Idd, vroeger in het ouderlijk huis hele muren weggebeukt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja laatst ook gedaan, leuk werk wel
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen, of hele keuken eruit slopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, vroeger in het ouderlijk huis hele muren weggebeukt.
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen, of hele keuken eruit slopen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen, of hele keuken eruit slopen
Dat is van heel lang geleden, maar wel een groot verschil met en zonder muurquote:
1983 Links is de woonkamer. Daarnaast lag nog een kamer en die muur is er later ook uitgegaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is van heel lang geleden, maar wel een groot verschil met en zonder muur
Ah ok, een grote ruimte geworden dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1983 Links is de woonkamer. Daarnaast lag nog een kamer en die muur is er later ook uitgegaan.
Nou succes met het in elkaar zettenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Makita bosmaaier is binnen. Daar moet je ook nog van alles aan sleutelen.![]()
Verpakking was al 1 meter 90.
Dank u, maar reeds gedaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou succes met het in elkaar zetten
En erg mooi geworden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, een grote ruimte geworden dus
In principe wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dus je kan er snel mee aan de slag
Even in een glaasje proppen en gáán.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:32 schreef Deisyy het volgende:
@:mazaru
Kijk wat ik zag bij de Lidl
[ afbeelding ]
Ik had zeker even zin voor je mee moeten nemen bij de Lidl?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had zeker even zin voor je mee moeten nemen bij de Lidl?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Echt lijers zijn het bij Lidl, leggen ze van die marsepeinen aardappeltjes bij de kassa
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Echt lijers zijn het bij Lidl, leggen ze van die marsepeinen aardappeltjes bij de kassa
Het is bijna donker joh, doe morgen maar.....of dinderdag of vrijdagquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is bijna donker joh, doe morgen maar.....of dinderdag of vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |