Ik zie dat vertrekkende collega's niet doen en blijkbaar komt mijn werkgever ermee weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat antwoord kunnen ze niet geven, want ze hebben geen poot om op te staan. Gewoon juridische hulp zoeken.
Als ik mijn werkgever zulke dingen zou zien doen, zou ik sowieso al meteen een andere baan gaan zoeken. Maar als hij blijkbaar geen medewerkers heeft die voor zichzelf opkomen, tsja, dan is het inderdaad erg makkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:27 schreef Zilverberk het volgende:
Ik zie dat vertrekkende collega's niet doen en blijkbaar komt mijn werkgever ermee weg.
Of ze vinden het allemaal best/geloven het wel...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zie dat vertrekkende collega's niet doen en blijkbaar komt mijn werkgever ermee weg.
Nee hoor, kwartiertje of zo. Ik heb hem dan wel al in blokjes gesneden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Duurt dat niet onwijs lang?
Ik doe wel op relatief lage temperatuur garen in de oven of nuken in de magnetron bij willen verkrijgen van pompoenpuree
Ik heb nu een megapompoen staan maar die mag ik pas na morgen slachten van mijn dochter want het is nu Hello-Wien zoals zij zegt
Meeeh, sterkte daar!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:00 schreef Lonaa het volgende:
Waarom duurt dit onmogelijk lang. 5 minuten per mens? Wtf.
Dan heb je mij nog niet voor je gehad met bloedprikken. Soms wel een kwartier nodig (en daarna zie ik eruit als een junk)quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:00 schreef Lonaa het volgende:
Waarom duurt dit onmogelijk lang. 5 minuten per mens? Wtf.
maar hier duurt het bij iedereen lang?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet voor je gehad met bloedprikken. Soms wel een kwartier nodig (en daarna zie ik eruit als een junk)
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet voor je gehad met bloedprikken. Soms wel een kwartier nodig (en daarna zie ik eruit als een junk)
Moet altijd de prikdames troosten. Die worden er helemaal beroerd van dat het zo moeilijk gaat, ik stel me er vooraf op in. Klote maar het moet, ze moeten het bloed toch hebben.quote:
Over, over.. Een stuk minder. Weer "normaal".quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:50 schreef AnneX het volgende:
Mini gemist inderdaad. Hebben jullie al iets teruggehoord uit het ziekenhuis?
Myra...wat goe-oed.je gaat als een speer met de kilo’s, uren en contract.
Whiskers...krak en de pijn was over?! Nu de breuk “staat” durf je weer in OV en te gaan werken? Nog snel gegaan.
Op fb zag ik dat ik vorig jaar pompoenkoekjes heb gebakken. Herinner mij iets muffigs en speculaaskruiden.
Nu ligt een recept klaar voor tarte tatin met caramel enzo en goudreinetten van de boom van de buurvrouw.
Dus binnenkort CS jarig![]()
Lonaa...is F al begonnen met de puppytraining ook? of doet hij dat op ervaring en via jou.
Nou, een giga post. Voel je vrij om te reageren allemaal. 😉
Straks eens vier dozen Sint + Kerstboeken ophalen en thema Herfstboeken uitgeven aan groep 1/2 .
# even bezig.
Nope. Operatie was niet nodig. Zetten ook niet. Breuk stond goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Whisk heb je er ook pinnen en schroeven in?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij zit er nu een kaatje voor me. 10 minuten and counting.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij zit er nu een kaatje voor me. 10 minuten and counting.
Ooww. Dus eigenlijk valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Operatie was niet nodig. Zetten ook niet. Breuk stond goed.
Dit is ook mijn stijl. Naald erin, bloed eruit, klaar, wegwezen.quote:
Sinds ik bloeddonor ben gaat t steeds beter.quote:
Heb je dat altijd al gehad of is dat ergens door veroorzaakt?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet altijd de prikdames troosten. Die worden er helemaal beroerd van dat het zo moeilijk gaat, ik stel me er vooraf op in. Klote maar het moet, ze moeten het bloed toch hebben.
Heb het altijd gehad, en mijn moeder had het ook en zus heeft het ook, Ze mogen in beide armen prikken maar het beste gaat uit de hand. Na enorme pijn is een voet uit den boze, dat wil ik echt niet meer. Ook heb ik er vaak enorme blauwe plekken van. Maar dat heb ik ook bij vaccinaties, ziet er niet uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je dat altijd al gehad of is dat ergens door veroorzaakt?
Ligt het ook niet aan wie je prikt? Ik weet dat m'n ma een aantal mensen op een 'liever niet' lijstje heeft staan. Chemo verhard je vaatwanden ofzo, daardoor wordt het erg lastig prikken.
Ik heb zelf een keer laten bloedprikken. Ik was erg blij dat ik niet zelf naar huis hoefde te rijdenBewust niet gekeken, maar volgens mij was het meer het idee dan dat de hoeveelheid verloren bloed een probleem was.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Zal ik eens een gooi doen naar het modschap?
Waarvoor? Ik hoef dat nooit? Denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:47 schreef Barreltje het volgende:
Bloedprikken!![]()
Volgens mij moet ik een dezer dagen weer eens..
Ik las moederschapquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Best een goed ideequote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ja, leuk!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik stem voorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik stel voor dat Lonaa al deze citaten gebruikt in haar sollicitatiebrief.quote:
Ze wisten vast niet welk vakje aan te kruisenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:59 schreef Tele6 het volgende:
@:bloedprikken: ik ben een tijdje bloeddonor geweest, en ik lag afgelopen zomer in het ziekenhuis, dus ik ben vaak genoeg geprikt. Ik ben kennelijk makkelijk te prikken, meerdere plekken in mijn elleboog waar ze zo bij kunnen. Ik mocht geen bloeddonor meer zijn zodra ik met A en B had, want seks met een man die seks met een man heeft. Dat was een heel raar gesprek met de keuringsarts
Het is verschrikkelijkquote:
Bizarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Over 2 weken de griepprik halen. Kreeg een oproep. Eén jaren geleden, er ziek van geworden. Dinsdagmiddag de prik en woensdag ziek. Had het idee dat ik van 9-12 een griep van 2 weken had. Op kantoor bibberden en zwetend in een hoekje van mijn kamer gelegen, medische dienst erbij, te ziek om daar naar toe te gaan, werd ieder half uur gecontroleerd. En om ca 12 uur ging het weer beter, naar huis gebracht en de volgende dag gewoon gewerkt. Zo raar.
quote:
Ze waren er vooral erg awkward over, wat ik niet helemaal begreep. Ze zullen dat soort gesprekken toch wel vaker hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze wisten vast niet welk vakje aan te kruisen![]()
![]()
Moet je orgaandonor worden, iets minder raar gesprek, zelfde verwarring.
Of transplantontvanger van iets wat geen orgaan is, was ook lachen. Na drie bezoeken met gedoe en elke keer naar de arts kreeg ik de instructie maar te liegen op mijn formulier. Was makkelijker
Ga je je ziel doneren?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
![]()
Of transplantontvanger van iets wat geen orgaan is, was ook lachen. Na drie bezoeken met gedoe en elke keer naar de arts kreeg ik de instructie maar te liegen op mijn formulier. Was makkelijker
Spelletjes per se?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn 7 jarige buurjongetje komt zo naar mij.. Wat vinden kinderen van 7 leuke spelletjes?
Welke ziel?quote:
Dat vraag ik me dus serieus af.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ze waren er vooral erg awkward over, wat ik niet helemaal begreep. Ze zullen dat soort gesprekken toch wel vaker hebben?
Wat schuift zo'n citaat nou?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Lonaa al deze citaten gebruikt in haar sollicitatiebrief.
Champinonragout met rijst?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Anyway. Ik heb kook dienst vanavond en ik heb als ingrediënt champignons..
Ik heb vandaag gesport en als K.thuis komt heeft ie dat ook.. dus.. iets voedzaam met champignons .. anyone?
Uit gesloten: quiche en risotto
https://www.smulweb.nl/re(...)hakt-en-cantharellenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb vandaag gesport en als K.thuis komt heeft ie dat ook.. dus.. iets voedzaam met champignons .. anyone?
Ik zat ook al te denken, misschien komt het niet vaak voor doordat mensen met een ongewoon seksleven ofwel al geen donor zijn ofwel zich uitschrijven zonder een reden te geven of zonder te overleggen. Of ze blijven doneren zonder wat te zeggen, maar dat mag natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus serieus af.....
Roerbakken met spruitjes, cashewnoten, tofu/tempeh, gember, rode peper, sojasaus. Serveren met rijst of mie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik denk dat het daarin zit.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken, misschien komt het niet vaak voor doordat mensen met een ongewoon seksleven ofwel al geen donor zijn ofwel zich uitschrijven zonder een reden te geven of zonder te overleggen. Of ze blijven doneren zonder wat te zeggen, maar dat mag natuurlijk niet.
Dat is misschien nog wel het leukste aan TGTGquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanavond twee TGTG boxen ophalen, nog geen idee dus wat ik vanavond eet.
Spelletjes is makkelijk entertainenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:18 schreef Lot_1 het volgende:
Willen jullie mini wegjagen met al dat gepraat over geprik?
[..]
Spelletjes per se?
Uno kan sowieso. Verder knutselen, tekenen, lego, fantasiespel. Of je drukt 'm een tablet in de handen
Ik had een tijdje geleden risotto op het menu gezet met het idee van de restjes risotto-kroketjes te maken. Realiseer ik me ineens (dagen later) dat alles op was gegaan. Deze week staat er weer risotto (met rode biet en geitenkaas) op het menu, de man had er zin in. Duimen dat ik er nu wel aan denk
Ik las het net. Veel te jong.quote:
Op Feesboek heb gestaan dat je d'r autisme van krijgquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge, ZO veel kwaad kan zo'n griepprik toch ook weer niet?![]()
Ow ja maar dat heb ik alquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op Feesboek heb gestaan dat je d'r autisme van krijg
Pancreatitis en galblaasverwijdering.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge, ZO veel kwaad kan zo'n griepprik toch ook weer niet?Al heb ik even gemist waar B herstellende van is
![]()
Jaaaaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het leukste aan TGTG
Hmm, lijkt me best ingrijpend idd jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Pancreatitis en galblaasverwijdering.
En kwikvergivtuging ook.quote:
van vaccins ja? Hoe dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En kwikvergivtuging ook.
Hep je dat al?
Dat! En Candaasje heeft ervoor gestudeerd! Die weet dat!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er zit kwik in vaccins. En liters formaldehyde
En hoe groot is de kans dat je daar binnen 200 jaar dood aan gaat dan? Dat weet je dan vast ook welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was er in Kassa! een item over afval van elektronische apparaten. Ja daar zat ook enorm veel kwik in.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En kwikvergivtuging ook.
Hep je dat al?
200 jaar? Man, dat haal je in de verste verte nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat je daar binnen 200 jaar dood aan gaat dan? Dat weet je dan vast ook wel
In Rusland vast welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef derLudolf het volgende:
Zelfs in China kan ik geen kwik batterijen meer bestellen voor bijvoorbeeld oude camera's als ik dat zou willen.
oh. Nou bedankt pap en mamquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
200 jaar? Man, dat haal je in de verste verte nietAls je een beetje pech hebt val de je volgende ochtend dood neer. Of je wordt een kasplant. Of extra gevoelig voor 4G-straling
Spaarlampen, TL balken dergelijke bevatten kleine hoeveelheden kwik:quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was er in Kassa! een item over afval van elektronische apparaten. Ja daar zat ook enorm veel kwik in.
Al minstens 20 jaar wordt dat niet meer gebruikt in (consumenten) elektronica
Zelfs in China kan ik geen kwik batterijen meer bestellen voor bijvoorbeeld oude camera's als ik dat zou willen.
Ja als ze een levende gastheer nodig hebben dan heb je dat probleem inderdaad niet meerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
daar gaan ziektekiemen wel goed kapot van anders
Het is voor de mensen die ervoor in aanmerking komen natuurlijk wel een afweging of de risico's opwegen tegen de ellende van een griepje. Tenzij je zorgpersoneel bent, kom je over het algemeen niet zomaar op de lijst voor een griepprik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge, ZO veel kwaad kan zo'n griepprik toch ook weer niet?Al heb ik even gemist waar B herstellende van is
![]()
Ik wil fietsie helemaal niet pakken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Anders pakken we allemaal onze...trac.... fiets.... en gaan we demonstreren!
Ze zouden wel heel dom zijn als ze dat niet doen. Best girl in townquote:
Mental imagequote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil fietsie helemaal niet pakken.
Nah, dat is ook niet aardig tegenover fietsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil fietsie helemaal niet pakken.
En als dat niet werkt, gaan we wel met de trekker. Op naar de servers van FOK!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En anders huren we wat bouwkranen en graafmachines enzulks. Dat schijnt nu weer hip te zijn!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En als dat niet werkt, gaan we wel met de trekker. Op naar de servers van FOK!
Dat sturen is toch geen hogere wiskunde?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook. Superslecht in sollicitatiebrieven sturen.
Weet je wat dat kostquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En anders huren we wat bouwkranen en graafmachines enzulks. Dat schijnt nu weer hip te zijn!
Oke mevrouw bijdehand, het typen. Sturen was alleen maar op knopje drukken ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat sturen is toch geen hogere wiskunde?
Zetten we gewoon een F&F goededoelenactie opquote:
Zo zo, 2,50. Dat is toch wel 1 plankje hout voor de kast.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zetten we gewoon een F&F goededoelenactie op![]()
Binnen een dag 2,5 euro voor bijenkasten, dan moet dit ook wel lukken!
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oke mevrouw bijdehand, het typen. Sturen was alleen maar op knopje drukken ja.
Oh shit, daar moest nog duizend achterquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo zo, 2,50. Dat is toch wel 1 plankje hout voor de kast.
Of 1 pot honing. Scheelt weer een bijenkastquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo zo, 2,50. Dat is toch wel 1 plankje hout voor de kast.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry, ik heb wat last van procrastinatie-gedrag (is dat überhaupt een woord, in ABN? Procrastinatie?Ik procastineer? Wij hebben geprocastineerd?) en word dan melig
Scherp.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of 1 pot honing. Scheelt weer een bijenkast
Spaarlampen en tl buizen moeten sowieso als KCA ingeleverd, digitale thermometers werken met thermokoppels, volgens mij is je info enigzins achterhaaltquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Spaarlampen, TL balken dergelijke bevatten kleine hoeveelheden kwik:
• Barometer bevat 100 tot 900 gram kwik (7-66 ml)
• Bloeddrukmeter bevat 150 gram kwik(11 ml)
• Kwikschakelaar (thermostaat)bevat 3,5 gram kwik (0,3 m)l
• Thermometer bevat 3 gram kwik (0.2 ml)
• Koortsthermometer bevat 0,5 tot 0,7 gram kwik (0,05 ml)
• Spaarlamp bevat 0,002 tot 0,005 gram kwik (0,0001-0,0004 ml) • TL-lamp bevat 0,003 gram kwik (0,0002 ml)
• Elektronica met kwiklamp/lcd bevat 0 tot 0,1 gram kwik (0 – 0,05 )
Alle kleine beetjes op de grote hoop vormen wel een wat groter geheel
Heb je wel in je sollicitatie vermeld dat je veel ervaring hebt met rellen tussen verschillende groepen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:47 schreef Lonaa het volgende:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen.
Ik ben uitgeput tot in mijn botten. Hele ochtend rellen hier. Dora had alle energie en is aan het wisselen dus zeikerig. Daarna energie op, maar Ziva was aan het rellen en Dora aan het opzoeken en irritant aan het doen, dus Dora niet slapen maar kat uitdagen. Daarna oververmoeid en nog veel kutter.
Nu slaapt het en ik heb hoofdpijn.
RIVM rapport, 2015. Valt wel mee qua achterhaaldquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Spaarlampen en tl buizen moeten sowieso als KCA ingeleverd, digitale thermometers werken met thermokoppels, volgens mij is je info enigzins achterhaaltKwik barometers mogen sinds 2009 niet meer lees ik, daar heeft het iets langer geduurd om een alternatief te vinden.
Er komt trouwens op natuurlijke wijze elk jaar 1,5 ton kwik in de golf van Triest.
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je wel in je sollicitatie vermeld dat je veel ervaring hebt met rellen tussen verschillende groepen?
Lekkende kraan vervangen door woningbouwvereniging. Mooi. Keuken verder ook schoon (ja, ik ging de keuken schoon maken vanmorgen omdat ze m'n kraan kwamen repareren)
Nu vraag ik me plots af waar kwik van nature dan in zit? In een gesteente oid?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef derLudolf het volgende:
Er komt trouwens op natuurlijke wijze elk jaar 1,5 ton kwik in de golf van Triest.
Hoe zwaar wil je. 40 tonner met mannetje er op kost ¤200 per uur.quote:
Op andere mineralenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu vraag ik me plots af waar kwik van nature dan in zit? In een gesteente oid?
Jupquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu vraag ik me plots af waar kwik van nature dan in zit? In een gesteente oid?
Eén van de vele dingen waar je eigenlijk nooit bij stil staatquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef Candaasje het volgende:
Op andere mineralen![]()
Wiki zegt:
Soms komt kwik in ongebonden toestand in de aardkorst voor in de vorm van kleine druppeltjes op cinnaber. De belangrijkste kwikbronnen voor commerciële winning zijn de mineralen cinnaber,[2] corderoiet en livingstoniet. Ongeveer de helft van de totale wereldproductie is afkomstig uit Spanje en Italië.[2] Op kleinere schaal wordt kwik gewonnen in Slovenië, Rusland, en Canada. Het kwik wordt geīsoleerd door het mineraal te verhitten in een luchtstroom waarbij het kwik verdampt en daarna condenseert in een gekoelde recipiënt.
Het is natuurlijk niet alles kwik wat er glinstert hequote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:56 schreef derLudolf het volgende:
In de mijnen glinstert de bodem gewoon op sommige plaatsen. Meeste zit trouwens gebonden in mineralen.
Toch nog steeds verbazingwekkend, dat 1,5 ton kwik per jaar in de golf van Triest. Dat is bizar veel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:56 schreef derLudolf het volgende:
JupDe een na grootste kwikmijn ter wereld ligt onder Idrija, Slovenië. Water wat dus door dat gesteente sijpelt neemt langzaam wat kwik op.
In de mijnen glinstert de bodem gewoon op sommige plaatsen. Meeste zit trouwens gebonden in mineralen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Op andere mineralen![]()
Wiki zegt:
Soms komt kwik in ongebonden toestand in de aardkorst voor in de vorm van kleine druppeltjes op cinnaber. De belangrijkste kwikbronnen voor commerciële winning zijn de mineralen cinnaber,[2] corderoiet en livingstoniet. Ongeveer de helft van de totale wereldproductie is afkomstig uit Spanje en Italië.[2] Op kleinere schaal wordt kwik gewonnen in Slovenië, Rusland, en Canada. Het kwik wordt geīsoleerd door het mineraal te verhitten in een luchtstroom waarbij het kwik verdampt en daarna condenseert in een gekoelde recipiënt.
11 emmers klink veel onschuldigerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch nog steeds verbazingwekkend, dat 1,5 ton kwik per jaar in de golf van Triest. Dat is bizar veel.
Met een foto van je 2 (grote) pluspunten erbij?quote:
Weet je hoe zwaar kwik is? anderhalve ton is net 100 literquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch nog steeds verbazingwekkend, dat 1,5 ton kwik per jaar in de golf van Triest. Dat is bizar veel.
Het meeste zou kwik zijn aldus die mensen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alles kwik wat er glinstert heEr zijn ook zat andere mineralen en metalen die kunnen glinsteren zonder kwik te zijn.
als ik voor kpd gegaan was had ik dat misschien gedaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Met een foto van je 2 (grote) pluspunten erbij?
Ton qua gewicht, dan hebben we het toch over 1000 kg? En dus om en nabij de 1000L (zal iets minder zijn, dichtheid is denk ik groter dan van water?)quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoe zwaar kwik is? anderhalve ton is net 100 liter
Beetje kwik is goed voor de weerstand. Dat wisten ze in de middeleeuwen alquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Afgelopen zomer veel vis gezien in de golf van triest
Had ik toch moeten gaan vissenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beetje kwik is goed voor de weerstand. Dat wisten ze in de middeleeuwen al
ja, kwik is 13,6 keer zo zwaar als waterquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ton qua gewicht, dan hebben we het toch over 1000 kg? En dus om en nabij de 1000L (zal iets minder zijn, dichtheid is denk ik groter dan van water?)
of ben ik in de bonen nu?
ah zo, ja nee dan zat ik foutquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kwik is 13,6 keer zo zwaar als water
Klopt, daar in die mijn hadden ze het bovengrondse deel ook een fles met een halve liter kwik er in. Sommige mensen dachten die ook zo even op te pakkenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Is wel grappig, een koffiebekertje kwik weegt gewoon 2 kilo. Je weet niet wat je meemaakt als je zoiets even van tafel denkt te pakken
Misschien mag je die er wel bij doenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
als ik voor kpd gegaan was had ik dat misschien gedaan.
Zeg je nou dat ik in m'n eentje het Malieveld wel vul?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Meer dat we ALLEMAAL jou gaan pakkenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik in m'n eentje het Malieveld wel vul?
Ik mis die goede oude tijd waarin mijn lagere school een grote fles kwik had staan. Die een keer over de grond ging waarna de meester met handveger en blik de bolletjes vloeistof weer bij elkaar veegdequote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar het is niet alle beetjes op een grote hoop, het is alle beetjes over een heel leven verspeid
Good for youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mooie dingen zijn dat jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, daar in die mijn hadden ze het bovengrondse deel ook een fles met een halve liter kwik er in. Sommige mensen dachten die ook zo even op te pakken
Spreek voor jezelf jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer dat we ALLEMAAL jou gaan pakken
Die drie minuten dat je hier niet was?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is nu weer weg trouwens. Valt het op?
Nee, dat uur tussen half drie en half vierquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die drie minuten dat je hier niet was?
Een niet-reguliere implantaat is ook leuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
![]()
Paddestoelenpasta, met wijn en room in de saus en lekker veel peper.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Praktisch volk bij jouquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Een niet-reguliere implantaat is ook leuk.
Ze hebben bij mij een vergelijkbaar (maar incorrect) implantaat in het dossier gezet.![]()
Allergisch of ben je aan het miauwen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:52 schreef fietsie het volgende:
Zo'n pleister na een inenting is toch onzin? Het ding jeukt...
Ik kon me sowieso niet voorstellen dat er bloed uit zou gaan spuiten.... zo hoog op de bovenarm.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Allergisch of ben je aan het miauwen?
Als het bloed er niet meer uitspuit kun je hem vast eraf halen
En dode baby'squote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer dat we ALLEMAAL jou gaan pakken
Ja hier dus ook ; organisatie doel om hoge inentingsgraad te halen gezien de hoeveelheid grieppatienten vorig jaarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:01 schreef Zilverberk het volgende:
Ik mag volgende week of de week erna voor mijn allereerste griepspuit.![]()
Gratiesch, van mijn werkgever.
Ik maakte dan ook een garpjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kon me sowieso niet voorstellen dat er bloed uit zou gaan spuiten.... zo hoog op de bovenarm.
En zo'n dun naaldje.
Maar dit waren allemaal prikkers-in-opleiding dus -iedereen- moest volgens het boekje, met een stappenplannetje wat achter iedere stoel hing.
Snelle bijlees dit keer dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef minilot het volgende:
*negeert de rest van het topic uit oogpunt van braakgevaar*
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Good for you
Woah! Let the battle beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:
Ik zal maar even zwijgen danquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neenee, ik solliciteerde niet. I was hanging out the grammatica nazi
Ik moet wel voor @Lonaa wezen want er is niemand op FOK! die zo veel van me weet als zij en daar zit best het één en ander aan chantagemateriaal bij.quote:
Oh!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neenee, ik solliciteerde niet. I was hanging out the grammatica nazi
Met een kop thee op de bank naar Heel Holland Bakt kijken is niet zo chantabel hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik moet wel voor @:Lonaa wezen want er is niemand op FOK! die zo veel van me weet als zij en daar zit best het één en ander aan chantagemateriaal bij.
Voor de demohond?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef Candaasje het volgende:
Whehehe, dat je net even aan het zoeken bent in de mail of je je al had ingeschreven voor een themacolllege morgen, en echt op dát moment een mail krijgt met het programma (en dus de bevestiging dat ik me al had ingeschreven)Spooky
Nee, themacollege gaat over proefdiergebruik in Vlaanderen.quote:
Thee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met een kop thee op de bank naar Heel Holland Bakt kijken is niet zo chantabel hoor.
Ik gelukkig niet. Zelfde les al altijd. Wel een nieuwe groep, dus altijd spannendquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef Zilverberk het volgende:
Ik moet nog zaken voorbereiden voor morgen, maar ik heb geen puf meer.
En kan iemand effe een brood en een pak melk in mijn keuken neerzetten? Ik moet vanavond nog weg, dus geen tijd om boodschappen te doen.
Zie: chantabele informatie. Er is schijnbaar een getuige van 1 thee.quote:
Je neuriet tijdens het bereiden ongemerkt mee?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm mijn keukenmachine is niet bepaald de meest stille (komt door het type motor) maar ik hoor nu ook een ander geluid...
Je vork zit nog in de kom?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm mijn keukenmachine is niet bepaald de meest stille (komt door het type motor) maar ik hoor nu ook een ander geluid...
Niets mis met huis mussenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ben tegenwoordig theefan.Maar sowieso ben ik wel 's werelds saaiste burgerlijke trut geworden.
Och... ik ben Rinkeldekink aan het luisterlezen, van Martine Bijl. Wat eenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met een kop thee op de bank naar Heel Holland Bakt kijken is niet zo chantabel hoor.
/insert twilight zone muziekjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef Candaasje het volgende:
Whehehe, dat je net even aan het zoeken bent in de mail of je je al had ingeschreven voor een themacolllege morgen, en echt op dát moment een mail krijgt met het programma (en dus de bevestiging dat ik me al had ingeschreven)Spooky
Nooit van gehoord & opgezochtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry, ik heb wat last van procrastinatie-gedrag (is dat überhaupt een woord, in ABN? Procrastinatie?Ik procastineer? Wij hebben geprocastineerd?) en word dan melig
Theequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ben tegenwoordig theefan.Maar sowieso ben ik wel 's werelds saaiste burgerlijke trut geworden.
En dan ga je ter ontspanning lekker over subarachnoīdale bloedingen lezenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:55 schreef Blues het volgende:
Valt het op dat ik blij ben dat ik morgen vrij heb?
Heavy 2 dagen.
Kan geen patiënt of dokter meer zien
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En dan ga je ter ontspanning lekker over subarachnoīdale bloedingen lezenboek staat ook op mijn lijst om te lezen trouwens.
Stopt vingers in orenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Clubsoda het volgende:
En dan ga je ter ontspanning lekker over subarachnoīdale bloedingen lezenboek staat ook op mijn lijst om te lezen trouwens.
Hamburger. Verder zelfde.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier pizza.
Vandaag was zo’n dag van genoeg is genoeg.
Wat een opmerking, hij denk ook dat een baby binnen een jaar ook “kant en klaar” isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hamburger. Verder zelfde.
Muppet druk, kat vervelend, F. die terloops even opmerkt dat ie 'toch wel gedacht had dat het na 1 week wel over zou zijn, zo druk zijn met de hond'. wtf. x1000
Geef me mijn burger, wijn en een dekentje.
Maakt toch niet uit, twee dagen na elkaar hetzelfde? Ik doe dat eigenlijk altijd. Dan hoef ik tenminste maar de helft van de tijd te kokenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:23 schreef Candaasje het volgende:
Hier ravioli, tweede dag op rijMet pesto erbij.
Het moet toch op
Wel hetzelfde schrapende geluid maar nee haha.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je neuriet tijdens het bereiden ongemerkt mee?
Niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een opmerking, hij denk ook dat een baby binnen een jaar ook “kant en klaar” is
Dat mag ik toch hopen, dat 9 maanden daarvoor vrij universeel is...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een opmerking, hij denk ook dat een baby binnen een jaar ook “kant en klaar” is
Doe ik ook vaak, al doe ik ook (te) vaak maaltijden in de vriezerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, twee dagen na elkaar hetzelfde? Ik doe dat eigenlijk altijd. Dan hoef ik tenminste maar de helft van de tijd te koken
Hij heeft zich goed ingelezen dus?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Muppet druk, kat vervelend, F. die terloops even opmerkt dat ie 'toch wel gedacht had dat het na 1 week wel over zou zijn, zo druk zijn met de hond'. wtf. x1000
Opgevoed en wel bedoelde ik 😉quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen, dat 9 maanden daarvoor vrij universeel is...
Ik heb dat maar 2570294820x gezegd, van te voren, dat ie dat moest doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij heeft zich goed ingelezen dus?
* Dekentje en mok warme choco aanreikt*quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar dit voelt een beetje te gemakkelijk. Het is kant en klare ravioli, en kant en klare pestoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, twee dagen na elkaar hetzelfde? Ik doe dat eigenlijk altijd. Dan hoef ik tenminste maar de helft van de tijd te koken
Less was morequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dat maar 2570294820x gezegd, van te voren, dat ie dat moest doen.
Habituatiequote:
Niets mis met studentenvoer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:48 schreef Candaasje het volgende:
Ja maar dit voelt een beetje te gemakkelijk. Het is kant en klare ravioli, en kant en klare pestoBeetje studentenvoer wel. Maar ik maak morgen wel wraps voor de lunch denk ik. Nog steeds studentikoos, maar ten minste met bonen, mais, tomaatjes, etc.
Moest jij niet iets met champignons koken?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:34 schreef Barreltje het volgende:
Wij gaan uit eten bij de Turk om de hoek..
En zelfs het Vaticaan heeft daar toestemming voor gegevenquote:
Idem hier. Of twee dagen achter elkaar koken en de andere twee dagen kliekje. Hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb. Op werkdagen wil ik het liefst thuiskomen, eten nuken en klaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jouw F is een man, toch? Had je anders verwacht?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb dat maar 2570294820x gezegd, van te voren, dat ie dat moest doen.
Heyquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw F is een man, toch? Had je anders verwacht?
Jij bent echt een half belgje aan het wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Habituatie(Gewenning. Zeg maar dat als je een paard in de wei zet, en er ligt een treinspoor naast, het paard na verloop van tijd went aan het geluid van de trein en er niet meer op reageert en het nauwelijks registreert. Of denk aan een tikkende klok in de kamer...)
Pizza, wijn, dekentje en back to the future III.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
dit was mijn eigenlijke plan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga straks pompoenrisotto maken. Fuck vega, ik doe er lekker spek door want trek in.
Stil maar, ik stuur je morgen nog een keer een sexy fotoquote:
Hij heeft 3 maanden alles gelezen over een nieuw pc onderdeel...hij kan het wélquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw F is een man, toch? Had je anders verwacht?
Oh, okequote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stil maar, ik stuur je morgen nog een keer een sexy foto
Pompoenrisotto.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb salie over. Weet iemand iets lekkers met salie? (ik vind het altijd een beetje naar eh afwasmiddel smaken)
Ik ken het echt alleen maar in een salie-botersaus of saltimbocca. Maar die voor de hand liggende opties had je vast al bedacht.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb salie over. Weet iemand iets lekkers met salie? (ik vind het altijd een beetje naar eh afwasmiddel smaken)
Ik wíst dat er iets pompoenerigs aan zat te komen. Ooit pompoenkoekjes gemaakt, zat ook salie inquote:
Ik staat een saliebotersausje te pruttelen as we speakquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ken het echt alleen maar in een salie-botersaus of saltimbocca. Maar die voor de hand liggende opties had je vast al bedacht.
Mannen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij heeft 3 maanden alles gelezen over een nieuw pc onderdeel...hij kan het wél
Prioriteitenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij heeft 3 maanden alles gelezen over een nieuw pc onderdeel...hij kan het wél
Die salie die ik van jullie heh gekregen is ook enorm gewordenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:23 schreef minilot het volgende:
Voortuin-vol-salie present! Ik vind het best lekker, maar niet zķ lekker dat er een merkbaar gat te slaan is in de alsmaar doorwoekerende voorraad
Ook grappig dat president Trump heel trots de dappere hond toont die die Isis leider zou hebben opgejaagd. En dat hij zei dat de Isis leider was doodgegaan als een laffe hondquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:23 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)wil-onze-honden.html
Hier in het dorp zit ook zo'n politiehondenclub. De 'bekendste' leden zijn zeg maar niet eerlijke modelburgers. Dus vond dat een beetje ongeloofwaardig dat zij die honden zouden opleiden, dacht dat politie/defensie zelf honden opleiden.
Maar goed, dan zullen de verhalen wel waar zijn dat er af en toe wat honden richting politie zijn gegaan.
Wel grappig dat ze in het buitenlands gewoon Nederlandse commando's blijven gebruiken.
Ik vraag me af hoe het met die hond afgelopen is als die sjappie een bomvest gedetoneerd heeft en die tunnel ingestort isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook grappig dat president Trump heel trots de dappere hond toont die die Isis leider zou hebben opgejaagd. En dat hij zei dat de Isis leider was doodgegaan als een laffe hondWoordkeus.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:24 schreef minilot het volgende:
(Wij eten straks Myraela's ketjapbeenham, Japanse rijst en knoflookboontjes.)
Ik dacht even dat dit over iemand hier verderop op de dijk ging. Die traine ook politiehonden die over de hele wereld worden verhandeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:23 schreef derLudolf het volgende:
Hier in het dorp zit ook zo'n politiehondenclub. De 'bekendste' leden zijn zeg maar niet eerlijke modelburgers. Dus vond dat een beetje ongeloofwaardig dat zij die honden zouden opleiden, dacht dat politie/defensie zelf honden opleiden.
Maar goed, dan zullen de verhalen wel waar zijn dat er af en toe wat honden richting politie zijn gegaan.
Wel grappig dat ze in het buitenlands gewoon Nederlandse commando's blijven gebruiken.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vraag me af hoe het met die hond afgelopen is als die sjappie een bomvest gedetoneerd heeft en die tunnel ingestort is
quote:President Donald Trump revealed that a K-9 unit had been part of the operation, and that one of the brave dogs had been injured.
“A beautiful dog, a talented dog, was injured and brought back,” Trump said, crediting the canine’s bravery for ensuring that not a single American solider was injured in the dangerous and top-secret mission.
“It’s incredible that nobody was killed — or hurt. We had nobody even hurt,” the president added. “And that’s why the dog was so great.”
Ex van een vriendin en hun zoon doen dat al jaren. Heb wel eens filmpjes gezien van de hind die zij thuis hadden, best heftig. Maar thuis een knuffelige schoothond. En zo strak onder appėlquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:23 schreef derLudolf het volgende:
Habituatie is in de cognitieve psychologie de gangbare term, ook in Nederlandquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent echt een half belgje aan het worden
* Lonaa moet het dan ook maar nieuwe kans gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Even voor TAV: ik heb ooit geschreven op FOK! dat The Wire stom was en ik herinner me dat jij ergens had geschreven dat The Wire toch één van de beste tv-series ooit gemaakt was. Ik had alleen seizoen 1 achter elkaar en halfbakken gekeken omdat vriendlief vond dat ik dat mķest kijken en blijkbaar kwam ik er maar niet in en vond ik het maar stom. Paar maanden terug overnieuw begonnen samen met Jross. Met tegenzin.
Ik wilde even corrigeren nu ik halverwege seizoen 5 ben. The Wire is absoluut één van de allerallerbeste tvseries ooit gemaakt. I was so wrong.
Ja, viel mij ook al opquote:
Ik denk dat er ook teveel characters waren en dan die stomme drugs en dat realisme. Duurde dus even voor ik sympathie kreeg voor mensen. Maar nu treur ik zelfs om dode drugdealers/loopjongensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:39 schreef Lonaa het volgende:
* Lonaa moet het dan ook maar nieuwe kans geven
Generaliseer niet zo jahquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:45 schreef Zilverberk het volgende:
Wat is dat toch met mannen en NOOIT tijdig willen vertrekken?
Dat zijn geen mannen hoor, die met dergelijk gedrag.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:45 schreef Zilverberk het volgende:
Rammelend met de sleutelsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen hoor, die met dergelijk gedrag.
Mannen staan 10 minuten voor vertrektijd klaar, autosleutels in de hand en ergeren zich dat er nog niet vertrokken kan worden.
Nee da's om Piep te entertainenquote:
Onze poezen vonden rinkelende sleutels aanleiding hun tong uit te stekenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Nah, hier zijn we meestal tegelijk klaar. Vrijwel nooit te vroeg.
Ik weet niet waarom, maar ik heb eigenlijk altijd gedacht dat je zelf een man was..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:45 schreef Zilverberk het volgende:
Mijn man staat een kwartier van te voren al te stressenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:45 schreef Zilverberk het volgende:
Er zijn ook vrouwelijke berkenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb eigenlijk altijd gedacht dat je zelf een man was..
Misschien zijn ze wel allebei in het verkeerde lijf geborenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb eigenlijk altijd gedacht dat je zelf een man was..
Ik ook, voor de zekerheid de ereader in de tasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:14 schreef Blues het volgende:
Ik ben het liefst overal te vroeg en krijg stretss als ik ergens te laat dreig te komen.. wachten vind ik fijn.. niet te lang, niet te vaak.
Je kunt het goed invriezen en dan later frituren.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:08 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook, voor de zekerheid de ereader kubus in de tas
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent echt een half belgje aan het worden
Met zo’n ding ga ik mensen vermoorden, geen goed planquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Bijkomend voordeel: ik word er helemaal zen van
Nou waarom dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met zo’n ding ga ik mensen vermoorden, geen goed plan
Ja leuk, die ketjapham van jou, maar het ging hier net een kwartier lang luidkeels van 'MEER HAM! MEER HAM! NUUU!'quote:
Verse bramen? Knap als je die eind oktober nog kunt vinden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Thee![]()
Het worden trouwens angus burgers met sla en frietjes vanavond. Met verse bramen toe.
En straks maar eens kijken of ik voldoende zut in huis heb om een hamschijf vannacht in de slowcooker te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |