Echt een blind paardquote:
Bij Fortuna wel denk ik. Maar AZ, Utrecht, Vitesse, PSV, Heerenveen niet nee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra zou bij Fortuna Sittard niet in de basis staan!
- Onlogisch
Jullie hebben de tweede selectie van Nederland. PSV vandaag gezien?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar stug vol blijven houden dat we de 3e selectie van Nederland hebben!!!111!!!1!!!1
quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef Oostblokkert het volgende:
Tweede helft op 0-0 gehouden en zelf kansen gecreeerd, Jaap ziet aANknOPinGSpuNTeN
Ah het is weer tijd voor je wekelijks terugkerende vermoeiende actquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar stug vol blijven houden dat we de 3e selectie van Nederland hebben!!!111!!!1!!!1
quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt een blind paard
Misschien moeten we er wel een elftal omheen bouwen dus
Hoeveel keer moeten we nog verliezen alvorens je inziet dat ik gelijk heb?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah het is weer tijd voor je wekelijks terugkerende vermoeiende act
Creëert voorlopig meer dan de hier zo verafgode Jorgenson.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt een blind paard
Misschien moeten we er wel een elftal omheen bouwen dus
En geen rode kaarten, primaquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef Oostblokkert het volgende:
Tweede helft op 0-0 gehouden en zelf kansen gecreeerd, Jaap ziet aANknOPinGSpuNTeN
Ajax gelooft het wel in de 2e helft. Vind het bijna jammerquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax die vergeet de trekker over te halen.
De komende twee seizoenen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel keer moeten we nog verliezen alvorens je inziet dat ik gelijk heb?
Gelijk in wat?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hij denkt echt dat ie als enige ziet hoe slecht het is hequote:Op zondag 27 oktober 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk in wat?
Het enige dat je doet is constant hetzelfde vermoeiende riedeltje afspelen.
Onlogisch is de enige die het allemaal doorheeft.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk in wat?
Het enige dat je doet is constant hetzelfde vermoeiende riedeltje afspelen.
Ik heb zelden zo’n kortzichtig persoon gezien als jij. Als je 10x achter elkaar 5 gooit met een dobbelsteen staat er volgens jou ook alleen maar een 5 op, of niet?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit begrijpt hij niet, maak het iets simpeler.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo’n kortzichtig persoon gezien als jij. Als je 10x achter elkaar 5 gooit met een dobbelsteen staat er volgens jou ook alleen maar 5 op, of niet?
5 punten voorsprong na 12 wedstrijden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
15 punten achterstand na 12 wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |