 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Het is al opgelost naar tevredenheid.
Voor nu.

Mooi dat je het voor dit moment parkeert en je richt op het herstel van je vrouw. Maar het is wachten tot het volgende incident.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 5 november 2019 @ 12:54:31 #172
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189794958
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 12:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Voor nu.

Mooi dat je het voor dit moment parkeert en je richt op het herstel van je vrouw. Maar het is wachten tot het volgende incident.
Voorlopig niet als het even kan.
Houd van poesjes
pi_189795050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 12:54 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Voorlopig niet als het even kan.
Ik hoop het ook voor jullie. Maar dat vraagt wel werk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 5 november 2019 @ 13:02:53 #174
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189795083
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik hoop het ook voor jullie. Maar dat vraagt wel werk.
Dat weet ik. En dat doe ik toch ook. Ik ga netjes mee naar dergelijke therapieën, trainingen enzovoort enzovoort. Ik zorg in mijn eentje voor de jong.
Tis niet dat ik niks doe ofzo.
Houd van poesjes
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 13:21:33 #175
5428 crew  miss_sly
pi_189795320
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:02 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat weet ik. En dat doe ik toch ook. Ik ga netjes mee naar dergelijke therapieën, trainingen enzovoort enzovoort. Ik zorg in mijn eentje voor de jong.
Tis niet dat ik niks doe ofzo.
Ik vind ook dat je daar echt wel credits voor verdient. Het is ook gewoon echt wel zwaar als je in zo'n situatie zit. Sterkte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 5 november 2019 @ 15:35:56 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_189797051
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 13:02 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat weet ik. En dat doe ik toch ook. Ik ga netjes mee naar dergelijke therapieën, trainingen enzovoort enzovoort. Ik zorg in mijn eentje voor de jong.
Tis niet dat ik niks doe ofzo.
Fijn!

Ik vind het naar te lezen dat sommigen zo negatief doen over TS. Niet bij iedereen gaat het rozengeur/maneschijn-leven vanzelf. TS heeft toch maar het lef zich hier open en kwetsbaar op te stellen en hij doet regelmatig wat met de gegeven adviezen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 5 november 2019 @ 17:51:14 #177
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189799561
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:35 schreef Moonah het volgende:

[..]

Fijn!

Ik vind het naar te lezen dat sommigen zo negatief doen over TS. Niet bij iedereen gaat het rozengeur/maneschijn-leven vanzelf. TS heeft toch maar het lef zich hier open en kwetsbaar op te stellen en hij doet regelmatig wat met de gegeven adviezen.
Maak je geen zorgen, ik heb een dikke huid wat kritiek betreft. Ik luister alleen naar echt advies, er zijn altijd mensen die op mijn topic afkomen om me neer te halen, zeggen dat ik niet geheel een klootzak ben maar empathisch vermogen mis. Die mensen weten geen hol over mij of mijn leven. Al denken ze zelf van wel en dat ze diagnoses kunnen stellen. :')
Geeft niks, we komen er wel weer bovenop.
Houd van poesjes
  dinsdag 5 november 2019 @ 17:52:34 #178
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189799588
ga maar ergens anders reageren als je niet normaal kunt doen hier.

[ Bericht 92% gewijzigd door CoolGuy op 05-11-2019 18:50:52 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')