abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189733207
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:22 schreef KefirKater het volgende:

[..]

TO :') Ga maar snel terug naar het Viva-forum.
Que? Wat bazel jij dan?
Ik gebruik altijd de term TO en kom nooit op het Vivaforum.
Alius aliud dicit
pi_189733222
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Que? Wat bazel jij dan?
Ik gebruik altijd de term TO en kom nooit op het Vivaforum.
Hier zeggen we 'TS'.
pi_189733297
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Hier zeggen we 'TS'.
Nou, excuses meneer KefirKater van de forumpolitie, dat ik niet geheel voldeed aan de etiquetteregels van Fok!forum. :')
Alius aliud dicit
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:39:04 #229
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189734372
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:09 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Ja klopt, dat was mijn conclusie net ook toen je de prijs van het big mac-menu vertelde. Zo'n maatschappij kan misschien een beetje aan de hand van de prijzen bij de McDonalds, een pizza-iets (zullen wel ketens zitten overal) en nog iets waar veel mensen snel wat eten (weet niet wat eigenlijk, misschien Subway) de waarde van de bonnen bepalen, want het is uiteindelijk dáár waar 90% van de mensen gaat eten en dan zou t fijn zijn als je niet ook nog eens een paar euro moet gaan bijbetalen. Dus gewoon kijken naar de prijzen van een Big Mac menu, een pizza met drankje en een 'sub' met drankje (en koekjes ofzo?).
kom op zeg, mac pizzahut en de sub is gern maaltijd. Dat is snack, fastfood. Een fatsoenlijke maaltijd eet je in een eenvoudig restaurant. Niet in een snackbar.
Tot nooit .......
pi_189734491
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:39 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

kom op zeg, mac pizzahut en de sub is gern maaltijd. Dat is snack, fastfood. Een fatsoenlijke maaltijd eet je in een eenvoudig restaurant. Niet in een snackbar.
Wat een snob... Het gaat er gewoon om dat je wat in je maag krijgt en bij McDonald's kun je gewoon een salade en melk halen als je zo graag gezond wilt doen. Wat denk je dat je bij Van der Valk krijgt of een willekeurig Grand café? Kip cordon blue, friet, schnitzel, saté... Alsof dat beter is.
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:47:00 #231
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189734497
Ik snap het hele probleem niet zo eigenlijk.
Soms zit iets mee, soms zit het tegen.
Om nou gelijk weer zo verontwaardigd te gaan zitten doen en vinden dat je onrecht is aangedaan...
Het lijkt wel alsof mensen er op kicken en stiekem een beetje hopen op bijvoorbeeld een vertraging.
Je hebt alleen jezelf ermee verder. Het is een keuze je druk te maken. Laat het lekker gaan joh, je bent lekker uit eten geweest en je hebt een tientje gekregen. Misschien vind jij dat scheef en misschien klopt het ook niet, maar hoe groot is het onrecht nou? Is het al dat geouwehoer waard?
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:51:44 #232
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189734586
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:46 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Wat een snob... Het gaat er gewoon om dat je wat in je maag krijgt en bij McDonald's kun je gewoon een salade en melk halen als je zo graag gezond wilt doen. Wat denk je dat je bij Van der Valk krijgt of een willekeurig Grand café? Kip cordon blue, friet, schnitzel, saté... Alsof dat beter is.
daar krijg je een maaltijd, geen vulling. Er zijn mensen die de studentijd ontgroeid zijn en de mac al even ontgroeid zijn.
Tot nooit .......
pi_189734630
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:51 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

daar krijg je een maaltijd, geen vulling. Er zijn mensen die de studentijd ontgroeid zijn en de mac al even ontgroeid zijn.
Is gewoon dezelfde (gefrituurde) shit. Dat zeg ik net.
  vrijdag 1 november 2019 @ 20:11:45 #234
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189734889
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:54 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Is gewoon dezelfde (gefrituurde) shit. Dat zeg ik net.
het verschil tussen een vandervalk en pizzahut niet snappen :-)

ik zal het vereenvoudigen. Een maaltijd eet je met vork, lepel en mes. Niet met je handen.
Tot nooit .......
pi_189735033
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:11 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

het verschil tussen een vandervalk en pizzahut niet snappen :-)

ik zal het vereenvoudigen. Een maaltijd eet je met vork, lepel en mes. Niet met je handen.
:')!!!! Dan ga je toch lekker naar een van de andere 20 vreetplekken? 8)7 of je kunt vragen om een vliegtuigmaaltijd. Krijg je ook een (plastic) mes en vork bij.
pi_189735608
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:19 schreef KefirKater het volgende:

[..]

:')!!!! Dan ga je toch lekker naar een van de andere 20 vreetplekken? 8)7 of je kunt vragen om een vliegtuigmaaltijd. Krijg je ook een (plastic) mes en vork bij.
Dat is ook niet te vreten, nee. Daarom ben ik ook naar iets fatsoenlijks gegaan.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_189735770
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:47 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat is ook niet te vreten, nee. Daarom ben ik ook naar iets fatsoenlijks gegaan.
Klopt maar zou jij het redelijk vinden als ze dat aanboden? Is dezelfde shit die je moet eten als je op een lange vlucht zat.
  vrijdag 1 november 2019 @ 20:57:53 #238
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189735841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:53 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Klopt maar zou jij het redelijk vinden als ze dat aanboden? Is dezelfde shit die je moet eten als je op een lange vlucht zat.
TS zat niet op een vlucht waar hij de keuze niet had.
TS zat in een stad met de mogelijkheid van een maaltijd.

Als je onderweg bent en je moet eten duik je toch ook geen mac in rond etenstijd? Waarom zou dat dan wel moeten als he vliegt. Er bestaan niet voor niets 'weg-restaurants'.
Tot nooit .......
pi_189735859
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

TS zat niet op een vlucht waar hij de keuze niet had.
TS zat in een stad met de mogelijkheid van een maaltijd.
Alsof ik jou iets vroeg :')
  vrijdag 1 november 2019 @ 21:02:11 #240
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189735939
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:58 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Alsof ik jou iets vroeg :')
en ook niet snappen wat een forum is.
Als je alleen antwoord van TS wil moet je hem ff bellen of een brief schrijven.
Tot nooit .......
pi_189735958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:53 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Klopt maar zou jij het redelijk vinden als ze dat aanboden?
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 08:15 schreef Skv het volgende:
Mijn tussenconclusies op basis van dit topic zijn overigens:
...
2. Het declareren van 55 Euro voor avondeten in de stad is niet redelijk omdat het ook goedkoper kon.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189736086
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag en had ie zelf ook wel kunnen bedenken.
pi_189736102
TS had met de bon op het vliegveld iets moeten eten. Dan was hij misschien 25¤ kwijt geweest en een goed argument dat de 10¤ van onvoldoende was.

Nu heeft TS zijn kansen vergooid door ergens voor een veel hoger bedrag te eten, hoger dan strikt noodzakelijk voor een normale maaltijd.
.
  vrijdag 1 november 2019 @ 21:15:12 #244
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189736224
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:09 schreef Fer het volgende:
TS had met de bon op het vliegveld iets moeten eten. Dan was hij misschien 25¤ kwijt geweest en een goed argument dat de 10¤ van onvoldoende was.

Nu heeft TS zijn kansen vergooid door ergens voor een veel hoger bedrag te eten, hoger dan strikt noodzakelijk voor een normale maaltijd.
ik zou uitzoeken wat een maaltijd in het door de luchtvaartmaatschapppij aanboden hotel kost. Ik neem aan dat eten in het hotel niet als onredelijk mag worden gezien.

ze bieden geen 'strikt noodzakelijke' maar 'redelijke' maaltijden aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Speekselklier op 01-11-2019 22:41:47 ]
Tot nooit .......
pi_189736243
Ik begrijp ook niet wat mensen hier normaal vinden aan 10 euro die je alleen kan besteden op het vliegveld.
pi_189736417
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:16 schreef phoenyx het volgende:
Ik begrijp ook niet wat mensen hier normaal vinden aan 10 euro die je alleen kan besteden op het vliegveld.
Ze moeten een maaltijd verzorgen. Dat doen ze hiermee. Ongemakkelijk of karig misschien.
.
  vrijdag 1 november 2019 @ 21:31:38 #247
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189736612
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:22 schreef Fer het volgende:

[..]

Ze moeten een maaltijd verzorgen. Dat doen ze hiermee. Ongemakkelijk of karig misschien.
maaltijden en verfrissingen. Die tien euro was voor een verfrissingen. Hiervoor koop je op het vliegveld een flesje cola, een zakje chips en een een appel. Dan zijn je centen op.

En ten tijde van het diner was TS al niet op het vliegveld.
Tot nooit .......
pi_189737973
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:09 schreef Fer het volgende:

Ja. Dan had ik ze echt goed te pakken gehad. Had ik alsnog goor eten gehad, op het vliegveld gegeten en teveel geld voor die troep uitgegeven. En alsnog niks terug gekregen. Net als nu. Echt een briljant plan ja.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_189738236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja. Dan had ik ze echt goed te pakken gehad. Had ik alsnog goor eten gehad, op het vliegveld gegeten en teveel geld voor die troep uitgegeven. En alsnog niks terug gekregen. Net als nu. Echt een briljant plan ja.
Jeetje. Misschien kunnen ze beter slachtofferhulp verstrekken i.p.v. maaltijdbonnen. Kom op zeg, get over it. Scrooge. :')
Alius aliud dicit
  vrijdag 1 november 2019 @ 23:53:00 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189739532
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat maak je je druk joh.

Nu heb je (hopelijk) lekker gegeten, en dat kost wat. Als je had gewild dan had het voor veel minder gekund. Daar koos je (begrijpelijk) niet voor, maar om dan te verwachten dat de luchtvaartmaatschappij jouw restaurantbezoek moet vergoeden is wel een beetje raar.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')