Zo heb ik m zitten bekijken. Zonder voorkennis eigenlijk. Hele leuke film en wat een rolquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:29 schreef TAV74 het volgende: Klopt allemaal, maar het is wat mij betreft in sfeer en aanpak alles behalve een superhelden film. Had ook gewoon een totaal op zichzelf staande film kunnen zijn.
Ja daar dacht ik ook aanquote:
Nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aanDaar woon ik namelijk ook niet in de buurt
Ik vond het best wel bizar dat ik eigenlijk min of meer begrip kreeg voor z'n keuzesquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo heb ik m zitten bekijken. Zonder voorkennis eigenlijk. Hele leuke film en wat een rol
Maar waardan wel?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aanDaar woon ik namelijk ook niet in de buurt
Berlijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat fijn dat je over bent, tele!
Wij hadden een super fijne dag. Wel gek om weer terug te zijn in Berlijn. We logeren ook in onze oude buurt, dat is ook best wennen....
Gelukkig, dacht dat ik de enige was, vind het ondingen. Alleen bij sistama soup is het handiger dan draaidekselquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spareribs opNog 7,5 streng in de vriezer te gaan.
Tele, wat fijn!
Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar bakjes met die klikdeksels. Ik wil dat helemaal niet. Dan zie ik een geweldig bakje en dan heeft het zo'n onhandige deksel. En iedereen vindt het handig dus het ligt nog aan mij ook![]()
Flash, wat kunnen je bakjes allemaal? Vriezer, magnetron, vaatwasser?
Vriezer lukt vooralsnog. Magnetron weet ik niet, kan er best eens eentje aan een experiment offerenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind ze inderdaad wel handig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spareribs opNog 7,5 streng in de vriezer te gaan.
Tele, wat fijn!
Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar bakjes met die klikdeksels. Ik wil dat helemaal niet. Dan zie ik een geweldig bakje en dan heeft het zo'n onhandige deksel. En iedereen vindt het handig dus het ligt nog aan mij ook![]()
Er staan tekentjes op als het goed is. Ik koop alleen bakjes met alle skills. Geen zin om dat steeds na te moeten kijken. Maar volgens mij kunnen de meeste bakjes wel alles tegenwoordig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriezer lukt vooralsnog. Magnetron weet ik niet, kan er best eens eentje aan een experiment offerenVaatwasser heknie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja. Ze kunnen allesquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staan tekentjes op als het goed is.
Niet zo gek hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond het best wel bizar dat ik eigenlijk min of meer begrip kreeg voor z'n keuzes![]()
Die met klemmetjes blijven tenminste altijd goed dicht zitten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
It fell and shattered?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm als we het toch over bakjes hebben...
Ik geloof dat ik een fijne ovenschotel voor 1 persoon zoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |