Idd, vroeger in het ouderlijk huis hele muren weggebeukt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja laatst ook gedaan, leuk werk wel
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen, of hele keuken eruit slopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, vroeger in het ouderlijk huis hele muren weggebeukt.
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen, of hele keuken eruit slopen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen, of hele keuken eruit slopen
Dat is van heel lang geleden, maar wel een groot verschil met en zonder muurquote:
1983 Links is de woonkamer. Daarnaast lag nog een kamer en die muur is er later ook uitgegaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is van heel lang geleden, maar wel een groot verschil met en zonder muur
Ah ok, een grote ruimte geworden dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1983 Links is de woonkamer. Daarnaast lag nog een kamer en die muur is er later ook uitgegaan.
Nou succes met het in elkaar zettenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Makita bosmaaier is binnen. Daar moet je ook nog van alles aan sleutelen.![]()
Verpakking was al 1 meter 90.
Dank u, maar reeds gedaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou succes met het in elkaar zetten
En erg mooi geworden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, een grote ruimte geworden dus
In principe wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dus je kan er snel mee aan de slag
Even in een glaasje proppen en gáán.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:32 schreef Deisyy het volgende:
@:mazaru
Kijk wat ik zag bij de Lidl
[ afbeelding ]
Ik had zeker even zin voor je mee moeten nemen bij de Lidl?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had zeker even zin voor je mee moeten nemen bij de Lidl?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Echt lijers zijn het bij Lidl, leggen ze van die marsepeinen aardappeltjes bij de kassa
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Echt lijers zijn het bij Lidl, leggen ze van die marsepeinen aardappeltjes bij de kassa
Het is bijna donker joh, doe morgen maar.....of dinderdag of vrijdagquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is bijna donker joh, doe morgen maar.....of dinderdag of vrijdag
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je die vakantie emmer nog die ik je gaf?
Jah zo langzaam naar binnen schuivenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou wel zo'n heel varken willen die ze altijd hebben liggen
Mijn ouders hadden een joekel van een marsepeinen varken in de etalage liggen. Toen alleen zijn kont nog over was, hebben ze er een kaartje bij gezet waarop stond, ieder wat van het varken z'n gat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou wel zo'n heel varken willen die ze altijd hebben liggen
Als ik langs loop moet ik mij altijd inhouden om zijn kop er niet af te etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jah zo langzaam naar binnen schuiven
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jah zo langzaam naar binnen schuiven
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een joekel van een marsepeinen varken in de etalage liggen. Toen alleen zijn kont nog over was, hebben ze er een kaartje bij gezet waarop stond, ieder wat van het varken z'n gat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |