Ik hoef je niet te kennen om uit je reacties dit oordeel te trekken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kent mij duidelijk niet. Maar prima hoor. Ga maar lekker ridderen achter je computertje.
Nee, mijn systeem is niet ingesteld op het omrekenen van flesjes water naar het equivalent in hamburgers. Vind ik overigens niet eens zo erg als ik er over nadenk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:04 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te kennen om uit je reacties dit oordeel te trekken.
Waarom koop je uberhaupt een flesje water van een voucherbon? Een flesje water kost op het vliegveld rond de 4 euro. Dat staat gelijk aan 4 hamburgers. Niet aan gedacht zeker?
Ah, een uitloktopic dus, en niet om écht een antwoord te krijgen op je vragen in de OP.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Met name kijken of hier na de leegloop op Fok nog steeds precies hetzelfde gebeurt bij elk topic. Iedereen vindt alles belachelijk en het eindigt in 'ga naar de rechter' of 'waarom open je dan een topic'. Dat is gelukkig wel zo.![]()
Wel jammer dat ik geen 'wat zeiden ze toen je belde?' heb gekregen. Daar hoop ik stiekem op. Of iemand die een topic van mij van jaren geleden na uren zoeken hier gaat posten met een triomfantelijk verhaal om één of ander nietszeggend punt te ondersteunen. Maar dat kan nog komen.
knap als je op een luchthaven een hamburger van een euro kan vinden hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:04 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te kennen om uit je reacties dit oordeel te trekken.
Waarom koop je uberhaupt een flesje water van een voucherbon? Een flesje water kost op het vliegveld rond de 4 euro. Dat staat gelijk aan 4 hamburgers. Niet aan gedacht zeker?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:07 schreef epicbeardman het volgende:
Je kan het beter bij je reisverzekering proberen te declareren, die gunnen je het misschien nog wel.
Maar je zit zelf in de fout om niet genoeg tijd over te laten tussen de vluchten. Daar neem je zelf het risico.
Dat is jouw conclusie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, een uitloktopic dus, en niet om écht een antwoord te krijgen op je vragen in de OP.
Kan wel gedelete worden dus.
Ah joh, die dikzak wil gewoon graag gelijk. En hamburgers. Vooral hamburgers. En veel ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
knap als je op een luchthaven een hamburger van een euro kan vinden hoor
Dat blijkt duidelijk uit jouw woorden idd.quote:
Ben je nou op je tenen getrapt of begint het besef van je achterlijke declaratie eindelijk door te te dringen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, mijn systeem is niet ingesteld op het omrekenen van flesjes water naar hamburgers. Vind ik overigens niet eens zo erg.
Vraag uit interesse: reken jij altijd alles om naar hamburgers? Dus ook de prijzen kleding, uitjes en verzekeringen?
To be fair, voor 10 euro aan boodschappen zet ik toch echt een heel wat betere en uitgebreidere maaltijd neer dan wat je kan halen voor een 10 euro bon op het vliegveld.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar je had ook gewoon iets kunnen halen voor het budget waarvan je in Nederland ook zou eten. Daar is een tientje nog wel redelijk binnen de perken voor.
Uiteindelijk is het je eigen keuze dat je uit eten bent gegaan. Dat is je goed recht, maar een vliegmaatschappij hoeft niet voor ieders keuze te betalen. Nu ben jij het met ¤ 55,-, volgende keer is het iemand die wel naar die sterrenzaak gaat. Daarom gewoon een standaardvergoeding. Pas als je kosten moet maken die je niet gehad zou hebben als je op tijd vloog kan er geclaimd worden, in principe.
Daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef Arkai het volgende:
Als je recht hebt op 600 euro dan is je vlucht 4 uur of meer vertraagd. Mocht je het ticket met een creditcard gekocht hebben (Visa/Mastercard) dan heb je recht op 150 euro vluchtvertragingskosten.
Dit lijkt me inderdaad een stuk relevanter dan die 55 euro.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef Quotidien het volgende:
Ben even de jurisprudentie ingedoken en voila, er is een Sturgeon-arrest dat bepaalt dat je niet geringe compensatie kan claimen bij langdurige vertraging. Zoek maar op om te kijken of het van toepassing is.
https://www.amsadvocaten.(...)g-vlucht-zo-zit-het/
Dus tussen 250 en 600 euro
Daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef Quotidien het volgende:
Ben even de jurisprudentie ingedoken en voila, er is een Sturgeon-arrest dat bepaalt dat je niet geringe compensatie kan claimen bij langdurige vertraging. Zoek maar op om te kijken of het van toepassing is.
Is dat zo ja? Kan je voor 10 euro op een vliegveld een degelijke avondmaaltijd regelen? Volgens mij ben je dan aangewezen op snackbar-eten. En zelfs een frietje met kipsaté oid zal er voor 10 euro niet in zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:23 schreef Faux. het volgende:
Jezus wat doe je uit de hoogte TS
Dat je voor 55 euro uit eten gaat moet je helemaal lekker zelf weten, maar je realiseert je toch wel dat je voor tien euro ook gewoon ergens iets kan eten? Zou toch wat zijn als iedereen zelf kon bepalen hoeveel ze aan eten mogen declareren. Want jouw 55 euro is misschien voor iemand anders weer erg laag en die komt met een bon van 100 euro op de proppen. Etc.
Dus nee, we eten niet allemaal bij de snackbar, maar zien wel het verschil tussen 55 eu voor een etentje uit eigen zak en dat proberen terug te vragen met absurde argumenten bij een vliegmaatschappij.
Dit dus eigenlijk ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Tinos85 het volgende:
Wauw wat een backfire.
Het is toch redelijk dat een vliegmaatschappijen voor een redelijke vergoeding zorgt voor het eten als je moet overnachten door een vertraging? Een bon van een tientje op een vliegveld, daar koop je niks voor.
Oké vooruit, 2 euro!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef denattedweil het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
knap als je op een luchthaven een hamburger van een euro kan vinden hoor
Daar kan je van overleven toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Kan je voor 10 euro op een vliegveld een degelijke avondmaaltijd regelen? Volgens mij ben je dan aangewezen op snackbar-eten. En zelfs een frietje met kipsaté oid zal er voor 10 euro niet in zitten.
[..]
Dit dus eigenlijk ja.
Een degelijke maaltijd wellicht niet; maar waarschijnlijk wel een redelijke maaltijd waarmee je tot de volgende dag kan overleven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Kan je voor 10 euro op een vliegveld een degelijke avondmaaltijd regelen? Volgens mij ben je dan aangewezen op snackbar-eten. En zelfs een frietje met kipsaté oid zal er voor 10 euro niet in zitten.
[..]
Dit dus eigenlijk ja.
Niet vervelend bedoeld, maar dat werd op pagina 1 van dit topic al vermeld. Sterker nog, ts heeft ook een claim voor die vergoeding lopen. Hij had daarnaast ook nog dat etentje gedeclareerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef Quotidien het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |