Zo heb ik m zitten bekijken. Zonder voorkennis eigenlijk. Hele leuke film en wat een rolquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:29 schreef TAV74 het volgende: Klopt allemaal, maar het is wat mij betreft in sfeer en aanpak alles behalve een superhelden film. Had ook gewoon een totaal op zichzelf staande film kunnen zijn.
Ja daar dacht ik ook aanquote:
Nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aanDaar woon ik namelijk ook niet in de buurt
Ik vond het best wel bizar dat ik eigenlijk min of meer begrip kreeg voor z'n keuzesquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo heb ik m zitten bekijken. Zonder voorkennis eigenlijk. Hele leuke film en wat een rol
Maar waardan wel?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aanDaar woon ik namelijk ook niet in de buurt
Berlijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat fijn dat je over bent, tele!
Wij hadden een super fijne dag. Wel gek om weer terug te zijn in Berlijn. We logeren ook in onze oude buurt, dat is ook best wennen....
Gelukkig, dacht dat ik de enige was, vind het ondingen. Alleen bij sistama soup is het handiger dan draaidekselquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spareribs opNog 7,5 streng in de vriezer te gaan.
Tele, wat fijn!
Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar bakjes met die klikdeksels. Ik wil dat helemaal niet. Dan zie ik een geweldig bakje en dan heeft het zo'n onhandige deksel. En iedereen vindt het handig dus het ligt nog aan mij ook![]()
Flash, wat kunnen je bakjes allemaal? Vriezer, magnetron, vaatwasser?
Vriezer lukt vooralsnog. Magnetron weet ik niet, kan er best eens eentje aan een experiment offerenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind ze inderdaad wel handig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spareribs opNog 7,5 streng in de vriezer te gaan.
Tele, wat fijn!
Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar bakjes met die klikdeksels. Ik wil dat helemaal niet. Dan zie ik een geweldig bakje en dan heeft het zo'n onhandige deksel. En iedereen vindt het handig dus het ligt nog aan mij ook![]()
Er staan tekentjes op als het goed is. Ik koop alleen bakjes met alle skills. Geen zin om dat steeds na te moeten kijken. Maar volgens mij kunnen de meeste bakjes wel alles tegenwoordig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriezer lukt vooralsnog. Magnetron weet ik niet, kan er best eens eentje aan een experiment offerenVaatwasser heknie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja. Ze kunnen allesquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staan tekentjes op als het goed is.
Niet zo gek hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond het best wel bizar dat ik eigenlijk min of meer begrip kreeg voor z'n keuzes![]()
Die met klemmetjes blijven tenminste altijd goed dicht zitten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
It fell and shattered?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm als we het toch over bakjes hebben...
Ik geloof dat ik een fijne ovenschotel voor 1 persoon zoek
Ook vloeibare/halfvloeibare dingen in de vriezer in zakjes? Dan nemen ze toch uiteindelijk ook overbodige ruimte in? Ik heb wel eens bv. kikkererwten in kookvocht in een zakje gedaan, maar dat bevroor dan in een rare vorm en nam ook veel ruimte in beslag. Dan beter in een vierkant bakje, dat stouwt tenminste compact.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die met klemmetjes blijven tenminste altijd goed dicht zitten.Ook als je ze zijwaarts in je tas propt.
Al ben ik stiekem gewoon weer over naar alles in plastic zakjes. Slecht voor al het plastic, maar ik werd gek van de grote bakken die (ook leeg) veel te veel ruimte in mijn tas innamen. Past in mijn huidige tas ook gewoon echt niet, overigens. Maar was hoe dan ook kut.
En in de vriezer ook zakjes omdat ik dan ook geen overbodige ruimte kwijt ben.
Dat deed ik ook, maar die bakjes vielen steevast op meneer Berk als hij de kast opentrok.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben een cheap ass die bakjes van de Chinees bewaart
Je moet de zakjes ook plat leggen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ook vloeibare/halfvloeibare dingen in de vriezer in zakjes? Dan nemen ze toch uiteindelijk ook overbodige ruimte in? Ik heb wel eens bv. kikkererwten in kookvocht in een zakje gedaan, maar dat bevroor dan in een rare vorm en nam ook veel ruimte in beslag. Dan beter in een vierkant bakje, dat stouwt tenminste compact.
Ja. Ik heb ook soep en saus in zakje ingevroren maar een bakje stapelt zich een stuk beter. Zonder die onhandige bevroren kronkels erin. Ontdooit wel een stuk sneller, zo’n zak.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ook vloeibare/halfvloeibare dingen in de vriezer in zakjes? Dan nemen ze toch uiteindelijk ook overbodige ruimte in? Ik heb wel eens bv. kikkererwten in kookvocht in een zakje gedaan, maar dat bevroor dan in een rare vorm en nam ook veel ruimte in beslag. Dan beter in een vierkant bakje, dat stouwt tenminste compact.
Beter je kast indelen. Of doe als ik: zet ze in een lade!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar die bakjes vielen steevast op meneer Berk als hij de kast opentrok.
Bleef onhandig.quote:
Probeer het wel zo plat mogelijk neer te leggen, ja. Zodat je gewoon platte zakjes met eten hebt. Ontdooid ook lekker snel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
Meer ruimte voor gesmolten kaas bovenop!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hij was gewoon beetje groot voor in mn eentje
Ik heb wel een aluminium bakvorm van 16 cm die precies in mijn airfryer past. Is dat misschien wat voor je?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat is best een goeie eigenlijk jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb de zakjes verbannen, vond dat ik teveel eenmalig plastic verbruikte. Alles gaat hier nu in bakjes.
Ik heb genoeg ruimte in de vriezer dat het altijd zou moeten passen. Zelfs met halflege bakjes.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is best een goeie eigenlijk jaIk heb nou toch genoeg bakjes
Nu nog een ronde vriezerquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is best een goeie eigenlijk jaIk heb nou toch genoeg bakjes
Herkenbaarquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ruimte in de vriezer dat het altijd zou moeten passen. Zelfs met halflege bakjes.
Al zitten beide vriezers soms propvol.
https://www.airfryertotaal.nl/product/quichevorm-20-cm/quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Die nemen wel enorm veel ruimte in beslag in de vriezer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb de zakjes verbannen, vond dat ik teveel eenmalig plastic verbruikte. Alles gaat hier nu in bakjes.
Dat klopt, zie hierboven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die nemen wel enorm veel ruimte in beslag in de vriezer.
Dille en kamillequote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Maak een inventarislijst en ga hem leegeten?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nooit waar mijn vriezer zo vol mee zit, maar hij zit altijd vol. Vraag me altijd af hoe mijn ouders dat vroeger deden, die hadden standaard broden, pizza's en alles voor de frituur in de vriezer. Dat heb ik allemaal niet.
Nouja zeg.. eerst me lekker maken maken met stippeltjes.. dan met een ovenschaaltje...quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel een aluminium bakvorm van 16 cm die precies in mijn airfryer past. Is dat misschien wat voor je?Niet dat je de mijne krijgt hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |