Idd, vroeger in het ouderlijk huis hele muren weggebeukt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja laatst ook gedaan, leuk werk wel
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen, of hele keuken eruit slopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, vroeger in het ouderlijk huis hele muren weggebeukt.
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen, of hele keuken eruit slopen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen, of hele keuken eruit slopen
Dat is van heel lang geleden, maar wel een groot verschil met en zonder muurquote:
1983 Links is de woonkamer. Daarnaast lag nog een kamer en die muur is er later ook uitgegaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is van heel lang geleden, maar wel een groot verschil met en zonder muur
Ah ok, een grote ruimte geworden dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1983 Links is de woonkamer. Daarnaast lag nog een kamer en die muur is er later ook uitgegaan.
Nou succes met het in elkaar zettenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Makita bosmaaier is binnen. Daar moet je ook nog van alles aan sleutelen.![]()
Verpakking was al 1 meter 90.
Dank u, maar reeds gedaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou succes met het in elkaar zetten
En erg mooi geworden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, een grote ruimte geworden dus
In principe wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dus je kan er snel mee aan de slag
Even in een glaasje proppen en gáán.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:32 schreef Deisyy het volgende:
@:mazaru
Kijk wat ik zag bij de Lidl
[ afbeelding ]
Ik had zeker even zin voor je mee moeten nemen bij de Lidl?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had zeker even zin voor je mee moeten nemen bij de Lidl?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Echt lijers zijn het bij Lidl, leggen ze van die marsepeinen aardappeltjes bij de kassa
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Echt lijers zijn het bij Lidl, leggen ze van die marsepeinen aardappeltjes bij de kassa
Het is bijna donker joh, doe morgen maar.....of dinderdag of vrijdagquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is bijna donker joh, doe morgen maar.....of dinderdag of vrijdag
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je die vakantie emmer nog die ik je gaf?
Jah zo langzaam naar binnen schuivenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou wel zo'n heel varken willen die ze altijd hebben liggen
Mijn ouders hadden een joekel van een marsepeinen varken in de etalage liggen. Toen alleen zijn kont nog over was, hebben ze er een kaartje bij gezet waarop stond, ieder wat van het varken z'n gat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou wel zo'n heel varken willen die ze altijd hebben liggen
Als ik langs loop moet ik mij altijd inhouden om zijn kop er niet af te etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jah zo langzaam naar binnen schuiven
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jah zo langzaam naar binnen schuiven
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een joekel van een marsepeinen varken in de etalage liggen. Toen alleen zijn kont nog over was, hebben ze er een kaartje bij gezet waarop stond, ieder wat van het varken z'n gat.
Stel uit tot morgen wat je niet perse vandaag hoeft te doenquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een joekel van een marsepeinen varken in de etalage liggen. Toen alleen zijn kont nog over was, hebben ze er een kaartje bij gezet waarop stond, ieder wat van het varken z'n gat.
"Stel niet uit tot morgen wat je vandaag had kunnen doen"quote:
Ik vind dat wel een sympathieke vent, geen idee of hij een goede trainer is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
De nieuwe trainer van Feyenoord word Dickie Advocaat
De 1e en laatste ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Stel niet uit tot morgen wat je vandaag had kunnen doen"
"Niet klagen maar werken en bidden om kracht" (Terwijl mijn ouders totaal niet gelovig waren)
"Van een beetje hard werken is nog nooit iemand dood gegaan"
Spreuken uit mijn jeugd, zijn ze herkenbaar?
Oh, daar hebben ze een goede aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
De nieuwe trainer van Feyenoord word Dickie Advocaat
Punten pakker die gooit gerust alles in de verdediging, leuk manneke ja, ik ben wel fan van Dickie, bij VI zeiden ze gisterenavond Dickie kan wel 4 spelers kopen, cash betalenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een sympathieke vent, geen idee of hij een goede trainer is.
/intensivecare
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die bracht Rusland nog naar de finale terwijl ze niet eens wisten wat een bal was.
Zit Dickie zo goed in de slappe was dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Punten pakker die gooit gerust alles in de verdediging, leuk manneke ja, ik ben wel fan van Dickie, bij VI zeiden ze gisterenavond Dickie kan wel 4 spelers kopen, cash betalen
Ja joh die is schatrijk in de zandbak als trainer in Rusland enz enzquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Dickie zo goed in de slappe was dan?
En geen vrouw.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Dickie heeft zijn eigen pinautomaat thuis
Dat scheelt ook wel de kosten van een straaljager jaquote:
Wat heb jij eigenlijk tegen Dirkie Kuyt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Dickie heeft zijn eigen pinautomaat thuis
Vreselijk mannetje altijd zo correct, maar hij heeft gelukkig nog geen trainers diplomaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk tegen Dirkie Kuyt?
Misschien volgend seizoen welquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreselijk mannetje altijd zo correct, maar hij heeft gelukkig nog geen trainers diploma
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat scheelt ook wel de kosten van een straaljager ja
Dat hing bij mijn tante op de pleequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stel uit tot morgen wat je niet perse vandaag hoeft te doen![]()
Sorry mam
Stel geen dingen tot morgen uit die je vandaag door een ander kan laten doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Stel niet uit tot morgen wat je vandaag had kunnen doen"
"Niet klagen maar werken en bidden om kracht" (Terwijl mijn ouders totaal niet gelovig waren)
"Van een beetje hard werken is nog nooit iemand dood gegaan"
Spreuken uit mijn jeugd, zijn ze herkenbaar?
Dees????quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
In de kleur van m'n Grote Liefdequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:33 schreef Ghostbuster het volgende:
@:TillyB heeft een brommer upgrade gehad
[ afbeelding ]
Laat DeugDirk in z'n waarde!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreselijk mannetje altijd zo correct, maar hij heeft gelukkig nog geen trainers diploma
Staat tekst in beeld dit is de laatste uitzendingquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nee man... ik zit nu te luisteren en te kijken
Ja hij blijft maar dumpen maar mijn hart blijft onveranderd 😍quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Knipperlicht dacht dat dat weer uit was
Ik dm je evenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees????
ik wil deze link aan mijn onderzicht toevoegen, maar ik krijg het niet voorelkaar!![]()
Kan je me helpen?
http://www.norderney192.nl/video-player.html gewoon RADIO STREAM ofzo?
heb je mijn paswoord nodig?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hij blijft maar dumpen maar mijn hart blijft onveranderd 😍
Hij heeft gewoon wat tijd nodig. Nog een jaartje of 40 dan komt het helemaal goed.quote:
Ff je planeetjes showen en je zit gebeiteld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hij blijft maar dumpen maar mijn hart blijft onveranderd 😍
Hij is net zo oud als jou toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon wat tijd nodig. Nog een jaartje of 40 dan komt het helemaal goed.
Verrek!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Staat tekst in beeld dit is de laatste uitzending
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff je planeetjes showen en je zit gebeiteld.
Dan komt er vanzelf een raketje tevoorschijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff je planeetjes showen en je zit gebeiteld.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan komt er vanzelf een raketje tevoorschijn
Ouder toch? Geen idee eigenlijk ik denk/gok in de 40quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is net zo oud als jou toch?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Even je melkweg laten voelen en hij is om
Volgens mij niet hoor geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ouder toch? Geen idee eigenlijk ik denk/gok in de 40
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan komt er vanzelf een raketje tevoorschijn
Stel jij even een onderzoek in, ik ben te druk met al die vlinders enzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor geen idee eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:14 schreef Deisyy het volgende:
Even naar de sterretjes kijken en het is weer goed
Ik denk dat 'ie om zijn moeder roept als 'ie een blote vrouw ziet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat hij dan wel een planetarium tekent op een naakt vrouwen lichaam
Nou nee hoor wij neuken iedereen en zijn moeder indien nodigquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie om zijn moeder roept als 'ie een blote vrouw ziet.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou nee hoor wij neuken iedereen en zijn moeder indien nodig
Voorlopig neuken jullie helemaal niks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou nee hoor wij neuken iedereen en zijn moeder indien nodig
er was net een nep Tina Turnerquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Staat tekst in beeld dit is de laatste uitzending
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voorlopig neuken jullie helemaal niks.
Ik laat mijn toyboy typen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien tik ik dit wel al neukend
De Snickers waren op?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee maar je weet toch niks over iemands sexleven hierquote:
Laptopje op de rug à la @PP_Soundquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb die behoefte ook niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar je weet toch niks over iemands sexleven hier
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Een vriendin van mij had iemand uit Recc land, en die vroeg tijdens de sex ben je al kle'rr
40+ / [40+ SC #2803] Godver...quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Een vriendin van mij had iemand uit Recc land, en die vroeg tijdens de sex ben je al kle'rr
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
lol! Leesdyslexiequote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Bij mij vragen ze volgende keer graag een AED in de buurt
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:23 schreef TillyB het volgende:
[..]mag ik eerst je BHVdiploma even zien
Ik vind het wel leuk dat we het niet overal over eens zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is toch niks geks aan, rare gast hoor die bezemkast vent
Wil jij ook neuken? Nee liever niet. Ohh hahahahahahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat we het niet overal over eens zijn
Wat eten we?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil jij ook neuken? Nee liever niet. Ohh hahahahahaha
Oh spinazie wokken met wat knoflook en een snitzelquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat eten we?
Pizza!
GATVERDAMME!
Hier ook gewokte spinazie, maar dan met een stukje zalm.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh spinazie wokken met wat knoflook en een snitzel
Simpel en lekker, en gezondquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook gewokte spinazie, maar dan met een stukje zalm.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:50 schreef TillyB het volgende:
Ik wil ook gewokte spinazie maar ik krijg pizza
quote:
Niet?quote:
Uhh?quote:
Niets mis met een pizza, weet je wel al wat je erop krijgt?quote:
Iets simpels denkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met een pizza, weet je wel al wat je erop krijgt?
In Frankrijk had ik een pizza met geitenkaas en honingquote:
Nee dat zou ook saai zijn, maar om je nou psychopaat te noemen omdat je theedoeken strijkt is natuurlijk wel heel andere koekquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat we het niet overal over eens zijn
Had hij zijn piem niet in haar app gezet, of was dat een geintjequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat zou ook saai zijn, maar om je nou psychopaat te noemen omdat je theedoeken strijkt is natuurlijk wel heel andere koek
Nou, theedoeken strijken is natuurlijk ook wel behoorlijk extreem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat zou ook saai zijn, maar om je nou psychopaat te noemen omdat je theedoeken strijkt is natuurlijk wel heel andere koek
Ja je droogt één keer af en ze hangen primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, theedoeken strijken is natuurlijk ook wel behoorlijk extreem.
Lulkoek.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Had hij zijn piem niet in haar app gezet, of was dat een geintje
Ja beetje Petzi verhalen allemaalquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Die zitten aan een boom gebonden.quote:
Ah dat is zieligquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zitten aan een boom gebonden.
Wat is eik de grap hiervan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Shit, alweer een rode hont teruggevonden.
Ohw is het een grap. Ik vind het maar sneu gedoe.quote:
Ach het zal een onderonsje zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw is het een grap. Ik vind het maar sneu gedoe.
Misschien kun je de vorige twee op de boot zetten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Shit, alweer een rode hont teruggevonden.
Déh, omdat de slang van FF en Soul weg was/is, vonden ze het leuk om een grap te maken over de rode hondquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw is het een grap. Ik vind het maar sneu gedoe.
Naar Texel voor je vader?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je de vorige twee op de boot zetten?
Sas wel jaquote:
Ik ben daar voor ingeeintquote:
Mijn stiefmoeder is allergisch voor honden, dus dat is geen goed plan. Volgens mij vaart de Vriendschap ook niet in de herfst.quote:
Staat de teller nu op drie, of heb ik er een paar gemist?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben er inmiddels genoeg om een front te vormen.
We hebben er nog een paar op het oog.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat de teller nu op drie, of heb ik er een paar gemist?
Zijn er verschillen tussen de honten? Of zijn ze allemaal hetzelfde als de kwijtgeraakte hont?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben er nog een paar op het oog.
Allemaal hetzelfde merk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er verschillen tussen de honten? Of zijn ze allemaal hetzelfde als de kwijtgeraakte hont?
Ja, dat leek me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce bedoelt te vragen hoe het met de liefde is.
Wat een intieme vraagquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, je zou toch gaan netflixen met je date?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce bedoelt te vragen hoe het met de liefde is.
Oh, dát. Ja, dat was leuk hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, je zou toch gaan netflixen met je date?
Met je kut smileyquote:
Nou het liep andersquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee? Ze had zelf gezegd dat ze ging netflixen of chillen.
IK hoef toch niet te vertellen hoe jou date ging, doe dat zelf of niet (beter)quote:
Ze zei net dat ze het leuk had gehad. Waarom moet jij dat dan verder invullen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
IK hoef toch niet te vertellen hoe jou date ging, doe dat zelf of niet (beter)
Jij zegt toch dat het anders liep? Soms snap ik echt geen reet van jou.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
IK hoef toch niet te vertellen hoe jou date ging, doe dat zelf of niet (beter)
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Leuk gezinnetje stichten.
![]()
[ afbeelding ]
Post de teksten er ook even bij. Liefst een keer of driequote:
Eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:20 schreef Prisha het volgende:
Was mijn nieuwe statief aan het uitproberen en wat test maanshots gemaakt. Eigenlijk wel ok.
[ afbeelding ]
LOL gaaf dat, er is een hapje uitquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:20 schreef Prisha het volgende:
Was mijn nieuwe statief aan het uitproberen en wat test maanshots gemaakt. Eigenlijk wel ok.
[ afbeelding ]
ik zie wel genoeg dingetjes maar voor een speelkwartiertje ben ik wel tevredenquote:
Je kunt niet eens de voetstappen van de astronauten zien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:20 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
nee...maar wel de impact van die inslagenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt niet eens de voetstappen van de astronauten zien.
Tycho is altijd mooi.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee...maar wel de impact van die inslagen
ja!quote:
Cool.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:20 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Mercurius is wel echt heel klein. Jammer dat je niet alvast wat kunt oefenen op zonnevlekken. Die zijn er nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja!
Ik ga de nieuwe statief gebruiken straks voor de Mercury transit. Hopen dat ik wat goeie shots kan krijgen.
wel een beetje jaquote:
Zit best veel compressie in de foto. Doet imgur dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:31 schreef Prisha het volgende:
Ik was ook bezig van het weekend met wat zwart wit composities. Hiervlakbij heb je de Blauwe Kamer, allemaal ruines van de steenfabriek die er ooit stond.
Aan het spelen met aperture en fstops. Ook nog niet helemaal naar mijn zin maar het begint ergens op te lijken. Hoewel kleur meer mijn ding is.
[ afbeelding ]
ik denk het? Ik gebruikte altijd ImgBB maar die kan hier niet de volledige resolutie laden. Tinypic deed dat wel maar die is er niet meer. Was op zoek naar een andere, dacht imgur eens te proberenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit best veel compressie in de foto. Doet imgur dat?
welke teksten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Post de teksten er ook even bij. Liefst een keer of drie
Imgur werkt voor mij altijd wel oké, maar mijn foto's komen van de mobiel en daar zit altijd al redelijk veel compressie op, dus dan valt extra compressie niet zoveel op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik denk het? Ik gebruikte altijd ImgBB maar die kan hier niet de volledige resolutie laden. Tinypic deed dat wel maar die is er niet meer. Was op zoek naar een andere, dacht imgur eens te proberen
Ik wilde een kleurenfoto plaatsen maar Imgur kan die dus niet aan. Ik had alles in RAW geschoten, dat kan ie niet handelen blijkbaar. Pfff. Next!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Imgur werkt voor mij altijd wel oké, maar mijn foto's komen van de mobiel en daar zit altijd al redelijk veel compressie op, dus dan valt extra compressie niet zoveel op.
dit is wel amazeballs trouwensquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Een Gigantic Jet. Een soort bliksem die van de wolk naar de ionosfeer op zo'n 80 kilometer hoogte gaat. Artikeltje: https://spaceweatherarchi(...)with-a-gigantic-jet/
Nice!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:20 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
100 keer die kut yt's mag ook als je er gelukkig van wordtquote:
Maar zo'n RAW foto is ook zo 25 MB, toch? Snap wel dat ze daar niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde een kleurenfoto plaatsen maar Imgur kan die dus niet aan. Ik had alles in RAW geschoten, dat kan ie niet handelen blijkbaar. Pfff. Next!
Ik heb een afstandsding. Hoe heet dat nou.quote:
Lekker sfeertje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:31 schreef Prisha het volgende:
Ik was ook bezig van het weekend met wat zwart wit composities. Hiervlakbij heb je de Blauwe Kamer, allemaal ruines van de steenfabriek die er ooit stond.
Aan het spelen met aperture en fstops. Ook nog niet helemaal naar mijn zin maar het begint ergens op te lijken. Hoewel kleur meer mijn ding is.
[ afbeelding ]
Als je toch een keer zo'n plaat kan schieten...quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Een Gigantic Jet. Een soort bliksem die van de wolk naar de ionosfeer op zo'n 80 kilometer hoogte gaat. Artikeltje: https://spaceweatherarchi(...)with-a-gigantic-jet/
Een afstandsbediening?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een afstandsding. Hoe heet dat nou.
Deze was 21.000 KBquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar zo'n RAW foto is ook zo 25 MB, toch? Snap wel dat ze daar niet aan beginnen.
ik snap jequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een afstandsding. Hoe heet dat nou.
nee want er zit een kabeltje tussen. Zelfontsluiter? Nee ook niet. Arghh.quote:
Het was een still van een video. Een piloot had de opname gemaakt. Video hier:quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je toch een keer zo'n plaat kan schieten...
Ah ok. Ik heb daar bij het uitzoeken wel op gelet. Eerst allemaal reviews en YouTubes gekeken en aan de hand daarvan besloten welke ik zou nemen. Hij moest in elk geval licht zijn omdat ik ermee op pad ga. Maar inderdaad niet wiebelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:46 schreef tonja het volgende:
[..]
ik snap jeDat je het met een afstands ding doet snap ik. Ik bedoelde meer dat je statief niet wiebelt
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:47 schreef FANN het volgende:
Dees???![]()
Wie gaat slapen met jeuk aan zijn kont, wordt wakker met een stinkende vinger
Yanni THE STORM
[url=de zeezender die van 1959 tot 1974]De zeezender die van 1959 tot 1974[/url]
Zelfontspanner?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee want er zit een kabeltje tussen. Zelfontsluiter? Nee ook niet. Arghh.
Ah gaafquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was een still van een video. Een piloot had de opname gemaakt. Video hier:
https://spaceweather.com/images2019/25oct19/gj_video.mov
YES!!!!quote:
gaat ie niet zo lekker met je hoofd ton?quote:
Neh, vanochtend weer een aanval. Ben niet doodziek of zo nu hoor, maar fijn is anders.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
gaat ie niet zo lekker met je hoofd ton?
Die wist ik en nu weer nietquote:
quote:
Shitzooi toch steeds. Hoop dat het gauw helemaal over is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Neh, vanochtend weer een aanval. Ben niet doodziek of zo nu hoor, maar fijn is anders.
Morgen is het weer overquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Shitzooi toch steeds. Hoop dat het gauw helemaal over is.
Dat is niet iets wat over gaat lijkt mequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Shitzooi toch steeds. Hoop dat het gauw helemaal over is.
morgen is het over zegt zequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat over gaat lijkt me
Nou dat ook weer niet, maar per aanval gaat het wel over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat over gaat lijkt me
Ja dat snap ikquote:
dat bedoelde ik ook. De naweeën van de aanval van vandaag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, maar per aanval gaat het wel over.
Weet ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook. De naweeën van de aanval van vandaag.
Het gaat niet overquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook. De naweeën van de aanval van vandaag.
Het duurde even, maar het is geluktquote:
Heb je die wel eens getekendquote:
JA GELUKT!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het duurde even, maar het is gelukt
Wist je wel dat die zender er morgen al uit ligt, dus dan is die link niets meer waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |