Gelukkig bevestig je zelf hiermee ook een stereotype.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:50 schreef Dejannn het volgende:
Wat een tuig in die filmpjes. Het bevestigd dan wel weer het beeld dat er heerst van Feyenoord fans.
Samen met deze:quote:
Geweldige voetballer, verder vind ik het een eerste klas mongoolquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:10 schreef luxerobots het volgende:
Eigenlijk wel treurig, hoe er dan met zo'n icoon (Marco van Basten) omgegaan wordt.
Seedorf werd ook gewoon uitgefloten om niks.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Samen met deze:
Pannenkoek!
Eigenlijk wel treurig, hoe er dan met zo'n icoon (Marco van Basten) omgegaan wordt.
Omdat ie zwart is, beste middenvelder die we gehad hebben maar niet geaccepteerd omdat ie een kleurtje heeftquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Seedorf werd ook gewoon uitgefloten om niks.
quote:
Staan toch allemaal gasten op dat filmpje die later een toptransfer hebben gemaakt.quote:
Allemaal Rotterdammers.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Staan toch allemaal gasten op dat filmpje die later een toptransfer hebben gemaakt.
Benieuwd wat Berghuis in de rust heeft gedaan vandaag.twitter:mikeykatwijk twitterde op zondag 27-10-2019 om 22:07:08Zo laf hé. Om dan een burger en Bijlow oa naar buiten te sturen. Waar waren koevermans en stam?? Opmerkelijke quote berghuis. “goed dat jullie er zijn en dit signaal afgeven. Hoop dat de club nu ook echt wakker schrikt” reageer retweet
Voor het minimum loon kom ik mijn kk bed niet uitquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor @:kk weinig geld vaak
Maargoed daar zijn ze Polen voor
quote:De jeugdtrainer kiest er regelmatig voor om andere activiteiten te ondernemen, zoals voetballen met oud-collega's. Martijn Krabbendam bevestigt vrijdagavond bij Veronica Inside dat Kuyt soms een streep zet door een oefensessie.
"Dirk heeft allerlei Legend-teams waar hij aan mee wil doen. Hij moest naar Liverpool, naar het afscheidsduel van Rafael van der Vaart, bij oud-Feyenoord doet hij ook wel eens mee. Hij wilde ook naar Rangers FC, want daar zat zijn oude vriend Steven Gerrard."
"Die jongens van de Onder-19 willen het liefst trainen. Er wordt wel eens een training eruit gegooid. Of dan is hij net op tijd binnen vanaf het vliegveld om dat te doen. En deze week hoorde ik dat hij in Euro Disney liep. Ik weet niet of er dan getraind is... Tijdens de interlandbreak waren er jongens van de Onder-19 die graag een oefenwedstrijd hadden willen spelen. Volgens mij stond dat ook in de column van Van Hanegem. Dat ging toen niet door."
Wou net zeggen. Het is net dat ze niet bij ons zijn beland maar uiteindelijk via Sparta elders, maar dat is een ander verhaal (helaas). Hadden ook uit Feyenoorders geweest kunnen zijn. Op Wijnaldum na dan, soort van.quote:
Allemaal Spartanen eigenlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar het geld ging naar Eindhoven
Gini kwam ook uit de Sparta jeugd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Het is net dat ze niet bij ons zijn beland maar uiteindelijk via Sparta elders, maar dat is een ander verhaal (helaas). Hadden ook uit Feyenoorders geweest kunnen zijn. Op Wijnaldum na dan, soort van.
Topsportgenotquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou Kuyt niet aanstellen als trainer van Feyenoord 1
[..]
Hahaha zo makkelijk, als Ajax twaalfde zou staan zouden de kankers je ook om de oren vliegen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat ordinaire kk hoor je idd heel veel bij Feyenoord.
Feyenoord volk en Ajax volk is ook echt een wereld van verschil
Die hele Berghuis is knettergekquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:17 schreef Grifte het volgende:
Benieuwd wat Berghuis in de rust heeft gedaan vandaag.twitter:mikeykatwijk twitterde op zondag 27-10-2019 om 22:07:08Zo laf hé. Om dan een burger en Bijlow oa naar buiten te sturen. Waar waren koevermans en stam?? Opmerkelijke quote berghuis. “goed dat jullie er zijn en dit signaal afgeven. Hoop dat de club nu ook echt wakker schrikt” reageer retweet
Alledrie kwamen uit de Sparta jeugd, ja. Maar Gini koos uiteindelijk voor ons.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gini kwam ook uit de Sparta jeugd.
Die vent moet echt opgenomen worden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:29 schreef satecl het volgende:
https://twitter.com/harry(...)558977937874952?s=21
Harry is mad
Die Berghuis is een psychopaat. Echt een raar mannetje.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Die hele Berghuis is knettergek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |