abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 november 2019 @ 01:27:11 #201
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189723873
quote:
5s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:26 schreef Skv het volgende:
Misschien een wat zeikerige vraag, maar toch.

Onlangs miste ik door een vertraagde vlucht mijn aansluiting. Dit betekende dat ik een nacht op mijn tussenstop moest overnachten en de volgende dag een vrije dag op moest nemen.

Op zich is het goed afgehandeld door de airline: ze regelden een hotel en ik kreeg een bonnetje om voor 10 Euro wat eten te kopen. Daarvan heb ik op het vliegveld een sandwich en een flesje water gekocht.

's Avonds ben ik in de stad een hapje gaan eten. De kosten hiervan (E55 pp) heb ik gedeclareerd bij de airline. Die wijzen dit nu af, want:
"Unfortunately we cannot cover your additional meal expenses as you were provided with the meal voucher". This is a final decision of the agent. Thank you.

Leuk dat ze dit vinden, maar een coupon van 10 Euro die alleen op het vliegveld uitgegeven kan worden staat niet gelijk aan avondeten. Als mijn vlucht gewoon was gegaan dan had ik in het vliegtuig avondeten gekregen (of had ik thuis een pizza in de oven gemikt).

Na wat rond googlen of ze dit zouden moeten vergoeden kom ik alleen bij allerhande claimwebsites uit. Daar heb ik geen zin in, ik wil gewoon graag weten of mijn vraag om deze kosten te vergoeden redelijk is of niet. En of ik daar recht op zou hebben of dat ik nu voor niks ingewikkeld zit te doen.

Iemand die hier ervaring mee heeft?
Het lijkt mij wel dat je meer dan 10 euro van ze hoort te krijgen.

Als die stopover in India was vind ik die 10 euro van hun aan de lage kant maar acceptabel en die 55 euro van jou absurd hoog.

Als die stopover in Zwitserland was vind ik die 10 euro van hun belachelijk laag en die 55 euro van jou gewoon aan de hoge kant, maar het wordt acceptabel gezien alle rompslomp die je hebt en je verlofdag die je kwijt bent.

Locatie bepaalt wie van jullie 2 redelijk is.
  vrijdag 1 november 2019 @ 01:34:03 #202
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189723901
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou dat bij mijn werkgever dan weer totaal niet vreemd vinden om te claimen.
Ik ben meerdere keren langere periodes dus in Basel geweest voor werk en kreeg 24,50 euro per dag. Wat ik omgerekend in francs moest betalen was meestal wel wat meer, maar ik vond dat akkoord want thuis is het eten ook niet gratis. Ik bespaarde op eetkosten in ieder geval.
  vrijdag 1 november 2019 @ 01:40:34 #203
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189723936
Ps. Vaak staan dit soort regels m.b.t. waar je recht op hebt bij vertraging gewoon in de policy van je luchtvaartmaatschappij waar je akkoord mee bent gegaan bij het boeken of bij het maken van een account.

Meestal klikken mensen (waaronder ik zelf) het vinkje aan naast iets van: "I have read this policy and I agree with all the terms and conditions as mentioned above"

Als daar jouw 10 euro in wordt genoemd. Denk ik dat je weinig kans maakt.
pi_189724419
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 01:27 schreef Ixnay het volgende:
Als die stopover in Zwitserland was vind ik die 10 euro van hun belachelijk laag en die 55 euro van jou gewoon aan de hoge kant, maar het wordt acceptabel gezien alle rompslomp die je hebt en je verlofdag die je kwijt bent.

Locatie bepaalt wie van jullie 2 redelijk is.
Zwitserland is geen EU...

Volgens TS was de overstap in de EU. Die 55 euro heeft niets te make n met rompslomp en een verloren dag, daar heeft TS nog een claim voor lopen in lijn met de bekende EU verordening.
So we just called him Fred too
pi_189724711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 00:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Sorry dat ik je wilde helpen, hoor. Mijn welgemeende excuses. Ik zal het nooit meer doen.
:')
De compensatie was 450 cent, daar koop je een colaatje van ofzo.
pi_189724866
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 05:55 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Zwitserland is geen EU...

Volgens TS was de overstap in de EU.
En in een Euroland.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189725281
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 01:40 schreef Ixnay het volgende:
Ps. Vaak staan dit soort regels m.b.t. waar je recht op hebt bij vertraging gewoon in de policy van je luchtvaartmaatschappij waar je akkoord mee bent gegaan bij het boeken of bij het maken van een account.

Meestal klikken mensen (waaronder ik zelf) het vinkje aan naast iets van: "I have read this policy and I agree with all the terms and conditions as mentioned above"

Lekker eigenhandig afwijken van EU wetgeving :')
pi_189725962
Hahaha wat een topic. Houd je ons op de hoogte TO?
Alius aliud dicit
pi_189726037
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Principes kosten geld, en TS is gewoon gierig (frappant is dan wel de elitaire houding van TS). En dat is prima, maar dan moet je dus niet uit eten gaan. Op zich is ¤55 geen gek bedrag voor een etentje buiten de deur, maar het is nogal vreemd om te verwachten dat de luchtvaartmaatschappij daar voor op zou moeten draaien.
Duidelijk is wel dat het woord gierig in dit topic zijn betekenis helemaal verloren is.
pi_189726055
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 01:40 schreef Ixnay het volgende:

Eigenlijk zeg je hier dat als de airline in zijn voorwaarden zet dat ze je mogen neerschieten ze dat gewoon legaal mogen doen. Want ja je hebt geaccepteerd!
  vrijdag 1 november 2019 @ 09:41:23 #211
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189726092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:37 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je hier dat als de airline in zijn voorwaarden zet dat ze je mogen neerschieten ze dat gewoon legaal mogen doen. Want ja je hebt geaccepteerd!
Ja. ;)

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_189726164
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:35 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Duidelijk is wel dat het woord gierig in dit topic zijn betekenis helemaal verloren is.
Inderdaad zeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189726743
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:35 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Hahaha ja zeg dat wel! Volg ook het uiterst vermakelijke topic van TO over zijn vulpennen :D :')
Alius aliud dicit
pi_189727132
quote:

[..]

Nee, Voorwaarden zijn geldig totdat een wet wordt overtreden.
pi_189727547
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:18 schreef kareldekikker455 het volgende:

[..]

Nee, Voorwaarden zijn geldig totdat een wet wordt overtreden.
  vrijdag 1 november 2019 @ 13:55:54 #216
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189729091
quote:

[..]

Nee, want het is volgens de wet verboden om iemand neer te schieten. Ook als iemand toestemming geeft.

Daarnaast ben je ook gevaarlijk bezig als je dit soort dingen in je voorwaarden zet als je in meerdere landen wil blijven vliegen.

Zou je misschien niet zeggen, maar dit is waar...
pi_189729480
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:30 schreef Mrmime het volgende:
Hahaha wat een topic. Houd je ons op de hoogte TO?
TO :') Ga maar snel terug naar het Viva-forum.
pi_189729533
Maar wat is het nou? De TS voelt zich te goed voor McDonald's maar het is me nog steeds niet duidelijk of je met ¤10 überhaupt een big mac menu kunt kopen op een vliegveld. Weet iemand dit?
pi_189730780
In iedergeval niet op Schiphol. De Mac daar is belachelijk duur. Voor een normaal menu (bic mac menu zoiets + frisje en saus) was ik laatst 12.50 euro kwijt.
pi_189730844
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:50 schreef bonhoeffer het volgende:
In iedergeval niet op Schiphol. De Mac daar is belachelijk duur. Voor een normaal menu (bic mac menu zoiets + frisje en saus) was ik laatst 12.50 euro kwijt.
Goed. Dan was t dus iets te weinig. Anders had ik de TS nu compleet afgezeken. Overigens kun je overal in Europa wel voor 15-20 euro ergens een hapje eten, dus die 55 euro slaat nergens op.
pi_189730868
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:53 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Goed. Dan was t dus iets te weinig. Anders had ik de TS nu compleet afgezeken. Overigens kun je overal in Europa wel voor 15-20 euro ergens een hapje eten, dus die 55 euro slaat nergens op.
Ja ik heb ook al eerder hier aangegeven dat 10 euro te weinig is , en dat ik daarmee TS zijn punt wel snap. 55 euro is belachelijk veel, ik zou 20 euro compensatie redelijk vinden voor een vliegveldmaaltijd. Zo te lezen zijn meer mensen het daarmee eens. Ben benieuwd hoe dit afloopt. :P
pi_189730959
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:55 schreef bonhoeffer het volgende:

[..]

Ja ik heb ook al eerder hier aangegeven dat 10 euro te weinig is , en dat ik daarmee TS zijn punt wel snap. 55 euro is belachelijk veel, ik zou 20 euro compensatie redelijk vinden voor een vliegveldmaaltijd. Zo te lezen zijn meer mensen het daarmee eens. Ben benieuwd hoe dit afloopt. :P
Ik eigenlijk niet. Ik vind de TS arrogant en wereldvreemd. Denk ook niet dat die maatschappij zich hier verder nog mee bezig gaat houden, dus dit zal t einde wel zijn.
pi_189730981
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:59 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Ik eigenlijk niet. Ik vind de TS arrogant en wereldvreemd. Denk ook niet dat die maatschappij zich hier verder nog mee bezig gaat houden, dus dit zal t einde wel zo.
Ik ben het eens met jouw mening over zijn houding. Ik vind dat echter niks afdoen aan het feit dat 10 euro te weinig is voor een fatsoenlijke maaltijd.
pi_189731137
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:01 schreef bonhoeffer het volgende:

[..]

Ik ben het eens met jouw mening over zijn houding. Ik vind dat echter niks afdoen aan het feit dat 10 euro te weinig is voor een fatsoenlijke maaltijd.
Ja klopt, dat was mijn conclusie net ook toen je de prijs van het big mac-menu vertelde. Zo'n maatschappij kan misschien een beetje aan de hand van de prijzen bij de McDonalds, een pizza-iets (zullen wel ketens zitten overal) en nog iets waar veel mensen snel wat eten (weet niet wat eigenlijk, misschien Subway) de waarde van de bonnen bepalen, want het is uiteindelijk dáár waar 90% van de mensen gaat eten en dan zou t fijn zijn als je niet ook nog eens een paar euro moet gaan bijbetalen. Dus gewoon kijken naar de prijzen van een Big Mac menu, een pizza met drankje en een 'sub' met drankje (en koekjes ofzo?).
pi_189731620
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 01:34 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik ben meerdere keren langere periodes dus in Basel geweest voor werk en kreeg 24,50 euro per dag. Wat ik omgerekend in francs moest betalen was meestal wel wat meer, maar ik vond dat akkoord want thuis is het eten ook niet gratis. Ik bespaarde op eetkosten in ieder geval.
Dat kan. Ik ben het gewend gewoon mijn bonnetjes in te leveren, en als het niet al te buitensporig wordt is dat geen probleem. Maar goed, ik ben 3 dagen max. in het buitenland voor mijn werk, dus dat is weer anders.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189733207
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:22 schreef KefirKater het volgende:

[..]

TO :') Ga maar snel terug naar het Viva-forum.
Que? Wat bazel jij dan?
Ik gebruik altijd de term TO en kom nooit op het Vivaforum.
Alius aliud dicit
pi_189733222
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Que? Wat bazel jij dan?
Ik gebruik altijd de term TO en kom nooit op het Vivaforum.
Hier zeggen we 'TS'.
pi_189733297
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Hier zeggen we 'TS'.
Nou, excuses meneer KefirKater van de forumpolitie, dat ik niet geheel voldeed aan de etiquetteregels van Fok!forum. :')
Alius aliud dicit
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:39:04 #229
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189734372
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:09 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Ja klopt, dat was mijn conclusie net ook toen je de prijs van het big mac-menu vertelde. Zo'n maatschappij kan misschien een beetje aan de hand van de prijzen bij de McDonalds, een pizza-iets (zullen wel ketens zitten overal) en nog iets waar veel mensen snel wat eten (weet niet wat eigenlijk, misschien Subway) de waarde van de bonnen bepalen, want het is uiteindelijk dáár waar 90% van de mensen gaat eten en dan zou t fijn zijn als je niet ook nog eens een paar euro moet gaan bijbetalen. Dus gewoon kijken naar de prijzen van een Big Mac menu, een pizza met drankje en een 'sub' met drankje (en koekjes ofzo?).
kom op zeg, mac pizzahut en de sub is gern maaltijd. Dat is snack, fastfood. Een fatsoenlijke maaltijd eet je in een eenvoudig restaurant. Niet in een snackbar.
Tot nooit .......
pi_189734491
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:39 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

kom op zeg, mac pizzahut en de sub is gern maaltijd. Dat is snack, fastfood. Een fatsoenlijke maaltijd eet je in een eenvoudig restaurant. Niet in een snackbar.
Wat een snob... Het gaat er gewoon om dat je wat in je maag krijgt en bij McDonald's kun je gewoon een salade en melk halen als je zo graag gezond wilt doen. Wat denk je dat je bij Van der Valk krijgt of een willekeurig Grand café? Kip cordon blue, friet, schnitzel, saté... Alsof dat beter is.
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:47:00 #231
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189734497
Ik snap het hele probleem niet zo eigenlijk.
Soms zit iets mee, soms zit het tegen.
Om nou gelijk weer zo verontwaardigd te gaan zitten doen en vinden dat je onrecht is aangedaan...
Het lijkt wel alsof mensen er op kicken en stiekem een beetje hopen op bijvoorbeeld een vertraging.
Je hebt alleen jezelf ermee verder. Het is een keuze je druk te maken. Laat het lekker gaan joh, je bent lekker uit eten geweest en je hebt een tientje gekregen. Misschien vind jij dat scheef en misschien klopt het ook niet, maar hoe groot is het onrecht nou? Is het al dat geouwehoer waard?
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:51:44 #232
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189734586
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:46 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Wat een snob... Het gaat er gewoon om dat je wat in je maag krijgt en bij McDonald's kun je gewoon een salade en melk halen als je zo graag gezond wilt doen. Wat denk je dat je bij Van der Valk krijgt of een willekeurig Grand café? Kip cordon blue, friet, schnitzel, saté... Alsof dat beter is.
daar krijg je een maaltijd, geen vulling. Er zijn mensen die de studentijd ontgroeid zijn en de mac al even ontgroeid zijn.
Tot nooit .......
pi_189734630
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:51 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

daar krijg je een maaltijd, geen vulling. Er zijn mensen die de studentijd ontgroeid zijn en de mac al even ontgroeid zijn.
Is gewoon dezelfde (gefrituurde) shit. Dat zeg ik net.
  vrijdag 1 november 2019 @ 20:11:45 #234
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189734889
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:54 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Is gewoon dezelfde (gefrituurde) shit. Dat zeg ik net.
het verschil tussen een vandervalk en pizzahut niet snappen :-)

ik zal het vereenvoudigen. Een maaltijd eet je met vork, lepel en mes. Niet met je handen.
Tot nooit .......
pi_189735033
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:11 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

het verschil tussen een vandervalk en pizzahut niet snappen :-)

ik zal het vereenvoudigen. Een maaltijd eet je met vork, lepel en mes. Niet met je handen.
:')!!!! Dan ga je toch lekker naar een van de andere 20 vreetplekken? 8)7 of je kunt vragen om een vliegtuigmaaltijd. Krijg je ook een (plastic) mes en vork bij.
pi_189735608
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:19 schreef KefirKater het volgende:

[..]

:')!!!! Dan ga je toch lekker naar een van de andere 20 vreetplekken? 8)7 of je kunt vragen om een vliegtuigmaaltijd. Krijg je ook een (plastic) mes en vork bij.
Dat is ook niet te vreten, nee. Daarom ben ik ook naar iets fatsoenlijks gegaan.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_189735770
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:47 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat is ook niet te vreten, nee. Daarom ben ik ook naar iets fatsoenlijks gegaan.
Klopt maar zou jij het redelijk vinden als ze dat aanboden? Is dezelfde shit die je moet eten als je op een lange vlucht zat.
  vrijdag 1 november 2019 @ 20:57:53 #238
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189735841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:53 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Klopt maar zou jij het redelijk vinden als ze dat aanboden? Is dezelfde shit die je moet eten als je op een lange vlucht zat.
TS zat niet op een vlucht waar hij de keuze niet had.
TS zat in een stad met de mogelijkheid van een maaltijd.

Als je onderweg bent en je moet eten duik je toch ook geen mac in rond etenstijd? Waarom zou dat dan wel moeten als he vliegt. Er bestaan niet voor niets 'weg-restaurants'.
Tot nooit .......
pi_189735859
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

TS zat niet op een vlucht waar hij de keuze niet had.
TS zat in een stad met de mogelijkheid van een maaltijd.
Alsof ik jou iets vroeg :')
  vrijdag 1 november 2019 @ 21:02:11 #240
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189735939
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:58 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Alsof ik jou iets vroeg :')
en ook niet snappen wat een forum is.
Als je alleen antwoord van TS wil moet je hem ff bellen of een brief schrijven.
Tot nooit .......
pi_189735958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:53 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Klopt maar zou jij het redelijk vinden als ze dat aanboden?
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 08:15 schreef Skv het volgende:
Mijn tussenconclusies op basis van dit topic zijn overigens:
...
2. Het declareren van 55 Euro voor avondeten in de stad is niet redelijk omdat het ook goedkoper kon.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189736086
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag en had ie zelf ook wel kunnen bedenken.
pi_189736102
TS had met de bon op het vliegveld iets moeten eten. Dan was hij misschien 25¤ kwijt geweest en een goed argument dat de 10¤ van onvoldoende was.

Nu heeft TS zijn kansen vergooid door ergens voor een veel hoger bedrag te eten, hoger dan strikt noodzakelijk voor een normale maaltijd.
.
  vrijdag 1 november 2019 @ 21:15:12 #244
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189736224
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:09 schreef Fer het volgende:
TS had met de bon op het vliegveld iets moeten eten. Dan was hij misschien 25¤ kwijt geweest en een goed argument dat de 10¤ van onvoldoende was.

Nu heeft TS zijn kansen vergooid door ergens voor een veel hoger bedrag te eten, hoger dan strikt noodzakelijk voor een normale maaltijd.
ik zou uitzoeken wat een maaltijd in het door de luchtvaartmaatschapppij aanboden hotel kost. Ik neem aan dat eten in het hotel niet als onredelijk mag worden gezien.

ze bieden geen 'strikt noodzakelijke' maar 'redelijke' maaltijden aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Speekselklier op 01-11-2019 22:41:47 ]
Tot nooit .......
pi_189736243
Ik begrijp ook niet wat mensen hier normaal vinden aan 10 euro die je alleen kan besteden op het vliegveld.
pi_189736417
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:16 schreef phoenyx het volgende:
Ik begrijp ook niet wat mensen hier normaal vinden aan 10 euro die je alleen kan besteden op het vliegveld.
Ze moeten een maaltijd verzorgen. Dat doen ze hiermee. Ongemakkelijk of karig misschien.
.
  vrijdag 1 november 2019 @ 21:31:38 #247
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189736612
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:22 schreef Fer het volgende:

[..]

Ze moeten een maaltijd verzorgen. Dat doen ze hiermee. Ongemakkelijk of karig misschien.
maaltijden en verfrissingen. Die tien euro was voor een verfrissingen. Hiervoor koop je op het vliegveld een flesje cola, een zakje chips en een een appel. Dan zijn je centen op.

En ten tijde van het diner was TS al niet op het vliegveld.
Tot nooit .......
pi_189737973
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:09 schreef Fer het volgende:

Ja. Dan had ik ze echt goed te pakken gehad. Had ik alsnog goor eten gehad, op het vliegveld gegeten en teveel geld voor die troep uitgegeven. En alsnog niks terug gekregen. Net als nu. Echt een briljant plan ja.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_189738236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja. Dan had ik ze echt goed te pakken gehad. Had ik alsnog goor eten gehad, op het vliegveld gegeten en teveel geld voor die troep uitgegeven. En alsnog niks terug gekregen. Net als nu. Echt een briljant plan ja.
Jeetje. Misschien kunnen ze beter slachtofferhulp verstrekken i.p.v. maaltijdbonnen. Kom op zeg, get over it. Scrooge. :')
Alius aliud dicit
  vrijdag 1 november 2019 @ 23:53:00 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189739532
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat maak je je druk joh.

Nu heb je (hopelijk) lekker gegeten, en dat kost wat. Als je had gewild dan had het voor veel minder gekund. Daar koos je (begrijpelijk) niet voor, maar om dan te verwachten dat de luchtvaartmaatschappij jouw restaurantbezoek moet vergoeden is wel een beetje raar.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')