Eerder dronken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:29 schreef satecl het volgende:
https://twitter.com/harry(...)558977937874952?s=21
Harry is mad
Zijn Feyenoordhartje bloedt alweer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:29 schreef satecl het volgende:
https://twitter.com/harry(...)558977937874952?s=21
Harry is mad
Het komt een beetje sneu over. Hij heeft kennelijk aandacht nodig. Is hij voor Feyenoord trouwens?quote:
Heb laatst een hele tijd met hem zitten praten, en het is echt een goede vent moet ik eerlijk zeggen. Maar begrijp wel dat er heel veel verschillende meningen over hem zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geweldige voetballer, verder vind ik het een eerste klas mongool
Nou ja, psychopaat ben je in mijn ogen als je plezier hebt in zien lijden van een ander of een ander zomaar wat aandoet om maar eat voorbeelden te noemen. Daar heb ik Berghuis nog nooit op betrapt maar hij manifesteert zich wel op vrij bijzondere manieren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:33 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Berghuis is een psychopaat. Echt een raar mannetje.
Jij maakt je onderschrift wel waar zie ik.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
Ik snap de ophef niet. Kijkend naar het verschil in materiaal is het toch heel normaal dat je weggespeeld wordt in Amsterdam? Ik denk niet dat ze in Alkmaar of Utrecht of zelfs in Eindhoven zo'n stennis hadden geschopt bij een 4-0 verlies in de ArenA.
Verhoudingen was een 10-0 waard. Gelukkig speelde Ajax 2e helft op 30%.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
Ik snap de ophef niet. Kijkend naar het verschil in materiaal is het toch heel normaal dat je weggespeeld wordt in Amsterdam? Ik denk niet dat ze in Alkmaar of Utrecht of zelfs in Eindhoven zo'n stennis hadden geschopt bij een 4-0 verlies in de ArenA.
Haha na die tackles komen wel in de buurt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:37 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou ja, psychopaat ben je in mijn ogen als je plezier hebt in zien lijden van een ander of een ander zomaar wat aandoet om maar eat voorbeelden te noemen. Daar heb ik Berghuis nog nooit op betrapt maar hij manifesteert zich wel op vrij bijzondere manieren.
Het gaat om de manier waarop, dat begrijp je toch wel? Dit Feyenoord speelt zonder enige beleving, al tijden. Kan me niet herinneren dat ik een hekel had aan een Feyenoord selectie, maar de huidige spelersgroep vind ik helemaal niks. Zit hem niet in de kwaliteit maar in het totale gebrek aan persoonlijkheden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
Ja hoor jij wel. Fantasie slaat op hol?quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb laatst een hele tijd met hem zitten praten, en het is echt een goede vent moet ik eerlijk zeggen. Maar begrijp wel dat er heel veel verschillende meningen over hem zijn.
Ja dat heb ik ook. Irritante ventjes zijn het. Heel erg met zichzelf bezig ipv met het team.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop, dat begrijp je toch wel? Dit Feyenoord speelt zonder enige beleving, al tijden. Kan me niet herinneren dat ik een hekel had aan een Feyenoord selectie, maar de huidige spelersgroep vind ik helemaal niks. Zit hem niet in de kwaliteit maar in het totale gebrek aan persoonlijkheden.
Stam met knipoog:*"Berghuis heeft wel vaker last van z'n knie Hans"quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Berghuis was toch geblesseerd? Dat meldde Fox tenminste
Jaa precies, wat AZ in Eindhoven deed is meer reden voor woede dan de totaal verwachte vernedering van Feyenoord.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
Pardon? Absoluut niet. Het is echt een top vent. Altijd heel aardig en uiterst sympathiek. Alleen op camera komt hij misschien minder leuk over, al heb ik dat gevoel zelf nooit zo erg gehad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja hoor jij wel. Fantasie slaat op hol?
De wind waait met de richting mee en das momenteel gewoon een beetje tegen de kant van Feyenoord in lijkt hetquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jaa precies, wat AZ in Eindhoven deed is meer reden voor woede dan de totaal verwachte vernedering van Feyenoord.
Sorry ik neem jou niet serieus. Altijd een beetje rare types die meer posten in het topic van een andere club.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pardon? Absoluut niet. Het is echt een top vent. Altijd heel aardig en uiterst sympathiek. Alleen op camera komt hij misschien minder leuk over, al heb ik dat gevoel zelf nooit zo erg gehad.
Toen Van Basten laatst aan tafel zat te analyseren zag je hem ook echt plezier uitstralen. Dat heb ik niet gezien bijnhem toen ie nog trainer was. Hij moet ook gewoon doen waar ie zich lekker bij voelt en dan is hij natuurlijk ook veel sympathieker.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pardon? Absoluut niet. Het is echt een top vent. Altijd heel aardig en uiterst sympathiek. Alleen op camera komt hij misschien minder leuk over, al heb ik dat gevoel zelf nooit zo erg gehad.
Dit dus, Sparta, Heracles, Fortuna , Emmen. Het is schandalig dit seizoen .quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef fetX het volgende:
Denken dat het alleen maar door deze wedstrijd komt
Top ventquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het stukje coaching op psychologisch vlak zou sowieso voor de hele selectie wel handig zijn. Stam lijkt me daar te dom voor, die kan alleen denken in platgereden clichés over voetbal. Er is wel meer uit deze groep mensen te halen maar daar heb je eerder sociale en psychologische vaardigheden voor nodig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Stam met knipoog:*"Berghuis heeft wel vaker last van z'n knie Hans"
Al met al pleit ik voor een stukje psychologische begeleiding in de sport. Zo'n Berghuis dat zal best een hele beste kerel kunnen zijn. Mentaal vind ik hem dusdanig onvolwassen overkomen dat een stukje begeleiding op dat gebied helemaal geen overbodige luxe is.
Hetzelfde geld voor gevallen als bijvoorbeeld een Bazoer of Tannane.
En t hoeft niet zo te zijn dat Berghuis nu allerminuut naar de psycholoog moet maar dat er in ieder geval iemand met verstand van zaken is kijkt naar hoe ze het voor zo'n jongen ietwat rustiger kunnen maken in die bovenkamer zou helemaal niet verkeerd zijn want voetballen kan hij prima en volgens mij is t ook best een aardige vent maar niemand is perfect.
Fred Rutten op dat vlak erbij betrekken zou mooi zijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het stukje coaching op psychologisch vlak zou sowieso voor de hele selectie wel handig zijn. Stam lijkt me daar te dom voor, die kan alleen denken in platgeteden clichés over voetbal. Er is wel meer uit deze groep mensen te halen maar daar heb je eerder sociale en psychologische vaardigheden voor nodig.
Dit hadden, met alle respect, gewoon 12 punten moeten zijn. En dan nemen we Utrecht thuis en Heerenveen uit niet eens mee (die ook schandalig slecht waren).quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dit dus, Sparta, Heracles, Fortuna , Emmen. Het is schandalig dit seizoen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |