Ik zie dat vertrekkende collega's niet doen en blijkbaar komt mijn werkgever ermee weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat antwoord kunnen ze niet geven, want ze hebben geen poot om op te staan. Gewoon juridische hulp zoeken.
Als ik mijn werkgever zulke dingen zou zien doen, zou ik sowieso al meteen een andere baan gaan zoeken. Maar als hij blijkbaar geen medewerkers heeft die voor zichzelf opkomen, tsja, dan is het inderdaad erg makkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:27 schreef Zilverberk het volgende:
Ik zie dat vertrekkende collega's niet doen en blijkbaar komt mijn werkgever ermee weg.
Of ze vinden het allemaal best/geloven het wel...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zie dat vertrekkende collega's niet doen en blijkbaar komt mijn werkgever ermee weg.
Nee hoor, kwartiertje of zo. Ik heb hem dan wel al in blokjes gesneden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Duurt dat niet onwijs lang?
Ik doe wel op relatief lage temperatuur garen in de oven of nuken in de magnetron bij willen verkrijgen van pompoenpuree
Ik heb nu een megapompoen staan maar die mag ik pas na morgen slachten van mijn dochter want het is nu Hello-Wien zoals zij zegt
Meeeh, sterkte daar!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:00 schreef Lonaa het volgende:
Waarom duurt dit onmogelijk lang. 5 minuten per mens? Wtf.
Dan heb je mij nog niet voor je gehad met bloedprikken. Soms wel een kwartier nodig (en daarna zie ik eruit als een junk)quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:00 schreef Lonaa het volgende:
Waarom duurt dit onmogelijk lang. 5 minuten per mens? Wtf.
maar hier duurt het bij iedereen lang?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet voor je gehad met bloedprikken. Soms wel een kwartier nodig (en daarna zie ik eruit als een junk)
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet voor je gehad met bloedprikken. Soms wel een kwartier nodig (en daarna zie ik eruit als een junk)
Moet altijd de prikdames troosten. Die worden er helemaal beroerd van dat het zo moeilijk gaat, ik stel me er vooraf op in. Klote maar het moet, ze moeten het bloed toch hebben.quote:
Over, over.. Een stuk minder. Weer "normaal".quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:50 schreef AnneX het volgende:
Mini gemist inderdaad. Hebben jullie al iets teruggehoord uit het ziekenhuis?
Myra...wat goe-oed.je gaat als een speer met de kilo’s, uren en contract.
Whiskers...krak en de pijn was over?! Nu de breuk “staat” durf je weer in OV en te gaan werken? Nog snel gegaan.
Op fb zag ik dat ik vorig jaar pompoenkoekjes heb gebakken. Herinner mij iets muffigs en speculaaskruiden.
Nu ligt een recept klaar voor tarte tatin met caramel enzo en goudreinetten van de boom van de buurvrouw.
Dus binnenkort CS jarig![]()
Lonaa...is F al begonnen met de puppytraining ook? of doet hij dat op ervaring en via jou.
Nou, een giga post. Voel je vrij om te reageren allemaal. 😉
Straks eens vier dozen Sint + Kerstboeken ophalen en thema Herfstboeken uitgeven aan groep 1/2 .
# even bezig.
Nope. Operatie was niet nodig. Zetten ook niet. Breuk stond goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Whisk heb je er ook pinnen en schroeven in?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij zit er nu een kaatje voor me. 10 minuten and counting.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij zit er nu een kaatje voor me. 10 minuten and counting.
Ooww. Dus eigenlijk valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Operatie was niet nodig. Zetten ook niet. Breuk stond goed.
Dit is ook mijn stijl. Naald erin, bloed eruit, klaar, wegwezen.quote:
Sinds ik bloeddonor ben gaat t steeds beter.quote:
Heb je dat altijd al gehad of is dat ergens door veroorzaakt?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet altijd de prikdames troosten. Die worden er helemaal beroerd van dat het zo moeilijk gaat, ik stel me er vooraf op in. Klote maar het moet, ze moeten het bloed toch hebben.
Heb het altijd gehad, en mijn moeder had het ook en zus heeft het ook, Ze mogen in beide armen prikken maar het beste gaat uit de hand. Na enorme pijn is een voet uit den boze, dat wil ik echt niet meer. Ook heb ik er vaak enorme blauwe plekken van. Maar dat heb ik ook bij vaccinaties, ziet er niet uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je dat altijd al gehad of is dat ergens door veroorzaakt?
Ligt het ook niet aan wie je prikt? Ik weet dat m'n ma een aantal mensen op een 'liever niet' lijstje heeft staan. Chemo verhard je vaatwanden ofzo, daardoor wordt het erg lastig prikken.
Ik heb zelf een keer laten bloedprikken. Ik was erg blij dat ik niet zelf naar huis hoefde te rijdenBewust niet gekeken, maar volgens mij was het meer het idee dan dat de hoeveelheid verloren bloed een probleem was.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Zal ik eens een gooi doen naar het modschap?
Waarvoor? Ik hoef dat nooit? Denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:47 schreef Barreltje het volgende:
Bloedprikken!![]()
Volgens mij moet ik een dezer dagen weer eens..
Ik las moederschapquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Best een goed ideequote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ja, leuk!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik stem voorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik stel voor dat Lonaa al deze citaten gebruikt in haar sollicitatiebrief.quote:
Ze wisten vast niet welk vakje aan te kruisenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:59 schreef Tele6 het volgende:
@:bloedprikken: ik ben een tijdje bloeddonor geweest, en ik lag afgelopen zomer in het ziekenhuis, dus ik ben vaak genoeg geprikt. Ik ben kennelijk makkelijk te prikken, meerdere plekken in mijn elleboog waar ze zo bij kunnen. Ik mocht geen bloeddonor meer zijn zodra ik met A en B had, want seks met een man die seks met een man heeft. Dat was een heel raar gesprek met de keuringsarts
Het is verschrikkelijkquote:
Bizarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Over 2 weken de griepprik halen. Kreeg een oproep. Eén jaren geleden, er ziek van geworden. Dinsdagmiddag de prik en woensdag ziek. Had het idee dat ik van 9-12 een griep van 2 weken had. Op kantoor bibberden en zwetend in een hoekje van mijn kamer gelegen, medische dienst erbij, te ziek om daar naar toe te gaan, werd ieder half uur gecontroleerd. En om ca 12 uur ging het weer beter, naar huis gebracht en de volgende dag gewoon gewerkt. Zo raar.
quote:
Ze waren er vooral erg awkward over, wat ik niet helemaal begreep. Ze zullen dat soort gesprekken toch wel vaker hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze wisten vast niet welk vakje aan te kruisen![]()
![]()
Moet je orgaandonor worden, iets minder raar gesprek, zelfde verwarring.
Of transplantontvanger van iets wat geen orgaan is, was ook lachen. Na drie bezoeken met gedoe en elke keer naar de arts kreeg ik de instructie maar te liegen op mijn formulier. Was makkelijker
Ga je je ziel doneren?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze wisten vast niet welk vakje aan te kruisen![]()
![]()
Moet je orgaandonor worden, iets minder raar gesprek, zelfde verwarring.
Of transplantontvanger van iets wat geen orgaan is, was ook lachen. Na drie bezoeken met gedoe en elke keer naar de arts kreeg ik de instructie maar te liegen op mijn formulier. Was makkelijker
Spelletjes per se?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn 7 jarige buurjongetje komt zo naar mij.. Wat vinden kinderen van 7 leuke spelletjes?
Welke ziel?quote:
Dat vraag ik me dus serieus af.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ze waren er vooral erg awkward over, wat ik niet helemaal begreep. Ze zullen dat soort gesprekken toch wel vaker hebben?
Wat schuift zo'n citaat nou?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Lonaa al deze citaten gebruikt in haar sollicitatiebrief.
Champinonragout met rijst?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Anyway. Ik heb kook dienst vanavond en ik heb als ingrediënt champignons..
Ik heb vandaag gesport en als K.thuis komt heeft ie dat ook.. dus.. iets voedzaam met champignons .. anyone?
Uit gesloten: quiche en risotto
https://www.smulweb.nl/re(...)hakt-en-cantharellenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb vandaag gesport en als K.thuis komt heeft ie dat ook.. dus.. iets voedzaam met champignons .. anyone?
Ik zat ook al te denken, misschien komt het niet vaak voor doordat mensen met een ongewoon seksleven ofwel al geen donor zijn ofwel zich uitschrijven zonder een reden te geven of zonder te overleggen. Of ze blijven doneren zonder wat te zeggen, maar dat mag natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus serieus af.....
Roerbakken met spruitjes, cashewnoten, tofu/tempeh, gember, rode peper, sojasaus. Serveren met rijst of mie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik denk dat het daarin zit.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken, misschien komt het niet vaak voor doordat mensen met een ongewoon seksleven ofwel al geen donor zijn ofwel zich uitschrijven zonder een reden te geven of zonder te overleggen. Of ze blijven doneren zonder wat te zeggen, maar dat mag natuurlijk niet.
Dat is misschien nog wel het leukste aan TGTGquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanavond twee TGTG boxen ophalen, nog geen idee dus wat ik vanavond eet.
Spelletjes is makkelijk entertainenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:18 schreef Lot_1 het volgende:
Willen jullie mini wegjagen met al dat gepraat over geprik?
[..]
Spelletjes per se?
Uno kan sowieso. Verder knutselen, tekenen, lego, fantasiespel. Of je drukt 'm een tablet in de handen
Ik had een tijdje geleden risotto op het menu gezet met het idee van de restjes risotto-kroketjes te maken. Realiseer ik me ineens (dagen later) dat alles op was gegaan. Deze week staat er weer risotto (met rode biet en geitenkaas) op het menu, de man had er zin in. Duimen dat ik er nu wel aan denk
Ik las het net. Veel te jong.quote:
Op Feesboek heb gestaan dat je d'r autisme van krijgquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge, ZO veel kwaad kan zo'n griepprik toch ook weer niet?![]()
Ow ja maar dat heb ik alquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op Feesboek heb gestaan dat je d'r autisme van krijg
Pancreatitis en galblaasverwijdering.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge, ZO veel kwaad kan zo'n griepprik toch ook weer niet?Al heb ik even gemist waar B herstellende van is
![]()
Jaaaaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het leukste aan TGTG
Hmm, lijkt me best ingrijpend idd jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Pancreatitis en galblaasverwijdering.
En kwikvergivtuging ook.quote:
van vaccins ja? Hoe dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En kwikvergivtuging ook.
Hep je dat al?
Dat! En Candaasje heeft ervoor gestudeerd! Die weet dat!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er zit kwik in vaccins. En liters formaldehyde
En hoe groot is de kans dat je daar binnen 200 jaar dood aan gaat dan? Dat weet je dan vast ook welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er zit kwik in vaccins. En liters formaldehyde
Afgelopen zaterdag was er in Kassa! een item over afval van elektronische apparaten. Ja daar zat ook enorm veel kwik in.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En kwikvergivtuging ook.
Hep je dat al?
200 jaar? Man, dat haal je in de verste verte nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat je daar binnen 200 jaar dood aan gaat dan? Dat weet je dan vast ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |