Basisopstelling was imo ook onbegrijpelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die wissels gaan nog een beejte langs me heen.
Maar goed, ik heb mn trainersdiploma dan ook niet.
Aan de Roteb voor achter de vuilniswagen ?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker Sini.
Toppertje. Laten we om hem een team gaan bouwen en de rest verkopen.
Vermoedelijk de beste vleugelspeler van de Eredivisie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
Oei, de commentator dicht Sinnestera niet al teveel kwaliteit toe. Ik ben benieuwd wat @:kapiteintje hiervan vindt.
lief dagboek...quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:21 schreef aTypisch het volgende:
Wanneer je aanvallend start en gedurende de pot steeds meer verdedigende spelers erin brengt zou je kunnen zeggen dat je ook niet echt met een lekkere basis elf bent gestart.
einde bericht
© @kapiteintje ?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermoedelijk de beste vleugelspeler van de Eredivisie.
Tsja, naast Berghuis nog de beste buitenspeler die we hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
Oei, de commentator dicht Sinnestera niet al teveel kwaliteit toe. Ik ben benieuwd wat @:kapiteintje hiervan vindt.
ik krijg er ook 2 van dit voetbalquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
Senesi heeft wel een prima lange bal.
Maar stug vol blijven houden dat we de 3e selectie van Nederland hebben!!!111!!!1!!!1quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:23 schreef fetX het volgende:
4 tegen 2 en het dan niet uit kunnen spelen
Sinisterra zou bij Fortuna Sittard niet in de basis staan!quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar stug vol blijven houden dat we de 3e selectie van Nederland hebben!!!111!!!1!!!1
Echt een blind paardquote:
Bij Fortuna wel denk ik. Maar AZ, Utrecht, Vitesse, PSV, Heerenveen niet nee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra zou bij Fortuna Sittard niet in de basis staan!
- Onlogisch
Jullie hebben de tweede selectie van Nederland. PSV vandaag gezien?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar stug vol blijven houden dat we de 3e selectie van Nederland hebben!!!111!!!1!!!1
quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef Oostblokkert het volgende:
Tweede helft op 0-0 gehouden en zelf kansen gecreeerd, Jaap ziet aANknOPinGSpuNTeN
Ah het is weer tijd voor je wekelijks terugkerende vermoeiende actquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt een blind paard
Misschien moeten we er wel een elftal omheen bouwen dus
Hoeveel keer moeten we nog verliezen alvorens je inziet dat ik gelijk heb?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah het is weer tijd voor je wekelijks terugkerende vermoeiende act
Creëert voorlopig meer dan de hier zo verafgode Jorgenson.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt een blind paard
Misschien moeten we er wel een elftal omheen bouwen dus
En geen rode kaarten, primaquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef Oostblokkert het volgende:
Tweede helft op 0-0 gehouden en zelf kansen gecreeerd, Jaap ziet aANknOPinGSpuNTeN
Ajax gelooft het wel in de 2e helft. Vind het bijna jammerquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax die vergeet de trekker over te halen.
De komende twee seizoenen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel keer moeten we nog verliezen alvorens je inziet dat ik gelijk heb?
Gelijk in wat?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hij denkt echt dat ie als enige ziet hoe slecht het is hequote:Op zondag 27 oktober 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk in wat?
Het enige dat je doet is constant hetzelfde vermoeiende riedeltje afspelen.
Onlogisch is de enige die het allemaal doorheeft.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk in wat?
Het enige dat je doet is constant hetzelfde vermoeiende riedeltje afspelen.
Ik heb zelden zo’n kortzichtig persoon gezien als jij. Als je 10x achter elkaar 5 gooit met een dobbelsteen staat er volgens jou ook alleen maar een 5 op, of niet?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit begrijpt hij niet, maak het iets simpeler.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo’n kortzichtig persoon gezien als jij. Als je 10x achter elkaar 5 gooit met een dobbelsteen staat er volgens jou ook alleen maar 5 op, of niet?
5 punten voorsprong na 12 wedstrijden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
15 punten achterstand na 12 wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |