Momenteel zijn we wel beter dan de onderste van de eredivisie. Alleen niet beter dan de eerste 8quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
Denken dat de selectie van Feyenoord niet beter is dan die van de onderste ploegen in de Eredivisie is echt lachwekkend.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ze fluiten ook echt wel alles af van Feyenoord he
heb jij ook zin in de nieuwe pokemon mikey?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
kijk nu walking dead die zombies zit meer beweging in.
Ik blijf het raar vinden dat Feyenoord zo snel Stam als opvolger heeft gekozen ook nog eens onder van Geel die vlak daarna kenbaar maakte te vertrekken. Al met al was dat al een voorbode voor deze rampspoed.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ging je er onderling iig niet zo af
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-reputatie-feyenoord
Klopt, de scheids heeft het gedaan!quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ze fluiten ook echt wel alles af van Feyenoord he
heb geen switch vriend.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij ook zin in de nieuwe pokemon mikey?
Tsja,Gio en Van Geel waren beide wel klaar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat Feyenoord zo snel Stam als opvolger heeft gekozen ook nog eens onder van Geel die vlak daarna kenbaar maakte te vertrekken. Al met al was dat al een voorbode voor deze rampspoed.
Geelgod.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat Feyenoord zo snel Stam als opvolger heeft gekozen ook nog eens onder van Geel die vlak daarna kenbaar maakte te vertrekken. Al met al was dat al een voorbode voor deze rampspoed.
geld vooral.quote:
Oke doei.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:16 schreef Elan het volgende:
Ga maar gewoon stoppen met deze club volgen denk ik.
Groetjes!quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:16 schreef Elan het volgende:
DOEI DOEIquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:16 schreef Elan het volgende:
Jeaud.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:16 schreef Elan het volgende:
Een ekte ekte.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:16 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |