Ohja, dat zal het zijn. Het gigantische kwaliteitsverschil heeft er verder niets mee te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Ajax speelt agressiever.. Feyenoorders ogen apathisch
Nog gekker dat de helft van dat elftal nu ook nog basis is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Onvoorstelbaar eigenlijk dat we niet zo lang geleden nog kampioen waren
Helemaal niet ongelofelijk, gewoon wanbeleid.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Onvoorstelbaar eigenlijk dat we niet zo lang geleden nog kampioen waren
dat gaat wel gebeuren jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:56 schreef fetX het volgende:
Ik hoop oprecht dat een paar idioten de bus gaan opwachten, lol. Zover ben ik gewoon
Zou er ergens op de wereld een profvoetbalclub zijn in een gerespecteerd land die geen algemeen directeur, technisch directeur en hoofdtrainer heeft?quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met een beetje geluk wordt Stam nu wel ontslagen
Ik weet niet door wie maar iemand moet het doen
Echt de perfecte gelegenheid om Berghuis op het middenveld neer te zetten inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:56 schreef aTypisch het volgende:
1 halve CVM pakt ook wel lekker uit zo
quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:56 schreef fetX het volgende:
Ik hoop oprecht dat een paar idioten de bus gaan opwachten, lol. Zover ben ik gewoon
@kapiteintjequote:Op zondag 27 oktober 2019 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hadden we niet de beste verdediging van de Eredivisie?
Meen ik ergens gelezen te hebben een maandje terug.
Ach die spelers doen ook maar hun best..ze doen het niet met opzet ons voor lul zettenquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:56 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat de woede zich dan ook totaal niet op de spelers richt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach die spelers doen ook maar hun best..ze doen het niet met opzet ons voor lul zetten
Inderdaad, nederlaag schrikt niemand van. Maar hoe kun je na 7 minuten met 2-0 achter staan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:57 schreef fetX het volgende:
Weet je, zo’n nederlaag was te verwachten. De manier waarop is alleen zo ontzettend ernstig. Hoe kunnen die gasten zoveel ruimte krijgen
Zou er ergens in de wereld een "topclub" zijn die een "klassieker" al jaren zo consequent genant verliest?quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou er ergens op de wereld een profvoetbalclub zijn in een gerespecteerd land die geen algemeen directeur, technisch directeur en hoofdtrainer heeft?
Zou er ergens ter wereld een club zijn die zo genant is als Feyenoord.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:00 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou er ergens in de wereld een "topclub" zijn die een "klassieker" al jaren zo consequent genant verliest?
Dat sloeg dan ook totaal nergens op.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:00 schreef asco het volgende:
En dan mensen nog schelden op van Brockhorst. 🙄
Dat het nu slecht gaat maakt Gio geen goede trainer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:00 schreef asco het volgende:
lololquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:55 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens een trainer in de rust ontslagen?
Dit wel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:00 schreef asco het volgende:
Van de top 10 grootste problemen binnen Feyenoord stond een betere trainer misschien op plek 23.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat het nu slecht gaat maakt Gio geen goede trainer.
Had nu 3-0 kunnen zijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Al zeven minuten geen goal tegen, gaat lekker
Moeten zijnquote:
Het is ook idioot om te denken dat je deze wedstrijd gaat winnen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:03 schreef DaMart het volgende:
Dat Stam voor een vrij offensieve opstelling heeft gekozen tegen dit Ajax geeft wel aan dat hij tactisch niet heel snugger is...
quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:02 schreef fetX het volgende:
Het is echt een walgelijke ploeg met een nog ergere trainer. Ik herken niets.
nee, zijn prestaties welquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat het nu slecht gaat maakt Gio geen goede trainer.
Dat ook. Dus dan was het handiger geweest om wat meer zekerheid op het middenveld of in de verdediging in te bouwen in plaats van de aanval te versterken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook idioot om te denken dat je deze wedstrijd gaat winnen.
50%? Nee johquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:05 schreef fetX het volgende:
We worden scheelgetikt door een Ajax op 50%
Wat verwacht je dan tegen een team dat het de laatste 2 seizoenen de Europese top en subtop stelselmatig moeilijk maakt?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:04 schreef Adelante het volgende:
We doen niet eens mee... wat een grap dit.
Mensen in Rotterdam kunnen niet omgaan met succes en zien dit inmiddels ook als cult. Lijden hoort gewoon bij het Feyenoordsupporter zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel café's in Rotterdam nu vol staan met mensen die het beeldscherm staan uit te kankeren.
Hij heeft het zelf ook niet bepaald op de rit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
Stam zal na vandaag wel het kind van de rekening worden voor 3 jaar wanbeleid .
quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de betreffende quote waar ik dat gezegd heb.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
Straks hebben we nog met Haps-Ié-Senesi-Karsdorp de beste verdediging van de Eredivisie.
De kans lijkt me groter dat hij zelf de handdoek in de ring gooit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
Stam zal na vandaag wel het kind van de rekening worden voor 3 jaar wanbeleid .
Gelukkig deed RKC het beter.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan tegen een team dat het de laatste 2 seizoenen de Europese top en subtop stelselmatig moeilijk maakt?
Feyenoord is een sociaal geaccepteerde manier van jezelf snijdenquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mensen in Rotterdam kunnen niet omgaan met succes en zien dit inmiddels ook als cult. Lijden hoort gewoon bij het Feyenoordsupporter zijn.
Dat roep ik al jaren. Zolang je supportersschare liever verzwelgt in het herkenbare lijden gaat het niet goedkomen met de club.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mensen in Rotterdam kunnen niet omgaan met succes en zien dit inmiddels ook als cult. Lijden hoort gewoon bij het Feyenoordsupporter zijn.
Volgens mij is er vandaag voetbal op tv, maar ik kan het mis hebbenquote:
Zoveel mogelijkheden had hij niet. Wat had jij op voorhand gewenst, lekker achterover leunen en je laten afslachten?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf ook niet bepaald op de rit.
'natuurlijk' kapoquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een 'stel je voor' uitspraak. Begrijpend lezen.
Wel beetje lullig om alleen kapiteintje hierop te pakken. Het was de algemene strekking in dit topic dat er een prima verdediging stondquote:
Ja, daarom denk ik dat genoeg supporters nu eerder cynisch lachen dan er echt ziek van zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat roep ik al jaren. Zolang je supportersschare liever verzwelgt in het herkenbare lijden gaat het niet goedkomen met de club.
Elke week een keiharde BDSM sessiequote:Op zondag 27 oktober 2019 17:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord is een sociaal geaccepteerde manier van jezelf snijden
Echt he...parkeer die fucking bus en dan hopen op een counter...dat snapt iedereen behalve onze trainer...#oprottenquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:03 schreef DaMart het volgende:
Dat Stam voor een vrij offensieve opstelling heeft gekozen tegen dit Ajax geeft wel aan dat hij tactisch niet heel snugger is...
Er waren meer idioten die dat beweerde ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wel beetje lullig om alleen kapiteintje hierop te pakken. Het was de algemene strekking in dit topic dat er een prima verdediging stond
Nou, dit lijkt mij meer een jezelf laten afslachten tactiek, maargoed.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel mogelijkheden had hij niet. Wat had jij op voorhand gewenst, lekker achterover leunen en je laten afslachten?
Al krijg ik hier wel Mario Been flashbacks van.
Dat dus.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wel beetje lullig om alleen kapiteintje hierop te pakken. Het was de algemene strekking in dit topic dat er een prima verdediging stond
quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een 'stel je voor' uitspraak. Begrijpend lezen.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax staat defensief eigenlijk helemaal niet zo sterk, een fatsoenlijk georganiseerd Feyenoord kan hier best resultaat tegen boeken.
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:07 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik de enige die nu hoopt op een enorme afgang en rellen bij het maasgebouw?
Ga je nu ook de quotes benoemen die ik goed zag, zoals Sinisterra?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er waren meer idioten die dat beweerde ja.
Zou het uiteindelijk uitmaken?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, dit lijkt mij meer een jezelf laten afslachten tactiek, maargoed.
Dat die er ook niks van kan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu ook de quotes benoemen die ik goed zag, zoals Sinisterra?
De enige ook die normaal blijft voetballen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:11 schreef fetX het volgende:
Sinisterra weer de enige die een beetje aanwezig is. Dat is het dan ook.
ik blijf er bij: ricksenhoofdquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Lol, minuut 25 en Karsdorp ziet er al uit of hij een marathon gelopen heeft.
Het zijn ook stuk voor stuk flikkers , ze vinden het gewoon fijn en lekker om vernedert te wordenquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Vandaag word je gewoon anaal verkracht. Heel fijn
Jep. Mijn favoriete speler dit seizoen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige ook die normaal blijft voetballen.
Dat heeft ook te maken met de stand.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax staat defensief eigenlijk helemaal niet zo sterk, een fatsoenlijk georganiseerd Feyenoord kan hier best resultaat tegen boeken.
Godverdom gewoon lekker op joh.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het zijn ook stuk voor stuk flikkers , ze vinden het gewoon fijn en lekker om vernedert te worden
Hij speelt ook als Fernandoquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij speelt ook als Fernando
( en dan bedoel ik natuurlijk niet de Fernando van 15 jaar geleden)
Kan die scoren dan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
SInisterra is echt een god. Als die nou eens zou beginnen scoren geef je hem een contract voor 5 jaar en bouw je je elftal maar om die gast heen.
Ja, wat gingen we lekker.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een paar jaar (14/15, 15/16) gingen we vaak lekker in de wedstrijden tegen Ajax omdat we in de duels veel feller waren.
Dat valt nu ook wel tegen
Met el Ahmadi en Vilhena kon dat wel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een paar jaar (14/15, 15/16) gingen we vaak lekker in de wedstrijden tegen Ajax omdat we in de duels veel feller waren.
Dat valt nu ook wel tegen
Ik vind het eerlijk gezegd redelijk schandalig hoe Botteghin en Van der Heijden behandeld werden door Feyenoord. Jarenlang een prima centraal duo geweest (qua prijzen behoorlijk succesvol), en vervolgens in 1 zomer afgeserveerd als oud vuil. Vervolgens een sloot verdedigers gehaald die allemaal stuk voor stuk slechter zijn. Wat een wanbeleid.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het moment dat je ziet en beseft dat BotteGod je beste verdediger in de selectie is.
Dodelijk.
Botteghin is aanvoerder en Van der Heijden is geen kwaad woord over gezegd door de club, maar voldeed duidelijk niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd redelijk schandalig hoe Botteghin en Van der Heijden behandeld werden door Feyenoord. Jarenlang een prima centraal duo geweest (qua prijzen behoorlijk succesvol), en vervolgens in 1 zomer afgeserveerd als oud vuil. Vervolgens een sloot verdedigers gehaald die allemaal stuk voor stuk slechter zijn. Wat een wanbeleid.
Hahahaquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ben jij een domme kutuser zeg, manmanman
Van der Heijden mocht niet vertrekken ondanks dat er aardig wat verdedigers gehaald werden en brengt nu zijn maandagen bij Jong Feyenoord door.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Botteghin is aanvoerder en Van der Heijden is geen kwaad woord over gezegd door de club, maar voldeed duidelijk niet meer.
welke 2 spelers heb je die geschikt zijn voor op de vleugels in een 442?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen ze Sinisterra niet gewoon als zwervende/hangende spits opstellen in een 442.
uh neequote:Op zondag 27 oktober 2019 17:21 schreef Max23 het volgende:
Narsingh liep de hele tijd al buitenspel commentator
Dus alleen van der Heijden is 'afgeserveerd'?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van der Heijden mocht niet vertrekken ondanks dat er aardig wat verdedigers gehaald werden en brengt nu zijn maandagen bij Jong Feyenoord door.
Er was 1 moment (1 seconde ) dat Sini de bal goed had liggen en had kunnen spelen. Daarna bleef Narsingh 5 seconden buitenspel lopenquote:
Toornstra en Kokcu.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke 2 spelers heb je die geschikt zijn voor op de vleugels in een 442?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:23 schreef Duveldrinker het volgende:
3-0 , lekker ingegrepen door Senesi
Was niet zijn man.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:23 schreef Duveldrinker het volgende:
3-0 , lekker ingegrepen door Senesi
wel raar dat daar geen var was jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef tompsv18 het volgende:
Niet dat Feyenoord geweldig speelt, maar ze hadden gewoon een strafschop moeten krijgen en Veltman rood.
Dus als je er dan bij staat moet je maar denken : GOH, IK LAAT 'M LEKKER LOPEN, WANT JA, HET IS NIET MIJN MAN.quote:
Misschien ziet Stam aanknopingspunten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wij kunnen echt niet voetballen.
Rood?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef tompsv18 het volgende:
Niet dat Feyenoord geweldig speelt, maar ze hadden gewoon een strafschop moeten krijgen en Veltman rood.
kan gebeuren maatquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je had me, het was antwoorden of je gelijk geven.
Dan stond het 5-0quote:
Hahaquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, en daarnaast gewoon wanbeleid om voor ¤8 miljoen een verdediger te kopen die er niks van kan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus alleen van der Heijden is 'afgeserveerd'?
Omdat @tompsv18 gekleurd is natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel raar dat daar geen var was ja
waarom rood?
Nee, dat zeg ik niet dodelijk vermoeiende treurwilg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus als je er dan bij staat moet je maar denken : GOH, IK LAAT 'M LEKKER LOPEN, WANT JA, HET IS NIET MIJN MAN.
Kapogod
Jaap ziet mogelijkheden en naast drie persoonlijke fouten hebben wij de wedstrijd gedomineerdquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou straks wel een camera willen in de kleedkamer van Feyenoord
Stond alleen voor het doel dacht ikquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom rood?
Zelfs de Ligt schuttert bij Juventus. Het is geen toeval dat praktisch elke speler 'mislukt' bij Feyenoord.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, en daarnaast gewoon wanbeleid om voor ¤8 miljoen een verdediger te kopen die er niks van kan.
Senesi heeft in 3 wedstrijden 5x zoveel fouten gemaakt als De Ligt in 15.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs de Ligt schuttert bij Juventus. Het is geen toeval dat praktisch elke speler 'mislukt' bij Feyenoord.
Wat een onzin. Tegen Young Boys was het nog je beste man.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Senesi heeft in 3 wedstrijden 5x zoveel fouten gemaakt als De Ligt.
Hoezo, letterlijk elke situatie schat hij verkeerd in of staat op 5 meter te dekken.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:28 schreef DaMart het volgende:
Even een strontluier van de kleine verschonen en ineens staat het 4-0? Ik ga wel naar die strontluier kijken in plaats van deze wedstrijd... nog een stuk leuker om te zien ook.
Hij heeft nog geen 5 penals veroorzaaktquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, letterlijk elke situatie schat hij verkeerd in of staat op 5 meter te dekken.
Het een sluit het ander niet uit toch ?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tegen Young Boys was het nog je beste man.
Ik weet niet of de stront die je kind produceert erger is dan de stront die Feyenoord produceertquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:28 schreef DaMart het volgende:
Even een strontluier van de kleine verschonen en ineens staat het 4-0? Ik ga wel naar die strontluier kijken in plaats van deze wedstrijd... nog een stuk leuker om te zien ook.
Wie moet dat doen dan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voordeel is dat Stam vermoedelijk ontslagen gaat worden zo.
Nee... daarom juistquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet niet of de stront die je kind produceert erger is dan de stront die Feyenoord produceert
bizarquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:30 schreef fetX het volgende:
Je staat 4-0 achter en er staan gewoon 4 man voor de bal op 1 lijn terwijl Ajax de bal heeft.
Wat is dit voor troep?
zit niemandquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef Ali_boo het volgende:
Tv uit en met zijn alleen naar het Maasgebouw
Ziedend.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Je walgt toch echt van die schuine glimlachen van die Ajacieden
Het boeit me niet eens dat we van Ajax verliezen. De manier waarop is zó ernstig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Dat is de vraag. En de enige reden dat hij niet ontslagen zal worden. Het mag namelijk duidelijk zijn dat je met deze selectie een stuk beter kunt presteren.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn enige hoop is dat die vent met zijn luidspreker een hartaanval krijgt.
Dat zou nog ergens een glimlach geven.
het nieuwe stadion gaat zorgen dat de bestuurders geen domme keuzes meer maken!quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:31 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord is officieel een van de meest doodzieke en en perspectiefloze clubs van Europa. Je bent echt knettergek als je denkt dat dit ooit nog goed komt.
Binnen 5 jaar zal de club wel definitief faillisement aanvragen.
Wel raar dat Ajax zo makkelijk de BESTE verdediging van de Eredivisie passeert.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
En dat ie dan zo vol met z'n neus op die betonnen trap pleurtquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn enige hoop is dat die vent met zijn luidspreker een hartaanval krijgt.
Dat zou nog ergens een glimlach geven.
Je hoopt op een trainer als van Gaal die in ieder geval het uiterste uit de beperkte spelers haalt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is de vraag. En de enige reden dat hij niet ontslagen zal worden. Het mag namelijk duidelijk zijn dat je met deze selectie een stuk beter kunt presteren.
@kapiteintjequote:Op zondag 27 oktober 2019 17:33 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wel raar dat Ajax zo makkelijk de BESTE verdediging van de Eredivisie passeert.
Misschien leggen ze dan zelfs de wedstrijd stil!quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:33 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat ie dan zo vol met z'n neus op die betonnen trap pleurthahaha
Klopt het boeit gewoon niet. Gio gunde ik het, Stam niet, van mij liever vandaag dan morgen weg met die vent.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Paar jaar geleden zou m'n weekend nog verpest zijn maar nu doet het me echt helemaal niks meer.
Afstomping is een teken van mensen die chronisch mishandeld zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Paar jaar geleden zou m'n weekend nog verpest zijn maar nu doet het me echt helemaal niks meer.
Waar het omgaat is dat er niet eens naar gekeken wordtquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:26 schreef Mansjester het volgende:
Waarschijnlijk was het wel een penalty voor jullie ja
Het trieste is alleen dat het geen fuck uitmaakt of jullie die kregen of nietDan wordt het 5-1 ipv 5-0 ofzo
En wie mag daarna de strontkar gaan trekken?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt het boeit gewoon niet. Gio gunde ik het, Stam niet, van mij liever vandaag dan morgen weg met die vent.
Stam eruit of ik eruitquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat Berghuis zijn contract inlevert vanavond
Zal wel een spelregel-technische reden voor zijn, hè.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:35 schreef Daario het volgende:
[..]
Waar het omgaat is dat er niet eens naar gekeken wordt
Ah de Elan die zei dat het kampioenschap te danken was aan van Geel en Gio, maar dat het niks met beleid te maken had.quote:
VAR heeft gewoon gekeken en zag direct er niet veel aan de hand was. Leek mij ook gewoon een terechte beslissing overigens.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom rood?
Ik hoop op een keer een professionele organisatie. Niet die conservatieve bejaarden op de jeugdopleiding, een commerciële man als enig directielid en een paar oude-jongens-krentenbrood in de RvC.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoopt op een trainer als van Gaal die in ieder geval het uiterste uit de beperkte spelers haalt.
Denk wel dat er naar werd gekeken, maar dat ze al direct in het 1e beeld zagen dat het absoluut geen strafschop is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:35 schreef Timooon het volgende:
[..]
En wie mag daarna de strontkar gaan trekken?
Het was een penal, vreemde beslissing van de VAR.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
VAR heeft gewoon gekeken en zag direct er niet veel aan de hand was. Leek mij ook gewoon een terechte beslissing overigens.
Exact. Enige wat je nu nog hebt als 'pressiemiddel' zijn een paar iconen die zich beginnen uitspreken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop op een keer een professionele organisatie. Niet die conservatieve bejaarden op de jeugdopleiding, een commerciële man als enig directielid en een paar oude-jongens-krentenbrood in de RvC.
Sportief zou daaruit moeten volgen. Maar zolang het organisatorisch een rotzooi is, krijg je nooit sportieve vooruitgang.
Lekker een doorstart maken na het faillisement en dan in de 2e klasse amateurs spelen voor 5000 man in het nieuwe stadion.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
het nieuwe stadion gaat zorgen dat de bestuurders geen domme keuzes meer maken!
Figuren zoals Krabby moeten ze er ook zsm uitflikkeren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
De spelers schijnen tevreden te zijn met Stam. Aldus, Krabby.
Ja? Hmz even checken dan zo, als ze het herhalen in de rustquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was een penal, vreemde beslissing van de VAR.
Jaap is de grootste oorzaak van deze strontkar. Je hoort gewoon 3e te staan met deze selectie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:35 schreef Timooon het volgende:
[..]
En wie mag daarna de strontkar gaan trekken?
Klopt, snel zijn winegums meegeven en opdonderen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Figuren zoals Krabby moeten ze er ook zsm uitflikkeren.
Die bejaardenclub met een Wim Jansen, Jan Boskamp en Willem van Hanegem? Hun tijd is wel voorbij inmiddels...quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Exact. Enige wat je nu nog hebt als 'pressiemiddel' zijn een paar iconen die zich beginnen uitspreken.
Perez begrijpt er niet zoveel van.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Perez is Feyenoord geen brandhout
Nuttig, alsof een goede trainer nu in wil stappen in deze chaosquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:40 schreef Oostblokkert het volgende:
Zoveel ruimtes weggeven, wat een onbenul die Stam, hoe eerder weg, hoe beter
Advocaat doet allesquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nuttig, alsof een goede trainer nu in wil stappen in deze chaos
Op zich kun je op geen beter moment instappen als je wilt bouwen. Je krijgt nu carte blanche natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nuttig, alsof een goede trainer nu in wil stappen in deze chaos
Heb m nu goed terug gezien, ik begrijp de scheids wel. Hij raakt ook sterk de bal, maar het was wel erg gevaarlijk wat ie deed. Beetje 50/50 moment, dan laat je het aan de scheidsrechter en doet de var nooit iets.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen. Interim Dickie. Wat mij betreft mag hij komen. Vanavond nog.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich kun je op geen beter moment instappen als je wilt bouwen. Je krijgt nu carte blanche natuurlijk.
Veltman raakt de bal niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb m nu goed terug gezien, ik begrijp de scheids wel. Hij raakt ook sterk de bal, maar het was wel erg gevaarlijk wat ie deed. Beetje 50/50 moment, dan laat je het aan de scheidsrechter en doet de var nooit iets.
Vond ik ook welquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik één van de weinige, zo niet de enige, die vindt dat de complete selectie van Feyenoord niet beter is dan het gros van de 18 clubs die op het hoogste niveau acteren. Haps en Senesi zijn mij om het even. Presteren allebei geen fuck.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
Figuren zoals onlogisch die niet zien dat Haps Neres niet blockt en laat lopen en dan Senesi de schuld gaan geven.
Zelden zoveel doms gelezen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik één van de weinige, zo niet de enige, die vindt dat de complete selectie van Feyenoord niet beter is dan het gros van de 18 clubs die op het hoogste niveau acteren. Haps en Senesi zijn mij om het even. Presteren allebei geen fuck.
Wat dus gewoon van levensbelang is voor het aantrekken van goede spelers die kijken naar de prestaties van vorig seizoen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dick timmert alles dicht maar dan wordt je wel gewoon 4e of 5e nog.
Dat zal het zijn ja. En wie denk je dat deze pleuriszooi wil gaan trainen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jaap is de grootste oorzaak van deze strontkar. Je hoort gewoon 3e te staan met deze selectie.
Dick @vocaatquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:45 schreef Timooon het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. En wie denk je dat deze pleuriszooi wil gaan trainen?
Ik verwacht een verdedigende wissel en een terugzakkend Feyenoord dat gaat spelen op de counter.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog 45 minuten en dan is het voorbij
Het zal wel 7-0 worden ofzo
Dick maakt er tenminste een team van. Wij hebben nu twee blokken: aanvallend en verdedigen. Dat is zelfmoordquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zelden zo gelachenquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jaap is de grootste oorzaak van deze strontkar. Je hoort gewoon 3e te staan met deze selectie.
Bahia die een doelpunt maakt en juicht alsof hij de Champions League gewonnen heeftquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Toen het 10-0 werd voor PSV speelden we de volgende wedstrijd ook tegen VVV.
Nu overschat je Stam.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verwacht een verdedigende wissel en een terugzakkend Feyenoord dat gaat spelen op de counter.
Het is dat Stam vandaag al de domste ‘Feyenoorder’ is, dus in principe kan je je gang gaanquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik één van de weinige, zo niet de enige, die vindt dat de complete selectie van Feyenoord niet beter is dan het gros van de 18 clubs die op het hoogste niveau acteren. Haps en Senesi zijn mij om het even. Presteren allebei geen fuck.
Klopt met Stam krijg je een seizoen zoals onder Verbeek en Been.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dus gewoon van levensbelang is voor het aantrekken van goede spelers die kijken naar de prestaties van vorig seizoen.
Dat kan. Maar voorlopig heb ik het wel bij het rechte eind. Iedereen hier dicht de Feyenoordselectie eenvoudig weg veel en veel teveel kwaliteit toe.quote:
Ik weet nog dat ik voor het seizoen keihard werd uitgelachen toen ik zei dat er wel een stuk of 9 clubs zijn met een betere selectie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dick snapt t.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Exact. Maar als je dat zegt ben je een mongool, of zo.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor het seizoen keihard werd uitgelachen toen ik zei dat er wel een stuk of 9 clubs zijn met een betere selectie.
Achteraf gezien was dat nog een veel te positieve inschatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |