Dat doet ze al maandenquote:Op maandag 25 maart 2019 17:33 schreef Basp1 het volgende:
Je vrouw kan ook haar benen bij elkaar blijven houden zolang jij niet gesteriliseerd bent.
De eerlijkste en meest zekere oplossing om beide je te laten steriliseren.
Daar koos ze toch zelf voor. Het is haar buik waar de baby in zit. Als ik gesteriliseerd ben kan zij nog steeds zwanger worden. Alleen niet van mij.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:35 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
Is prima... De vrouw is 9 maanden zwanger geweest en een hele pijnlijke bevalling ondergaan.
Dat jij je dan even steriliseert, is niks mis mee. Tenzij je wél kinderen wil, maar dat is een issue in de relatie.
Uhu. Als jij en je man/vrouw bepalen om een kind te krijgen, is het alleen de keuze van degene die zwanger wordt?quote:Op maandag 25 maart 2019 17:37 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Daar koos ze toch zelf voor. Het is haar buik waar de baby in zit. Als ik gesteriliseerd ben kan zij nog steeds zwanger worden. Alleen niet van mij.
Ha, dáár is het echte issue.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:37 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Daar koos ze toch zelf voor. Het is haar buik waar de baby in zit. Als ik gesteriliseerd ben kan zij nog steeds zwanger worden. Alleen niet van mij.
Nee ik hoef er geen meer. Maar ik vind niet dat ik me dan maar moet laten steriliseren omdat zij dat wil. Ik ben haar hondje niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uhu. Als jij en je man/vrouw bepalen om een kind te krijgen, is het alleen de keuze van degene die zwanger wordt?
Als jij nog kinderen wil, moet je dat aangeven.
Niemand zegt dat het moet, maar dat de man zich steriliseert, is wel de meest logische oplossing. Die zal immers toch niet veel doen bij een zwangerschap.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:39 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Nee ik hoef er geen meer. Maar ik vind niet dat ik me dan maar moet laten steriliseren omdat zij dat wil. Ik ben haar hondje niet.
Ik zoek tegenargumenten hè? Voor mezelf dus, niet ten voordeel van haar.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:39 schreef Allures het volgende:
Vraag het anders aan je huisarts. Die zegt ook man
De ingreep is veel minder ingrijpend bij mannen dus daarom
Waarom is dat het meest logisch? Zij kan dan nog steeds zwanger worden. Indien ik een vrouw was en ik wilde geen kinderen meer zou ik dat bij mezelf leggen. Niet bij m'n vent.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het moet, maar dat de man zich steriliseert, is wel de meest logische oplossing. Die zal immers toch niet veel doen bij een zwangerschap.
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:54 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik zoek tegenargumenten hè? Voor mezelf dus, niet ten voordeel van haar.
Dat zij geen kinderen meer wil en een postpartum depressie heeft lijkt mij reden genoeg om de leidingen af te sluiten. Voor haar danquote:Op maandag 25 maart 2019 18:02 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn maar weinig redenen om het bij de vrouw te doen, als 't bij de man gewoon mogelijk is.
Dus je gaat 't niet redden
Nou dit dus. Nog goede argumenten waarom zij en niet ik?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:15 schreef LXIV het volgende:
Ik wil geen kinderen meer dus moet jij je laten steriliseren. En is die zaadleider eenmaal doorgeknipt er met iemand vandoor gaan en alsnog zwanger worden zeker! Niet doen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |