Senesi heeft in 3 wedstrijden 5x zoveel fouten gemaakt als De Ligt in 15.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs de Ligt schuttert bij Juventus. Het is geen toeval dat praktisch elke speler 'mislukt' bij Feyenoord.
Wat een onzin. Tegen Young Boys was het nog je beste man.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Senesi heeft in 3 wedstrijden 5x zoveel fouten gemaakt als De Ligt.
Hoezo, letterlijk elke situatie schat hij verkeerd in of staat op 5 meter te dekken.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:28 schreef DaMart het volgende:
Even een strontluier van de kleine verschonen en ineens staat het 4-0? Ik ga wel naar die strontluier kijken in plaats van deze wedstrijd... nog een stuk leuker om te zien ook.
Hij heeft nog geen 5 penals veroorzaaktquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, letterlijk elke situatie schat hij verkeerd in of staat op 5 meter te dekken.
Het een sluit het ander niet uit toch ?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tegen Young Boys was het nog je beste man.
Ik weet niet of de stront die je kind produceert erger is dan de stront die Feyenoord produceertquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:28 schreef DaMart het volgende:
Even een strontluier van de kleine verschonen en ineens staat het 4-0? Ik ga wel naar die strontluier kijken in plaats van deze wedstrijd... nog een stuk leuker om te zien ook.
Wie moet dat doen dan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voordeel is dat Stam vermoedelijk ontslagen gaat worden zo.
Nee... daarom juistquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet niet of de stront die je kind produceert erger is dan de stront die Feyenoord produceert
bizarquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:30 schreef fetX het volgende:
Je staat 4-0 achter en er staan gewoon 4 man voor de bal op 1 lijn terwijl Ajax de bal heeft.
Wat is dit voor troep?
zit niemandquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef Ali_boo het volgende:
Tv uit en met zijn alleen naar het Maasgebouw
Ziedend.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Je walgt toch echt van die schuine glimlachen van die Ajacieden
Het boeit me niet eens dat we van Ajax verliezen. De manier waarop is zó ernstig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Je walgt toch echt van die schuine glimlachen van die Ajacieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |