Zo heb ik m zitten bekijken. Zonder voorkennis eigenlijk. Hele leuke film en wat een rolquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:29 schreef TAV74 het volgende: Klopt allemaal, maar het is wat mij betreft in sfeer en aanpak alles behalve een superhelden film. Had ook gewoon een totaal op zichzelf staande film kunnen zijn.
Ja daar dacht ik ook aanquote:
Nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aanDaar woon ik namelijk ook niet in de buurt
Ik vond het best wel bizar dat ik eigenlijk min of meer begrip kreeg voor z'n keuzesquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo heb ik m zitten bekijken. Zonder voorkennis eigenlijk. Hele leuke film en wat een rol
Maar waardan wel?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aanDaar woon ik namelijk ook niet in de buurt
Berlijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat fijn dat je over bent, tele!
Wij hadden een super fijne dag. Wel gek om weer terug te zijn in Berlijn. We logeren ook in onze oude buurt, dat is ook best wennen....
Gelukkig, dacht dat ik de enige was, vind het ondingen. Alleen bij sistama soup is het handiger dan draaidekselquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spareribs opNog 7,5 streng in de vriezer te gaan.
Tele, wat fijn!
Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar bakjes met die klikdeksels. Ik wil dat helemaal niet. Dan zie ik een geweldig bakje en dan heeft het zo'n onhandige deksel. En iedereen vindt het handig dus het ligt nog aan mij ook![]()
Flash, wat kunnen je bakjes allemaal? Vriezer, magnetron, vaatwasser?
Vriezer lukt vooralsnog. Magnetron weet ik niet, kan er best eens eentje aan een experiment offerenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind ze inderdaad wel handig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spareribs opNog 7,5 streng in de vriezer te gaan.
Tele, wat fijn!
Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar bakjes met die klikdeksels. Ik wil dat helemaal niet. Dan zie ik een geweldig bakje en dan heeft het zo'n onhandige deksel. En iedereen vindt het handig dus het ligt nog aan mij ook![]()
Er staan tekentjes op als het goed is. Ik koop alleen bakjes met alle skills. Geen zin om dat steeds na te moeten kijken. Maar volgens mij kunnen de meeste bakjes wel alles tegenwoordig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriezer lukt vooralsnog. Magnetron weet ik niet, kan er best eens eentje aan een experiment offerenVaatwasser heknie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja. Ze kunnen allesquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staan tekentjes op als het goed is.
Niet zo gek hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond het best wel bizar dat ik eigenlijk min of meer begrip kreeg voor z'n keuzes![]()
Die met klemmetjes blijven tenminste altijd goed dicht zitten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
It fell and shattered?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm als we het toch over bakjes hebben...
Ik geloof dat ik een fijne ovenschotel voor 1 persoon zoek
Ook vloeibare/halfvloeibare dingen in de vriezer in zakjes? Dan nemen ze toch uiteindelijk ook overbodige ruimte in? Ik heb wel eens bv. kikkererwten in kookvocht in een zakje gedaan, maar dat bevroor dan in een rare vorm en nam ook veel ruimte in beslag. Dan beter in een vierkant bakje, dat stouwt tenminste compact.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die met klemmetjes blijven tenminste altijd goed dicht zitten.Ook als je ze zijwaarts in je tas propt.
Al ben ik stiekem gewoon weer over naar alles in plastic zakjes. Slecht voor al het plastic, maar ik werd gek van de grote bakken die (ook leeg) veel te veel ruimte in mijn tas innamen. Past in mijn huidige tas ook gewoon echt niet, overigens. Maar was hoe dan ook kut.
En in de vriezer ook zakjes omdat ik dan ook geen overbodige ruimte kwijt ben.
Dat deed ik ook, maar die bakjes vielen steevast op meneer Berk als hij de kast opentrok.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben een cheap ass die bakjes van de Chinees bewaart
Je moet de zakjes ook plat leggen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ook vloeibare/halfvloeibare dingen in de vriezer in zakjes? Dan nemen ze toch uiteindelijk ook overbodige ruimte in? Ik heb wel eens bv. kikkererwten in kookvocht in een zakje gedaan, maar dat bevroor dan in een rare vorm en nam ook veel ruimte in beslag. Dan beter in een vierkant bakje, dat stouwt tenminste compact.
Ja. Ik heb ook soep en saus in zakje ingevroren maar een bakje stapelt zich een stuk beter. Zonder die onhandige bevroren kronkels erin. Ontdooit wel een stuk sneller, zo’n zak.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ook vloeibare/halfvloeibare dingen in de vriezer in zakjes? Dan nemen ze toch uiteindelijk ook overbodige ruimte in? Ik heb wel eens bv. kikkererwten in kookvocht in een zakje gedaan, maar dat bevroor dan in een rare vorm en nam ook veel ruimte in beslag. Dan beter in een vierkant bakje, dat stouwt tenminste compact.
Beter je kast indelen. Of doe als ik: zet ze in een lade!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar die bakjes vielen steevast op meneer Berk als hij de kast opentrok.
Bleef onhandig.quote:
Probeer het wel zo plat mogelijk neer te leggen, ja. Zodat je gewoon platte zakjes met eten hebt. Ontdooid ook lekker snel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
Meer ruimte voor gesmolten kaas bovenop!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hij was gewoon beetje groot voor in mn eentje
Ik heb wel een aluminium bakvorm van 16 cm die precies in mijn airfryer past. Is dat misschien wat voor je?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat is best een goeie eigenlijk jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb de zakjes verbannen, vond dat ik teveel eenmalig plastic verbruikte. Alles gaat hier nu in bakjes.
Ik heb genoeg ruimte in de vriezer dat het altijd zou moeten passen. Zelfs met halflege bakjes.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is best een goeie eigenlijk jaIk heb nou toch genoeg bakjes
Nu nog een ronde vriezerquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is best een goeie eigenlijk jaIk heb nou toch genoeg bakjes
Herkenbaarquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ruimte in de vriezer dat het altijd zou moeten passen. Zelfs met halflege bakjes.
Al zitten beide vriezers soms propvol.
https://www.airfryertotaal.nl/product/quichevorm-20-cm/quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Die nemen wel enorm veel ruimte in beslag in de vriezer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb de zakjes verbannen, vond dat ik teveel eenmalig plastic verbruikte. Alles gaat hier nu in bakjes.
Dat klopt, zie hierboven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die nemen wel enorm veel ruimte in beslag in de vriezer.
Dille en kamillequote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Maak een inventarislijst en ga hem leegeten?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nooit waar mijn vriezer zo vol mee zit, maar hij zit altijd vol. Vraag me altijd af hoe mijn ouders dat vroeger deden, die hadden standaard broden, pizza's en alles voor de frituur in de vriezer. Dat heb ik allemaal niet.
Nouja zeg.. eerst me lekker maken maken met stippeltjes.. dan met een ovenschaaltje...quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel een aluminium bakvorm van 16 cm die precies in mijn airfryer past. Is dat misschien wat voor je?Niet dat je de mijne krijgt hoor
![]()
Moet je sowieso eens per jaar of zo doen, om hem te ontdooienquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maak een inventarislijst en ga hem leegeten?
We hebben hier 5 broodtrommels voor 3 mensen. Grijp je nooit meer mis.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe heel hard mijn best om veel minder plasticzakjes te gebruiken. Ik denk dat ik zeker 1/3 heb geschrapt. Dat gaat de goede kant op. De grootste verbruiker is J met ekke dag een zak voor zijn 10 boterhammen. Ik moet nog eens een grote broodtrommel/kaasdoos op de kop tikken.
Nee, dat ik niet zo veel eet was min of meer het probleem netquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.airfryertotaal.nl/product/quichevorm-20-cm/
is er ook in 15 cm trouwens. Ben je een grote eter?
Ik heb er twee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je sowieso eens per jaar of zo doen, om hem te ontdooien![]()
Ik heb ook weleens aan een tweede vriezer zitten denken, maar dan ga je alleen maar meer hoarden en dat komt de doorloopsnelheid niet ten goede. En daarmee de smaak en zo.
Whehhehequote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nouja zeg.. eerst me lekker maken maken met stippeltjes.. dan met een ovenschaaltje...
en ik krijg niks
Snifsnif
Doe ik aardig...
Hier ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ruimte in de vriezer dat het altijd zou moeten passen. Zelfs met halflege bakjes.
Al zitten beide vriezers soms propvol.
ja maar ik woon alleen. Jij hebt nog een soort smoes. Of tweequote:
Ik heb bij de jumbo gespaard voor pyrex schalen met deksel. Maak ik 2-3 lasagnes tegelijk, 1 in de oven, rest met deksel in de vriezer voor later.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee, dat ik niet zo veel eet was min of meer het probleem net
Maakte voor 2 personen eten in de ovenschaal
(Nouja voor vandaag en morgen dus)
En toen had ik nog alleen een bodempje.
Dat kan anders denk ik dan.
Als J die vervolgens vergeet in de vaatwasser te doen/de vaatwasser is niet aan geweest en die was je vervolgens zelf af, heb je de milieuwinst al geniet gedaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe heel hard mijn best om veel minder plasticzakjes te gebruiken. Ik denk dat ik zeker 1/3 heb geschrapt. Dat gaat de goede kant op. De grootste verbruiker is J met ekke dag een zak voor zijn 10 boterhammen. Ik moet nog eens een grote broodtrommel/kaasdoos op de kop tikken.
Ik kocht bij de aldi... anti-plastic-soep broodtrommels. Van bamboequote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
We hebben hier 5 broodtrommels voor 3 mensen. Grijp je nooit meer mis.
Nah. Het zijn veel dingen die gewoon geen haast hebben. Kilo's biefstuk die gewoon nog op de juiste avond wachten, dim sum, vriend die lekkere dingen meeneemt die ik niet direct op wil eten, vlees uit de periode dat ik nog ongezonde barbecues at en gewoon de wekelijkse dingen die ik elke keer weer aanvul.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Zilverberk het volgende:
Maak een inventarislijst en ga hem leegeten?
Oh, dan snap ik het. Mijn porties vullen altijd precies bakjes (ik heb alleen bakjes die exact de maat hebben van wat ik normaal graag invries), dus dan zijn bakjes wel handigquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:25 schreef Myraela het volgende:
En als je heel onhandig bent, dan doe je de zakjes gewoon in een bakje totdat ze bevroren zijn. Dan kun je ook allemaal nette blokken maken.
Maar als een portie wel precies een bakje vult, dan vries ik het soms wel gewoon zo in hoor. Maar als ik dan allemaal half lege bakken heb, vind ik dat vervelend. Net als de verpakkingen van vlees, die zijn vaak zo belachelijk groot.
Ik heb nog 1,5 kg paté en croute in de vriezer. En 3 liter druivensap. Hoarden?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ik woon alleen. Jij hebt nog een soort smoes. Of twee
Ja maar water verwarmen draagt niet bij aan de plestiksoepquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:34 schreef derLudolf het volgende:
(Waterzuivering, water verwarmen kost meer energie dat de productie van een boterhamzakje)
Dat klinkt handigquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb bij de jumbo gespaard voor pyrex schalen met deksel. Maak ik 2-3 lasagnes tegelijk, 1 in de oven, rest met deksel in de vriezer voor later.
Ik ben gewoon niet zo handig dat ik dat zo afgemeten krijgquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik het. Mijn porties vullen altijd precies bakjes (ik heb alleen bakjes die exact de maat hebben van wat ik normaal graag invries), dus dan zijn bakjes wel handig
Hoe lang al? ik heb eigenlijk niets in de vriezer liggen dat er langer dan 2 maanden ligt (is ook weleens anders geweest hoor)quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nog 1,5 kg paté en croute in de vriezer. En 3 liter druivensap. Hoarden?
Wij kijken nu. Tis altijd wel leuk vermaak en ik ben fan van Dominicquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verder kijk ik Maestro maar amuseer me nog niet echt ermee. Vorige edities zaten zorgvuldiger in elkaar.
Ik woon ook alleen, vriezer in de keuken en in een andere kamer een (grotere) tafelvriezer. Ideaalquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ik woon alleen. Jij hebt nog een soort smoes. Of twee
Daarom heb je er 2 nodig: voor de ochtenden dat er blijkbaar geen schone is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als J die vervolgens vergeet in de vaatwasser te doen/de vaatwasser is niet aan geweest en die was je vervolgens zelf af, heb je de milieuwinst al geniet gedaan.
(Waterzuivering, water verwarmen kost meer energie dat de productie van een boterhamzakje)
Niet al het plastic komt in zeequote:Op zondag 27 oktober 2019 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar water verwarmen draagt niet bij aan de plestiksoep
De paté al te lang (en bovendien in zakjesquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang al? ik heb eigenlijk niets in de vriezer liggen dat er langer dan 2 maanden ligt (is ook weleens anders geweest hoor)
ja ja, in al die ovens in Amsterdam die uit staan zekerquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet al het plastic komt in zeeAls je het bij het restafval gooit wordt het sowieso verbrand
Ah dat is beter jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet al het plastic komt in zeeAls je het bij het restafval gooit wordt het sowieso verbrand
Daarom heb ik dus die sets van ikea in verschillende maten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo handig dat ik dat zo afgemeten krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus die sets van ikea in verschillende maten.
Die set had ik ook ooit ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nam heel veel ruimte in en ik was continue deksels kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem aan plastic is wat mij betreft niet zo zeer de productie maar waar het plastic uiteindelijk blijft. In de oceanen of op enorme bergen in Congo e.d.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als J die vervolgens vergeet in de vaatwasser te doen/de vaatwasser is niet aan geweest en die was je vervolgens zelf af, heb je de milieuwinst al geniet gedaan.
Ik heb er 4 van en ze staan redelijk geordend op de plank hier, dekseltjes links, bakjes rechts.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die set had ik ook ooit ja...
Nam heel veel ruimte in en ik was continue deksels kwijt.
ik weet niet hoe smerig broodtrommels bij jou worden, maar een stukje keukenpapier of een doekje er doorheen is bij mij meestal wel genoeg ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het probleem aan plastic is wat mij betreft niet zo zeer de productie maar waar het plastic uiteindelijk blijft. In de oceanen of op enorme bergen in Congo e.d.
En als J te bedonderd is om zijn broodtrommel te wassen, wast hij hem maar lekker niet. Hij doet ook een week met een ongewassen thermosmok. Of langer als ik de mok niet uit zijn auto pak. En hij leeft nog steeds. Van een ongewassem broodtrommel krijg je de eerste maand vast niets bijzonders.
Ik heb ook een ovenschaal met deksel. Eentje maar. Een tweepersoons formaat. Dan maak ik er ovenschotel in, ik eet de helft op, en de andere helft gaat met deksel erop in de koelkast voor de volgende dag. Die warm ik dan op in de combimagnetron; oven- en magnetronfunctie tegelijkertijd zodat het niet zompig wordt maar wel ook warm van binnen en van buiten nog niet zwartquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb bij de jumbo gespaard voor pyrex schalen met deksel. Maak ik 2-3 lasagnes tegelijk, 1 in de oven, rest met deksel in de vriezer voor later.
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niet hoe smerig broodtrommels bij jou worden, maar een stukje keukenpapier of een doekje er doorheen is bij mij meestal wel genoeg ookEn als ik iets als omelet in mijn bento doe, dan doe ik er eerst huishoudfolie onder.
Ja, plastic
Ik ben daar redelijk obsessief in vrees ikquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo handig dat ik dat zo afgemeten krijg
Ja goffer nu zit ik naar een zevendelige accessoirereset te kijkenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.airfryertotaal.nl/product/quichevorm-20-cm/
is er ook in 15 cm trouwens. Ben je een grote eter?
Om het schoon te houden. Mijn nieuwe bento heeft niet de vakverdeling ook in het deksel dus dat ranst en knettert dan meteen de hele boel doormekaargefrommoltquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus die sets van ikea in verschillende maten.
Dan moet je wel goed in kunnen schatten in welk bakje het gaat passen. Ik schat volumes altijd straal verkeerd; dan denk ik dat het nog hartstikke veel is en dan blijkt het in een 200 mL-bakje te passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was m'n broodtrommel ook bijna nooit af. Ik klop de kruimels eruit en als er niks blijft plakken, is de trommel duidelijk nog schoon zatquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het probleem aan plastic is wat mij betreft niet zo zeer de productie maar waar het plastic uiteindelijk blijft. In de oceanen of op enorme bergen in Congo e.d.
En als J te bedonderd is om zijn broodtrommel te wassen, wast hij hem maar lekker niet. Hij doet ook een week met een ongewassen thermosmok. Of langer als ik de mok niet uit zijn auto pak. En hij leeft nog steeds. Van een ongewassem broodtrommel krijg je de eerste maand vast niets bijzonders.
Preciesquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik was m'n broodtrommel ook bijna nooit af. Ik klop de kruimels eruit en als er niks blijft plakken, is de trommel duidelijk nog schoon zat![]()
Ik heb op de universiteit meerdere vakken microbiologie gevolgd en het eerste wat je daar leert is dat er overal wel bacteriën zitten en meestal doen ze je niks. Ja, als je immuunsysteem op zijn gat ligt of als een soort bacterie Alles Overgenomen Heeft of zo, dan moet je je misschien een paar zorgen maken
Daar wordt het niet lekkerder van nee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om het schoon te houden. Mijn nieuwe bento heeft niet de vakverdeling ook in het deksel dus dat ranst en knettert dan meteen de hele boel doormekaargefrommolt
Precies. J heeft medische microbiologie gestudeerd. Het loopt allemaal wel los. Maar niet met vlees.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik was m'n broodtrommel ook bijna nooit af. Ik klop de kruimels eruit en als er niks blijft plakken, is de trommel duidelijk nog schoon zat![]()
Ik heb op de universiteit meerdere vakken microbiologie gevolgd en het eerste wat je daar leert is dat er overal wel bacteriën zitten en meestal doen ze je niks. Ja, als je immuunsysteem op zijn gat ligt of als een soort bacterie Alles Overgenomen Heeft of zo, dan moet je je misschien een paar zorgen maken
Hier gaan er elke werkdag 3 trommels in de vaatwassert. Hazelpasta, pindakaas en stroop vlekken best.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die heb ik allemaalquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef Zilverberk het volgende:
De ovenschalen die ik had gespaard:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voel me ineens minder schuldig dat ik weleens denk.. “looks clean” en gewoon mn bammetjes er weer in stop.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Toch maar weer naar de jumbo dan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef Zilverberk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, die zien er wel vreselijk handig uitquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef Zilverberk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had al een allegaartje aan schalen, dus ik heb niet de hele set gekocht. Meneer Berk kent mijn hamster-skills, dus die ziet daarop toe.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die heb ik allemaalSommige 2 of 3 keer. Groot fan, ik wil nooit meer zonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |